1.030.000 χλμ με μια Mercedes E-Class στην Ελλάδα


1.030.000 χλμ με μια Mercedes E-Class στην Ελλάδα

Γράφει: - , 13:46
79

Αν τα πιστεύεις ότι τα 800.000 χλμ με μια Mercedes G-Class είναι πολλά, τότε ίσως σε εκπλήξει το γεγονός ότι στην Ελλάδα, μια Mercedes E-Class 270 CDI έχει διανύσει ήδη 1.030.000 χλμ και συνεχίζει. Ο ιδιοκτήτης της είναι ο Γιώργος Βασιλάκης και το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται ως ταξί.

Το κοντέρ έχει σταματήσει στα 999.999 χλμ και έχει αγοραστεί το 2003. Μέχρι και σήμερα φορά τον ίδιο εργοστασιακό κινητήρα, σασμάν και διαφορικό που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο και εκτός από τα προβλεπόμενα service, δεν έχει βγάλει κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Όλα αυτά τα χρόνια έχει αλλάξει μόνο ένα σετ συμπλέκτη, ένα intercooler, μια τουρμπίνα και τα μπεκ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νίκο, τόσο για τις λεπτομέρειες όσο και για τις φωτογραφίες.

Σίγουρα θα σε ενδιαφέρουν

1

2

Τα υβριστικά σχόλια, τα σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • Pingback: 1.030.000 χλμ με μια Mercedes E-Class στην Ελλάδα - 30-45.gr

  • cfu

    Αυτα ειναι respect
    Τhe Best or Nothing

    h omorfoteri e-class,
    to derma sa kanourgio to exei o typos,ena katharisma theloun ta fota embros kai einai jet

  • fatals

    Οπως φαιρεσαι σε ενα αυτοκινητο ετσι σου φαιρεται και αυτο, λεει ο πατερας μου!

    • teobc

      Συμφωνώ κα επαυξάνω.

  • Κώστας

    αν ειχε το 220 CDI θα ηταν καθε μερα στα συνεργεια,τυχερος ηταν

  • http://autoblog.gr Mika

    Mwre mprabo…..Exei kai ton idio symplekth meta apo ena myrio km???Einai dynaton???
    Pantws, to exei sth pena, einai h alhtheia..

    • AsGTI

      “εργοστασιακό κινητήρα, σασμάν και διαφορικό”.
      Δεν αναφέρει συμπλέκτη πουθενά.

    • nikxan1

      ξερεις πολλα αμαξια να εχουν τον ιδιο συμπλεκτη μετα απο ενα μυριο χλμ??
      καθε 250.000 με 300 θα αλλαζει σιγουρα ενα σετακι δισκωπλατα.

  • NikosXourikis

    Μπορεί να τα έκανε και με ένα τεπόζιτο… αχχαχαχα
    Μπράβο στον φίλε ταξιτζής!!! Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχει!!!

  • tasos

    ta mercedes einai oi vasiliades twn prwvlimatwn pos egine ayto?polla provlimata!

    • nikxan1

      εσυ που το ξερεις οτι ειναι οι βασιλιαδες των προβληματων??
      εχεις κανα μερσεντες και σε ξεσπιτωσε??
      εχεις δικη σου αποψη, ή οτι ακους απο γυρω-γυρω??

    • MichaelT

      εγω παλι πιστευω οτι το αυτοκινητο ειναι πως θα σου τυχει απο την αρχη. Εχω μια mercedes C απο το 2002, δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα. Τιποτα, το αμαξι ειναι σαν καινουριο…. Ο αδερφος μου πηρε το ιδιο ενα χρονο μετα και εχει βαρεθει να πηγαινει στα συνεργεια…. Προβληματα που εγω στο δικο μου δεν εχω δει ποτε !!

    • nikxan1

      το ιδιο με σενα εχω και’γω.
      σε διλιτρο με 165 και avantgarde πακετο.
      μονο λαδακια-φιλτρο λαδιου.
      α και μονο ελαιοπαγιδες εχω βαλει. αν δεν εχεις βαλει, πρεπει να βαλεις αμεσως.

    • George.M

      Ο Χριστός και η Παναγία!!!Το ακούσαμε και αυτό…!!Βασιλιάδες κιόλας στις βλάβες τα μερσεντέδια…!!Μάλλον φίλε μου δεν είχες ποτέ mercedes!!

    • nikxan1

      υπαρχουν και αυτοι φιλε…..
      αλλα οπως βλεπεις, για να μην απανταει, μαλλον οτι αρπαξει απο γυρω-γυρω. δεν εχει δικη του αποψη.
      εχω απο το 2008 μερσεντες, και ουτε κατα που πεφτει η αντιπροσωπεια δεν ξερω.
      και αν το εχω σκισει!!!!

    • hellboy

      σωστα…..η ποιο αξιοπιστη εταιρια στην ευρωπη ειναι συνεχεια στα συνεργεια……..
      δηλαδη εχεις δει πολλες μερσεντες του 70-80-90 -00-10 να ειναι στα συνεργεια?!!!!! γιατι εγω δεν εχω δει…………..

    • nikxan1

      να του απαντησω εγω???

    • fatals

      Καινουριες εχω δει ελαχιστες στα συνεργεια…για παλιες ουτε συζητηση..
      Η Ε190 2.3 που ειχε ο πατερας, το μονο προβλημα που ειχε ειναι τα νερα που εμπαζε στο πορτμπαγαζ.
      Η Ε190 2.6 (και γαμω) που εχει ο θειος, δεν εχει το παραμικρο προβλημα μετα απο 20+ χρονια….αλλα το εχει σαν κουκλα αφου οπως ειπα οπως το συμπεριφερεσε σε συμπεριφερεται!

  • george k

    mono gia taxi kanoun kai nekrofores

    • nikxan1

      εχεις δικιο.
      τζαμπα ασχοληθηκα μαζι σου ρε γμτ.

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      αντε κ για θωρακισμένες για κανένα υψηλό πρόσωπο…!!!

  • Panos.l

    Μόλις στρώθηκε ρε παιδιά το αμάξι…Πως κάνετε έτσι?? :P

  • giannis1304

    το κακό με την mercedes πιστεύω είναι οι ηλίθιες χρεώσεις της. Όχι ο πολλαπλασιαστής είναι για “χ” χλμ όχι έχει άλλον που είναι για “ψ” (που έχει διάρκεια ζωής για περισσότερα χλμ, αλλά δεν θα σου τον προτείνουν αν δεν το ρωτήσεις και κοστίζει ελάχιστα παραπάνω), ο τηλεχειρισμός είναι για τόσα άνοιξε-κλείσε και μετά πρέπει να πας στην mercedes και να πληρώσεις και πολλά τέτοια. Από παντού να σου τα παίρνουν. Αν κάνω λάθος να με διορθώσετε οι κάτοχοι mercedes!

    σίγουρα δεν είναι όλα προβληματικά, αλλά όταν βγαίνει η ίδια η mercedes και σου λέει ότι κάναμε face lift σε …2000 σημεία για να βελτιώσουμε την αξιοπιστία της, τι εννοεί άραγε;

    Παρατηρείται επίσης το φαινόμενο, οι ιδιοκτήτες ακριβών αυτοκινήτων να μην αναφέρονται στους γύρω τους για τα προβλήματα που τους παρουσιάζουν τα αυτοκίνητά τους, φοβούμενοι να μην τους κακοχαρακτηρίσουν για την επιλογή τους.

    Σίγουρα έχετε όλοι στο μυαλό σας ένα τέτοιο ιδιοκτήτη αυτοκινήτου.

    • nikxan1

      φιλε πρωτη φορα που το ακουω αυτο.
      ο τηλεχειρισμος δουλευει μια χαρα, και μαλιστα απο πολυ μεγαλη αποσταση, χωρις κανενα παρατραγουδο.
      ουτε θεμα με λαμδα εχω ακουσει ποτε.
      θεμα αξιοπιστιας πιστεψε με, δεν ξαναειχα ποτε!!!
      οσο για τις τιμες, εχεις δικιο, αλλα στου κουφου την πορτα, οσο θελεις βροντα.
      αμα μου κανει καμια μαλακια εμενα το δικο μου αμαξι, οχι εδω θα το φωναξω, αλλα θα στειλω και μαιλ στην εταιρεια να τους κραζω!!!

    • Kostas

      Emena pantos i CLK mou diskolevete na kseklodoni kai na klodoni apo elaxista makrini apostasi. Enw to BMW 5 siras tou theou mou kseklidoni apo to ipnodomatio tou enw to aftokinito einai sto garage.. (den katakrino tin mercedes min arxisis ta paratraguda. Eimai fun kai ton dio eterion)

    • nikxan1

      εμενα ξεκλειδωνει απο τα 200 μετρα οπτικη επαφη, και για πλακα απο τον 5ο οροφο πολυκατοικιας.
      και οχι μονο αυτο. ανοιγοκλεινα τα παραθυρα-οροφες απο αποσταση, και λιγο το μπλοκαρα το συστηματακι.
      αν εξαιρεσεις οτι το πηρα με χαλασμενη κλειδαρια οδηγου, δεν εχω κανενα αλλο θεμα. και πιστεψε με, το αμαξι το εχω λυωσει!!!

    • kostas

      afto me ta parathira emena den petixeni kai den ksero ti na kanw!! gia na aniksoun h na klisoun prepi na “koliso” to klidi ekei sto xerouli pou einai to mavro koutaki diladi to rantar tou.! enw to BMW apo makria anigoun pali!

    • nikxan1

      θελει αλλαγμα ο μικρος μηχανισμος πισω απο το μαυρο ματακι.
      αλλα αμα ρωτησεις ποσο κανει, θα το αφησεις ως εχει……
      γυρευε την δουλεια σου καλυτερα….
      δεν εχει να κανει με το κλειδι ομως, μην ψαχνεις καπου αλλου την αιτια.

    • giannis1304

      έμενα μου τα έλεγε ιδιοκτήτης Ε-class που έχει βαρεθεί να πληρώνει. Αυτός μου έλεγε για τα τερτίπια με τους πολλαπλασιαστές, τα κλειδια κλπ. Και μιλάμε για επιχειρηματία με πολλά χρήματα, που το χρήμα δεν το υπολογίζει. Δεν θα μου έλεγε ψέματα. Τώρα εσύ τι γνώμη έχεις δεν ξέρω.

    • Γιάννης Κ.

      Εμείς έχουμε την E 200 W210 και δεν έχει βγάλει τίποτα στα 200.000 χλμ… Όπως επίσης και η C230k SC στα 120.000 αλλά από φίλους έχω ακούσει ότι η W211 από το 2002 μέχρι και το 2004 έχει βγάλει αρκετά προβλήματα και κυρίως με τα ηλεκτρικά της.

    • http://autoblog.gr Mika

      Exeis dikio pws xrewnoun oti theloun, oso to theloun…Synaderfos persi eixe problhma me thn hliorofh tou sth C- class W-203.Sygkekrimena kollage to koumpi, tou emene misanoikth kai prospathwntas na th kleisei kapoia stigmh espasan oi odhgoi ths orofhs…To zorise, htan en merei kai lathos tou, alla panw sth tsantila polla ginontai…To paei ston Ismahlo, to koitazoun, bebaiws kai ftiaxnetai tou lene, poso tha paei????980 eyrw….Prepei na allaksoume odhgous, na kshlwsoume kalwdia, klp,einai maniki, klp klp..
      Kagkelo o anthrwpos…
      To parataei,kai paei mia allh mera sthn EKKA….Ta idia…
      Poso to malli??180 eyrw kyrie, tou lene..
      Eiste sigouroi tous kanei???Ma nai, toso exoun oi odhgoi me FPA kai ta ergatika..
      Ta sxolia dika sas….

    • nikxan1

      ασε φιλε. αμα σου πω σκηνικα με την εδω αντιπροσωπεια θα καταλαβεις.
      φιλος με ML 350 ειχε θεμα με το ενα μπεκ, λογω κακων πετρελαιων στα 62.000 χιλιομετρα. η αντιπροσωπεια του ειπε οτι πρεπει να αλλαξει και τα 6, με κοστος 550€ εκαστο, συν 500€ εργασια.
      εκανε την δουλεια του σε ανεξαρτητο μερσεντες συνεργειο, με καμια 250αρια ευρω.
      εγω απο την αντιπροσωπεια, δεν τολμω να περασω ουτε απ’εξω!!!

  • dg

    Η μαγκιά της ιστορίας νομίζω είναι πως στην εικόνα του το αυτοκίνητο δεν δείχνει τόσο ταλαιπορημένο παρά τα 1 εκατομμύριο χιλιόμετρά του κ αποδεικνύει την κορυφαία του ποιότητα. Κατά τα άλλα το 1-1,2 μύρια είναι τυπική τιμή για πολλά Octavia, Avensis (πρώτης γεννιάς). Απλά τα συγκεκριμένα με την πάροδο του χρόνου δείχνουν ερείπια (άλλη κατηγορία κιόλας). Και μην ξεχνάμε να λάβουμε υπόψη κ που έχει δουλέψει το αυτοκίνητο. Δεν είναι το ίδιο 1 μύριο στο Ν. Αττικής ή Θεσ/νίκης με μια επαρχιακή πόλη.

    • nikxan1

      φιλε, μπηκα σε αβενσις με 1,6 μυρια χλμ και τρελαθηκα.
      το εβλεπα και δεν το πιστευα!!!
      και χωρις βλαβες!!!
      ο ανθρωπος μου το ελεγε και δεν το πιστευε ο ιδιος!!!

    • dg

      Άμα το έχει μεράκι κι ο άλλος..

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000224133095 Νίκος Κοντοδήμας

    εχει αλλάξει σετ συμπλέκτη,ένα ιντερκουλερ μια τουρμπίνα και τα μπεκ !

  • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

    Stis 999.999 km termatizei e?
    Pantos prepei na prosexei para polu to aytokinito toy o anthropos, giati stis fotografies to esoteriko fainetai apsegadiasto!
    Kai mallon itan poly tyxeros!

    To W211 eixe parousiasei polles vlaves kai eixe kanei rompa tin Merccedes pagkosmios! Anakliseis epi anakliseon kai pali den kataferan na ta mazepsoun ola!

    – To SBC to opoio xalouse oli tin ora xoris logo (anaklisi)
    – Provlimata sto systima elegxou mpouzi (anaklisi kai allagi kylindrokefalis logo “misfire”) kai stoys pollaplasiastes tis Bosch
    – Ta akra kai ta psalidia tis anartisis pou espagan synexeia ta silent-block kai stravonan (anaklisi)
    – Psygio ladion sazman kai psygio moter pou antallazan paraflou kai ATF-oil (anaklisi)
    – Magnitikes ekkentroforon pou esproxnan ladi apo to kapaki pano stis kalodioseis, to opoio en synexeia eftane stoys egkefalous kai stous esthitires “Lamda” (anaklisi)
    – Ta taxi eixan thema me ta piso kathismata ta opoia meta apo ena xrono epeftan apo tis vaseis toys (anaklisi mono gia taxi)
    – Sto tetrazoniko clima provlima me klapeta toy piso tmimatos, me apotelesma na stelnoun zesto aera xeimona/kalokairi (anaklisi)
    -Elatomatikoi egkefaloi gia to entertainment system. Syndees kinito esvine to radiofono, Esvine olo to systima xoris logo k empaine se safe mode.

    Kai alla polla, pou variemai na grafo.
    Pantos to W211 me ton 200Komp kai ton 220 CDI kai to V6-350 tis Amerikis itan mia mayri selida sto kefalaio “Aksiopistia” tis Mercedes.
    Den eftaige kathara i Mercedes, alla i Chrysler, i opoia me to pou mpike sto “Daimler-Chrysler” apaitise na kopoun polla apo ta kondylia pou eixe i Mercedes gia na diasfalisei tin aksiopisteia ton montelon tis.

    • nikxan1

      πολλαπλασιαστες και μπουζι σε ντηζελοκινητηρα??
      νεα τεχνολογια???
      οσον αφορα τα υπολοιπα, το συγκεκριμενο μοντελο, ηταν κορωνα-γραμματα:
      ή θα σου εβγαζε 5.000.000 χιλιομετρα χωρις κιχ, ειτε θα σε κατεστρεφε.
      μην ξεχνας οτι προκειται για ενα βαρυ αμαξι, επιρρεπες σε ανωμαλιες του δρομου.
      ψαλιδια και σινεμπλοκ εχω αλλαξει και’γω, αλλα με τους κρατηρες που εχουμε εδω στα χανια, θεωρω οτι ηταν φυσιολογικη φθορα.
      οσον αφορα τα μαγνητακια στις κεφαλες, ειναι την ωρα που επεμβαινει ο μεταβλητος χρονισμος, και κλανει λιγο λαδακι πανω στην καλωδιωση.
      βαζεις ελαιοπαγιδες και καθαριζεις. 30€ αν θυμαμαι καλα εκανε η μια.
      περαν τουτων, εχω καμια 115αρια χιλιαδες, και δεν εχω στεναχωρεθει ποτε.
      το καπώ το ανοιγω μονο για να τσεκαρω νερα-λαδια.
      επισης, εχω στην κατοχη μου ενα επαγγελματικο, το οποιο στο κτεο, μου ειπαν το εξης:
      ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ:
      εβγαλε λιγο καυσαεριο, και ανησυχησα. μου ειπε λοιπον το παλλικαρι εκει, οτι τα πετρελαια μας δεν ειναι και τα καλυτερα, και ακομα και ενας καινουριος ντηζελ να παει, θα καπνισει. οποτε αναγκαστικα κανουν λιγο τα στραβα ματια στις εκπομπες ρυπων.
      μα αυτο, θα δημιουργησει θεματα σε αντλια υψηλης, και σε βαλβιδες και μπεκ λογο κατακαθισεων. και καλα εγω, αμα καπνισει καμια βαλβιδα, την βγαζω φτηνα με καμια 100αρια ευρω, αμα ειναι να λυσεις 5κυλυνδρη κεφαλη σε τετοιο μοτερ, να αλλαξεις βαλβιδες και να κανεις επισκευη στην αντλια, τοτε πρεπε ινα πουλησεις το νεφρο σου.

    • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

      Den milisa sygkekrimena gia gia Diesel kinitires.
      Stin Athina meno, to 2004 pou petaksa lefta sto diko mou den epitrepotan to diesel stin Athina.
      Episis, sto telos anafero sygkekrimena poia moter eixan sovara provlimata. To200Komp, 220CDI kai V6-3.5 tis amerikanikis agoras.

      An itan korona grammata ta aytokinita toys, na evaza k ego tin epitagi pou toys katethesa korona grammata.
      Einai kalo?
      Oriste ta 60.000 eu gia E200K Avantgarde
      Den einai kalo?
      Oriste mia akalypti epitagi kai parte kai to mpourdelo sas piso.

      To aytokinito mou to pira kainourio kai ena xrono mono mou evgale xoris provlimata. Meta arxise kathe deytera/synergeio.
      An to E-Class einai vary opos les kai einai “fysiologiko” na fteirei ta synemplok me toys dromous pou exoume, giati den akoustike pote tipota gia tis 5ares BMW pou pano kato sta idia kila einai?

      To ti ekanan oi magnitikes emena den m endiefere, den agorasa egkyklopedia gia na gino mixanikos, aytokinito agorasa, to opoio ofeile na leitourgei sosta kai ef oson eixe vlavi, i antiprosopoia stin opoia ekane ta service toy ofeile na tin apokatastisei.
      Alla to after-sales service tis Mercedes stin Ellada einai gia klammata!

      Sto proto xrono ekana 100.000 km kai allaksa ena SBC kai ena set mprostina 2 silent-block
      Kai to deutero xrono itan kathe deytera mesa stin antiproopoia me kainouria vlavi

    • nikxan1

      εν τοιαυτει περιπτωσει, επρεπε να πας με τον δικηγορο σου να τους πεις να σου αλλαξουν το αυτοκινητο.
      η εγγυηση ξερεις τι ειναι??
      ξερεις τι ισχυ εχει??
      ξερεις τι δικαιωματα εχεις εσυ επι της εγγυησεως???

    • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

      Allo aytokinito???
      To allo me ton Toto to ksereis???

      Piga me dikigoro kai toy eipan oti i antiprosopoia kanei oti einai dynaton gia na apokatastisei tis vlaves.
      Exeis katalavei oti zeis stin Ellada?
      Kai oti i antiprosopeia edo theorei tis vlaves pou vgazei to aytokinito eythyni toy idioktiti. logo kakis xrisis

    • giannis1304

      εγώ πάλι κόλλησα σε μια σου φράση! …έκανες 100.000χλμ σε ένα χρόνο;;;;; Τρελό νούμερο! Τι δουλειά κάνεις αν επιτρέπεται;

    • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

      trelo noumero giati?
      Rotao giati tin idia antidrasi eixan kai stin antiprosopoia.
      To aytokinito ekane taksidia, ayti itan i doyleia toy.

    • http://autoblog.gr Mika

      Ki egw to ksanadiabasa gia na dw an kanoun poulakia ta matia mou!!
      LOL…
      Kala kaneis kai to xairesai, den yparxei nomos pou na leei posa Km prepei na kaneis ana xrono..
      Kai pali omws,einai ena noumero pou s afhnei me to stoma anoikto, efoson kapoios den einai taxitzhs px….An synexises me ton idio rythmo, tha plhsiases ki esy grhgora to myrio km opws o tarifas tou arthrou…
      Ektos ki an den se afhse h Merc sou, logw twn problhmatwn pou les!!!!

    • giannis1304

      είναι πάρα πολλά τα χλμ που διανύεις το χρόνο, αρκεί να σκεφτείς ότι ένας μέσος οδηγός διανύει από 12.000-20.000χλμ το χρόνο. Εσύ διανύεις τουλάχιστον 5 φορές περισσότερα χλμ από ένα μέσο χρήστη. Σκέψου ότι ακόμη και οι εταιρίες leasing κάνουν συμβόλαια για 20.000 ή 30.000 ή 40.000 χλμ το χρόνο!

      Φυσικά και η δουλειά του είναι να κυκλοφορεί. Αλλά στα 100.000 χλμ όσο να ‘ναι υπάρχει και η φυσιολογική φθορά, μικρές ή μεγάλες φθορές. Δεν τα λες λίγα χλμ.

      τόσα χρόνια που κάνω αυτή την δουλειά έχει τύχει να δω σε ιδιώτη, μέχρι και 45.000χλμ μέσα σε ένα χρόνο. Τέτοιο πράγμα διαβάζω πρώτη φορά :)

      καλά χλμ εύχομαι.

    • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

      Thanx.
      Ekana polla xiliometra logo douleias kai ithela kati aksiopisto, aneto kai ksekourasto sta taksidia…
      Epesa kai sta tria ekso!

    • Κώστας

      πεστα γιατι πιο πανω που το εγραψα για την 220CDI επεσαν να με φανε
      ετσι ακριβως ειναι με την W211

    • nikxan1

      αλλο το “εγραψα για την 220CDI” και αλλο το”ta mercedes einai oi vasiliades twn prwvlimatwn” που ειπες.
      μεταξυ τους, εχουν χαος!!!

    • Κώστας

      δεν ειπα εγω οτι ειναι οι βασιλιαδες των προβληματων,με μπερδεψες με αλλον

    • nikxan1

      tote sorry file.
      exei polu zesti simera……..:)
      me sugxwreis!!!!

    • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

      To 211 oso kai an mou arese i emfanisi toy kai to esoteriko toy kai i poiotita kylisis kai i odiki symperifora toy… itan ena mpourdelo!
      Protimousa na paro ta 60.000 pou edosa gia to diko mou E200K Avantgarde kai na ta kano prosanama gia to tzaki!

      To de moter, (200komp, 220 CDIkai V6-3.5 US Specs) sketa provlimata!
      Pera apo ta osa exo viosei stis antiprosopoies, exo akousei istories se synergeia pou einai gia klamata!

    • nikxan1

      εισαι απολυτα σιγουρος οτι εχεις μερσεντες??
      διοτι και’γω 200κομπ εχω (Μ211 λεγεται το μοτερ να ξερεις) αλλα δεν εχω ασχοληθει ποτε μαζι του.
      ουτε εχω ακουσει αυτα που λες.
      ειναι κολλητος μου και πελατης μου ενας μαστορας που εχει εξειδικευση στα μερσεντικα, και μονο ταξι βλεπω και μπαινοβγαινουν οποτε παω να πιω καφε. και κατω απο 800.000 χλμ δεν εχει κανενα.
      ασε λοιπον τι ιστοριες εχεις ακουσει.

    • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

      Thes arithmo palisiou na pas mia volta stin antiprosopoia na deis poses anakliseis eixan ginei sto aytokinito?
      mporo na sou scanaro kai tis ektyposeis pou epairna kathe fora apo to StarDiagnosis.

      Kai opos eipa, eixa akousei diaffores istories PERA APO AYTA POU EIXA VIOSEI O IDIOS, me to aytokinito mou.

      Episis, otan edina ta 60.000 gia mercedes mou to poulousan.

    • cfu

      σε πολλα w211 taxi που εχω μπει το σήμα του αεροσακου ηταν συνεχεια αναμενo
      SRS problem….

    • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

      se polla taxi aposyndeoun ton aerosako, gia na min anoiksei se periptosi sygkrousis kai gi ato einai anameno to SRS

    • cfu

      πλακα μου κανεις τωρα??????????? μα για αυτο ειναι ο αεροσακος για να σε προστατεψει σε περιπτωσει σύγκρουσης,τι να πω τωρα,ειναι μυαλα αυτα? αφου ειναι ασφαλεισμενα τα ταξι και αν γινει κατι πληρωνη η ασφαλεια

    • AsGTI

      Δε σου κάνει πλάκα.
      Οι ταξιτζήδες δεν φοράνε ζώνη, κι ενεργοποίηση αερόσακου χωρίς να φοράνε ζώνη εγκυμονεί περισσότερους κινδύνους.
      Έτσι, τον απενεργοποιούν.

    • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

      Sovara milao kai mou to eixe pei tarifas me apolyti iremia, les kai mou elege oti to aytokinito toy einai diesel.
      dikaiologies para polles.
      Den trexoume kai kala
      Se mikrosygkroysi den trexei tipota
      An anoiksei, kostizei na ton antikatastiseis kai alla tetoia

    • cfu

      ti na po !!!! exasa ta logia mou,megali blakeia ayto pou kanoun opos kai ayto pou kanoun merikoi pou exoun amaksia me aerosako ton bgazoun kai bazoun kati timonia tis Recaro ktlp

    • tasos

      pesta pesta germanikes kapotes!ta opel pleon pio aksiopista einai!

    • nikxan1

      εεεεεεεεεεε σε βλεπω!!!!

    • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

      Den to leo mono ego!
      Meta to gmo me tin Chrysler kai ta Amerikanika “myala” tou marketing, i Mercedes epese para poly se themata aksiopistias.

      Edo i Alfa Romeo eixe vgei pio aksiopisti apo tin Mercedes kai i Magneti Marelli apo tin Bosch….

  • OdyZante

    Και βέβαια να μην ξεχνάμε και αυτή την ιστορική Mercedes http://www.worldcarfans.com/104092910195/proverbial-longevity-in-46-million-kilometers

    • hellboy

      θεος ο τυπος!!!!!!!απλα!!!!!!!!!πηρε και το δωρακι του!!!!!!!:)

  • elaspre

    “Όλα αυτά τα χρόνια έχει αλλάξει μόνο ένα σετ συμπλέκτη, ένα intercooler, μια τουρμπίνα και τα μπεκ.”

    δηλαδη αυτες ειναι μικρες ζημιες?ειδικα η τουρμπινα και τα μπεκ(ποσες φορες αραγε?)!

    τα χιλιομετρα που εχει κανει ειναι εντυπωσιακα αλλα θα ηθελα να ειχαμε και σαν πληροφορια το επισης εντυπωσιακο κοστος αυτων των ζημιων(ειδικα των μπεκ και ποσες φορες τα αλλαξε,και απο τα οποια βγαινει οτι μαλλον δεν ηταν και τοσο προσεκτικος απο το που εβαζε πετρελαιο)!

    • nikxan1

      φιλε, η τουρμπινα ειναι ακρως φυσιολογικη φθορα, οτι και να κανεις.
      οι τουρμπινες που εβαζα εγω (GARRET GT25) ειχαν ενα φασμα 80.000 χλμ για να κανεις επισκευη.
      πες οτι στα ταξι που ειναι ντηζελ και πιο αργοστροφα, να κανεις μια επισκευη καθε ποσο?? καθε 200.000 χλμ???
      οσον αφορα τα μπεκ, εχει να κανει με τα πετρελαια που μας δινουν. αστο, το εχω ψαξει πολυ για τα κωλοπετρελαια που μας δινουν.
      ο συμπλεκτης δεν ειναι φυσιολογικη φθορα??
      και παλι, οσο και να κανουν, μιλαμε για 1 μυρριο χιλιομετρα.
      καταλαβαινεις για τι μιλαμε???
      ενα μυρριο χιλιομετρα και μιλαμε για μια τουρμπινα, ενα κουλερ, εναν συμπλεκτη, και 1-2 μπεκ.
      μακαρι να βγαλει 1 μυρριο το δικο μου, και ας εχει τις 2πλασιες ζημιες!!!

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      η τουμπίνα είναι αναλώσιμο ;)

  • mother1russia

    Σιγα την ειδηση, εχω δει και Skonda να εχει πανω απο εκκατομυριο χιλιομετρα.
    Τι σημαινει οτι ειναι καλη μαρκα ή οτι ο οδηγος το προσεχε ??? Οποιος προσεχει το αυτοκινητο του οτι μαρκα και να ειναι δεν θα τον προδωσει εκτος κι αν ειναι προβληματικο απο την πρωτη στιγμη που θα βγει απο το εργοστασιο

  • monder

    λοιπον παιδακια να πω την αποψη μου για το θεμα οκ εβγαλε τοσα κμ αλλα μπεκ και τουρμπο καινουρια στοιχιζουν χιλιαρικο το καθενα για το τουρμπο δεν ξερω ακριβος τιμη για τα μπεκ καινουρια που ξερω γυρω στα 200 με 300 το 1 ,το γνωριζω γιατι το grand cherokee φοραει κινητηρα απο αυτα και τα χουμε αλαξει κανα 2 φορες στα 300000κμ

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000224133095 Νίκος Κοντοδήμας

    Κάπου χάθηκε η μπάλα εδω μέσα ,το τι θεωρεί ο καθενας αναλώσιμο κ τι ζημια δεν μπορώω να σας τα δικαιολογήσω διοτι μετά τα 500.000χλμ σχεδόν όλα αναλώσιμα γίνονται,σασμαν διαφορικό μόνο βαλβολινες αλλαγή,έχει πλήρη ιστορικό σε επίσημο συνεργείο της MB ,ο κινητήρας δεν έχει επισκευαστεί στο ελάχιστο ακομα την ίδια καδένα φοράει!
    ελατε να κλείσετε την πορτα και φέρτε διπλα ένα avensis με 50.000χλμ ή ένα Skoda θα κάνουν σαν τενεκεδακια μπύρας!!

    • cfu

      μπηκα πριν κανα μηνα σε C w204 στην Ηγουμενίτσα με 580.000km και επαθα πλακα με τη κατασταση και την ποιοτητα,του αυτοκινητου ηταν λες και βγηκε αυτη τη στιγμη απο το εργοστασιο,δεν ρωτησα τον ιδιοκτητη πως τα παει απο προβλημα,αλλα αυτο που ειδα εγω ηταν ενα αυτοκοκινητο με 580.000 κμ και ηταν τελειο οταν λεμε τελειο λεμε τελειο !!!
      το μονο που ειδα οτι ετριζε ηταν πισω δεξια λιγο η πορτα η το καθισμα ενας ελαχιστος μικρος τριγμος που με ενα σπρει σιλικονης θα εξαφανιζονταν

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000224133095 Νίκος Κοντοδήμας

      W204 Amg look έχω με 408.000χλμ !!!
      θα ηταν ο φιλος μου Γρηγορης το εχει πενατο!!!

  • http://www.facebook.com/people/Stavros-Sidiropoulos/1408465826 Stavros Sidiropoulos

    O Wagner εχει φαει αρκετη τρεχαλα με το Mercedes και την επιβεβαιωνω στο επακρο μιας και τον γνωριζω…(TFRC)

    • https://www.facebook.com/Wag669 Alexander Wagner

      Pes ta, giati edo prospathoun na me peisoun oti eixa Tata kai ta eixa akousei ola se synergeia….

    • http://www.facebook.com/people/Stavros-Sidiropoulos/1408465826 Stavros Sidiropoulos

      Μαλλον δεν τους ειπες οτι αφου στο εκλεψαν εκανες τον σταυρο σου..!Χαχαχαχ!

  • TheoXydias

    etsi einai otan den prosexeis kati tha sto epistrepsei…meta rwtaei o pateras m giati to audi tou exei provlimata ti giati re afou den to prosexes ti thes na einai ok???
    to 106 m exei hdh 120.000 kai den exei pesei oute se apodosi oute tpt… makari na ftasw kai gw kapoia stigmi auta ta xlm kai na postarw to gallo na zei kai na vasileuei :P

  • Γιάννης

    Δε με εκπλήσσει καθόλου. Στην Πορτογαλία που είχα βρεθεί για επαγγελματικούς λόγους, είχα μπει σε ταξί που είχε σχεδόν… 2,5 εκατ. χιλιόμετρα! Γενικά άμα προσέχεις το αυτοκίνητό σου σε ότι αφορά στη σωστή και τακτική συντήρησή του, μπορεί να σου βγάλει πολύ περισσίτερα χιλιόμετρα από το «μέσο όρο». Εγώ με το ταπεινό μου 1.4 8βάλβιδο Seat Ibiza του ’99 έχω κάνει 340.000 χιλιόμετρα.

  • Pingback: Man Drives 2003 E270 Over 1 Million Kilometers. | MBWORLD

  • dragan6

    εγω με το δικο μου ταξι 270 cdi 1999 model ειχα κανει 1.400.000χλμ με την μηχανη και το σασμαν αντεξε μεχρι 1,700.000. το αμαξι το εχω ακομα
    Και συνεχίζω και δουλευω