Η Rotary Super Cars (εν συντομία RSC) ανακοίνωσε το λανσάρισμα του καινούριου της μοντέλου με την ονομασία Raptor GT το οποίο θα προσφέρεται σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις, την “απλή” S, την RS, την RSR και τέλος την N-Spec ελπίζοντας να καλύψει τα γούστα οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου. Όπως είναι εμφανές και από την ,μοναδική φωτογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας από την εταιρία, η ομοιότητα με την Ferrari 599XX είναι εξαιρετικά εμφανής. Κάποιος κακόβουλος μπορεί να υποστηρίξει ότι δεν έκαναν καν τον κόπο να προσπαθήσουν να το κρύψουν. Ωστόσο το Raptor GT δεν είναι αυτό που λένε “all show and no go”… Και εξηγούμαστε…

Το RSC Raptor GT κινείται από μία εξαιρετικά βελτιωμένη έκδοση του γνωστού μας από το Mazda RX-8 13Β MSP. Με κάποιες διαφορές όμως. Βλέπετε, ο συγκεκριμένος Wankel είναι τετραρότορος –ναι, καλά διαβάσατε, 4 ρότορες- χωρητικότητας 2.6 λίτρων! Επίσης, διαθέτει ξηρό κάρτερ και ανάλογα με την έκδοση ένα ή δύο turbo και η απόδοση του κυμαίνεται από τους πενιχρούς 500 ίππους έως το εξωφρενικό νούμερο των 1.200 ίππων ενώ η ροπή είναι ίδια σε όλες τις εκδόσεις, 153 κιλά –ηλεκτρονικά περιορισμένα!

Η ίδια η RSC μας λέει ότι η απόδοση της δύναμης είναι εξαιρετικά γραμμική από τις χαμηλές στροφές έως τον κόφτη ο οποίος μεταβάλλεται ανάλογα με το mode από τις 7.500 σ.α.λ. έως και τις 9.000 σ.α.λ. Μάλιστα, όλα αυτά τα πετυχαίνει χωρίς την ανάγκη για αγωνιστικό καύσιμο ενώ μπορεί να κινηθεί και με βιοκαύσιμο E85. Και για να σας στείλω εντελώς αδιάβαστους σας ενημερώνω ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας σύμφωνα με την RSC πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 –ή τουλάχιστον έτσι μας λένε!

Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων με ονομασία R-Shift το οποίο μπορεί να καταφέρει χρόνους αλλαγής της τάξης των 25-35 msec ενώ διαθέτει και διαφορετικά modes λειτουργίας. Πχ, στο Sport mode, οι αλλαγές γίνονται από τον οδηγό μέσω paddles στο τιμόνι με χρήση του συμπλέκτη ενώ στο Race mode, τα ανεβάσματα γίνονται αυτόματα και ο οδηγός κάνει μόνο τα κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς όμως να πατάει συμπλέκτη.

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι ανεξαρτήτως έκδοσης, το Raptor GT διαθέτει carbon-αλουμινένιο άξονα μετάδοσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό στον πίσω άξονα. Το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα είναι εξελιγμένο από την Bosch ειδικά για την RSC και διαθέτει ABS, EBD, ESP, Traction Control και Launch Control. Επίσης, οι εκδόσεις GT RSR και N-Spec διαθέτουν και ενεργητική ανάρτηση. Τα φρένα είναι κεραμικά 8-πίστονα από την Mov’it με διάμετρο 406 χιλιοστά εμπρός και πίσω και τέλος “πατάει” σε τροχούς 275/35/21 εμπρός και 355/25/21 πίσω. Όλα αυτά που αναφέραμε σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα έχουν αποτέλεσμα τα 100 χλμ/ώρα από στάση να έρχονται σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα και τα 300 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 15. Αν αυτά τα νούμερα αληθεύουν μιλάμε για καταιγιστικές επιδόσεις που κοιτάνε στα μάτια την Bugatti Veyron!

Όσον αφορά το αμάξωμα, αυτό είναι κατασκευασμένο από glass-fiber ή ανθρακονήματα σε ποσοστό έως και 80% (με αποτέλεσμα το βάρος να είναι μόλις 1.090 κιλά) ενώ από έκδοση σε έκδοση υπάρχουν μικρές διαφορές στο σχήμα και την αεροδυναμική. Ως στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις διατίθεται και το σύστημα ενεργής αεροδυναμικής που ανέπτυξε η εταιρία που στόχος του είναι η παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης όσο ανεβαίνει η ταχύτητα. Στο εσωτερικό θα δει κανείς άφθονα ανθρακονήματα, αλουμίνιο και δέρμα ενώ τα αναλογικά όργανα ελέγχου έχουν αντικατασταθεί από δύο οθόνες 7 ιντσών.

Πληροφορίες όσον αφορά την τιμή δεν υπάρχουν –έτσι, τα σημαντικά δεν μας τα λένε- αλλά από ότι καταλαβαίνουμε, η τελική τιμή του αυτοκινήτου θα έχει άμεση σχέση με το πόσο βαθιά είναι η τσέπη του αγοραστή καθώς ο κατάλογος με τα έξτρα είναι πραγματικά ατελείωτος και όπως λένε “the sky is the limit”…και ο νοών νοείτω.

[Πηγή: Rotary Super Cars]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)