Στο σφυρί μία υπερ-συλλεκτική Ferrari 275 GTB/4 N.A.R.T. Spyder

RM_Monterey_01pop

Η –σε πολλούς άγνωστη– Ferrari 275 GTB/4 NART Spyder είναι μία από τις πλέον exclusive Ferrari στην ιστορία της φίρμας από το Maranello. Βασίζεται πάνω στην 275 GTB/4 και η ύπαρξή της, οφείλεται σε έναν πολύ επίμονο άνθρωπο, τον Luigi Chinetti που ήταν ο επίσημος εισαγωγέας της Ferrari για την Β. Αμερική. Ο Chinetti λοιπόν, από την στιγμή που είδε την 275 GTB/4 στην έκθεση του Παρισιού, σκέφτηκε πως αν η Ferrari της αφαιρούσε την οροφή θα ήταν μία πολύ καλή εναλλακτική για την 330 GTS. Έτσι, προσπάθησε να πείσει την Ferrari και νομίζω μπορείτε να φανταστείτε την αντίδραση των Ιταλών σε αυτό το αίτημα. Περιέργως όμως, μιλώντας με τον Sergio Scaglietti, αυτόν που έφτιαχνε τα αμαξώματα των 275, τα μεγάλα κεφάλια στην Ιταλία πείστηκαν και έδωσαν την συγκατάθεσή τους για την παραγωγή μίας cabrio 275 GTB/4! Το αυτοκίνητο τελικά ονομάστηκε 275 GTB/4 NART, όπου το NART σημαίνει North American Racing Team, που με τη σειρά του παραπέμπει στην αγωνιστική ομάδα του Chinetti.

Στην αρχή, ο Chinetti παρήγγειλε 25 κομμάτια από αυτή την εξαιρετικά ιδιαίτερη Ferrari, όμως εν τέλει μόλις 10 Spyders έφυγαν από την Ιταλία για τις Η.Π.Α. Μία μάλιστα «πρωταγωνίστησε» στο πλευρό του Steve McQueen και της Faye Dunaway στην ταινία “The Thomas Crown Affair”. Η 275 GTB/4 NART Spyder που μας ενδιαφέρει όμως, πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε πως θα δημοπρατηθεί από την RM Auctions την εβδομάδα του Pebble Beach Concours d’ Elegance και η τιμή της αναμένεται να προσεγγίσει τα 10 εκ. δολάρια. Αυτή η 275 Spyder του 1967, ανήκε στον Eddie Smith Sr και ενώ αρχικά ήταν ασημί με κόκκινο εσωτερικό, πλέον είναι κόκκινη με ταμπά εσωτερικό. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το σύνολο των κερδών από το εν λόγω όχημα θα μοιραστούν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.

Για πώληση δύο αγωνιστικές Aston Martin

1552829902859465544

Πρόκειται για μία V8 Vantage GTE και ένα DBR 1-2. Η Vantage συμμετείχε στις 24 ώρες του Le Mans το 2012 στα χέρια των Allan Simonsen, Christoffer Nygaard και Kristian Poulsen. Ξεκίνησε από την τρίτη θέση και σε κάποιο σημείο οδηγούσε τον αγώνα στην κατηγορία της, πριν εγκαταλείψει και στερήσει από την Aston Martin μία σχεδόν σίγουρη θέση στο podium –όσο σίγουρη μπορεί να είναι μία θέση σε τέτοιους αγώνες-. Όσον αφορά στην DBR 1-2, αυτή ήταν το Test & Development chassis της Aston καθώς η ομάδα ετοιμαζόταν για την συμμετοχή της στην LMP1 κατηγορία τις σεζόν 2009-2011. Για την ιστορία, η DBR 1-2 ήταν από τα πλέον ανταγωνιστικά βενζινοκίνητα αγωνιστικά στην LMP1 εκείνη την περίοδο, τερματίζοντας 4η στις 24 ώρες του Le Mans το 2009 και κερδίζοντας το Le Mans Series Championship την ίδια χρονιά.

Και τα δύο αγωνιστικά, αφού «υπηρέτησαν» την φίρμα το καθένα με τον δικό του τρόπο, παροπλίστηκαν και πλέον είναι showcars. Αυτό σημαίνει πως δεν έχουν ούτε κινητήρα, ούτε κιβώτιο ταχυτήτων για μειωμένο βάρος και ευκολία στη μεταφορά. Είναι και τα δύο βαμμένα με τα χρώματα της Gulf και φυσικά προορίζονται αποκλειστικά για εκθεσιακούς σκοπούς. Και τα δύο επίσης έχουν την ίδια τιμή: 250.000 λίρες Αγγλίας ή 290.000€.

Αν σας φαίνεται λίγο τσιμπημένη η τιμή, αξίζει να σας ενημερώσουμε πως το πακέτο έχει και προστιθέμενη αξία. Εκτός από το αυτοκίνητο που θα επιλέξει ο αγοραστής, θα έχει το δικαίωμα «διαφήμισης» (branding είναι ο αγγλικός όρος) στις πόρτες της εργοστασιακής συμμετοχής στην κατηγορία GTE PRO με το νούμερο #97 σε αγώνα της επιλογής του, το αυτοκίνητο που θα επιλέξει θα φέρει την ίδια «διαφήμιση» στο ίδιο σημείο (ή αντίστοιχο για την DBR 1-2), θα μπορεί να φέρει έως και 10 VIP φιλοξενούμενους στον αγώνα της επιλογής του και τέλος, οι οδηγοί της ομάδας θα είναι υποχρεωμένοι να παρευρεθούν σε ένα event, να γιορτάσουν την παράδοση και να παρουσιάσουν το showcar που θα έχει επιλέξει ο πελάτης.

[Πηγή Aston Martin]

Απίστευτη Porsche 356 με 1.500.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο!

1964-porsche-356-17

Οι περισσότεροι από εμάς, αγοράζουμε ένα αμάξι, το κρατάμε για 5-10 χρόνια (κάποιοι 15 ή ακόμα και 20 χρόνια) και έπειτα το «ξεφορτωνόμαστε» είτε επειδή θέλουμε να αλλάξουμε στο καινούριο, ταχύτερο, καλύτερο, πιο εξοπλισμένο μοντέλο είτε επειδή τα έξοδα και ορισμένες φορές η ταλαιπωρία που συνοδεύουν την ιδιοκτησία ενός «παλιού» αυτοκινήτου, φαντάζουν δυσβάσταχτα. Υπάρχουν όμως και άτομα σαν τον Guy Newmark.

Ο κος Newmark λοιπόν ο πρεσβύτερος, κάτοικος San Pedro, California, αγόρασε πριν από 40 περίπου χρόνια μία ολοκαίνουρια –τότεPorsche 356C. Από εκείνη τη στιγμή μέχρι και σήμερα, το αυτοκίνητο οδηγείται καθημερινά με αποτέλεσμα μετά από 3 ανακατασκευές κινητήρα, μπόλικη δουλειά στο αμάξωμα και το εσωτερικό και άφθονη αγάπη, να έχει φτάσει τα 980.000 μίλια, ή αν θέλετε, 1.577.800 χιλιόμετρα! Ακόμα πιο εντυπωσιακό, είναι το γεγονός πως η μετάδοση άντεξε 900.000 μίλια πριν χρειαστεί άνοιγμα για να αλλαχθούν 3 ρουλεμάν!!!! Είπε κανείς τίποτα; Μην ξεχνάτε πως είναι αυτοκίνητο καθημερινών μετακινήσεων και όχι κάποιο classic που βγαίνει από το γκαράζ ένα σαββατοκύριακο τον μήνα και μόνο αν ο καιρός είναι καλός!

Για πολλούς, η Porsche 356C του 1964-65 είναι η καλύτερη 356 όλων. Κάτι τα τέσσερα δισκόφρενα, κάτι η οδική συμπεριφορά που είναι αντίστοιχη σύγχρονων αυτοκινήτων και τέλος, κάτι η εξέλιξη 14 ετών από τη στιγμή που κύλισε τις ρόδες της από την γραμμή παραγωγής η πρώτη 356 πίσω στο 1950, κάνουν αυτό το αυτοκίνητο ένα πολύτιμο κλασικό που απολάμβανε καθημερινά ο πατέρας Newmark και τώρα πλέον απολαμβάνει ο υιός. Μακάρι να το κρατήσουν και να το ευχαριστιούνται μέχρι το πικρό τέλος της αγέρωχης Porsche.

Ο CEO της Gulf Oil προβλέπει μεγάλη πτώση στην τιμή του αργού πετρελαίου

oil-01

… αλλά μικρή σε αυτήν της βενζίνης!

Τα νέα όπως καταλαβαίνετε είναι καλά και κακά ταυτόχρονα σύμφωνα με τις προβλέψεις του CEO της Gulf Oil, Joe Petrowski. Ο κος Petrowski, βλέπει την τιμή του αργού πετρελαίου, που αυτή τη στιγμή βρίσκεται κοντά στα 105 δολάρια το βαρέλι, να μειώνεται δραστικά –έως και κατά 50%– μέχρι το τέλος του έτους.  Η μείωση αυτή, οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ότι η παραγωγή δεν ακολουθεί την ζήτηση που έχει πέσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο λόγω περιορισμού των μετακινήσεων εξαιτίας της κρίσης. Βλέπετε, στον ενεργειακό τομέα, η κατανάλωση έχει μειωθεί στο ελάχιστο ενώ στον τομέα της οικιακής –και όχι μόνο θέρμανσης– το φυσικό αέριο έχει αντικαταστήσει το πετρέλαιο σε μεγάλο βαθμό. Αυτά είναι τα καλά νέα. Έρχεται όμως να μας προσγειώσει απότομα προσθέτοντας:

Ωστόσο, βαρέλι των 50$ δεν συνεπάγεται βενζίνη των 2$

καθώς το αργό πετρέλαιο, πρέπει να επεξεργαστεί ώστε να γίνει βενζίνη και να μεταφερθεί στις αντλίες και αυτά είναι καθιστούν την μείωση στην τιμή της βενζίνης σημαντικά δυσανάλογη με αυτή στην τιμή του αργού πετρελαίου.

Από την άλλη, πιο ρεαλιστικές κατά την γνώμη του γράφοντος, εκτιμήσεις από επιστήμονες και οικονομολόγους, βλέπουν την τιμή του αργού πετρελαίου να πέφτει, αλλά ούτε τόσο σύντομα όσο προβλέπει ο κος Petrowski, ούτε τόσο πολύ.  Σύμφωνα με αυτές τις εκτιμήσεις λοιπόν, η τιμή του αργού πετρελαίου, αναμένεται να μειωθεί κατά 20-30% μέχρι το τέλος του 2014. Από εκεί και μετά, η τιμή αυτή, θα εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα αποτελέσματα των γεωτρήσεων που γίνονται αυτή τη στιγμή που μιλάμε στον κόσμο. Ιστορικά, όποτε η τιμή του πετρελαίου βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, ο αριθμός των εξερευνητικών γεωτρήσεων αυξάνεται σημαντικά, με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα, λίγο ή πολύ, να αυξάνεται και η παραγωγή, γεγονός που με τη σειρά του ρίχνει την τιμή του αργού. Έπειτα από το peak των 130+ δολαρίων το βαρέλι που έγινε το 2008, η τιμή του αργού πετρελαίου βρίσκεται σταθερά πάνω από τα 80$ τα τελευταία 3 χρόνια. Εξαιτίας αυτού, ο αριθμός των εξερευνητικών γεωτρήσεων έχει διπλασιαστεί από τις 1.900 περίπου που γίνονταν το 2000 με τις περισσότερες αυτών, να αναμένουν καλά αποτελέσματα. Όταν αυτά τα αποτελέσματα έρθουν με το καλό, η τιμή του πετρελαίου θα πέσει. Μην περιμένετε νωρίτερα και μην περιμένετε θαύματα  όμως. Η αγορά πετρελαίου αντιδρά με χρονοκαθυστέρηση και η τιμή στην αντλία ακόμα πιο αργά –όταν πρόκειται για μείωση…-. Αν μέχρι τότε η κυβέρνηση βάλει και κάποιον φόρο ακόμα, μην περιμένετε να δούμε διαφορά στο πόσο ακριβά αγοράζουμε το καύσιμό μας…

[Πηγή cnbc.com, forbes.com]

Sound Battle: Ferrari F12berlinetta με stock και iPE εξάτμιση

Ferrari F12berlinetta iPE Innotech Exhaust System

Όλες οι εξατμίσεις από την iPE Innotech δυναμώνουν κατά πολύ τον ήχο που παράγει ο κινητήρας ενός αυτοκινήτου, ενώ υπάρχουν φορές που του αλλάζει και χροιά. Η ταϊβανέζικη εταιρεία ξέρουμε ότι έχει κατασκευάσει ολοκαίνουριο σύστημα εξάτμισης για τη Ferrari F12berlinetta και συγκρίνει τον ήχο που παράγει ο V12 με την stock εξάτμιση, όπως φυσικά και με τη δική τους.

Με το σύστημα εξάτμισης της Ferrari, τα dB φτάνουν μέχρι 109.4, όταν με το iPE Innotech σύστημα εξάτμισης, ανεβαίνουν στα 124! Ο ήχος είναι λίγο διαφορετικός εκτός από πιο δυνατός, αλλά εσύ ποια από τις δύο εξατμίσεις θα επέλεγες σε περίπτωση που ήσουν κάτοχος της “Ιταλίδας”;

Αυτή ίσως είναι η νέα λιμουζίνα του Πούτιν

Russian presidential limo concept by Yaroslav Yakovlev and Bernard Weel (1)

Πριν μερικούς μήνες, η Marussia Motors είχε ζητήσει από τους fans της να σχεδιάσουν το πως φαντάζονται τη νέα λιμουζίνα του Βλαντιμίρ Πούτιν. Περισσότερες από 120 προτάσεις κατατέθηκαν με νικητές, μετά από δύο ψηφοφορίες να αναδείχτηκαν οι Yaroslav Yakovlev και Bernd Weel οι οποίοι σχεδίασαν το αυτοκίνητο που βλέπεις.

Οι νικητές πήραν ως έπαθλο 15.000 ρούβλια (3.700 ευρώ) με τους δυο τους να δημιουργούν μια επιβλητική λιμουζίνα η οποία εκφράζει “την δύναμη και την εξουσία”.

Russian presidential limo concept by Yaroslav Yakovlev and Bernard Weel (8)

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν έχει πάρει εδώ και καιρό την απόφαση να αντικαταστήσει την Mercedes S600 Pullman με την ZiL 4112P, τη νέα ρωσική λιμουζίνα αλλά ο Πούτιν δεν φάνηκε ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος από το πρωτότυπο που σχεδίασε η Zil. Μένει να δούμε αν αρέσει στον Ρώσο η πρόταση της Marussia.

FAIL Video: Ένας νταής μοτοσυκλετιστής

Lugano

Το Λουγκάνο είναι η μεγαλύτερη ιταλόφωνη πόλη στο καντόνι Τιτσίνο στην νότια Ελβετία. Εκεί λοιπόν,σε έναν δρόμο της πόλης, πριν λίγες μέρες και συγκεκριμένα στις 13 Ιουλίου, έγινε μία παρέλαση από οδηγούς μοτοσυκλετών με τους κατοίκους της πόλης να έχουν συγκεντρωθεί εκεί για να τους δουν.

Και τώρα ας μπούμε στο ζουμί. Ένας από τους μοτοσυκλετιστές, θέλοντας να το παίξει ”νταής” και μη φορώντας το κράνος του, σε μία προσπάθεια του να εντυπωσιάσει το κοινό επιταχύνοντας με την μοτοσυκλέτα του, γλίστρησε  και έπεσε. Που πας ρε καραμήτρο μέσα στον κόσμο να κάνεις νταηλίκια;

Ευτυχώς το γυμνασμένο του κορμί και οι ικανότητες του στην οδήγηση τον έσωσαν από κάποιο βαρύ τραυματισμό, αν εξαιρέσεις το μικρό χτύπημα στο χέρι του. Ο κόσμος έτρεξε βέβαια να τον βοηθήσει και χάρηκε κραυγάζοντας, όταν τον είδε να φοράει το κράνος του.

Κάπου στο τέλος, θα δεις και μία ηλικιωμένη γυναίκα να πηγαίνει κοντά του για να δει αν χτύπησε πολύ το χέρι του. Έλα γιαγιάκα πες την αλήθεια, δεν πήγες γι’ αυτό κοντά του, αλλά για να δεις καλύτερα το καλογραμμωμένο του κορμί.

Daniel Ricciardo: Έκανα λάθος

1

2013 Malaysian F1 GP - F1-Fansite.com_00055

Χθες ίσως ήταν η πιο σημαντική μέρα της καριέρας του Daniel Ricciardo, με τον Αυστραλό ουσιαστικά να περνάει από οντισιόν για τη θέση του συμπατριώτη του Mark Webber, ο οποίος εγκαταλείπει την Formula 1 στο τέλος της φετινής σεζόν. Η Red Bull του έδωσε την ευκαιρία να καθίσει πίσω από το τιμόνι της RB9 και παρά την μία μικρή έξοδο που είχε, κατάφερε να γράψει 59 γύρους για τη μεγάλη ομάδα, αλλά και να κλέψει τα φώτα όντας ο ταχύτερος της ημέρας με την Toro Rosso.

Ο Christian Horner, επικεφαλής της ομάδας, έχει δηλώσει πως οι δύο διεκδικητές της θέσης του Webber, είναι οι Kimi Raikkonen και Ricciardo, αφήνοντας εκτός νυμφώνος τους Vergne, Sainz Jr και Filipe Albuquerque. Όπως ήταν λογικό, ο Ricciardo βρέθηκε σε πολύ καλή κατάσταση μετά το τέλος των δοκιμών, αστειευόμενος αρκετές φορές με τους δημοσιογράφους, ενώ δεν δίστασε να παραδεχτεί πως η έξοδος που είχε στην αρχή της διαδικασίας, προήλθε από δικό του λάθος. Πιο συγκεκριμένα:

Ήταν διασκεδαστικά σήμερα (σ.σ. χθες). Ήταν μια κουραστική μέρα κι αυτή τη στιγμή όλα είναι κάπως θολά, έχοντας οδηγήσει δύο μονοθέσια το ένα μετά το άλλο. Έκανα αρκετούς γύρους και ήμουν χαρούμενος με το πώς πήγαν τα πράγματα. Είχα μικρή έξοδο νωρίτερα, αλλά ήταν μια όμορφη ημέρα, χωρίς προβλήματα.

(Η έξοδος) Ήταν δικό μου λάθος. Απλά έχασα το πίσω μέρος στην είσοδο της στροφής, πιέζοντας ίσως λίγο πιο σκληρά. Το χώμα ήταν σαν κινούμενη άμμος και σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να βγω, αλλά δεν τα κατάφερα. Μπορούσα να δω ότι τα παιδιά δεν ήταν πολύ απασχολημένα στο γκαράζ, έτσι σκέφτηκα να τους δώσω λίγη δουλειά να κάνουν, καθαρίζοντας το αυτοκίνητο! (γέλια) Όχι, ήταν απλά ένα μικρό λάθος.

Όσο για το πως είδε την δική του απόδοση με την RB9, δήλωσε:

Νομίζω ότι οδήγησα με βάση τις ικανότητές μου και έκανα ό, τι μπορούσα. Ήταν λίγο δύσκολο με τις συνθήκες, αφού δεν είχα πραγματικά τη δυνατότητα να προσαρμόσω το αυτοκίνητο. Στην ιδανική περίπτωση, θα θέλαμε να κάνουμε κάποιες μηχανικές αλλαγές και να στίσουμε το αυτοκίνητό για τις συνθήκες, αλλά θα είναι το ίδιο και για τα άλλα παιδιά. Ήταν μια καλή ευκαιρία να βρεθώ πίσω από το τιμόνι δυο διαφορετικών “θηρίων”.

Κλείνοντας την μίνι συνέντευξη, ο Daniel αστειεύτηκε και για τους χρόνους που περιμένει από τον πρωταθλητή Sebastian Vettel, δείχνοντας για μία ακόμη φορά το πόσο άνετος είναι με την όλη διαδικασία επιλογής από την Red Bull.

Θα ακολουθήσω το πρόγραμμά μου αύριο (Παρασκευή). Συνήθως δεν επισκέπτομαι τα site (για τους χρόνους), συγγνώμη! (γέλια) Όμως θα παρακολουθώ τους χρόνους του Seb αύριο, ελπίζοντας να μην με ντροπιάσει! (γέλια)

[Πηγή: Formula 1]

Video: Απερίσκεπτοι Ρώσοι μοτοσυκλετιστές

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=229Q609E878

Πρέπει να είσαι πολλά κιλά ανόητος για να κάνεις κάτι παρόμοιο, όπως αυτό που έκανε αυτός ο Ρώσος μοτοσικλετιστής.

Πριν λίγες μέρες στην εθνική οδό Κεμέροβο της Ρωσίας η κάμερα ενός οδηγού κατέγραψε το εξής περιστατικό. Ένας μοτοσικλετιστής, εκτός του ότι έκανε προσπέραση από την δεξιά μεριά, θα παρατηρήσεις ότι θέλησε να τρομάξει τον οδηγό του αυτοκινήτου που βρισκόταν ακριβώς πίσω του πατώντας απότομα φρένο 2-3 φορές.

Το μόνο που κατάφερε ήταν να βρεθεί στην άσφαλτο, αφού ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν μπόρεσε έγκαιρα να σταματήσει σε μια από αυτές. Ευτυχώς απ’ ότι βλέπουμε στο βίντεο, μπόρεσε να σηκωθεί δίχως να τον πατήσει κάποιο άλλο διερχόμενο όχημα.  Άγιο είχες παλικάρι.

Δες ακόμη έναν απερίσκεπτο οδηγό μοτοσυκλέτας με πλευρικό κάνιστρο, ο οποίος προσπαθεί παθιασμένα να προσπεράσει, είτε από την δεξιά, είτε από την αριστερή μεριά ένα Toyota Auris. Θα δεις ότι μετά από κάποιο σημείο εμπλέκεται και ο οδηγός του Auris  στο περιστατικό, αφού κόβοντας το τιμόνι απότομα αριστερά χτυπάει την μοτοσυκλέτα με αποτέλεσμα ο οδηγός της να βρεθεί στην άσφαλτο. Πάλι καλά που κανείς τους δεν τραυματίστηκε.

O Pastor Maldonado βλέπει επιτυχίες στο μέλλον με την Williams

0

2012 Malaysian Grand Prix - Saturday

Βρισκόμαστε στα μέσα του καλοκαιριού και η silly season βρίσκεται στο αποκορύφωμα της. Εκτός από το serial του ποιος θα πάρει τη θέση του Mark Webber στη Red Bull και τα κοκπιτ των άλλων ομάδων βρίσκονται υπό αμφισβήτηση. O Pastor Maldonado δήλωσε ότι επιθυμεί να μείνει στην Williams παρά την άσχημη χρόνια που διανύει μη έχοντας καταφέρει να κατακτήσει ακόμα κάποιο βαθμό. Ο οδηγός από τη Βενεζουέλα οδηγεί για την ομάδα της Williams από το 2011 και έχοντας τότε ένα μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο δεν μπόρεσε να δείξει τις δυνατότητες του. Η ομάδα τον εμπιστεύτηκε και την επομένη χρόνια, κατάφερε να πάρει και την μοναδική νίκη του στην Βαρκελώνη. Φέτος, με τα προβήματα να ταλανίζουν πάλι την βρετανική ομάδα δεν έχει ακόμα καταφέρει να πάρει βαθμό ή να μπει στο Q3. Παρόλα αυτά ο οδηγός από τη Βενεζουέλα τρέφει μεγάλη εμπιστοσύνη στην ομάδα του και πιστεύει ότι τις επόμενες χρονιές η απόδοση του μονοθέσιου θα είναι αρκετά ανταγωνιστική, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Σίγουρα θέλω να συνεχίσω με την ομάδα , άλλωστε είναι η καλύτερη ομάδα για να βρίσκετε ένας νέος οδηγός. Σίγουρα δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοση του μονοθέσιου αλλά κάνουμε ότι μπορούμε για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Όλοι είδατε τι μπορεί να κάνει το φετινό μονοθέσιο δεν σας λέω κάτι λάθος. Η ομάδα έχει σπουδαίες δυνατότητες και πιστεύω στο μέλλον θα τις δείξει. Όταν ξεκίνησα να οδηγάω για την ομάδα της Williams είδα τις εγκαταστάσεις τις τα μονοθεσία και την ιστορία της και ένιωσα την ανάγκη να γίνω μέλος της ομάδας αυτής. Πέρυσι κατακτήσαμε μια νίκη και πιστεύω ότι αν νικήσεις μια φορά μπορείς να το κάνεις και δεύτερη και τρίτη και τέταρτη. Απλά πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά και οι δυνατότητες υπάρχουν.

Το τεχνικό τμήμα της Williams δέχεται μεγάλες αλλαγές αυτή την εποχή μιας και ο Pat Symonds αντικατέστησε τον Mike Coughlan σαν τεχνικός διευθυντής της ομάδας, με τον Maldonado να δηλώνει σχετικά:

Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δουλέψω με τον Pat, είναι νέος στην ομάδα και θέλουμε λίγο χρόνο να δουλέψουμε όλοι μαζί σωστά. Όμως όλοι γνωρίζουμε τις επιτυχίες που είχε στο παρελθόν και ελπίζουμε να βελτιωθούμε πολύ μαζί του

Το σίγουρο είναι ότι η Williams έχει πολύ δουλειά μπροστά της για να καταφέρει έστω και λίγο τις επιτυχίες του παρελθόντος.