“Η Toyota Ελλάς ξεκίνησε τις απαραίτητες ενέργειες και εφαρμόζει όλες τις διαδικασίες, προκειμένου να πραγματοποιηθεί άμεσα ο προληπτικός έλεγχος στο πεντάλ γκαζιού των οκτώ εμπλεκόμενων μοντέλων της. Η διαδικασία που ακολουθεί διασφαλίζει την αποτελεσματική και έγκαιρη ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων προληπτικών ελέγχων και ταυτόχρονα ελαχιστοποιεί τυχόν ταλαιπωρία των εμπλεκόμενων στον προληπτικό έλεγχο, πελατών της.


Συγκεκριμένα, οι διαδικασίες που έχουν ήδη ολοκληρωθεί είναι οι εξής:

  • Ενημέρωση του Υπουργείου Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας -Γενική Γραμματεία Καταναλωτή- για τον προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ γκαζιού των εμπλεκόμενων αυτοκινήτων.
  • Ενημέρωση και εκπαίδευση του Δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων και Επισκευαστών σε όλη την Ελλάδα, για τον τρόπο πραγματοποίησης του προληπτικού ελέγχου.
  • Εναρξη αποστολής των προσωπικών, ενημερωτικών επιστολών της εταιρείας προς τους εμπλεκόμενους πελάτες της, όπου τους προσκαλεί να μεταβούν σε όποιο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Toyota επιθυμούν για να πραγματοποιηθεί δωρεάν ο απαιτούμενος προληπτικός έλεγχος στο αυτοκίνητό τους.

Με βάση την προαναφερόμενη διαδικασία, η Toyota Ελλάς επιβεβαιώνει ότι θα διασφαλίσει στους πελάτες της τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας, ποιότητας και αξιοπιστίας που διακρίνουν κάθε αυτοκίνητο ΤΟΥΟΤΑ, αλλά και ότι είναι κατάλληλα προετοιμασμένη να αντιμετωπίσει την προσέλευση των εμπλεκόμενων αυτοκινήτων στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία Τoyota με τον πιό αποτελεσματικό και έγκαιρο τρόπο, αποφεύγοντας τυχόν ταλαιπωρία των πελατών της.

Η Toyota διαθέτει 92 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα, τα ακριβή στοιχεία των οποίων (επωνυμίες, διευθύνσεις, τηλέφωνα κλπ.) περιλαμβάνονται στην προσωπική επιστολή, που κοινοποιεί στους πελάτες της (βλ. επισυναπτόμενο κατάλογο Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Συνεργείων της Toyota Ελλάς).

Η Toyota Ελλάς ενημερώνει τους πελάτες της ότι μπορούν με απλό τρόπο, μέσω πεδίου αναζήτησης, που υπάρχει ήδη στην ηλεκτρονική σελίδα toyota.gr, να επιβεβαιώσουν εάν το αυτοκίνητό τους εμπλέκεται ή όχι στον συγκριμένο προληπτικό έλεγχο δίνοντας τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου.

Eφόσον επιθυμούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών βρίσκεται, όπως πάντα, στη διάθεσή τους μέσα από την τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας: 210-2808222 (ώρες λειτουργίας από 09.00πμ έως 07.00μμ).”

[Πηγή: Toyota Hellas | Photo copyright: REUTERS/Heinz-Peter Bader]