Η Xenatec ήταν μια γερμανική coachbuilder εταιρία (κατασκευαστής αμαξωμάτων), που είχε λάβει την έγκριση της Daimler για τη δημιουργία της Maybach 57S Coupe.

Το αρχικό σχέδιο ήταν να κατασκευαστούν 100 αυτοκίνητα, αλλά λίγο μετά την παρουσίαση της πρότασης της, η Xenatec τέθηκε τον Νοέμβριο του 2011 υπό εκκαθάριση, αφού δεν υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα της. Τελικά, μόνο 8 αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν στον δρόμο, με την τιμή του καθενός να είχε οριστεί στις €675.000.

Η Maybach 57S Cruiserio Coupe είναι δημιούργημα του σχεδιαστή Fredrik Burchhardt, του ανθρώπου που σχεδίασε το Exelero concept, και ο κάθε ιδιοκτήτης μπορούσε να το παραγγείλει με τις δικές του προτιμήσεις. Η συγκεκριμένη είναι βαμμένη σε ένα μοναδικό λευκό χρώμα, από το Designo πρόγραμμα εξατομίκευσης της Mercedes-Benz, το οποίο φέρει αποκλειστικά χρώματα βαφής και υψηλής ποιότητας εξοπλισμό για το εσωτερικό.

Το αυτοκίνητο είναι πρακτικά μια μετατροπή της Maybach 62S σε δίπορτη έκδοση και το μήκος του αγγίζει τα 5,7 μέτρα, ενώ το πλάτος τα 1,98 μέτρα. Εφοδιάζεται με έναν V12 κινητήρα 6,0 λίτρων, απόδοσης 612 ίππων με 1000 Nm ροπής, ικανά ώστε να επιταχύνουν το όχημα από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 5 δευτερόλεπτα προτού αγγίξει τα 275 χλμ/ώρα που ανέρχεται η τελική ταχύτητα, ενώ η μέση κατανάλωση του ανακοινωνόταν το 2010 στα 16,4 λίτρα/100 χλμ.

Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο είναι το τρίτο που ολοκληρώθηκε και έχει διανύσει 33.460 χλμ. από το 2010, με την ολλανδική αντιπροσωπεία Auto Leitner να ζητά 799.500 ευρώ για να το αποχωριστεί.