Αποκλειστικές Spy Photos: Ferrari F70

,
54
2185

H Ferrari συνεχίζει τις δοκιμές της F70 και εμείς την πιάσαμε να κινείται στους δρόμους του Maranello κοντά στο εργοστάσιο της Scuderia. Το μουλάρι είναι το ίδιο που έχουμε δει κατά καιρούς και γράφει τα τελευταία χλμ δοκιμών εξέλιξης προτού παρουσιαστεί σε μια μια ειδική εκδήλωση, ώστε να τραβήξει περισσότερο την προσοχή, με την έκθεση του Detroit να φαντάζει μη ιδανικό σενάριο, αφού εκεί η Maserati θα παρουσιάσει τη νέα Quattroporte.

Η Ferrari παρουσίασε το σασί της στην έκθεση του Παρισιού και μηχανικά θα φορά έναν V12 κινητήρα χωρητικότητας 7.3-λίτρων ο οποίος θα είναι μια βελτιωμένη έκδοση του V12 που φορά η F12berlinetta, ενώ ενδέχεται να είναι ο ίδιος με αυτόν της F12berlinetta χωρητικότητας 6.3-λίτρων. Όπως και να έχει, θα αποδίδει 800 άλογα και σε συνδυασμό με το KERS, θα αποδίδει κοντά στα 920 άλογα. Επίσης έχουνε κυκλοφορήσει και φήμες ότι ίσως η F70 θα φορά biturbo κινητήρα, θα είναι τετρακίνητη και θα αποδίδει συνολικά 1.000 άλογα.

Το βάρος της αναμένεται να κυμαίνεται στα 1.134 κιλά, 200+ λιγότερα, από τα 1.365 της Enzo, και θα διαθέτει σώμα κατασκευασμένο από carbon και αλουμίνιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα αναμένεται να τα κάνει σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 408 χλμ/ώρα.

H F70 θα διαθέτει το νέο HY-KERS που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Πεκίνου, το οποίο θα μειώνει τη κατανάλωση κατά 40%, ενώ παράλληλα αυξάνει τις επιδόσεις. Το σύστημα ζυγίζει 120 κιλά και παρότι το πρόσθετο βάρος, χάρις σε αυτό, τα 0-200 χλμ/ώρα, η F70 τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα γρηγορότερα σε σχέση με το αν δεν το φορούσε. Η Ferrari αντιστάθμισε το πρόσθετο βάρος μειώνοντας το βάρους του σασί και του κινητήρα, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιεί το HY-KERS, είναι της Samsung Electronics, με την Ferrari να τις τοποθετεί σε δικά της πακέτα.

Το Autoblog.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο, θεωρώντας ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί τις απόψεις αυτές, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα εριστικά και υβριστικά σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.