Το DRS ίσως χρησιμοποιείται πολλές φορές στο μέλλον

Σχετικά άρθρα

Η χρήση του DRS περιορίστηκε, έτσι ώστε να μην είναι υπερβολικά εύκολο ένα προσπέρασμα. Στην Αυστραλία το μέτρο δεν απέδωσε και πολλοί περιμένουν να δουν πως θα τα πάει στην πίστα της Μαλαισία, που θεωρητικά ευνοεί τη χρήση του. Η ζώνη προσπεράσματος θα είναι όλη η ευθεία εκκίνησης τερματισμού και το σημείο ανίχνευσης 200 μέτρα πριν από την τελευταία στροφή της πίστας.

Στο μέλλον ίσως δούμε περισσότερες από μία ζώνες προσπεράσματος. Είναι κάτι που δεν απέκλεισε ο Charlie Whiting, τεχνικός έφορος της FIA.

Είναι κάτι που σίγουρα θα εξεταστεί. Είναι ένα αρκετά σύνθετο θέμα, γιατί πρέπει να έχουμε σημείο ανίχνευσης ένα σημείο ενεργοποίησης για μία ευθεία. Έτσι, πρέπει να διαβεβαιώσουμε ότι σε πρώτη φάση όλα δουλεύουν σωστά.

Αν και στους επόμενους αγώνες το σύστημα δεν φανεί αποτελεσματικό, τότε μάλλον θα πάμε και σε δεύτερη ζώνη προσπεράσματος. Αν γίνει αυτό, θα είναι μία ακόμα ήττα για την FIA, καθώς αρχικά η χρήση του DRS ακόμα και στους αγώνες ήταν απεριόριστη, χωρίς ζώνες προσπεράσματος.

[Πηγή: motorsport | Photo copyright: Vodafone McLaren Mercedes/hoch-zwei.net]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποζημίωση 200.000 ευρώ στην οικογένεια του Michael Schumacher για την ψεύτικη συνέντευξη περιοδικού

Αποζημίωση ύψους 200.000 ευρώ κέρδισε η οικογένεια του Michael Schumacher από γερμανικό περιοδικό, για την "αποκλειστική συνέντευξη" του θρύλου της F1, βασισμένη σε απαντήσεις...

Επαφές Aston Martin με Binotto για την αντικατάσταση του Krack

Ο πρώην επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, εθεάθη στα paddocks Imola, ενώ θεωρείται δεδομένη η παρουσίαση του και στον αγώνα του ερχόμενου Σαββατοκύριακου, στο...

Ο Pat Symonds σύμβουλος της Andretti για να μπει στην F1

Μετά από 7 χρόνια ως επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της F1, διαδραματίζοντας κρίσιμο ρόλο στην εγγραφή των τεχνικών κανονισμών της F1 για το 2022 και...