Πανδαιμόνιο σήμερα στην Βαλένθια όπου περισσότεροι από 36.000 Ισπανοί γέμισαν τις κερκίδες της πίστας Ricardo Tormo για να υποδεχτούν τον Fernando Alonso. Ο Ισπανός έγραψε τα πρώτα χιλιόμετρα μέσα στην Ferrari F10 κάνοντας μάλιστα τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:11.470. Εκπληκτική επίδοση και από τον Pedro de la Rosa όπου με την Sauber C29 του έκανε τον 2ο καλύτερο χρόνο. Ο Schumacher σήμερα περιορίστηκε στην 3η θέση κάνοντας 82 γύρους αλλά αναγκάστηκε να σταματήσει μια ώρα πριν την λήξη της περιόδου λόγω προβλήματος διαρροής στα υδραυλικά της W01. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Mercedes επέλεξε να μην τοποθετήσει τον διαχύτη και την μπροστά αεροτομή του 2010 αλλά χρησιμοποίησε τα αντίστοιχα περσινά. Έτσι οι χρόνοι δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι αντιπροσωπευτικοί.

Σήμερα πάτησε πίστα και ο περσινός πρωταθλητής Jenson Button αλλά από την αρχή άρχισαν τα προβλήματα. Ο Button δεν ένοιωθε άνετα μέσα στο cockpit της McLaren MP4-25 και έχασε πολύ χρόνο προσπαθώντας με τους μηχανικούς του να βρεθεί λύση σημειώνοντας έτσι την 5η επίδοση της ημέρας με 1:12.951

Οι δοκιμές στην Βαλένθια ολοκληρώθηκαν σήμερα με την Ferrari να δείχνει δυνατή, πολύ δυνατή. Ο Alonso φαίνεται να προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα μέσα στο νέο του μονοθέσιο και ο Massa έχει ξεπεράσει πλήρως τον τραυματισμό του. Από την άλλη, οι οδηγοί της McLaren προσπαθούν να μάθουν το νέο μονοθέσιο δηλώνοντας όμως ευχαριστημένοι με το αρχικό αποτέλεσμα. Στο τέλος άφησα τον Schumacher. Ο Γερμανός δεν πονά, ο αυχένας του αντέχει και σίγουρα είναι θέμα δοκιμών ώστε να επανέλθει στην σωματική κατάσταση που επιθυμεί. Όπως έχει δηλώσει και ο ίδιος δεν περιμένει να νικήσει από τους πρώτους αγώνες αλλά το πείσμα του Γερμανού δεν θα τον αφήσει να το βάλει κάτω.

Βλέπω κόντρα από τα παλιά ανάμεσα σε Alonso – Schumacher. Οι υπόλοιποι οδηγοί δεν μπορούν να συγκριθούν με τίποτα με αυτούς τους δύο. Στόφα πρωταθλητή οι υπόλοιποι (βλέπε Hamilton, Massa, Button κτλ) δεν έχουν και αυτά που κατέκτησαν τα πήραν μόνο και μόνο επειδή ο μεν Schumacher αποφάσισε να αποχωρήσει ο δε Alonso είχε ένα πάρα πολύ κακό μονοθέσιο (Renault). Το πάρτι αρχίζει στις 13 Μαρτίου. Ως τότε υπομονή…

Οι σημερινοί χρόνοι στην συνέχεια.

Position
Driver Team Fastest Lap
Laps
1 F. Alonso Ferrari 1:11.470 127
2 P. de la Rosa Sauber 1:12.094 80
3 M. Schumacher Mercedes 1:12.438 82
4 J. Alguersuari Toro Rosso 1:12.576 97
5 J. Button McLaren 1:12.951 82
6 V. Petrov Renault 1:13.097 75
7 N. Hulkenberg Williams 1:13.669 126

[Photo Copyright: Ferrari.com]

  • michalis

    mprosta sto Hamilton koulos kai o Schumi koulos kai o Alonso! axxxx…!!! pou na gurnage kai o Mika Hakkinen!!!

    • Δεν ξέρω, ποτέ δεν με έπεισε ο Hamilton ότι είναι πρωταθλητής. Να μου πεις, μικρός είναι ακόμη αλλά οι άλλοι 2 ( Schumi Alonso) είναι οδηγοί με “guts”

      Αν μου λείπουν δύο σύγχρονοι (μετά Senna) οδηγοί από την F1 αυτοί είναι ο Hakkinen και ο Montoya

  • johnnyxp64

    χαχα μου αρεσει που ο συγραφεας αυτου του “ανακοινωθεν” ειναι εντελως αντικειμενικος και “λιγο” Φερραρακιας :)

    εγω θα ηθελαν να δω μαχη ματεξυ Michael – Alonso -Button – Hamilton – Massa αμα ειναι να βλεπω οτι εβλεπα πριν λιγα χρονια μια φερραρι μπροστα και τιποτα αλλο σε ολο τον αγωνα θα ξενερωσω!

    θελω δραση και πιστευω οι αγωνες φέτος λογο μή ανεφοδιασμου μπορει και να ΜΗΝ εχουν!

    θα δουμε

    • Φάνηκε τόσο πολύ ότι είμαι Φερραρερικός… Φτού…. Και προσπαθώ να το συγκρατώ αλλά μάλλον μου βγαίνει αυθόρμητα :D :D :D

      Γιάννη σίγουρα ασφαλή συμπεράσματα δεν μπορούνε να βγουν από ένα 3ήμερο δοκιμών αλλά μια αρχική εικόνα την παίρνεις.

      Μακάρι να μπορούν όλοι οι πιλότοι που αναφέρεις να κοντράρονται στα ίσια αλλά πότε έγινε αυτό για να γίνει φέτος;

      Προσωπικά πέρυσι είχα ξενερώσει μέχρι τα μισά της σεζόν που έβλεπα τις Brawn GP να φεύγουν μπροστά, να ρίχνουν γύρους σε McLaren και Ferrari και τελικά να παίρνουν το πρωτάθλημα..

      Τέλος πάντων, η F1 εδώ και αρκετά χρόνια έχει περάσει σε μία νέα εποχή, με το μονοθέσιο να παίζει τον κυρίαρχο ρόλο και όχι ο οδηγός.

      Μακάρι φέτος να αλλάξει αυτό αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω….

    • johnnyxp64

      εμενα μου αρεσε πολυ περυσι που η brawn τα πηρε ολα κι εφυγε γιατι ξεκινησε απιστευατα δυσκολα, ολοι ξερουν οτι δεν θα τρεχαν μεχρι την τελαυταια στιγμη, και επιδει ειμαι κατοχως hοnda και προιν bar honda, ενιωσα καλα που η το παθος εβαλε τα γυαλια στην “γραβατα” και που τα λεφτα της honda πιασαν τοπο.

      οσο για φετος οπως ολοι μας θελω προσπερασματα και κοντρες! οπως εκεινει του alonso με τον sumi πριν λιγα ετη! ροδα με ροδα!!!!

    • johnnyxp64

      αναθεμα τα greekenglish μου δεν μπορο να γραψω σωστα ελληνικα πλεον :P sorry!

    • Ξέρεις κανέναν που να μην είναι… “λίγο Φερραρακιας” :p


  • johnnyxp64:

    οσο για φετος οπως ολοι μας θελω προσπερασματα και κοντρες! οπως εκεινει του alonso με τον sumi πριν λιγα ετη! ροδα με ροδα!!!!

    εδώ θα μείνω εγώ…. ΜΑΚΑΡΙ να δούμε πάλι μάχες!!!!

  • ΑΝΤΩΝΗΣ

    ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΑ BLOGS ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ Η FERRARI ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ? ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΔΙΔΥΜΟΥ ΦΕΤΕΛ – ΝΙΟΥΙ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ.

    • Μην είμαστε και τόσο σίγουροι. Σίγουρα στον πρώτο αγώνα όλες οι ομάδες θα παρουσιάσουν νέα παρτ ( ακόμη η Mercedes GP σε όλες τις δοκιμές φορούσε τον περσινό διαχύτη και την περσινή μπροστά αεροτομή.

      Μακάρι να έχουμε δράση φέτος αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν θα το βλέπουμε ζωντανά σε κανένα ελληνικο κανάλι αφού μέχρι στιγμής δεν έχει αγοράσει κανένα κανάλι τα δικαιώματα.