Λέγεται ότι μια ευέλικτη εμπρός αεροτομή μπορεί να αποφέρει μέχρι και μισό δευτερόλεπτο στον γύρο. Έχουμε δει ότι η πτέρυγα της Red Bull είναι εύκαμπτη, αλλά παρ’ όλα αυτά είναι νόμιμη. Σύμφωνα με τον Aldo Costa, Τεχνικό Διευθυντή της Ferrari, η οι άνθρωποι στο Maranello εργάζονται για να κάνουν και τη δική τους αεροτομή να “γλύφει” το έδαφος.
Αξιολογούμε βαθύτερα τις εμπρός πτέρυγες, και θα κατασκευάσουμε μια ευέλικτη εμπρός πτέρυγα σύντομα.
Το 2010 στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος είχε διαπιστωθεί ότι η F10 είχε αεροτομή που ήταν εύκαμπτη, όμως τα αυστηρότερα τεστ φαίνεται να είχαν επηρεάσει την ευελιξία της. Χρησιμοποιώντας την περσινή εμπειρία, μπορεί η Ferrari να κατασκευάσει μια τόσο εύκαμπτη πτέρυγα;
[Πηγή: thef1times | Photo copyright: Ferrari]