H παραγωγή της Aston Martin CC100 έγινε sold out

Aston Martin CC100 Concept

Τα δύο Aston Martin CC100 Concept που θα κατασκευάσει η βρετανική εταιρία για τον εορτασμό των 100 χρόνων της και αποτελεί φόρο τιμής στο θρυλικό αγωνιστικό DBR1 του 1959, το οποίο πήρε τη νίκη στον τότε αγώνα του Le Mans, έγιναν sold out.

To αυτοκίνητο που είδαμε στο Goodwood Festival of Speed, ήταν ενός συλλέκτη που πλήρωσε €580.000 για να το κάνει δικό του, ενώ το δεύτερο ο ιδιοκτήτης του θα πρέπει να περιμένει να παραλάβει το δικό του αργότερα μέσα στο έτος. Και ενώ ο πρώτος δε θα το κυκλοφορεί στο δρόμο καθώς αποτελεί μέρος της συλλογής του, δε θα συμβεί το ίδιο με τον δεύτερο, όπως έχει αφήσει να εννοηθεί.

Το διθέσιο speedster δανείζεται για τον σχεδιασμό του ρετρό στοιχεία από αυτόν της DBR1 αλλά διαθέτει παράλληλα και πολλά σύγχρονα στοιχεία. Φορά σώμα εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένο από carbon και ζυγίζει λιγότερο από 1200 κιλά, ενώ μηχανικά εξοπλίζεται με τον V12 6,0-λίτρων κινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε περίπου 4 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 290 χλμ/ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη.

Video: Μια ματιά στο κλασσικό Mini Cooper

mini cooper

Πίσω το 1959 η BMC, άλλαξε το τοπίο της Βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας όταν παρουσίασε το πρώτο Mini Cooper. 54 χρόνια μετά, το πρώτο “Μινικουπεράκι” έχει ακόμη φανατικούς οπαδούς, αφού μέχρι και σήμερα παραμένει γοητευτικό και όμορφο στα μάτια πολλών.

Το Electric Federal πήρε συνέντευξη τον Graham Reid του Heritage Garage, ο οποίος είναι κορυφαίος ειδικός των Mini της Δυτικής Ακτής της Αμερικής, ενώ στο video θα δούμε και μερικά Mini τα οποία έχουν αναπαλαιωθεί πλήρως και μηχανικά φορούν δυνατούς κινητήρες προερχόμενους από τη Honda, οι οποίοι αποδίδουν έως και 250 άλογα. Όπως λέει ο Reid, ένα Mini με 150 άλογα, στη σωστή πίστα, είναι γρηγορότερο από μια σύγχρονη Porsche 911.

Porsche Cayenne Convertible by Newport

Porsche Cayenne Convertible by Newport Convertible Engineering

Μετά την αμφιβόλου αισθητικής αλλά άκρως επιτυχημένη (όπως λέει η ίδια ότι μόλις σε μια μέρα είχε 47 παραγγελίες) μετατροπή του νέου Range Rover σε ανοιχτή έκδοση από τη Newport Convertible Engineering, η εταιρία έρχεται να κάνει το ίδιο για την Porsche Cayenne πρώτης γενιάς.

Η μετατροπή έχει επιρροές από τη δεκαετία του ’80, καθώς υπάρχουν διακοσμητικά ξύλου στο καπό και στις πόρτες, που θυμίζουν Jeep Wagoneer. Τέλος, στη σελίδα τους υπάρχουν αρκετές ακόμα προτάσεις που θα “χάσουν” την οροφή τους, με μερικά από αυτά να είναι Hummer H2, GMC Yukon to the Aston Martin Rapide S, Rolls-Royce Phantom και Ferrari 612 Scaglietti, χωρίς να λείπουν φυσικά και τα SUV Cadillac Escalade, Mercedes-Benz G55, Chevrolet Camaro και Toyota Land Cruiser.

BMW X5 2014 by Lumma Design

Lumma CLR X 5 RS (1)

Η Lumma Design έγινε ο πρώτος βελτιωτικός οίκος που ανακοίνωσε βελτιωτικό πακέτο για την ολοκαίνουργια BMW X5. Το πακέτο έχει ονομαστεί CLR X 5 RS με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από τον Μάρτιο του 2014.

Το bodykit αποτελείται από νέο μπροστά προφυλακτήρα, αεριζόμενο καπό, LED φώτα ημέρας, πλαϊνά spoilers, φουσκωμένα φτερά, αεροτομή, νέο πίσω προφυλακτήρα και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων.

Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με τις ζάντες αλουμινίου 23″, ενώ για το εσωτερικό η Lumma ετοιμάζει νέες δερμάτινες επενδύσεις, carbon διακοσμητικά, νέα πατάκια και αλουμινένια πεντάλς.

Video: Σουηδός αστυνομικός κάνει κόντρα με ένα περιπολικό

sweden police

H αστυνομία της πόλης Jordbrolänken της Σουηδίας έχει έρθει σε πολύ δύσκολη θέση, αφού σε ένα video που έχει ανέβει στο YouTube, δείχνει ένα περιπολικό της να συμμετέχει σε μια κόντρα, λίγο έξω από τη Στοκχόλμη.

Η αστυνομία ωστόσο αρνείται πως κάποιος αστυνομικός συμμετείχε στη κόντρα, αφού ισχυρίζεται πως το Passat “έτυχε” να ξεκινήσει ακριβώς μαζί με το Hyundai i30. Δες εσύ το video και μπορείς να κρίνεις μόνος σου αν όντως η αστυνομία προσπάθησε να καλύψει τον αστυνομικό ή απλά ήταν μια ατυχής σύμπτωση.

GP Ουγγαρίας 2013: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

F1 Grand Prix of Hungary - Practice

Ο Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος πιλότος και στις δύο ελεύθερες δοκιμές του Ουγγρικού Grand Rrix, με τον Γερμανό να σημειώνει το πρωί χρόνο 1:22.723 ενώ το μεσημέρι έγραψε 1:21.264. Πίσω του τον ακολουθεί κατά πόδας ο teamate του Mark Webber με τον Αυστραλό να σημειώσει 1:22.982 στο FP1 και 1:21.308 στο FP2.

Το FP3 ξεκινά αύριο στις 12:00 ώρα Ελλάδας, ενώ οι κατατακτήριες είναι προγραμματισμένες για τις 15:00 το μεσημέρι με τον αγώνα της Κυριακής να ξεκινά και αυτός στις 15:00 και να έχεις τη δυνατότητα να τον δεις μέσα από τη συχνότητα της Δημόσιας Τηλεόρασης. Αναλυτικά, οι χρόνοι και οι τελικές ταχύτητες από τις δύο περιόδους, στη συνέχεια.

10 γνώριμες τεχνολογίες που θα εξαφανιστούν από τα αυτοκίνητά μας τα επόμενα χρόνια

b7b3b_Car_Interior_112_0702_02z+jaguar_cxf_concept_car+interior_view

Κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από την πρόοδο. Αργά ή γρήγορα, όσο και να τρέχεις, θα σε προφτάσει και αν δεν είσαι σε ηλικία που προσαρμόζεσαι εύκολα, θα σε ξεπεράσει. Υπάρχει πάντα η δυνατότητα, να γίνεις από αυτούς τους αξιαγάπητους τύπους που ζούνε στην δική τους εποχή, αδιαφορούν για τα άλματα της τεχνολογίας και με σπασμένη από τα χρόνια φωνή φωνάζουν στους νέους: «παλιά τα κάνανε καλύτερα!!!». Υπάρχει επίσης η δυνατότητα, αρνούμενος να αποδεχτείς την πραγματικότητα, να το γυρίσεις στο τότε κλασικό αυτοκίνητο που, αφού μιλάμε για το μέλλον, θα είναι το αυτοκίνητο της τωρινής εποχής. Αν λοιπόν είσαι από αυτούς που αναπολούν τα καρμπυρατέρ, τα choke ή τα ραδιοκασετόφωνα, μην κάνεις τον κόπο να διαβάσεις αυτό το άρθρο γιατί θα σου προκαλέσει ρίγη και/ή εγκεφαλικό. Αυτό το άρθρο έχει ως σκοπό όχι να περιγράψει το ιδανικό μέλλον αλλά να σκιαγραφήσει το πιθανό. Ως εκ τούτου, σίγουρα θα διαφωνήσετε με κάποια από τα μέρη του αυτοκινήτου που θα αλλάξουν ή θα αντικατασταθούν –όπως και εγώ άλλωστε- όμως δείτε το αντικειμενικά. Δείτε το που το πάνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες, τις τάσεις που υπάρχουν και το πώς κινείται ο μέσος καταναλωτής και όχι ο φανατικός petrolhead. Ας αφήσουμε τον πρόλογο όμως και ας ξεκινήσουμε με την απαρίθμηση

Ορατές κεραίες

2250339

Η γενιά μας νομίζω έχει δει τα περισσότερα είδη κεραιών να κυκλοφορούν ταυτόχρονα στους δρόμους. Έχουμε δει τις σταθερές μεγάλες, μεταλλικές κεραίες, συνήθως στο πίσω μέρος κάποιων sedan να αντικαθίστανται από ηλεκτρικά αναδιπλούμενες μεγάλες, μεταλλικές –συνήθως στα πιο πολυτελή αυτοκίνητα-. Έπειτα, έχουμε δει τις κλασικές μαύρου χρώματος στην οροφή hatchbacks και όχι μόνο, να μικραίνουν σε μέγεθος χρόνο με τον χρόνο. Τα τελευταία χρόνια, ακόμα και αυτές έχουν αντικατασταθεί από τις κεραίες τύπου shark fin, εκείνες τις μικρές που μοιάζουν με πτερύγιο… Είναι λογικό κατά συνέπεια, να υποθέσουμε πως τα επόμενα χρόνια, η κεραία όπως την ξέρουμε θα εξαφανιστεί από το εκάστοτε ορατό σημείο πάνω στο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω που θα πάει ή πως θα είναι αλλά σίγουρα θα είναι σε κάποιο μέρος του οχήματος που απλά δεν θα φαίνεται. Αόρατες κεραίες; Δεκτόν

Εργοστασιακό infotainment

202148_la

Αυτό είναι κάτι που οι κατασκευαστές προσπαθούν να μας το φορτώσουν με το ζόρι εδώ και αρκετά χρόνια και νομίζω έχουμε φτάσει στο σημείο που υπάρχουν δύο επιλογές: Ή μας το δίνετε τζάμπα ή δεν το θέλουμε καθόλου και νομίζω πως θα κινηθούμε προς την δεύτερη. Δεν μιλάω για τις οθόνες στα αυτοκίνητα, αφής ή συμβατικές. Αυτές είναι καλοδεχούμενες και πολλές φορές standard. Μιλάω για ολόκληρο το σύστημα ψυχαγωγίας και/ή ενημέρωσης που αποτελείται από MP3 Player, CD Player, CD changer, GPS και του διαόλου τον πατέρα. Πως μπορούν να δικαιολογήσουν την τιμή των 300, 500, ή και 1.000+ ευρώ για κάτι που είτε ήδη έχουμε είτε μπορούμε να βρούμε δωρεάν; Υπάρχουν δωρεάν εφαρμογές που τις φορτώνεις στο κινητό ενώ μία συσκευή που παίζει αρχεία MP3 έχουμε σχεδόν όλοι και μπορούμε να την συνδέσουμε στο αυτοκίνητο εύκολα και γρήγορα. Εξαφάνιση ακριβών εργοστασιακών Infotainment συστημάτων; Δεκτόν

Αποσπώμενη τάπα βενζίνης

easy-fill-gas

Ακούγεται χαζό, το ξέρω αλλά η Ford έχει ήδη κάνει την αρχή με το “Easy Fuel” σύστημα, αρκετοί κατασκευαστές έχουν ακολουθήσει και θεωρώ σχεδόν βέβαιο πως σε μερικά χρόνια, αυτή, ή παρόμοιες υλοποιήσεις θα εφαρμόζονται σε όλα τα καινούρια αυτοκίνητα. Η μοναδική περίπτωση στην οποία δεν δέχομαι τη συγκεκριμένη αλλαγή είναι αυτή του sport αυτοκινήτου με την πανέμορφη μεταλλική τάπα. Εκεί, οι λόγοι είναι συναισθηματικοί και αισθητικοί και καλά θα κάνουν ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές, στα sport αυτοκίνητά τους να τοποθετούν μεταλλικές τάπες. Κατά τα άλλα: Δεκτό

Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων

DSC_0266

Εδώ χωράει πολύ συζήτηση αλλά ελπίζω να γίνει στα σχόλια γιατί δεν μπορώ να γράψω όλες τις πλευρές. Θα γράψω μόνο το πώς βλέπω εγώ τα πράγματα και θα μου πείτε αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε στα σχόλια. Επαναλαμβάνω. Μην σκέφτεστε τι θα θέλατε να υπάρχει στο μέλλον. Αναλογιστείτε πως κινείται η αγορά, τις μόδες και τις τάσεις και κρίνετε αν όντως είναι πιθανό στο μέλλον να εξαφανιστούν τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Γνώμη μου είναι πως αυτό θα γίνει. Δεν είναι δύσκολο να διαβάσετε τα σημάδια. Πιο πρόσφατα παραδείγματα; Renault Clio RS και η hardcore Porsche 911 GT3. Αυτά τα δύο αυτοκίνητα, μεταξύ άλλων παλαιότερων παραδειγμάτων, παρότι θεωρούνται η επιτομή της sport οδήγησης στην κατηγορία τους, δεν προσφέρουν καν την επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου. Η πρόοδος των κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, η προβολή που έχουν τα (ημί)-αυτόματα κιβώτια από διαφόρων ειδών αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού και η άφιξη της γενιάς του playstation σε ηλικία που αρχίζει να οδηγάει θα οδηγήσουν στην σταδιακή εξαφάνιση των χειροκίνητων κιβωτίων. Και θα μου πεις, γιατί όχι; Είναι γρηγορότερα, με ταχύτατη απόκριση στις εντολές του οδηγού, προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις και σε κάνουν να νιώθεις σαν οδηγός αγώνων. Όμως… δεν σου δίνουν την αίσθηση και τον έλεγχο που σου δίνει το χειροκίνητο με τον συμπλέκτη, είναι πιο πολύπλοκα στην κατασκευή και τη συντήρηση και στην τελική, όσο γρήγορη και να είναι η απόκριση στις εντολές του οδηγού, εξακολουθούν να είναι πεισματάρικα και αρνητικά σε κάποιες από αυτές. Δεν έχει σημασία αν σου αρέσουν ή όχι, τα χειροκίνητα κιβώτια, στο μέλλον, απλά δεν θα υπάρχουν και αυτό με ενοχλεί όχι απλά σαν petrolhead αλλά σαν άνθρωπο. Είναι θέμα επιλογής. Άρα: Απαράδεκτο!

Ταμπούρα

2011-SEMA-Show-Mazda-Turbo2-Concept-Rear-Drum-Brakes-1024x640

Όχι απλά θα εξαφανιστούν στον μέλλον αλλά κατά τη γνώμη του γράφοντος άργησαν κιόλας. ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν μιλάω για φορτηγά και άλλου είδους πολύ βαριά οχήματα αλλά για επιβατικά αυτοκίνητα αποκλειστικά. Εκτός από το κόστος, δεν υπάρχει άλλος λόγος για τον οποίον οι κατασκευαστές, εν έτη 2013, ακόμα χρησιμοποιούν ταμπούρα. Ναι, ακόμα είναι –οριακά- επαρκή για μικρά και οικονομικά αυτοκίνητα αλλά νομίζω ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε λίγο μπροστά. Τι σου προσφέρει το ταμπούρο που δεν σου προσφέρει το δισκόφρενο και στην τελική, πόσο μεγαλύτερο κόστος έχει στον κατασκευαστή; Γιατί στον πελάτη, το κόστος συντήρησης του δισκόφρενου σε ετήσια βάση είναι ελάχιστο ενώ η ασφάλεια, η αίσθηση και η επιδόσεις που σου προσφέρει είναι κλάσεις ανώτερες. Ναι, τα ταμπούρα θα εξαφανιστούν και αυτό είναι σε όλα τα επίπεδα δεκτό.

Κλειδί

6685999a667c4ab

Αυτό είναι κάτι που οι περισσότεροι πάω στοίχημα δεν έχετε καν σκεφτεί αλλά δεν παύει να είναι κάτι που θα συμβεί είτε το θέλετε είτε όχι. Τα συστήματα keyless entry με κάρτες και τα Start Engine κουμπιά υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια και οι κατασκευαστές κάπου στο βάθος του μυαλού τους τα έχουν συνδυάσει με την πολυτέλεια, την χλιδή και/ή την sport αίσθηση. Ναι, τίποτα δεν με κάνει να νιώθω σαν τον Kristensen μέσα στο Audi R18 του όπως το start button στο χατέπι μου… τι μας λέτε τώρα; Εγώ ακόμα απολαμβάνω την μηχανική αίσθηση που μου δίνει το κλειδί όταν γυρνάει μέσα στην πόρτα και νιώθω ολόκληρο τον μηχανισμό να λειτουργεί για να σηκώσει την ασφάλεια. Ακόμα μου αρέσει αν δεν παίρνει μπρος το ρημάδι μου να προσπαθώ επανειλημένα μήπως και έρθουν σε ευθεία οι πλανήτες παρότι ξέρω πως κάτι τέτοιο απλά δεν πρόκειται να συμβεί και καλά θα κάνω να πάρω την οδική. Αλλά όπως είπα, η λίστα δεν έχει να κάνει με προσωπικές επιθυμίες οπότε για την εξαφάνιση του κλειδιού θα πω: αδιάφορο!

Λάμπες αλογόνου

Ford-Sierra-RS500-cosworth-white-night-photo

Αυτές είναι πρακτικά αναπόφευκτο να αντικατασταθούν από HID λάμπες και LED. Ήδη έχει αρχίσει να γίνεται και δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον λόγο για τον οποίο κάποιος μπορεί να έχει αντίθετη άποψη. Δεκτόν

Θύρα OBD-II

2005_nissan_maxima_obd_connector

Αυτό για να είμαι ειλικρινής φαίνεται να αντέχει στην πίεση του χρόνου αλλά κάτι μου λέει πως με τις προόδους στον τομέα της συνδεσιμότητας μεταξύ συσκευών, κάτι θα αλλάξει. Ναι, το OBD2 είναι απλό, καθολικό και εύκολο αλλά εκτός του ότι έχει έρθει η ώρα για OBD3, γιατί να περιοριστούμε εκεί και να μην κινηθούμε σε κάτι ακόμα πιο γενικό. USB ίσως; NFC read only; Όλα αυτά, εκτός του ότι θα πάρουν λίγη από την δουλειά των συνεργείων, θα συμβαδίζουν με την πρόοδο όλων των υπόλοιπων συσκευών αλλά και θα δώσουν την δυνατότητα μίας πιο DIY νοοτροπίας στον ιδιοκτήτη. Ήδη υπάρχουν εφαρμογές που συνδέουν το αμάξι με το κινητό μέσω ενός ασύρματου OBD2 αντάπτορα, γιατί να μην γίνει ακόμα πιο εύκολο; Ναι, στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, η θύρα OBD2 θα αντικατασταθεί με κάτι άλλο. Δεκτόν

Εκκεντροφόροι

G6

Για αυτό είμαι διχασμένος. Σύμφωνα με τον Christian von Koenigsegg, οι εκκεντροφόροι είναι κάτι περιττό που σύντομα –σχετικό είναι αυτό- θα αφήσουν τη θέση του στα ενδότερα του κινητήρα. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η τεχνολογία αλλά και τα υλικά έχουν προχωρήσει τόσο στο πέρασμα του χρόνου που κάτι τέτοιο ενδέχεται να είναι εφικτό. Το θέμα είναι πως αφενός σαν καινούρια τεχνολογία που αντικαθιστά τον παραδοσιακό τρόπο θέλει πολλά χρόνια πειραματισμού και δοκιμών και αφετέρου –και πιο σχετικά με το θέμα μας- δεν ξέρω πως θα εκλάβει μία τέτοια θεμελιώδη αλλαγή η αγορά. Οι νέοι σε ηλικία αγοραστές, αυτοί που ενημερώνονται καθημερινά για τις εξελίξεις στον χώρο είτε από το διαδίκτυο είτε αλλιώς, μάλλον θα είναι δεκτικοί. Αλλά θέλω να δω τους πωλητές της πρώτης μάρκας που θα υιοθετήσει αυτή την τεχνολογία, να προσπαθούν να πείσουν τον κάθε 50άρη-60άρη πως αυτό είναι το μέλλον, πως η τεχνολογία είναι αξιόπιστη και πως η εν λόγω μάρκα είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό. Μην μπερδεύετε τα super-hypercars με το αυτοκίνητο που οδηγεί ο απλός κόσμος. Άλλο κοινό, με άλλα «θέλω» και άλλες προσδοκίες. Ο μέσος αγοραστής είναι πολύ διαφορετικό ζώο. Άρα; Ενδεχομένως δεκτόν.

Η μηχανική σύνδεση οδηγού-αυτοκινήτου

672679

Θα το ξεκαθαρίσω από την αρχή. Απαράδεκτο. Πολλοί υποστηρίζουν πως οι μηχανικές συνδέσεις που μεταφέρουν τις εντολές του οδηγού στο αυτοκίνητο θα αντικατασταθούν με drive-by-wire εφαρμογές. Και δεν τους αδικώ. Ήδη από τώρα η x-by-wire επιδημία έχει εξαπλωθεί και συνεχίζει να εξαπλώνεται με ανησυχητικούς ρυθμούς. Κατά την γνώμη μου, οι κατασκευαστές έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι ένα πρόβλημα και τώρα προσπαθούν να το λύσουν με την διαρκή βελτίωση αυτών των συστημάτων. Ναι, είναι ζήτημα packaging και σε μία εποχή που προσπαθούνε να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα, το βάρος και ο χώρος που εξοικονομούν με αυτά τα συστήματα είναι πολύτιμος αλλά και πάλι… απαράδεκτο.

Τα αξεσουάρ της Mercedes-Benz S-Class

Mercedes-Benz Accessories, Zubehör für die neue S-Klasse, Merc

Αυτά είναι τα αξεσουάρ που έχει ετοιμάσει η Mercedes-Benz για τη νέα S-Class. Ανάμεσά τους συναντάμε μπάρες οροφής, μπαγκαζιέρες, συστήματα μεταφοράς ποδηλάτων, ειδικά μαξιλάρια, κορνίζες, αρώματα, νέες ζάντες, μαρσπιέ, κουβέρτες, αλουμινένια διακοσμητικά, πένες, αξεσουάρ γραφείου και άλλα πολλά που μπορείς να μάθεις λεπτομέρειες γι’αυτά, στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

Ξεκίνησε η κατασκευή του Jeep Cherokee, καθυστερεί το νέο Wrangler

jeep-cherokee-2014-54

H Jeep ξεκίνησε τη κατασκευή του νέου Cherokee. Αρχικά στο εργοστάσιο Toledo του Οχάιο, η Jeep θα κατασκευάζει 150 Cherokee καθημερινά, αλλά σύντομα, η παραγωγή θα αυξηθεί στις 1.000 μονάδες κάθε ημέρα.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Chrysler φαίνεται πως καθυστερεί το να βγάλει στην αγορά τη νέα γενιά του Wrangler. To τωρινό μοντέλο αναμένεται να μείνει στην αγορά έως το 2018. Σε ότι αφορά το Avenger θα παραμείνει στην αγορά έως τα τέλη του 2015, ενώ το Dodge Grand Caravan θα κατασκευάζεται έως το 2017, χωρίς να υπάρχει στη συνέχεια αντικαταστάτης του.

Η Chrysler δεν έχει επιβεβαιώσει το δημοσίευμα, αλλά οι φήμες θέλουν την εταιρία να δίνει περισσότερο βάρος στα μεγάλου όγκου πωλήσεων μοντέλα της, όπως το νέο Chrysler 200.

Η Audi ετοιμάζει plug-in υβριδικό για τη Κίνα

0

Audi-FAW Plug-in Hybrid announcement (1)

H Audi γιορτάζει τα 25 χρόνια συνεργασίας με την κινεζική First Automotive Works (FAW) και ανακοινώνει πως ετοιμάζει ένα νέο plug-in υβριδικό αυτοκίνητο το οποίο θα πωλείται αποκλειστικά στην αγορά της Κίνας.

Ο Rupert Stadler, CEO της Audi δήλωσε πως το αυτοκίνητο θα διαθέτει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν ανέφερε εκτός του ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να επαναφορτίζει μέσω απλής οικιακής πρίζας.

Το πότε το μοντέλο θα βγει στην αγορά η Audi δεν το ανακοίνωσε, αλλά το μοντέλο, σύμφωνα με τον Stadler, θα είναι ένα σημαντικό ορόσημο που θα ενισχύσει τη θέση της Audi στον κόσμο, και θα την βοηθήσει σημαντικά στον στόχο των 2 εκατ. πωλήσεων ετησίως έως το 2020.