Ακόμη και αν το αυτοκίνητο αποτελεί μέλος του ερευνητικού προγράμματος του Πανεπιστημίου του Pitesti της Ρουμανίας, σίγουρα δείχνει ότι η Dacia το έχει πάρει ζεστά το θέμα, και μετά την παρουσίαση του Duster στη Γενεύη φαίνεται ότι θέλει να μπει δυναμικά και στην υβριδική κατηγορία. Το αυτοκίνητο έχει όνομα Dacia Hamster και βασίζεται στο Dacia Sandero Stepway. Εφοδιάζεται με έναν 1200αρη ήλεκτρο-πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 55 kW (75 ίππων) που παράγει 10 κιλά ροπής και είναι τοποθετημένος στον μπροστά άξονα, ενώ στον πίσω έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 8 kW (10 ίππων). Οι εκπομπές του αυτοκινήτου δεν ξεπερνούν τα 99 γρ CO2 ανά χλμ.

Το υβριδικό σύστημα ονομάζεται E-4WD (Electricway-4WD) και διαθέτει φωτοβολταϊκά πάνελ τοποθετημένα στην οροφή καθώς και σύστημα start/stop. Το αυτοκίνητο αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2012 με αρχική τιμή γύρω στις €10.000 με 4ετή εγγύηση! Οι Ρουμάνοι μας βάζουν τα γυαλιά για ακόμη μια φορά.

[Πηγή: daciaclub.ro]

  • Γιωργος

    Συνεργασια των μηχανολογων , ηλεκτρολογων και ηλεκτρονικων μηχανικων των εκει πολυτεχνειων με την εγχωρια αυτοκινητοβιομηχανια.Αυτα να τα βλεπουμε εμεις στην Ελλαδα που δεν εχουμε καμια συνδεση πανεπιστημιου με την βιομηχανια .Ποια βιομηχανια αλλωστε; Πρωτον δεν ειχαμε ποτε βαρια βιομηχανια οπως εταιρειες κατασκευης κινητηρων, αυτοκινητων, στροβιλων. Η βαρια βιομηχανια απαιτει υψηλη τεχνογνωσια για να πετυχεις, αλλα ακομα και αυτην την ελαφρα βιομηχανια που ειχαμε οπου δεν απαιτειται τοσο φοβερη τεχνογνωσια πχ κλωστουφαντουργικη βιομηχανια καταφεραμε και την κλεισαμε. Μπραβο στους ρουμανους αφιερωμενο σε εμας τους Ελληνες τους ξερολες που γελαμε με αυτοκινητα τυπου Dacia οταν την ιδια ωρα εμεις δεν καταφεραμε να σωσουμε εργοστασια που ασχολιοντουσαν με απλα project οπως κατασκευη γυαλινων η πλαστικων ειδων οικιακης χρησης ,παρασκευης χαρτιου, εργοστασια κλωστουφαντουργιας που σιγουρα δεν χρειαζονται την τεχνογνωσια που χρειαζεται μια βιομηχανια κατασκευης αυτοκινητων, πλοιων, κινητηρων, ηλεκτρονικων διαταξεων . Μπραβο και παλι στους Ρουμανους αξιολογη η προσπαθεια τους

  • Γιωργος

    kοιντωντας τις φωτογραφιες βλεπω το υβριδικο μοντελο της dacia συνεργαζεται με ντιζελ κινητηρα τον 1.5 dci δηλ εχουμε να κανουμε ενα αυτοκινητο που και υβριδικο ειναι και ντιζελ. Αρα εχουμε οικονομια και λογω οτι ο ηλεκτροκινητηρας δουλευει αρα δεν καταναλωνεται καυσιμο αλλα και οταν δουλευει και ο θερμικος κινητηρας αυτος ειναι ντιζελ που καιει λιγοτερο απο το να εχεις για θερμικο κινητηρα εναν βενζινοκινητηρα οπως συμβαινει με το toyota prius, honda civic IMA. Na δουμε ποιος θα προλαβει να βγαλει πρωτος το πρωτο και υβριδικο και ντιζελ οι Ρουμανοι της dacia η οι γαλλοι της peugeot που κι αυτοι εχουν ασχοληθει με υβριδικα ντιζελ.Και κατι ακομα το dacia εχει και φωτοβολταικα στην οροφη αρα θα μπορει να κινειται με ηλεκτρικη μονο ενεργεια ακομα περισοοτερο αρα ακομη περισσοτερη οικονομια

  • όταν οι άλλοι κάνουν βήματα μπροστά, εμείς έχουμε τέτοιο ρυθμό ανάπτυξης που όχι μόνο πάμε προς τα πίσω αλλά καταστρέφουμε ότι έχουνε δημιουργήσει οι προηγούμενοι από εμάς.. Δυστυχώς…

  • Γιωργος

    συμφωνω μαζι σου autoblogger για να δεις τι ειμαστε επρπε να εβλεπες οταν ρωτουσα πληροφοριες σχετικα με τα μοντελα της dacia σε παλιοτερη εκθεση αυτοκινητου να εβλεπες ποσοι Ελληναραδες εξυπνοι περνωντας διπλα και βλεπωντας το περιπτερο της DACIA εσκαγαν στα γελια χλευαζονταε . Εδω ταιριαζει η φραση κοιτα ποιος μιλαει. θα επρεπε εαν ειχαμε λιγη τσιπα τουλαχιστον να γερνουμε το κεφαλι και να σιωπουμε που διαλυσαμε τα παντα με αποτελεσμα σημερα να μην φτιαχνουμε ουτε καρφιτσες. Κι ομως εχουμε το θρασσος και γελαμε.
    Και ενταξει καποιες χωρες οπως η ρουμανια δικαιολογουνταιπου εμειναν πισω λογω το οτι ηταν σε κομμουνιστικο συστημα που δεν ευνοησε την αναπτυξη της οικονομιας της βιομηχανιας και της εξελιξης. Εμεις παρολο που δεν ημαστε στο κουμουνιστικο συστημα καταφεραμε να διαλυσουμε την οικονομια μας διαλυσουμε την βιομηχανια μας, διαλυσαουμε τις υπηρεσιες μας να καταχρεωσουμε τα ασφαλιστικα μας ταμεια να διαλυσουμε τα πανεπιστημια και καναμε την χωρα μας βασιλειο της απατης της κλεψιας και χιλια δυο αλλα κακα. Και επαναλαμβανω δεν ειμασταν σε κουμουνιστικο συστημα κι ομως τα ισοπεδωσαμε ολα. Μπραβο μας πετυχαμε το ακοτορθωτο. Και ΟΜΩςεχουμε το θρασος να γελαμε