Πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ η επίσημη πανελλήνια παρουσίαση της νέας Mercedes A-Class στο ελληνικό κοινό, στη μαρίνα Φλοίσβου σε μια ανοιχτή εκδήλωση. Η εκδήλωση ήταν άρτια οργανωμένη με τη μουσική υπόκρουση να αναλαμβάνει DJ ραδιοφωνικού σταθμού και αργότερα ακολούθησε συναυλία γνωστού ελληνικού συγκροτήματος My Excuse. Η νέα A-Class θα παραμείνει στο Φλοίσβο για δύο εβδομάδες με τη Mercedes να δέχεται παραγγελίες και τις παραδόσεις να υπολογίζονται για τον Σεπτέμβρη.

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε πριν τρεις μήνες με τη Mercedes αφήνει πίσω την MPV σχεδίαση των προηγούμενων δύο γενιών και πλέον η A-Class είναι ένα hatchback. Στη Γενεύη είδαμε την πεντάθυρη έκδοση ενώ η τρίθυρη θα παρουσιαστεί αργότερα. Το εσωτερικό της νέας A-Class είναι παρόμοιο με αυτό της νέας B-Class και δανείζεται πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο Class-A, χρησιμοποιώντας πολύ ποιοτικά υλικά, με τον σχεδιασμό του να έχει γίνει από το τμήμα της Mercedes στο Como της Ιταλίας.

Η Mercedes εφοδιάζει με το νέο σύστημα ψυχαγωγίας, που συνεργάζεται και με το iPhone του οδηγού μέσω της εφαρμογής “Digital DriveStyle App” αλλά και του συστήματος “Drive Kit Plus for the Apple iPhone” το οποίο στην ουσία ενσωματώνει της λειτουργίες του iPhone, ακόμη και το Siri, στην νέα A-Class.

Οι κινητήρες βενζίνης του πληρούν ήδη τις προδιαγραφές του EURO 6 και έχει διαστάσεις 4.292 mm μήκος, 1.780 mm πλάτος και 1.433 mm ύψος. Είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις Urban, Style και AMG Sport με την τελευταία να διαθέτει κόκκινα διακοσμητικά, νέο μπροστά άξονα, νέα ανάρτηση και ζάντες 18 ιντσών.

Η Mercedes-Benz Hellas έχει ανακοινώσει τις τιμές πώλησης της νέας A-Class στην Ελλάδα όπου ξεκινά από τις 23.900 ευρώ (23.182 ευρώ με απόσυρση) και φτάνει έως και τα 34.000 ευρώ (€32.519 με απόσυρση) στην έκδοση A250 BlueEFFICIENCY. Οι τιμές είναι ελαφρώς χαμηλότερες από τις αντίστοιχες στη Γερμανία και στη χώρα μας αρχικά θα είναι διαθέσιμη με 3 κινητήρες βενζίνης και 2 πετρελαίου και αναλυτικά οι τιμές του είναι οι εξής:

  • A 180 BlueEFFICIENCY (1.600 κ.εκ – 122 άλογα): €23.900 (€23.182 με απόσυρση)
  • A 200 BlueEFFICIENCY (1.600 κ.εκ – 156 άλογα): €26.950 (€26.152 με απόσυρση)
  • A250 BlueEFFICIENCY (Auto) (2.000 κ.εκ- 211 άλογα): €34.000 (€32.519 με απόσυρση)
  • A 180 CDI BlueEFFICIENCY (χειροκίνητο) (1.500 κ.εκ – 109 άλογα): €26.500 (€25.714 με απόσυρση)
  • A 180 CDI BlueEFFICIENCY (αυτόματο) (1.500 κ.εκ – 109 άλογα): €29.300 (€28.325 με απόσυρση)
  • A 200 CDI BlueEFFICIENCY (1.800 κ.εκ – 136 άλογα): €29.500 (€28.555 με απόσυρση)

Δελτίο Τύπου

Mercedes-Benz undercuts limits planned for 2017: A-Class petrol engines meet EURO 6 standard

Stuttgart – A good two years before the new EURO 6 European emissions standard is due to come into effect for all petrol-engined vehicles on 1.9.2014, the petrol engines of the new Mercedes-Benz A and B-Class have been confirmed as already meeting the required emission limits. More specifically, the engines also already undercut the particulate limits which are being introduced for the first time for petrol engines. Recoding of models which have already been delivered will also be possible.

“With this advance compliance, Mercedes-Benz is once again highlighting its pioneering role when it comes to the environmental acceptability of its vehicles”, explains Dr. Thomas Weber, Board Member responsible for Group Research and Development for Mercedes-Benz Cars. “With our diesel vehicles too, since as early as 2009 we have had an increasing number of models on the market which already meet the EURO 6 diesel requirements which will apply from 2014.” Mercedes-Benz also played a pioneering role in the automotive industry by reducing nitrogen oxide in the exhaust emissions of diesel passenger cars and trucks with the introduction of BlueTEC technology.

Thanks to advanced Mercedes-Benz technology, the direct-injection petrol engines in the A 180, A 200 and A 250, as well as in the corresponding models in the B-Class, have succeeded in undercutting the new standard since start of production, and as such even undercut the extremely strict particle number limit of 6 x 1011 per km, which will not become compulsory until the second stage of EURO 6 from 2017. For vehicles produced from August 2012 (B-Class: September), this will be documented in the vehicle documentation (COC/Certificate of Conformity). Vehicles produced earlier can be appropriately recoded. Customers will be contacted so that they can obtain a new COC document along with manufacturer confirmation from their Mercedes-Benz service partner.

On 29 May 2012, the European Commission published Directive 459/2012, establishing the EURO 6 emission regulations for vehicles with petrol engines from 2014 for Stage 1, and from 2017 for Stage 2. The new specification stipulates that in the future, petrol models will also have to meet the strict particulate limits of 6 x 1011 particles per kilometre.