Βασισμένο σχεδιαστικά πάνω στο γλυπτό που παρουσίασαν οι Γερμανοί στο Detroit, η Mercedes F800 Style είναι ένα sport – sedan πρωτότυπο που μας δείχνει πως θα μοιάζει η επόμενη γενιά της CLS. Στιλιστικά το αυτοκίνητο διαθέτει έντονες καμπύλες με φουτουριστικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Η πίσω πόρτα ανοίγει συρταρωτά ενώ στο φουτουριστικό εσωτερικό ξεχωρίζουν τα καθίσματα κατασκευασμένα από μαγνήσιο και ανθρακόνημα, η εκτενής χρήση ξύλου και η “λιτή” κεντρική κονσόλα.


Από μηχανικής πλευράς το πρωτότυπο χρησιμοποιεί μια προηγμένη multi-drive “πλατφόρμα” που μπορεί να συνδυάσει είτε με έναν κινητήρα κυψελών υδρογόνου είτε με ένα υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει έναν κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα. Στην πρώτη περίπτωση ο κινητήρας κυψελών υδρογόνου, είναι παρόμοιος με αυτόν της B-Class F-CELL και χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα, με την δύναμη να παράγεται από την χημική αντίδραση του υδρογόνου με το οξυγόνο. Η απόδοση του αγγίζει τα 136 άλογα με 29 κιλά ροπής με τις κυψέλες να είναι τοποθετημένες στον μπροστά άξονα ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου στον πίσω.

Στην δεύτερη περίπτωση το υβριδικό σύστημα βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνολικά 409 άλογα (300 από τον V6 βενζινοκινητήρα και 109 από τον ηλεκτροκινητήρα) επιτρέποντας στο πρωτότυπο να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 4.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 249 χλμ/ώρα ή 121 χλμ/ώρα με την χρήση αποκλειστικά του ηλεκτροκινητήρα. Το F800 Style μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 29 χλμ πετυχαίνοντας έτσι μέση κατανάλωση 2.9 λίτρων/100 χλμ με την φόρτιση των μπαταριών λιθίου να γίνεται μέσω απλής οικιακής πρίζας.

Τεχνολογικά το F800 Style Concept διαθέτει πληθώρα συστημάτων όπως το νέο COMAND system με οθόνη αφής και κάμερα η οποία καταλαβαίνει τις κινήσεις των δακτύλων του χρήστη, 360 degree “Range on Map” το οποίο είναι ένα προηγμένο σύστημα πλοήγησης, το DISTRONIC PLUS με Traffic Jam Assistant το οποίο μπορεί να ελέγχει αυτόματα το γκάζι και φρένο για ταχύτητες κάτω από 45 χλμ/ώρα και το σύστημα PRE-SAFE 360 degree system το οποίο φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο μέσα σε 600 χιλιοστά του δευτερολέπτου όταν εντοπίσει προπορευόμενο όχημα ή πεζό ώστε να αποφευχθεί το ατύχημα.

Περισσότερα θα γίνουν γνωστά σε μια εβδομάδα που θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης. Ως τότε φωτογραφίες και δελτίου τύπου στη συνέχεια.

[Πηγή: Mercedes – Benz]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)