Η χρήση του DRS περιορίστηκε, έτσι ώστε να μην είναι υπερβολικά εύκολο ένα προσπέρασμα. Στην Αυστραλία το μέτρο δεν απέδωσε και πολλοί περιμένουν να δουν πως θα τα πάει στην πίστα της Μαλαισία, που θεωρητικά ευνοεί τη χρήση του. Η ζώνη προσπεράσματος θα είναι όλη η ευθεία εκκίνησης τερματισμού και το σημείο ανίχνευσης 200 μέτρα πριν από την τελευταία στροφή της πίστας.


Στο μέλλον ίσως δούμε περισσότερες από μία ζώνες προσπεράσματος. Είναι κάτι που δεν απέκλεισε ο Charlie Whiting, τεχνικός έφορος της FIA.

Είναι κάτι που σίγουρα θα εξεταστεί. Είναι ένα αρκετά σύνθετο θέμα, γιατί πρέπει να έχουμε σημείο ανίχνευσης ένα σημείο ενεργοποίησης για μία ευθεία. Έτσι, πρέπει να διαβεβαιώσουμε ότι σε πρώτη φάση όλα δουλεύουν σωστά.

Αν και στους επόμενους αγώνες το σύστημα δεν φανεί αποτελεσματικό, τότε μάλλον θα πάμε και σε δεύτερη ζώνη προσπεράσματος. Αν γίνει αυτό, θα είναι μία ακόμα ήττα για την FIA, καθώς αρχικά η χρήση του DRS ακόμα και στους αγώνες ήταν απεριόριστη, χωρίς ζώνες προσπεράσματος.

[Πηγή: motorsport | Photo copyright: Vodafone McLaren Mercedes/hoch-zwei.net]