Αρχική Mercedes-Benz Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C-Class Coupe


Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C-Class Coupe

Γράφει: - , 10:33
62

mercedes c class coupe test drive 1 610x457 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Η Μercedes κακά τα ψέματα έχοντας μια από τις πιο πλούσιες γκάμες και παρουσία μοντέλου της σε κάθε κατηγορία, στην πιο οικονομικά προσιτή sport κατηγορία, αυτή των μεσαίων coupe, δεν είχε τίποτα να αντιπαρατάξει απέναντι στα κραταιά BMW Σειρά 3 Coupe αλλά και Αudi Α5. Με τη συγκεκριμένη έκδοση της Mercedes C-Class, με κωδική ονομασία της σειράς C “W204″, είναι να αναρωτιέσαι πώς οι Γερμανοί καθυστέρησαν τόσο πολύ να προσθέσουν στη γκάμα τους ένα κουπέ αμάξωμα στην πιο αυτονόητη κατηγορία για οχήματα τέτοιου χαρακτήρα αλλά όπως λέει και εύστοχα ο θυμόσοφος ελληνικός λαός “κάλλιο αργά παρά ποτέ”. Η Mercedes επισημαίνει ότι έχουν αλλαχτεί ούτε λίγο ούτε πολύ 2.000 σημεία στο facelift που υπέστη η sedan και estate έκδοση με την κυριότερη αλλαγή να είναι η προσθήκη της πολυαναμενόμενης C-Class Coupe. Με την προσθήκη αυτού του μοντέλου και σε συνεργασία με την AMG,οι γερμανοί της Mercedes-Benz έχουν βαλθεί να καθιερωθούν στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού ως κατασκευαστές σπορ κατασκευών με χαρακτήρα, επιδόσεις οδική συμπεριφορά που ξεχωρίζουν.

mercedes c class coupe test drive 4 610x457 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Ως ένα βαθμό με τα νέα μοντέλα και τη σχεδιαστική ταυτότητα που είδαμε και χθες στη παρουσίαση νέα A-Class έχουν καταφέρει να αποτινάξουν από πάνω τους την ρετσινιά των βαρετών σε σχεδίαση, οδηγικής συμπεριφοράς και του “αυτοκινήτου του παππού”. Τα μέχρι τώρα coupe οχήματα της εταιρίας από τη Στουτγάρδη ήταν η E-Class Coupe και η CL και σε 4-πορτη έκδοση η CLS, όμως με την C-Class Coupe ουσιαστικά αντικαθιστά την CLC, ένα compact coupe αυτοκίνητο χωρίς ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία καθώς και παρόλο που είχε εμφάνιση της προ-facelift C-Class, ήταν βασισμένη στο πλαίσιο της προηγούμενης γενιάς. Η Mercedes C-Class Coupe έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης το 2011, με την εμπορική της πορεία να ξεκινάει στην Ελλάδα από τα τέλη καλοκαιριού του προηγούμενου έτους.

Στα συν

  • Δύναμη Κινητήρα
  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα
  • Ήχος κινητήρα
  • Οδική συμπεριφορά
  • Επιδόσεις

Στα μείον

  • Κατανάλωση
  • Τιμή
  • Πλαίσιο παραθύρων
  • Ύπαρξη κεντρικής κολόνας

Το αυτοκίνητο

mercedes c class coupe test drive 103 610x457 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Από όποια πλευρά και αν το παρατηρήσεις έχει εκείνα τα στοιχεία που θα σε κάνουν είτε να το λατρέψεις είτε να σου περάσει εντελώς αδιάφορο. Το αυτοκίνητο βασίζεται, φυσικά, στο sedan μόνο που του λείπουν οι πίσω πόρτες. Οι διαστάσεις του δεν είναι πολύ μικρές, με το μήκος του να φτάνει τα 4.59 χλστ., το πλάτος του μαζί με τους καθρέφτες τα 1.997 χλστ. και το ύψος του 1.391 χλστ. Σε σύγκριση με τη sedan έκδοση η διαφορά έγκειται μόνο στα 41 χλστ πιο χαμηλής οροφής. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι αρκούντως σαγηνευτικό, γοητευτικό, δυνατό και ταυτόχρονα σφηνοειδές, στοιχεία βασικά για ένα coupe όχημα που κυρίως η εικόνα είναι αυτή που μετράει. Αρμονικές γραμμές, δεν πέρασε ποτέ απαρατήρητο με αρκετά βλέμματα να είδα να καρφώνονται πάνω της, χωρίς περιτές και εξεζητημένες λύσεις το γερμανικό αυτοκίνητο βγάζει μια ιδιάζουσα ομορφιά στον περαστικό σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου. Μέχρι τη μεσαία κολόνα δε θα παρατηρήσεις ουσιαστικά καμία διαφορά με τη sedan έκδοση αλλά ότι βρίσκεται από εκεί και πίσω είναι μοναδικά για την C-Class Coupe. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η μεγάλη μάσκα με το “αστέρι” να μη προκαλεί έκπληξη, να είναι διακριτό από μακριά φωνάζοντας την καταγωγή του αλλά και να συμβαδίζει με το επιθετικό προφίλ του αυτοκινήτου.

mercedes c class coupe test drive 10 610x457 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Από εκεί και πίσω όμως διάφορες λεπτομέρειες, όπως ο κοντός εμπρός πρόβολος, το μακρύ καπό, το απότομα κεκλιμένο και μεγάλο παρμπρίζ, τα LED ημέρας αλλά και στα πίσω φώτα, η χαμηλή οροφή που η γραμμή της τελειώνει μετά τον πίσω άξονα που έχει αποτέλεσμα να δημιουργεί ένα πολύ μαζεμένο τρίτο όγκο, τα φουσκώματα στα πίσω φτερά, η γραμμή που “κόβει” τα πίσω πλευρικού παραθύρου, η υποψία διαχύτη στο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα και λοιπές λεπτομέρειες προσθέτουν πολλούς πόντους στο επίθετο γοητεία. Στο πίσω μέρος τα όσο πιο άκρη φωτιστικά σώματα προσπαθούν να δείξουν ένα πλατύ αυτοκίνητο, με την υποψία αεροτομής στη πόρτα του πορτ παγκάζ και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης να προσπαθούν να προσθέσουν μια σπορ και δυναμική πινελιά. Αυτό όμως που κάνει μεγάλη αίσθηση, κυρίως αρνητική, είναι η ύπαρξη μεσαίας κολόνας (κουπέ με μεσαία κολόνα ξενίζει) αλλά και πλαισίου στα παράθυρα των μεγάλων και βαριών πορτών, κάτι στο οποίο δεν μας έχει συνηθίσει στα μέχρι τώρα της coupe αυτοκίνητα. Επίσης τα πίσω παράθυρα είναι σφραγισμένα και δεν ανοίγουν. Ο χώρος αποσκευών δεν αλλάζει σε σχέση με τη sedan έκδοση και ανέρχεται στα 450 λίτρα που βολεύει αρκετές αποσκευές, όμως το άνοιγμα είναι περιορισμένο και μεγάλες βαλίτσες θα δυσκολευτούν να τοποθετηθούν. Είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο, με επίπεδες επιφάνειες με τον κρυφό χώρο από κάτω να βρίσκουν θέση το κιτ επισκευής ελαστικού αλλά και διάφορες θέσεις για τοποθέτηση αντικειμένων. Η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, τα οποία πέφτουν και ξεχωριστά σε αναλογία 60/40, δημιουργούν μια επιφάνεια με ένα αισθητό σκαλοπατάκι αλλά ο ξανά το περιορισμένο ύψος του χώρου αποσκευών δεν βοηθάει για τοποθέτηση μεγάλων αντικειμένων.

mercedes c class coupe test drive 39 610x457 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Το κουπέ που κατασκεύασε η Mercedes-Benz είναι ένα δίθυρο μοντέλο με τις σωστές αναλογίες για ώριμους κυρίους με σπορτίφ ανησυχίες που απευθύνεται, σύμφωνα με τις δηλώσεις της εταιρίας, σε μια ομάδα πελατών ηλικίας 35 έως 45 για τους οποίους η επαγγελματική επιτυχία, η αγάπη για τη ζωή και η ισχυρή αίσθηση της ευθύνης είναι όλα σημαντικά χαρακτηριστικά.

Ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της Mercedes-Benz, Joachim Schmidt, δήλωσε κατά την παρουσία της

Διευρύνοντας τη γκάμα της C-Class, στοχεύουμε διαρκώς σε νέους πελάτες. To μοντέλο είναι νεανικό, με στυλ και δυναμικό. Ο καλύτερος τρόπος να μπει η εταιρία στο κόσμο των coupe.

Στα χέρια μου είχα το βασικό μοντέλο της γκάμας, την έκδοση C180 και κάτω από το καπό βρισκόταν ένας 4-κύλινδρος σε σειρά κινητήρας που πληρεί τις προδιαγραφές Euro5, χωρητικότητας 1800 κ.εκ. που με τη βοήθεια ενός υπερτροφοδότη έχει απόδοση 156 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. με τα 250 Nm ροπής να είναι διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ. μέχρι τις 4.200 σ.α.λ. στη μέγιστη τιμή της, που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και τη μετάδοση φυσικά να μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Το κιβώτιο έχει απλά καλή αίσθηση χωρίς να ενθουσιάζει και χειρίζεται πολύ καλά τη δύναμη, αν και θα’θέλα τις σχέσεις ελάχιστα πιο κοντές. Η μοναδική παρατήρηση είναι ότι για την επιλογή της όπισθεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια και δύναμη αν και μετά από αρκετές φορές συνηθίζεται. Ο κινητήρας διαθέτει άμεσο ψεκασμό και σύστημα start/stop στο στάνταρ εξοπλισμό με τη ροπή να είναι παρούσα με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο, βοηθώντας στις άνετες μετακινήσεις.

mercedes c class coupe test drive 69 610x457 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Είναι αρκετά πολιτισμένος και παρόλο που σαν νούμερο δεν ενθουσιάζει είναι ένας ιδανικός συνδυασμός για να κινηθείς γρήγορα αλλά και να έχεις μια νορμάλ για το είδους του κατανάλωση ταιριάζοντας “γάντι” στην C-Class Coupe. Χαρακτηριστική είναι η μηδενική υστέρηση απόκρισης (lag), με τη δύναμη να είναι παρούσα σε όλο το εύρος των στροφών με τα σημάδια “σκασίματος” να εμφανίζονται πάνω από τις 5.800 σ.α.λ.. Οι επιδόσεις είναι ιδιαιτέρως αξιόλογες για ένα σβέλτο ρυθμό αν αναλογιστούμε και το βάρος των 1.500 κιλών με το 0-100χλμ/ώρα να έρχεται μετά από 9 δευτ. και η εργοστασιακή τελική ταχύτητα να ορίζεται ως τα 225 χλμ/ώρα.  Σαν γενική εικόνα σε καμία περίπτωση δεν είναι αργό ή κουραστικό στο δρόμο.

mercedes c class coupe test drive 31 610x406 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Η διπλή εξάτμισή του εκπέμπει 157 γρ./100χλμ CO2 κάτι που μεταφράζεται σε επιβάρυνση του ιδιοκτήτη σε τέλη κυκλοφορίας 266.9 ευρώ. Η κατανάλωση μεικτού κύκλου η εταιρία αναφέρει ότι είναι 6,7 με 7,3 λίτρα/100 χλμ κάτι που ήταν εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί υπό οποιαδήποτε κατάσταση κυκλοφορίας του αυτοκινήτου προσπάθησα κατά τα σχεδόν 1.800 συνολικά χλμ μέσα σε μια βδομάδα που διάνυσα κατά τη συμβίωση μου μαζί της.

Εσωτερικό

Ωραία απ’έξω η C-Class Coupe και το εσωτερικό δε θα μπορούσε να μην ακολουθήσει την ίδια τακτική. Με το που ανοίξεις τη μεγάλη πόρτα η κορυφαία ποιότητα είναι εμφανέστατη και εισπράττεις μια αίσθηση πολυτέλειας με το που αντικρίσεις τα δερμάτινα καθίσματα με τις άσπρες ραφές.

mercedes c class coupe test drive 136 610x457 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Επί της ουσίας, δεν έχει τροποποιηθεί καθόλου σε σχέση με την sedan έκδοση, με μοναδική εξαίρεση την αποκλειστικά διθέσια διαμόρφωση, τύπου δυο ξεχωριστών bucket καθισμάτων, της πίσω σειράς καθισμάτων με την πρόσβαση πίσω να την κρίνω σχετικά εύκολη, καθώς τα μπροστά σύρονται αρκετά. Ο χώρος πίσω είναι ικανοποιητικός για τα δεδομένα των coupe αυτοκινήτων και θα βολευτούν άτομα μέχρι 1.80 καθώς για ψηλότερα η έντονη κλίση της οροφής δεν θα κάνει τη ζωή τους δύσκολη, με το ιδανικότερο σενάριο είναι να καταλαμβάνονται από τις συνοδούς των ανδρών που κάθονται στις μπροστινές πολυθρόνες. Από τη στιγμή που θα καθίσεις στα “race-inspired”, όπως τα αναφέρει η εταιρία, σπορ bucket καθίσματα με το ενσωματωμένο προσκέφαλο αμέσως συνειδητοποιείς πως τόσο ο σχεδιασμός όσο η ποιότητα κατασκευής και ο εξοπλισμός εναρμονίζονται με τις υψηλές προδιαγραφές μιας αυθεντικής Mercedes-Benz. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά χαμηλή με την απόσταση από το δάπεδο του αυτοκινήτου να μην υπερβαίνει τα 25 εκ. Εύκολα βρήκα την ιδανική ρύθμιση κάτι που βοήθησε η ηλεκτρική ρύθμιση του ύψους και της κλίσης της πλάτης ως διατίθεται στο στάνταρ εξοπλισμό, και η κολόνα του τιμονιού προς όλες τις κατευθύνσεις. Αυτό που μου άρεσε ήταν η επένδυση της οροφής που ήταν σκουρόχρωμη κάτι που σε συνδυασμό με τα μικρά πλευρικά παράθυρα και τη “χαμηλοτάβανη” αίσθηση κάνει το χώρο επιβατών ελαφρώς κλειστοφοβικό και σπορτίφ . Η ορατότητα προς τα εμπρός όμως είναι απροβλημάτιστη χάρη στις λεπτές σχετικά κολόνες και μόνο προς τα πίσω και στο παρκάρισμα δυσκολεύτηκα αλλά με τη βοήθεια του Park Assist δε θα προβληματίσει να σταθμεύσει.

mercedes c class coupe test drive 142 610x457 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Το ταμπλό κυριαρχείται από ένα διακοσμητικό πάνελ απομίμησης αλουμινίου, το οποίο εκτείνεται από τους κεντρικούς αεραγωγούς και κατά μήκος μέχρι τη πλευρά του συνοδηγού, προσδίδοντας οπτικό πλάτος. Πίσω από χοντρό δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι επενδυμένο με δέρμα Nappa στο βασικό εξοπλισμό, στο κέντρο των τριών οργάνων και στο κέντρο του ταχύμετρου βρίσκεται μια έγχρωμη οθόνη 4,5 ιντσών, στην οποία μπορούν να προβληθούν στοιχεία και λειτουργίες που σχετίζονται με τον ήχο, το τηλέφωνο, το cruise control και τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου.

Στο κέντρο της κονσόλας και πάνω από τους αεραγωγούς και τα αναρίθμητα κουμπάκια του στερεοφωνικού βρίσκεται μια σταθερή και χωμένη 5,8 ιντσών κεντρική οθόνη να περιβάλλεται και ουσιαστικά είναι συνέχεια του πίνακα οργάνων αφού περιβάλλεται με ένα χοντρό μαλακό πλαστικό. Μέσω του “joystic” που βρίσκεται σε ιδανική και λειτουργική θέση μπροστά από το υποβραχιόνιο, των χειριστηρίων στο τιμόνι αλλά και πάνω στη πηγή μπορείς να ρυθμίσεις το ραδιόφωνο, το κινητό τηλέφωνο που συνδέεται μέσω Bluetooth και κάποιες άλλες ρυθμίσεις. Η λειτουργία και χρήση του ραδιοφώνου εμφανίζει την ίδια δυσκολία όλων των Mercedes και απαιτεί αρκετή εξάσκηση αλλά υποστηρίζει mp3, σύνδεση iPod και θύρα USB στην κεντρική κονσόλα. Η απόδοση των 9 ηχείων του είναι πολύ ικανοποιητική και δεν θα κουράσει ακόμα και σε πολύ δυνατές εντάσεις.

mercedes c class coupe test drive 1391 e1342423457599 300x196 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe  mercedes c class coupe test drive 1401 e1342407923436 300x209 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Όλη η κονσόλα είναι συμπαγής και την νιώθεις ότι είναι ένα κομμάτι. Τα μαλακά πλαστικά όπου και να κοιτάξεις προσδίδουν την απαραίτητη πολυτέλεια και αντοχή στο χρόνο. Η σχεδίαση κατά την προσωπική μας γνώμη δεν έχει εκείνη την κομψότητα που είχε η προηγούμενη C με εκείνα τα εξαιρετικά λεπτά φιλέτα στο άνω μέρος του ταμπλό που δεν συναντούσες πουθενά αλλού, αλλά εδώ κυρίαρχο ρόλο παίζει η ποιότητα, που ούτως ή άλλως κερδίζει τις εντυπώσεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Η λειτουργικότητα κυμαίνεται κι αυτή σε ψηλά επίπεδα με τους χώρους για μικροπράγματα είναι πολύ ικανοποιητικοί αλλά όχι κορυφαίοι. Το υποβραχιόνιο ανοίγει σε δυο μέρη και αν και αρκετά μεγάλο είναι δύσχρηστο. Τα χειριστήρια του διζωνικού κλιματισμού είναι στη κατάλληλη θέση και το μόνο κακό που μπορώ να παρατηρήσω είναι ότι σε συνθήκες πλήρους ηλιοφάνειας δε φαίνονται καθόλου που έχεις ρυθμίσει την θερμοκρασία.

Ο εξοπλισμός βέβαια είναι πλουσιότατος, παρόλο που δοκιμάσαμε την πιο “φτωχή” έκδοση της. Χαρακτηριστικά διαθέτει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, εκτός από τους αναδιπλούμενους καθρέφτες, επτά αερόσακοι, το ηχοσύστημα με προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας, το ESP, o ηλεκτρονικός κλιματισμός, το Start & Stop και το ATTENTION ASSIST αποτελούν κάποια από τα χαρακτηριστικά του εξοπλισμού, τον οποίο φυσικά μπορείς να εμπλουτίσεις από έναν εξίσου πλούσιο κατάλογο προηγμένων τεχνολογικών εφαρμογών και στοιχείων πολυτέλειας. Κάτι χαρακτηριστικό για όλες τις Mercedes είναι ότι στη θέση του χειρόφρενου δεν υπάρχει τίποτα, με το αντίστοιχο επιλογέα να είναι το ποδόφρενο στα αριστερά του πεντάλ του συμπλέκτη.

Στο δρόμο

mercedes c class coupe test drive 21 610x457 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Το πλαίσιο που έχει χτιστεί πάνω η C-Class Coupe είναι στιβαρό και γρανιτένιο. Πατάει στο δρόμο και το νιώθεις ότι δύσκολα θα βρεθεί κάτι να το ταρακουνήσει. Η Mercedes βρήκε τη χρυσή τομή όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά και χάρη στο στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Adaptive Agility Control το οποίο καταλαβαίνει το τρόπο οδήγησης και ρυθμίζει σε πραγματικό χρόνο, αυτόματα, την απόσβεση των αμορτισέρ κάνοντάς τα μαλακότερα σε χαμηλές ταχύτητες και πιο σκληρά στις υψηλές. Η φιλοσοφία του συστήματος βασίζεται στο σύστημα απόσβεσης το οποίο είναι εξαρτώμενο από το εύρος ταλάντωσης, δηλαδή κατά την κανονική οδήγηση με χαμηλές δονήσεις, οι δυνάμεις απόσβεσης μειώνονται αυτόματα, ώστε να μειωθούν αισθητά οι θόρυβοι από το δρόμο και οι κραδασμοί. Όταν οι δονήσεις των αμορτισέρ γίνουν εντονότερες, για παράδειγμα κατά την οδήγηση σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα ή σε στριφτερούς σφικτούς ορεινούς δρόμους τότε ενεργοποιούνται οι μέγιστες δυνάμεις απόσβεσης ώστε να σταθεροποιείται το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο δοκιμής φορούσε ελαστικά 205/55 σε ζάντες 16 ιντσών κάτι που βοηθούσε στην μεγαλύτερη και καλύτερη απόσβεση των οποιονδήποτε κραδασμών. Το αυτοκίνητο έχει πετύχει τον ποθητό συνδυασμό άνεσης και κρατήματος κάτι που συμβάλλει η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμπρός και πίσω που χρησιμοποιεί. Συγκεκριμένα, στον εμπρός άξονα φοράει ανάρτηση τριών συνδέσμων με γόνατα McPhareson με αλουμινένια ψαλίδια και ενισχυμένη αντιστρεπτική δοκό, αμορτισέρ αερίου και ελικοειδή ελατήρια και πίσω ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων πέντε σημείων έδρασης συνδυαζόμενα επίσης με αμορτισέρ αερίου, ελικοειδή ελατήρια και αντιστρεπτική.

mercedes c class coupe test drive 100 610x457 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Η γενική εικόνα του αυτοκινήτου στο δρόμο είναι ένα σπορτίφ κουπέ, ψυχωμένο που σε καμιά περίπτωση δεν δυσανασχετείς. Δύσκολα δε θα πεις ότι «κοπανάει» καθώς είναι συγκροτημένο και να εκπληρώνει κάθε οδηγική περίσταση. Το δε τιμόνι παρά την ηλεκτροϋδραυλική του υποβοήθηση είναι αρκετά βαρύ έως κουραστικό για τη κίνηση μέσα στους στενούς δρόμους της πόλης και σε χαμηλές ταχύτητες αλλά στον ανοιχτό δρόμο έχει το σωστό βάρος και μεταφέρει την απαραίτητη και απαιτούμενη πληροφόρηση έχοντας φυσικά και την επιθυμητή ακρίβεια να σημαδέψεις τη στροφή και να υπακούσει. Η αμεσότητα και ακρίβεια με την οποία οι μπροστινοί τροχοί εκτελούσαν τις εντολές μου σε καμία περίπτωση δεν προκάλεσαν την υποψία “παιξίματος” του πίσω άξονα. Το ESP απενεργοποιείται μερικώς και σε αφήνει να παίξεις με την ουρά του αυτοκινήτου όμως ποτέ δε θα σε αφήσει να πραγματοποιήσεις πλαγιολισθίσεις με μεγάλες γωνίες ή οποιαδήποτε άλλη “ανάρμοστη” συμπεριφορά που τιμωρείται από τον ΚΟΚ. Τέλος ο κύκλος στροφής του αυτοκινήτου ορίζεται στα 10.84 μέτρα καθιστώντας το αρκετά ευέλικτο.

Η κατανάλωση είναι ένα θέμα που εξετάζεται από διάφορα πρίσματα. Ο κινητήρας και ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου δε σε προκαλούν για ήρεμη, στρωτή και οικονομική οδήγηση. Όμως για τη κίνηση μέσα σε αστικό κύκλο και λόγω της ροπής της, μπορούσα να κινηθώ άνετα έχοντας επιλεγμένη την πέμπτη σχέση στο κιβώτιο κάνοντας τη καλύτερη δυνατή οικονομία. Η καλύτερη τιμή που μπόρεσα να γράψω κινούμενος για αρκετή ώρα σε επαρχιακό δίκτυο και πολύ συνετός στο γκάζι ήταν 7.4 λίτρα/100χλμ. Όμως, η καθημερινή του χρήση στη πόλη δεν είναι το στοιχείο που θα επιδείξει θαύματα οικονομίας καθώς ποτέ η μέση κατανάλωση κυμαινόταν ανάμεσα στα 9.4 με 9.6 λίτρα/100χλμ. Στην εθνική οδό, που είναι και το στοιχείο του, και με το cruise control ρυθμισμένο στα 140 χλμ/ώρα η κατανάλωση άγγιζε το μάξιμουμ τα 8.1 λίτρα/100 χλμ. Μέσω του υπολογιστή μπόρεσα να δω την καθολική και γενική κατανάλωση των 1.783 χλμ που ήταν 8.8 λίτρα/100χλμ. Φυσικά με τη μη χρήση του air condition η κατανάλωση πέφτει αισθητά. Το ρεζερβουάρ του έχει χωρητικότητα 59 λίτρων συν 8 λίτρα ρεζέρβα κάτι που δίνει αυτονομία 800 με 900 χλμ ανάλογα με το πόσο βαρύ είναι το πόδι του οδηγού.

mercedes c class coupe test drive 133 610x406 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Η πέδηση πραγματοποιείται μέσω δίσκων και στα τέσσερα άκρα, με τα μπροστά να είναι αεριζόμενα. Η αίσθηση τους άκρως ικανοποιητική και αποτελεσματική. Η αίσθηση του πεντάλ ακριβέστατη και άμεση ενώ μόνο έπειτα από συνεχή καταπόνηση έδειξαν σημάδια εξασθένισης.

Εν κατακλείδι

mercedes c class coupe test drive 50 610x406 Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes C Class Coupe

Η Mercedes μπορεί να άργησε να μπει στο χώρο των μεσαίων coupe αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έκανε πρόχειρη δουλειά. Το αυτοκίνητο είναι μια άκρως ολοκληρωμένη πρόταση για τον τύπο που πλησιάζει τα δεύτερα -άντα, έχει την οικονομική δυνατότητα, ωριμότητα αλλά και ευχέρεια αγοράς ενός coupe, άρα μη πρακτικού οχήματος κυρίως για προσωπική του ευχαρίστηση και αυταρέσκεια. Σε σύγκριση με τα άλλα δυο premium coupe είναι σίγουρα καλύτερο από την απαρχιωμένη BMW Σειρά 3 Coupe και στα ίδια περίπου επίπεδα με το Audi A5. Η τιμή αυτή είναι κατά 6.200 ευρώ ακριβότερη από την μπερλίνα αφού ξεκινά από τις €36.550 (€36.181 με απόσυρση).

Χαρακτηριστικά Mercedes C180 BlueEFFICIENCY Coupe

Κινητήρας και επιδόσεις

Κυλινδρισμός/Αριθμός κυλίνδρων

R4

Κυβισμός (cc)

1796

Ονομαστική ισχύς (kW σε rpm) [2]

115/5000 (115/5000)

Ονομαστική ροπή στρέψης (Nm σε rpm) [2]

250/1600–4200 (250/1600–4200)

Σχέση συμπίεσης

9.8 : 1

Επιτάχυνση 0–100 km/h (s)

9.0 (8.9)

Τελική ταχύτητα (km/h)

225 (223)

Μετάδοση ισχύος

σύστημα κίνησης

Κίνηση στον πίσω άξονα

Μετάδοση

Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (7G-TRONIC PLUS)

Σχέσεις μηχανικής μετάδοσης

4.99/2.82/1.78/1.25/1.00/0.82/R 4.54

Σχέσεις αυτόματης μετάδοσης

4.38/2.86/1.92/1.37/1.00/0.82/0.73/R1 3.42/R2 2.23

Τελική σχέση μετάδοσης

2.87 (3.07)

Καύσιμο και κατανάλωση

Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου/με ρεζέρβα (l)

59/8

Κατανάλωση καυσίμου, αστικός κύκλος (l/100km) [4]

9.3–9.6 (8.8–9.0)

Κατανάλωση καυσίμου, υπεραστικός κύκλος (l/100km) [4]

5.2–5.9 (5.1–5.8)

Κατανάλωση καυσίμου, συνδυασμένη (l/100km) [4]

6.7–7.3 (6.5–7.0)

Εκπομπές CO2 (g/km) συνδυαστικά [4]

157–169 (150–162)

Τιμή Cd

0.26

Κατηγορία εκπομπής ρύπων

Euro 5 (Euro 5)

Πλαίσιο (κανονικό) και τροχοί

Εμπρός άξονας

Πολλαπλών συνδέσμων

Πίσω άξονας

Πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Ανάρτηση εμπρός/πίσω

Ελατήρια με διπλούς αποσβεστήρες κραδασμών συμπιεσμένου αερίου και SDD, με μονούς αποσβεστήρες κραδασμών συμπιεσμένου αερίου και SDD

Εμπρός ελαστικά/ζάντες

195/60 R 16

Πίσω ελαστικά/ζάντες

195/60 R 16

Σύστημα διεύθυνσης

Σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα με ρύθμιση υδραυλικής υποβοήθησης διεύθυνσης

Εμπρός φρένα

Δισκόφρενα, εσωτερικά αεριζόμενα & διάτρητα

Πίσω φρένα

Δισκόφρενα, συμπαγή

Διαστάσεις και βάρη

Μικτό βάρος / ωφέλιμο φορτίο (kg) [5]

1500/470 (1520/470)

Επιτρεπόμενο μεικτό φορτίο (kg)

1970 (1990)

Μέγιστο φορτίο οροφής (kg)

100

Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (VDA) (I)

450

Κύκλος στροφής (m)

10.84

Επιτρεπόμενη ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα / με φρένα (kg)

750/1800

Τιμές

Βασική Τιμή

36.181 ευρώ (με απόσυρση)

Τιμή Μοντέλου Δοκιμής

36.181 ευρώ (με απόσυρση)

Τα υβριστικά σχόλια, τα σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • JohnnyXP64

    Εξαιρετικη δουλειά, και πολυ οργανωμένη! loved the sticker! autoblog.gr test drive ;-)

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      Τα καλύτερα για τους καλύτερους αναγνώστες! το έχουμε πει!

    • JohnnyXP64
    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      AMG-styel US Version

    • JohnnyXP64

      ε ναι υπαρχει και εδω ομοιο! το εχει κολητος στ Βολο και το εχω οδηγησει! τωρα με τα οικονομικα προβληματα το πουλαει με 40χιλιαρικα 10.000χιλιομετρα ΛΟΛ.

      192αλογακια! προηγουμενο μοντελο σενταν. μια χαρα για κουπε περναει.

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      όποιος έχει λεφτά στην κρίση μπορεί να πάρει αυτοκίνητα ευκαιρίες!

    • JohnnyXP64

      εχω τα 1,000 μου δανιζεις τα 39,000? :P
      e monadike bloger?

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      ΛΟΛ!!!!

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      τα πίσω καθίσματα εμείς τα λερώσαμε ;) κάτσε να τα καθαρίσω στο photoshop

      όσο για το τι αυτοκίνητα φέρνουν πλέον οι εταιρίες, ζούμε σε χαλεπούς καιρούς, δύσκολα πράγματα για ακριβότερα μοντέλα

    • JohnnyXP64

      ασε βρε….εσεισ δεν μπορειτε να τα πειτε αυτα, θα τα πουμε εμεις!…δεν μπορω να φανταστω οτι ο Τεστερ πατησε με τα παπουτσια πανω στα καθησματα με χωματα για να τα κανει μετα στο photoshop. αισχος για τιν αντιπροσωπια αισχος!

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      καθαρό το πήραμε λέμε! εμείς το λερώσαμε! θα δείρω τον gazokiller που δεν το καθάρισε σωστα! :P :D

    • JohnnyXP64

      να τον εκτελεσεις! νομιζα εκανες πλακα!

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      θα του ρίξω κάτι ψιλές! :P :D :D :D

    • JohnnyXP64

      vasika o Gazokiller, eixa tin entyposei oti zei monima London! pos vrethike Greece?

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      γύρισε ;) ;) ;)

  • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

    ωραιοσ gazokiller !!!!
    η παρουσιαση ολα τα money !!!!!!
    στα μειον εγω να προσ8εσω πωσ ενα τετοιο αυτοκινητο…αυτησ τησ κατηγοριασ…..και ποσο μαλλον με το ΑΣΤΕΡΙ…δεν γινετε να φοραει 16αρεσ……και να εχει κιτ επισκευησ ελαστικου !!!!! απλα ειναι πολυ λιγο…..
    στα συν για αλλη μια φορα αυτο που λεσ για την καταναλωση !!!!!!!! πραγματικεσ …αληθινεσ…κα8ημερινεσ μετρησεισ !!!!!!!!! ¨-)

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      Το μεγαλύτερο μείον για εμένα ήταν το πλαίσιο στις πόρτες. Δεν νοείτε coupe, και ειδική merc με πλαίσιο!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      χιχιχιιχιχιχι γιαυτο ειπα να προσθεσω…γιατι αυτο το ειπε και ο GAZOkiller !!! :-D

    • giannis1304

      ναι, αλλά δεν έβγαλες μια φωτογραφία να το δούμε; :)

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      500+ φωτογραφίες βγάλαμε, μια με ανοικτή την πόρτα δεν! Είμαστε απαράδεκτοι! :(

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      λάθος μου!!!!
      έχεις δίκιο!!!

  • POLO R

    πολύ καλή παρουσίαση…Μπράβο!!

  • Chris

    έχεις οδηγήσει “απαρχιωμένη” BMW Σειρά 3 Coupe

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      απαρχαιωμένη το έγραψε με το σκεπτικό ότι βρίσκεται πολύ καιρό στην αγορά, μόλις παρουσιαστεί η 4-series το πράγμα θα αλλάξει ;)

  • ΝΙΚΟΣ

    Συναγνωστες μου καλο χρυσο το αστερι της Μercedes μα οχι να ξεκινα και απο τα 36.000 χιλιαρικα ενα ρημαδοκουπε!Υπαρχουν πολυ φθηνοτερα γρηγοροτερα και πολυ καλυτερα κατα την γνωμη μου παντα!Ελεος πολλοι εχουν χαροκαει στις μερες μας και πεταξαν πολλα λεφτα στον δρομο για λαμαρινες..Αυτοblog παντως ηταν εκπληκτικο και ακρως ενημερωτικο το ολο ρεπορταζ σου!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      san 36.000 den ta les kai liga….alla ama ta valeis kato……ti soy dinei…ti presvevei…..kai ti ”sima” foraei…8a deis pos mia xara einai !!!!!!

    • ΝΙΚΟΣ

      Μπαμπινο τα ρασα δεν κανουν τον παπα(σημα που φορα)…Δεν λεω ειναι ποιοτικοτατα αυτοκινητα μα με την σημερινη τεχνολογια μαζικης παραγωγης με ρομποτ κτλ,θα επρεπε ειδικα τετοιες εταιρειες να εχουν ριξει κατακορυφα τις τιμες!Ανοιξε ενα απλο αμερικανικο, αγγλικο η αυστραλεζικο site να δεις τι παιρνεις με 40.000 δολαρια…Απο θηρια sedan -αγροτικα με επιδοσεις gt μεχρι κτηνωδη καμπριο πανω απο 350αλογα.. Και με μισθους πολυ δυνατοτερους απο τον μεσο ευρωπαιο πολιτη!Εδω μας πουλανε σηματακια…

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      το ξερω φιλοσ !!!!
      αλλα μιλαμε για τα ελληνικα δεδομενα !!! εδω μενουμε ειναι η αληθεια !!!!
      αν 8εσ coupe…ti lyseis exeis?????
      mercedes-bmw !!!!!!kai ειπαμε για κουπε και πισω κινηση !!!!!
      meta παμε στο TOYOTA GT86…που στα χαρτια μπορει να δειχνει ιδιο !!!! και λιγο πιο οικονομικο……αλλα δεν εχει καμια σχεση !!!!!!!! στο μονο !!!! που κερδιζει ειναι το ”fun to drive”…kai tipota αλλο !!!!!!
      και μετα παμε στα κουποιδη !!!!! σιροκο…..χιουνται κουπε….που ειναι μπροστοκινητα !!!!!οποτε και καμια σχεση με αυτο που ζητασ……

    • ΝΙΚΟΣ

      Ναι δεν αμφιβαλλω για τα ελληνικα-ευρωπαικα δεδομενα τα 1800 ειναι ταβανι.Μα δεν φταινε αυτοι που μας καθοδηγουν σαν τα προβατα σε αυτες τις εξωφρενικες τιμες και μονο 160αλογα με 1.5 τονο!Εμεις φταιμε που τσιμπαμε αντι να τα πουλανε τσαμπα!Ανεφερες για κουπε..Ζω για την στιγμη που η FORD θα βγαλει στην αγορα το παγκοσμιο mustang με οτι μοτερ θες,και τοτε να δεις που θα πανε τα εγωκεντρικα των ευρωπαικων εταιρειων… Και θα ειναι πραγματικο αυτοκινητο οχι δηθεν….

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      an δεν το πνιξει το φορολογικο κα8εστωσ……..και κρατησει τισ τιμεσ απο την αλλη μερια του ατλαντικου τοτε ναι !!!!! αλλα πολυ δυσκολο το βλεπω κατι τετοιο….

    • giannis1304

      peugeot RCZ??? δεν είναι πισωκίνητο, αλλά έχει το πακέτο!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      nai το ξεχασα…αλλα ειναι στην κατηγορια σιροκο…χιουνται !!!!!
      το ενα εχει πραγματικουσ χωρουσ για 4 !!!! το πεζο…χμμμμ???
      και ειναι αυτο που σε ειπα !!! μονο στα χαρτια ειναι ιδια !!!!
      αποψη μου βεβαια !!!η 3αρα….και η C….παιζουν μονεσ τουσ !!!

    • giannis1304

      εε σίγουρα άλλη κατηγορία τα c-class 3 series και το Α5.

      πάντως το RCZ είναι ένα πολύ εντυπωσιακό coupe με δυνατούς κινητήρες, οδική συμπεριφορά peugeot και πιστεύω ότι μπορεί να κόψει πωλήσεις από το ΤΤ

      το scirocco θα το έβαζα δίπλα στο astra gtc

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      akoma kai to A5 den einai to idio…λογο τησ κινησησ !!!!! για εναν που ψαχνει κουπε μονο στο σκαφοσ…τοτε ναι !!! αλλα αν βαλει σαν δεδομενο οτι 8ελει πισω κινηση….τοτε δεν υπαρχει !!!!
      το rcz..πραγματι μπορει να κοψει πωλησεισ απο το ΤΤ…αφου ειναι σχεδον ιδια !!!!
      οσο για scirocco…gtc….ε μετα βλεπεισ τι 8ελεισ..απο ντιζαιν εξοπλισμουσ κτλ….τωα μιλαμε σωστα !!! :-)

    • http://autoblog.gr Mika

      A5 file mou…A5….
      ;-))

    • ΝΙΚΟΣ

      Ελλειπα δεν μπορεσα να απαντησω..Λυσεις ευρωπαικες για κουπε φθηνες και καλες για τα λεφτα τους δεν αξιζει τιποτα μα τιποτα!!Πραγματικα στο λεω χωρις καμια εμπαθεια!Συναδελφος μου πηρε το σιροκο 28.000 μονο 1.4 (28.000)!!!Ε οχι και 28 χηνες για ενα 1.4 με 2χρονια εγγυηση!Τωρα ζει με το αγχος αν θα του βγαλει τιποτα μιας και στο forum που ειναι γραμμενος γινεται της κολασεως απο καθε ειδους βλαβη στο μοτερ!!Εγω ζω για το 2014-2015 που η ford θα βγαλει το παγκοσμιο mustang σε ολες τις αγορες με πολλα ειδη μοτερ!!Τοτε θα δουμε ολοι πως θα κλαψουν οι ευρωπαικες μανουλες(αυτοκινητοβιομηχανιες)!!Που πουλανε τα μπροστιοκινητα καρουλια χωρις ιδιαιτερο κοστος κατασκευης χρυσο!!Και χαλανε κιολας…Εμεις φταιμε σαν πελατες που αγοραζουμε οτι μας πασαρουν!Αν αρχιζουν να βγαζουν αρνητικους ισολογισμους τοτε θα δειτε πως θα σεβαστουν τον πελατη και θα ριχνουν τις τιμες!!Ελεος απλα τετρακυλινδρα μπροστιοκινητα πουλανε χωρις κοστος πανακριβα!!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      den antilego !!!!
      etsi tin patise pri2+ xronia o 8eios moy !!! poy mazi me foro politeleias kai dsg toy vgike 28-29.000 !!!!!!
      to zitima einai to agorazeis to mustung poy les…to sintireis????
      mono i venzini an exei V6……8a kalipsei ti diafora timis se 3-4-5 xronia !!!!! den einai tixeo poy oi amerikanoi exoyn toso megala moter…..den tous noiazei i venzini !!!! sta teli toy 80?? me tin petrelaiki krisi omos 8imasai ti eixe ginei???? ta eixan ksexasei ta V !!!!

    • ΝΙΚΟΣ

      Xε χε τα εχω σκεφτει αυτα..Το νεο παγκοσμιο mustang που περιμενω θα φορα και διλιτρο τετρακυλινδρο μοτερ περιπου σαν αυτο του οpel gt με τα 265hp…Aλλα πιο δυνατο…Δεν υπαρχει αλλος τροπος για να μπουκαρει στην ευρωπη με αυτους τους αλητες τους ευρωπαιους που αλλαζουν τις νορμες ρυπων οπως τους συμφερει!!Και φυσικα εχω γνωστους απο Αμερικα αν το παρω για αλλαγη μοτερ…Τοτε και μονο θα ειναι σχετικα συντηρησιμο!Εννοω απο πλευρα παγιων γιατι με κανα 2λιτρο θα εχει χαμηλους ρυπους. Ας ελπισουμε να πετυχει αυτο το πειραμα γιατι αν δεν πετυχει με βλεπω με κανα pontiak tranς am 25ετιας,αδεια φιλπα και κανιβαλλομοτερ ανω των 500hp…Και φυσικα βολτα μονο Σκ..

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      makari na to kaneis pragmatikothta to oneiro filos !!!!
      alla muscle car stin ellada einai apagoreftika !!!!!!
      gia polloys logoys !!!!!

    • JohnnyXP64

      εδω εχουμε διαφημιση στην Κυπρο, που λελει ο εκφωνιτης με σοβαρη φονη,
      “Νεα Μερσεντες Α Class, με ABS, asdad,adasd,asda,asd,asd,asd,asd,asd,sdf,sdfs,bla blabl,
      Nεα Μερσεντες Α Class, 36.000euro στο δρομο!!”

      ναι ρε το λενε το ποσο και στο “δρομο και καλα οτι ειναι μαγκια να εχεις οσα λεφτα στο δρομο!!!!!!” θα τρελαθω!!!!!!!!!!

    • ΝΙΚΟΣ

      JohnnyXP64 Bρισκουν και κανουν ειμαστε τα τελεια θυματα της διαφημισης!Αυτοι δε με το μαρκετινγκ εχουν την ικανοτητα να πουλησουν παγο και σε εσκιμωους!

    • hellboy

      μπορω να εχω ολα τα “asdad,adasd,asda,asd,asd,asd,asd,asd,sdf,sdfs,bla blabl,” χωρις να αποχωριστω τα 36 χιλιαρικα?????

  • fatals

    Ωραιο αυτοκινητο, και μπραβο για την παρουσιαση! Ωστοσο θεωρω πολυ ανοητο καποιος να παρει ενα τετοιο αυτοκινητο με τετοια ζαντα.. χανει σε ομορφια παρα πολυ!!

  • Sensei Konstantinos

    Καταρχάς για το άρθρο είναι ακόμη μια καταπληκτική δουλεια απο τους συντάκτες του ΑΒ !!!

    Οσο αφορά το αυτοκίνητο . Ειναι πανέμορφο , οχι τόσο όμορφο όσο μια Bmw 3 coupe αλλα είναι ολοκληρωμένο για τα Ελληνικά κριτήρια . Δηλαδή κινητήρας 1800 κυβικών απο 150-200 άλογα που δεν σε “σκοτώνει” φορολογικά .
    Το αμαξι είναι ακριβό πράγματι ιδίως το όφελος της απόσυρσης ειναι αστείο , φαίνεται εκει στην Μερσεντές ή ψάχνουν ακόμη γεμάτα πορτοφόλια ή οι Γερμαναράδες μας θεωρούν θύματα (πιο πιθανόν το δεύτερο ) , αλλα είναι ενα αμάξι που θα το έχεις 10 χρόνια άνετα χωρίς να εχει χάσει την εικόνα του και την αξία του στον δρόμο

    Αν θα το αγόραζα …..Θα το ήθελα πολύ ιδίως την έκδοση με τα 205 άλογα . Αλλά απο την αλλη τα λεφτά ειναι πολλά και θα σκεφτόμουν σίγουρα και αλλες επιλογές που προσφέρει η αγορά ισάξιες και καλύτερες . Γιατι τα ψώνια και τα θύματα γερμαναράδες τελειώσανε

  • cfu

    Εξαιρετο θαυμασιο πανεμορφο αυτοκινητο !!!!!και χειροκινητο για να μην ξεχνιωμαστε….

    πολυ καλη δουλεια!!!!παμε για αλλα !!!!!!!!!

  • freedoom1013

    Ευχαριστούμε πολύ για την παρουσίαση, αξίζει πολύ αυτή η νέα ενότητα.
    Πολλά τα λεφτά, αλλά Mercedes παίρνεις…
    Συμφωνώ με τα προαναφερόμενα: Coupe, με πλαίσιο στις πόρτες και 16αρες δε νοείται.

  • M3akias

    συγχαρητηρια και απο ‘΄μενα για την παρουσιαση!!!! αυτο που με χαλαει πιο πολυ ειναι το κλειστοφοβικο προφιλ οπως αναφερετε….δεν μπορω να απολαυσω κανενα χαμηλοταβανο αυτοκινητο….(δεν ειμαι κλειστοφοβικος)

  • giannis1304

    πολλούς ρύπους εκπέμπει για τα σημερινά δεδομένα! Πληρώνει μεγάλο σήμα. Γύρω στα 140 ευρώ θα ήταν νορμάλ τιμή για τα τέλη κυκλοφορίας και μην μου πείτε ότι δεν υπάρχουν τέτοια στην αγορά;

    Μ’ αυτή την τιμή πάντως δεν έχει φόρο πολυτελείας, το τσέκαρα από την σελίδα της mercedes.

    Μπήκα στη σελίδα της mercedes να διαμορφώσω ένα αυτοκίνητο, γιατί θυμόμουν ότι στο τέλος σου εμφάνισε ανάλυση τιμής! Ήθελα να δω με τα μάτια μου το ETT, για να υπολογίσω με βάση τα κυβικά του το όφελος της απόσυρσης(65% του ΕΤΤ). Μήπως κάνετε κάποιο λάθος; Εγώ το υπολόγισα περίπου στα 958€, που αν προσθέσεις και επιπλέον εξοπλισμό ξεπερνάει ελαφρά αυτό το ποσό. Αν πρόκειται για όφελος απόσυρσης στα 369€, τότε δεν χρειάζεται να προσκομίσεις χαρτιά απόσυρσης, τέτοια έκπτωση και παραπάνω σου την κάνουν από μόνοι τους…!

    http://www.mercedes-benz.gr/content/greece/mpc/mpc_greece_website/grng/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/c-class/_c204/configurator/c204.html?tp_ccci=/dsc_gr/globalsessionid/DSC_ger6E6469653F3D3639FF50555903550400/dsc_locale/el_GR/appId/DSC_ger/siteLocale/el_GR/P3501ViewBean.jam1%3bjsessionid=0000fFrscyWgmF4nj2Z2PeZTez1:16anu22jl#bill_tag

    Σε χώρους είναι πολύ στενό για τις διαστάσεις του και δεν φταίει ότι είναι coupe. Δηλαδή το sedan είναι άνετο. Για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι πολύ μικροί οι χώροι για τους επιβάτες. Εγώ τουλάχιστον όταν το περιεργάστηκα από κοντά περίμενα, ότι με ένα σχετικά στενό σε φάρδος ταμπλό μπορείς να εκμεταλλευθείς καλύτερα τους εσωτερικούς χώρους. Τεσπα coupe είναι, αν δεν σου κάνει, δίνεις άλλα 10 χιλιάρικα και παίρνεις Ε coupe (χωρίς πλαίσιο πόρτας και κεντρική κολόνα)!
    Το bluetooth μιλάει ελληνικά;;;;;;;;
    Λέτε για την κατανάλωση και κάποιοι για τις μικρές ζάντες!Σκεφτείτε τι κατανάλωση θα είχε με μεγαλύτερες ζάντες και χαμηλότερου προφίλ ελαστικά καθώς και με πιο κοντή κλιμάκωση κιβωτίου. …και έχει και start/stop!

  • hellboy

    ωραια καλο χρυσο και αγιο αλλα το μισο στο ταμπλο ειναι απο φτινιαρικα πλαστικα-εστω φερνουν……
    την κεντρικη ηλιθια κονσολα που εχουν ολες οι μερσεντες και οι μπεμβε αλλο ενα ηλιθιο μειονεκτημα………πισω γιατι στο διαολο δεν εχει καθισμα και εχει παλι μια κονσολα????
    καλα η τιμη πολυ απλα ειναι γελια για 36χιλιαρικα?!!!!!βαλε το 30 το πολυ να πουλησει βαλετο 25 για αν το κανεις μπεστ σελερ……

    • giannis1304

      και να σκεφτείς ότι δεν έχει φόρο πολυτελείας! Αν είχε θα το δικαιολογούσα.
      και για να μην έχει, σημαίνει ότι η εργοστασιακή αξία είναι κάτω από τις 15.000€ αν δεν κάνω λάθος!
      Τετραθέσια διάταξη πίσω, άρα έγκριση τύπου για 4 άτομα(!) λόγω καθισμάτων μπάκετ(;). Άραγε θα μπορούσε να το παραγγείλει κάποιος με 5θέσια διάταξη; Θα πρέπει να τσεκάρουμε την σελίδα της mercedes στην διαμόρφωση του αμαξώματος και του εξοπλισμού.

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      όχι…
      διατίθεται αποκλειστικά με δυο ξεχωριστά καθίσματα για τις πίσω θέσεις!!

    • hellboy

      αισχος……

    • giannis1304

      πόσες φορές θα βάλεις 3 άτομα πίσω; Δεν θα πάρεις το coupe τότε, θα πάρεις το sedan! Συνηθίζεις την ιδέα. Δεν είναι τόσο τραγικό πιστεύω

  • Estrella_t

    Ένα μεγάλο μπράβο στο team του autoblog.gr για την ωραία παρουσίαση!!!!Όλα καλά και όμορφα στο αυτοκίνητο αλλά με αυτά τα ζαντολάστιχα δεν πας μπροστά,είναι πολύ άσχημα:P:P:P:P:P

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      τα καλύτερα για τους καλύτερους!!!!

  • Arch1t3kt

    Πολύ ωραία, υπεραναλυτική παρουσίαση και με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

    Ελπίζω και σε άλλες αντίστοιχες παρουσιάσεις στο μέλλον. Μπράβο παιδιά

  • kostas

    mia aporia kai sas parakalo apantiste mou!! giati exete vali arnitiko stin iparksi kentrikis konsolas?

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      δεν αναφέρω αρνητικό την ύπαρξη κεντρικής κονσόλας αλλά κεντρικής κολόνας…εκεί που κλείνει η πόρτα!!
      γιατί με την ύπαρξη της συγκεκριμένης κολονας χάνει πολύ σε αισθητική που πρέπει να έχει ένα coupe όχημα!

    • kostas

      signomiii! diko mou lathos. diavasa lathos! efxaristo . .

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      :) :) :)

      τπτ ρε, σιγά!!

  • http://autoblog.gr Mika

    Wraio arthro!!
    Erwthseis
    1: photo 19, ypopsia gia prospatheia plagiolisthishs????
    ;-)
    :p :p :p
    2: Pasxei ki ayth apo to aiwnio problhma epanaforas tou timoniou,twn Mercedes, pou den lene me tipota na erthoun sthn eytheia???Ypotithetai pws exei ftiaksei me ton kairo,alla isxyei???Sth CLK tou patera mou an stripseis se 90 moires to timoni dyskola epanerxetai eytheia,prepei esy na to kateythyneis synexws….
    :-)))

    Wraio coupe, ontws xanei poly me tis basikes rodes…Thelei sigoura to paketo AMG alla kai me tis 17ares h 18ares ths sport ekdoshs tha htan kalytero..
    Proswpika, protimw to A5 1.8, thewrw pws einai pio oloklhrwmeno sto synolo tou, kai se paromoia xrhmata exei kalytero eksoplismo xarh sto Limited paketo pou dinei polla..
    H Merc prospathei na apofygei to foro polyteleias me ayth thn basikh ekdosh, alla oi apaithtikoi mallon tha meinoun na theloun perissotera…
    H 320 exei meinei isws ligo pisw logw palaiothtas kai kinhthra, tha allaksoun omws ola apo tou xronou,opote problepetai nea maxh…
    Mexri tote A5 is the way for me…

  • http://twitter.com/sakis3112 Red-Blue Blur

    Μια χαζη ερωτηση αλλα τα νεα μοντελα που στην θεση των προβολων ομιχλης που εχουν τα led τι φαση παιζει με τους προβολεις? Καταργουνται? Η ειναι μεσα στο μεγαλο φαναρι?