O 1400αρης TSI της Volkswagen κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη φορά το βραβείο του κινητήρα της χρονιάς αλλά έχασε τον τίτλο του πράσινου κινητήρα αφού για φέτος νικητής στην κατηγορία αυτή αναδείχθηκε ο 1800αρης υβριδικός κινητήρας του Prius. Αναλυτικά οι νικητές της κάθε κατηγορίας στη συνέχεια.

Ανανεώθηκε με video και δελτίο τύπου

Κινητήρας της Χρονιάς 2010

  • Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta, EOS, Scirocco, Seat Ibiza Cupra)

Καλύτερος νέος κινητήρας 2010

  • Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Fiat Punto, Alfa MiTo, Giulleta)

Πράσινος κινητήρας της χρονιάς

  • Toyota 1.8-litre Hybrid (Prius)

Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων

  • Mercedes-AMG 6.2-litre (CLK, S, SL, CL, CLS, ML, SLS)

Κάτω του 1 λίτρου

  • Toyota 1-litre (Aygo, Yaris, Peugeot 107, Citroën C1, Subaru Justy)

Από 1 έως 1.4 λίτρα

  • Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta, EOS, Scirocco, Seat Ibiza Cupra)

Από 1.4 έως 1.8 λίτρα

  • BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308)

Από 1.8 έως 2 λίτρα

  • ΒΜW Diesel 2-litre Twin Turbo (123d, X1 23d)

Από 2 έως 2.5 λίτρα

  • Audi 2.5-litre five-cylinder turbo (Audi TTRS)

Από 2.5 έως 3 λίτρα

  • BMW 3-litre Twin-Turbo (135, 335, X6,Z4,730)

Από 3 έως 4 λίτρα

  • BMW 4-litre V8 (M3)

Πάνω από 4 λίτρα

  • Mercedes-AMG 6.2-litre (CLK, S, SL, CL, CLS, ML)

httpv://www.youtube.com/watch?v=aqMySTgUPGo

Δελτίο Τύπου

[Πηγή: International Engine of the Year Awards]

  • funster

    Αυτος ειναι με τα 150+ αλογα?
    Νομιζω ο μικρος με τα 122 δεν ειναι twincharged, σωστα?
    Αυτος ειχε βγει περσι πρασινος κινητηρας ?

    • Mika

      O mikros exei mono turbo..Apo pollous mhxanikous, thewreitai kalyteros apo ton twincharged!

    • johnnyxp64

      the reason for that?

    • Μ’αρεσει που έχουμε γινει autoblog.com! Πλέον και τα σχόλια στα Αγγλικα! Θέλετε να γράφουμε και τα κειμενα στα Αγγλικα; :p Don’t worry! Κι εμένα καμια φορά μου βγαίνει αυθόρμητα!

    • Mika

      Μου βγαινει πιο ευκολα και γρηγορα στα αγγλικα Angel!!!
      :-)

    • johnnyxp64

      ναι μωρε καμια φορα βαριεμαι το alt-shift αλλα προσπαθω να μην ξεχασω την γλωσσα μου και γινω more αναλφαβητος χαρι στο word :P και τα greekslish.

    • Mika

      Pio eykolos sto peiragma,pio aksiopistos, klp..Ki oikonomikos gia ayta pou dinei..

    • funster

      Και η απορία μου είναι η εξης
      Ο twin charged ειχε βγει περσι πρασινος κινητηρας ή ο μικρός?
      Γιατι στο αρθρο λεει οτι ο twincharged δεν καταφερε να βγει πάλι “πρασινος κινητηρας” ..

      Μου αρεσει που στα 1.8 – 2.ο λιτρα βγηκε ο 2λιτρος πετρελαιοκινητρας της BMW.. Μου κανει πολυ συμαθης αυτος ο 23d !
      Και γκαζι , και δυναμη και οικονομια..
      Ενταξει, πετρελαιο βεβαια.. ξενερα.. αλλα με 1.6 την βενζινη.. σου καλοφαινεται η μειωση καταναλωσης και το 1.3 ευρω λιτρο το diesel..

    • πέρυσι είχε βγει πράσινος κινητήρας ο TSI twin charged λογικά, δεν θυμάμαι ακριβώς

  • Γιωργος

    Aληθεια θα μπορουσε κανεις να μου πει με ποια κριτηρια ενας κινητηρας βγαινει καλυτερος στην κατηγορια του;Kι αυτοι που βγαζουν τους νικητες που στηριζοννται; Eχουν καποια πειρματικα δεδομενα,μετρησεις κατα την δοκιμη των κινητηρων η απλα στηριζονται στις εντυπωσεις τους κατα την οδηγηση των κινητηρων; Eαν δεν κανω λαθος και ας με διορθωσει καποιος ενας κινητηρας ειναι μια διαταξη μετατροπης ενεργειας απο την μια μορφη στην αλλη. στη συγκεκριμενη περιπτωση της χημικης ενεργειας του καυσιμου σε κινητικη στο στροφαλο. Στοχος ειναι να ελαχιστοποιουμε τις απωλειες. Οσο πιο καλομελετημενος ενας κινητηρας κατα την σχεδιαση του τοσο λιγοτερες απωλειες εχει κατα την μετροπη αυτη της ενεργειας. Για παραδειγμα ενας κινητηρας που εχει μελετηθει πιο διεξοδικα στις καταπονησεις που δεχονται τα κινουμενα μερη του μπορει να διαστασιολογηθει πιο οριακα με αποτελεσμα τα κινουμενα μερη του με τις μικροτερες διαστασεις να ειναι φυσικα ελαφρυτερα αρα να θελουν λιγοτερο καυσιμο για να πιασουν τον εκαστοτε αριθμο στροφων. Ετσι για να αξιολογηοσουμε εναν κινητηρα δεν πρεπει να βλεπουμε την ισχυ αυτη καθε αυτη αλλα το πηλικο παραγωμενης προς καταναλισκωμενη ισχυ την αποδοση που λεμε η πιο σωστα την καμπυλη του βαθμου αποδοσης ενος κινητηρα. Ετσι δεν ειναι;


    • Γιωργος:

      Ετσι δεν ειναι;

      όχι ακριβώς, αφού δεν μιλάμε για βραβείο θερμοδυναμικής, αλλά βραβείο καλύτερης μηχανικής υλοποίησης της διάταξης που ανέφερες! Επομένως δεν τους ενδιαφέρει η θερμοδυναμική απόδοση της διάταξης, αλλά τα μηχανολογικά αποτελέσματα της υλοποίησης! Και μιλάμε για πολλούς παράγοντες, όπως κατανάλωση, απόδοση, αλλά όπως είπες ακόμα και το πως συμπεριφέρονται κάτω απο πραγματικές συνθήκες!

  • Αναδεικνύεται βάση ψηφοφορίας νομίζω.

    Τώρα τα κριτήρια της ψηφοφορίας δεν τα γνωρίζω επακριβώς αλλά φαντάζομαι θα έχει διάφορε τεχνικά στοιχεία

    όσο για τα μηχανoλογικά που αναφέρεις, καλύτερα να σου απαντήσει ένας μηχανολόγος που τα γνωρίζει αυτά ;)