Audi e-tron Detroit Showcar

Βομβαρδισμό νέων μοντέλων από την Audi μέσα στα επόμενα 4 χρόνια. Θα παρουσιάσει 3 νέα μοντέλα ενώ θα μεγαλώσει την γκάμα των ήδη υπαρχοντων. Ας τα πάρουμε από την αρχή…

Η δεύτερη γενιά του A2 ετοιμάζεται ώστε να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στα Α1 και A3. Εκτός από συμβατική έκδοση με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα είναι διαθέσιμη και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση. Η τρίτη γενιά του TT θα κάνει την εμφάνιση της το 2014.

Ότι αφορά το Α1, η Audi θέλει να μπει δυναμικά, στην νέα για αυτήν κατηγορία, και έτσι θα βγάλει στην παραγωγή όχι μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση όπως ήταν A1 e-Tron concept, αλλά μια υβριδική η οποία θα διαθέτει σύστημα start/stop καθώς και σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Φυσικά στο άμεσο μέλλον θα παρουσιαστεί και το S1 που θα αποδίδει 185 ίππους ενώ αργότερα θα βγούνε στην παραγωγή οι cabrio και Sportback εκδόσεις.

Η έκδοση παραγωγής του R8 e-Tron θα είναι έτοιμη το 2012 και θα αποδίδει 313 άλογα με 450 κιλά ροπή ενώ ίσως η ποιο ενδιαφέρουσα είδηση είναι ότι η Audi θα προχωρήσει στην κατασκευή του R4, το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από το TT και θα είναι έτοιμο το 2013.

Το νέο αυτοκίνητο θα βασίζεται στο πρωτότυπο e-Tron Detroit Showcar που είδαμε στην έκθεση του Detroit, με τον κινητήρα να είναι τοποθετημένος στο κέντρο. Χρόνια ακούμε ότι η Audi σκέφτεται να βγάλει ένα entry-level sport αυτοκίνητο και αν οι φήμες αυτές είναι αληθινές τότε το 2013 το αυτοκίνητο αυτό θα είναι έτοιμο. Από μηχανικής πλευράς θα είναι διαθέσιμο αρχικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης ενώ στο μέλλον θα προστεθεί και η e-Tron έκδοση που θα εφοδιάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 204 ίππων με 265 κιλά ροπής κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα.

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες με τον 1400αρη TSI με τα 180 άλογα να φαντάζει ιδανικός για το βασικό μοντέλο ενώ ο 2.0 λιτρος TDI με τα 170 άλογα, που έχει τοποθετηθεί στο Golf GTD, είναι ιδανικός για αυτούς που προτιμούν την έκδοση πετρελαίου. Το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1130 κιλά χάρη στην χρήση αλουμινίου.

Το πιο “ουου” της υπόθεσης είναι η τιμή του! Audi είναι, θα είναι ακριβό θα λες… Αλλά οι Γερμανοί θέλουν να τα σαρώσουν όλα και η τιμή του στην Γερμανία θα ξεκινά από τις €22.000 ! Απίστευτο; Περιμένω πως και πως να δω φωτογραφίες του R4

[Πηγή: Automotorundsport]

  • Mika

    Ontws fainetai apisteyto to R4..Gia na doume…
    :-)