Αρχική Ειδικές Μάρκες Μάθε τα πάντα για το Korres Project 4


Μάθε τα πάντα για το Korres Project 4

Γράφει: - , 15:28
30

korres 700x466 Μάθε τα πάντα για το Korres Project 4

Στην εκδήλωση της ΦΙΛΠΑ για τον εορτασμό των 41 χρόνων λειτουργίας της που πραγματοποιήθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τατοΐου με την αναβίωση του ιστορικού Σιρκουί, παρουσιάστηκε το φέρελπι και εξαιρετικό πρωτότυπο του κ. Δημήτρη Κορρέ, Korres Project 4.

Το συγκεκριμένο όχημα είναι η νέα σχεδιαστική και κατασκευαστική προσπάθεια από τον Αρχιτέκτονα-Εφευρέτη Δημήτρη Κορρέ και αποτελεί ουσιαστικά μια pre-production έκδοση, καθώς για πρώτη φορά όλα τα custom build εξαρτήματα έχουν αποκτήσει το δικό τους barcode και απομένουν ελάχιστες λεπτομέρειες για να περάσει σε περιορισμένη παραγωγή, το αργότερο μέσα στον επόμενο χρόνο.

Korres Project 41 700x310 Μάθε τα πάντα για το Korres Project 4

Το αυτοκίνητο ήταν  γυμνό στο Τατόι επειδή τα πλαστικά δεν ήταν ακόμα 100% έτοιμα αλλά και για να γίνει καλύτερη και πιο λεπτομερής επίδειξη της ανάρτησης. Επίσης το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής θα είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό του που βλέπεις στις φωτογραφίες. Στην σχεδίαση συμμετέχει ο κ.Μαλανδρίνος Κωνσταντίνος και άλλοι συνεργάτες πάντα υπό την καθοδήγηση του κ.Κορρέ.

img 4796 700x466 Μάθε τα πάντα για το Korres Project 4

Είναι μια εντελώς ριζοσπαστική προσπάθεια, όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά και παγκοσμίως, καθώς οι δυνατότητες του Korres 4 είναι απεριόριστες και ανεξάντλητες. O λόγος της παρουσίασης του ήταν ώστε να φανεί η λειτουργία της ανάρτησης, η οποία αποτελεί και το ατού του καθώς είναι διεθνώς αναγνωρισμένη και πατενταρισμένη. Μπορεί με χαρακτηριστική ευκολία να κινηθεί σε κάθε είδους επιφάνεια χωρίς να υπάρχει περιορισμός των ελαστικών που φορά, καθιστώντας το τη πρώτη προσπάθεια παγκοσμίως ενός τέτοιου ολοκληρωμένου “supercar” που μπορεί να κινηθεί με την ίδια άνεση σε πίστα, σε εκτός δρόμου όσο και σε χαλαρούς ρυθμούς για καθημερινές μετακινήσεις.

Korres Project 4 700x466 Μάθε τα πάντα για το Korres Project 4

Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος 3.920 χλστ, πλάτος 1.960 χλστ, ύψος 1.250 χλστ και μεταξόνιο 2.560 χλστ., χωρίς όμως να αποκλείεται στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί ένα μεγαλύτερο σασί ώστε να προστεθούν και δύο πίσω θέσεις. Ζυγίζει 1.600 κιλά και φορά τον LS7 7.0-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της Corvette Z06 απόδοσης 505 ίππων, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να επιταγχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα.

Η κίνηση μπορεί να σταλθεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή η δύναμη του κινητήρα να στέλνετε μόνο στο πίσω άξονα. Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να στέλνεται σε αναλογία 33 % / 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται καθώς θεωρήθηκε η βέλτιστη ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.

img 4841 700x466 Μάθε τα πάντα για το Korres Project 4

Το κιβώτιο του είναι ειδικά κατασκευασμένο για το αυτοκίνητο και διαθέτει έξι ταχύτητες με 3 τελικές κλιμακώσεις, με την τελευταία να μπορεί να δώσει στο αυτοκίνητο θεωρητική τελική ταχύτητα 600 + χλμ/ώρα.

Το ύψους του αυτοκινήτου αυξομειώνεται με ειδικό μηχανισμό με το “track mode” να είναι 5 εκατ. ενώ μπορεί να φτάσει έως και 50 εκατοστά. Η χαμηλότερη θέση του δίνει τη δυνατότητα να ακουμπάει στο έδαφος (χρησιμεύει και ως αντικλεπτική προστασία). Ακόμα, η άρθωση της ανάρτησης του κάθε άκρου είναι εκπληκτικά μεγάλη καθώς μια ρόδα μπορεί να σηκωθεί έως και 95 εκατοστά από το έδαφος με τις υπόλοιπες τρεις να έχουν επαφή με το δρόμο. Το εκπληκτικό της ανάρτησης είναι πως ο μπροστά δεξιός τροχός στην ουσία αλλιπιδρά με τον πίσω αριστερό, ενώ ο μπροστά αριστερός με τον πίσω δεξιό. Η ανάρτηση απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος χωρίς τη παραμικρή ανωμαλία να μεταφέρεται μέσα στη καμπίνα.

Στην οδική συμπεριφορά του πρωτοτύπου έχει συμβάλει και ο Έλληνας οδηγός αγώνων Βασίλης Ορφανός, γνωστός από τις συμμετοχές στο Rally Darar. Μιλήσαμε μαζί του και μας τόνισε και αυτός την εκπληκτική οδηγική συμπεριφορά του Korres Project 4, ενώ σε ότι αφορά τα μελλοντικά του σχέδια, ανέφερε πως επιθυμία του είναι να τρέξει ξανά στο Rally Dakar, αλλά αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην αναζήτηση χορηγών που θα τον βοηθήσουν στη προσπάθεια αυτή.

Το Korres 4 αποτελεί τη σοβαρότερη και πιο ολοκληρωμένη προσπάθεια για ένα κατεξοχήν ελληνικό αυτοκίνητο με βλέψεις κυρίως την αγορά της Αμερικής και Μέσης Ανατολής. Η αρχική εκτίμηση μιλά για 50 αυτοκίνητα αλλά ευχόμαστε να υπάρξουν περισσότερα με την μέχρι σήμερα ανάπτυξη του, στα 12 χρόνια του project και των υπολοίπων πρωτοτύπων να έχει κοστίσει αρκετά εκατ. ευρώ.

Tatoi Circuit


  • LiLBLaZeR

    Δεν έχω λόγια! Πραγματικά συγχαρητήρια! Μακάρι να το δούμε στους δρόμους να στέκεται δίπλα σε supercars παγκόσμιας κλάσης!

  • gronholm89

    Ενα δημιουργημα που το λιγοτερο που μπορουμε να κανουμε ειναι να χειροκροτησουμε! Ευχομαι ο κοπος, ο χρονος, το χρημα και πανω απ ολα το μυαλο του δημιουργου του να ανταμοιφθουν με τον καλυτερο τροπο!!

  • BeNikos

    Poio poli gia off road dixnei. Fainetai prwtotipo sxedio gia na doume.

  • Achilleus the Alfa

    μπραβο μπραβο μπραβο….

  • Sciroccomaniac

    Πάμε μωρή Ελλαδάρα!!!!!!!!!!!Ε,και μην αρχίσετε πάλι να κλαίγεστε!!!!!!Μια πολύ καλή προσπάθεια είναι,ας τη δούμε ολοκληρωμένη και μετά να κρίνουμε!!!!!!Πολλά συγχαρητήρια στο δημιουργό!!!!!!!

  • nick55

    Μπράβο είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε!!! Συγχαρητήρια και μακάρι να το δούμε κάποια μέρα να κυκλοφορεί στους ελληνικούς και παγκόσμιους δρόμους!!!

  • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

    τι να λεμε τωρα..οταν ο ΕΛΛΗΝΑΣ θελει….”ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΙ” και ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ !!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Φαίνεται εκπληκτική η σχεδίαση της ανάρτησης του!Το μέγεθος των μπράτσων της ανάρτησης και η διαδρομής τους πρέπει να είναι εκπληκτικής αντοχής.Καλή επιτυχία στην ολοκλήρωση του έργου!Μακάρι να γινόταν μια επιτυχία με διαφορετικά είδη μοτέρ-σασί και παραγωγή σε πολλές μονάδες!Θα ήμουν από τους πρώτους που θα επέλεγαν ένα Ελληνικό αυτοκίνητο.

  • Μαλανδρίνος Κωνσταντίνος

    Συγχαρητήρια για την παρουσίαση!

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Ένα Eλληνικό αυτοκίνητο που δεν θα με χάλαγε να είχε τον Godzilla Gtr για πρωινό!!Και αφού τον πάταγε να ανασηκωνόταν και να πήγαινε για off road σε λασπουριές-κοτρώνια…. : ) Μπορεί να ονειρεύομαι,μα με όνειρα και ιδέες τρελές ονομάσαμε μέχρι και το Πλανητικό μας σύστημα….

  • than

    οτι καλυτερο εχει βγαλει η Ελλαδα

  • M3akias

    Aπλά υπέροχο!!!!

  • siilk

    Η προσπάθεια είναι καταπληκτική, το ίδιο και το αποτέλεσμα στην ανάρτηση. Η ύπαρξη της ανάρτησης με αυτή την διαδρομή, τα τρία διαφορικά και η ροπή του τεράστιου κινητήρα, είναι στοιχεία που σίγουρα θα πρέπει να έχει ένα καλό off-roader… Αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου και το βήμα του διαφορικού. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το βήμα θα είναι κατάλληλο για ένα μεγάλων δυνατοτήτων off-roader και συγχρόνως γρήγορο αυτοκίνητο. Λογικά η λύση θα έχει βρεθεί στις τρεις κλιμακώσεις και θα είναι κάτι το πραγματικά επαναστατικό. Μακάρι να δούμε σύντομα τα επίσημα στοιχεία.

  • cfu

    μια χαρα ειναι μια πολυ δυνατη διαφημηση και εκθεσεις και ετοιμο
    για πλουσιες αγορες !!!!

  • xristraras 7

    Σίγουρα το επομενο αυτοκινητο του Vin Diesel στο Fast and Furious 7 που θα γυριστει ελλαδα….

    • ThInKeR

      pneumatodes…alla an pw pws den to perimena apo “an8ropo” pou exei to 7 sto pseudonimo tou,8a itan psemata…

    • xristraras 7

      oso “pneumatodes” einai to nickname sou …….ante geia gataki!

    • hellboy

      χρηστο τρολλαρες.χαλαρα το πιστευω για να παρεις αρνητικα δωρακια!!!!χαχαχα!

    • Sciroccomaniac

      Άστον,είναι λυπημένος που έχασε το πρωτάθλημα για αυτό τρολάρει άσχημα!!!!!!!!!χαχαχα!!!!!!!

    • hellboy

      μην εισαι κακος ιδια ομαδα με το παιδι εχω ρε συ κριμα!!!!!
      απο την στιγμη που δικαιωλογουνται(πηραν ευρωπαικο) χαλαλι το ελληνικο πρωταθλημα!καθως απο την στιγμη που δεν με πληρωνουν να φανατιζομαι δεν θα κλαψω αν χασανε κατι

    • Sciroccomaniac

      Εγώ είμαι από την αντίπερα όχθη!!!!!χαχα!έλα,πλακίτσα κάνω,απλά είναι η γνωστή καζούρα παναθηναικών και ολυμπιακών!!!!

    • xristraras 7

      ma giati re paidia!? egw sovara milaw….eukairia tha einai na ginei to katalhlo promotion……..Kala enta3 komenh h plaka alla bravo gia to dhmhourgima….

      oso gia esas bazelakia….exoume glarosoupa…tou xronou pali gia europaiko!!

  • Zaf Mio

    συγχαρητήρια σε αυτούς που έχουν πνεύμα εφευρητικότητας και δημιουργίας και που το πραγματοποιούν κιόλας!!! μακάρι όλοι οι Έλληνες να ήμασταν έτσι και να μην αναλωνόμαστε σε ανούσια πράγματα!! #αισιόδοξος #ονειροπόλος!!!

  • hellboy

    οσα λογια και να γραφτουν αυτη η προσπαθεια ειναι αξια επαινων. οταν ο ανθρωπος εχει μερακι και θεληση μπορει να τα κανει ολα και να καινοτομησει.
    μπραβο στον Κυριο Κορρε για ολο το προτζεκτ και ελπιζω να εχει θετικη ανταποκριση απο το εξωτερικο και να καταφερει να ανεβασει την παραγωγη των οχηματων σε 3πλασιο η και 4πλασιο αριθμο απο οτι πιστευει! ΜΠΡΑΒΟ

  • freedoom1013

    Ένα ΜΠΡΑΒΟ είναι λίγο! Είναι συγκινητικό να βλέπεις ανθρώπους να αφωσιώνονται τόσο σε κάτι και να δημιουργούν στο τέλος ένα υπέροχο και άρτιο προϊόν!
    Μακάρι να πάει καλά, να συνεχιστεί η χρηματοδότησή του (ευτυχώς που βρέθηκαν στη μέση άνθρωποι πρόθυμοι να ρίξουν λεφτά στο project) και να λάβει την αναγνώριση που του αξίζει!
    Πραγματικά, πρωτοποριακή η ανάρτησή του!

  • VanPerseF1

    τι να πεις για ενα τετοιο project….;
    συγχαρητηρια και ενα μεγαλο MΠPABO!

  • koss

    Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν σε αυτόν τον τον άνθρωπο για το κόπο και όλη αυτή την προσπάθεια που κάνει και μακάρι το αυτοκίνητο να το χαζεύουμε σε διεθνείς εκθέσεις και στους δρόμους! Σίγουρα η πατέντα του για την λειτουργία της ανάρτησης θα αγοραστεί από κάποια εταιρεία!!!

  • Πέτρος

    Οι αναρτήσεις κατασκευάζονται στην Ελλάδα?
    Ποια μέρη του κατασκευάζονται στην Ελλάδα?

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      πάνω από το 90% είναι ελληνικής κατασκευής…
      ναι και οι αναρτήσεις κατασκευάζονται εδώ…

      κάποια λίγα μέρη του σασί είναι από Αμερική

    • Πέτρος

      Και η μηχανή είναι από Αμέρικα.
      Άντε μια μέρα να δούμε και ένα ελληνικής κατασκευής κινητήρα..