Είναι αλήθεια οτι οι πωλήσεις της Maybach δεν είναι αυτές που περίμεναν οι ιθύνοντες της Daimler όταν αποφάσιζαν να αναβιώσουν το όνομα, μάλλον το αντίθετο. Με πωλήσεις που σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνούν τα 300 αυτοκίνητα ετησίως η Maybach δείχνει ανίκανη να ανταγωνιστεί την Rolls Royce ή την Bentley και όλα έδειχναν οτι το κλείσιμο της μάρκας ήταν θέμα χρόνου. Παρόλα αυτά όμως η Maybach ήταν -και είναι- κερδοφόρα. Μπορεί η πλατφόρμα πάνω στην οποία είναι βασισμένα τα μοντέλα της Maybach -η προηγούμενης γενιάς S-Class- να φαίνεται πια απαρχαιωμένη όμως αυτό ακριβώς το γεγονός εξασφάλιζε στην Maybach ελάχιστο κόστος παραγωγής. Τώρα η κεφαλή στην γερμανική μάρκα άλλαξε. Ο Joachim Schimdt, ήρθε απο την Ασία για να αναλάβει το κομμάτι του marketing και των πωλήσεων για την Daimler. Μαζί του ήρθε και η ελπίδα αλλά και το όραμα για μια σαφώς πιο δυνατή Maybach με το κυρίως βάρος της να πέφτει στις διαρκώς αναπτυσσόμενες αγορές της Κίνας, Μ. Ανατολής αλλά και Ρωσίας. Όμως το όραμα και η ελπίδα χωρίς πλάνο δεν σημαίνουν τίποτα και αυτό το ξέρει πολύ καλά ο Schmidt. Έτσι, η γκάμα της Maybach θα αποτελείται πλέον ούτε από ένα, ούτε από δύο αλλά από πέντε νέα μοντέλα.

Εκτός φυσικά από τους αντικαταστάτες των μοντέλων 57 και 62 στα πλάνα είναι και ένα τετράθυρο coupe αλλά και ένα cabrio με μεγάλο μεταξόνιο. Επίσης οι πληροφορίες αναφέρουν και μία πιο σπορτίφ S έκδοση -πόσο σπορ μπορεί να γίνει μια Μaybach είμαι περίεργος να μάθω- και μία υβριδική. Η τελευταία θα εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα μπορεί να κινεί το αμάξι χωρίς την βοήθεια της κυρίως μηχανής για περίπου 15 χιλιόμετρα. Όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα θα βασίζονται στην πλατφόρμα της νέας S-Class που θα κάνει το ντεμπούτο της το 2012 και το κινητήριο σύνολο θα είναι ενιαίο σε όλη την γκάμα με την μορφή του εξάλιτρου twin-turbo V12 που θα αποδίδει 545 με 630 άλογα ανάλογα το μοντέλο στο οποίο θα τοποθετείται. Πηγές αναφέρουν μείωση στους ρύπους και αυξημένη οικονομία αλλά με βάση τα 22 λίτρα ανά 100 km του τωρινού μοντέλου δεν θα πρέπει να περιμένουμε να μείνουμε με ανοιχτό το στόμα. Στο κάτω κάτω δεν πιστεύω οτι ο μέσος αγοραστής Maybach ψωνίζει με βάση την κατανάλωση. Όπως και να έχει δεν θα έχουμε εξελίξεις τουλάχιστον μέχρι το 2013 οπότε έχεις χρόνο για να αρχίσεις να αποταμιεύεις…

[Πηγή: automobilemag]

  • giorgos

    asxeto alla to skafos apo piso einai tis aggelopoulou!

    • Αλήθεια;;;; Πως το ξέρεις;;; :D

    • Γιάννης

      nai auto einai to alfa nero… t omorfia…. (t skafos.. i maybach m fainetai sn xalasmeni s-classe)

    • Γιάννης

      t class xwris t e……:P