Η BMW δεν το έκρυψε ότι θέλει να μπει δυναμικά στον χώρο των μικρών αυτοκινήτων τα οποία θα διαθέτουν μικρούς αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστά τροχούς.

Η BMW έχει επιλέξει συνειδητά την συμβατική τεχνολογία και αυτό γιατί θεωρεί ότι οι υβριδικοί κινητήρες είναι ακόμη ακριβοί, με αποτέλεσμα η τιμή του αυτοκινήτου να εκτοξευόταν προς τα πάνω.

Σε συνέντευξη που έδωσε στο Γερμανικό Auto, Motor und Sport, ο Dr. Klaus Draeger, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του τμήματος ανάπτυξης της BMW AG, ανέφερε ότι ένας κινητήρας ο οποίος θα είχε χωρητικότητα 500 cc ανά κύλινδρο θα ήταν ιδανικός σε αυτή τη περίπτωση.

Άφησε να εννοηθεί έτσι, ότι ένας δικύλινδρος κινητήρας 1.0 λίτρου θα είναι αυτός που θα τοποθετηθεί τελικά στο μικρό τους αυτοκίνητο ο οποίος θα τοποθετηθεί και στα αυτοκίνητα της MINI. Ο κινητήρας αυτός, θα είναι ικανός να μπορεί να παράγει από 80 έως 100 άλογα, ιδανικά για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι επέλεξαν αυτόν τον κινητήρα ώστε το 2013 να προμοτάρουν με μεγαλύτερη άνεση το Megacity;

[Πηγή: Automotorundsport.de]

  • johnnyxp64

    βασιμη πληροφορια απο κολλητο στο Λονδινο που εργαζετε σε top secret θεματα οσο αφορα εξελιξεις μηχανων εσωτερικης καυσης!
    πολυ χοντρα θα σας πω οτι θα θεσπιστει νομος εως το 2040 να μην κυκλοφορούν αυτοκινητα με βενζηνη η πετρελαιο! και τωρα εδω και 3 χρωνια κανουν νεα μοτερ να ανεβασουν την υποδύναμη αννα κύλινδρο με αποτερο στοχο τα 1.0κεκ —>150’αλογα!
     
    τεχνικες λεπτομεριες δεν ξερω να πω ακρηβως και να γνωριζα δεν μπορω να της πω, αλλα ανωνυμα ίσως μπορεσω να βγαλω περισσοτερο στο φως μολις βρεθω τα χριστουγεννα με το φιλο.

    αυτο που ξερω ειναι οτι στο Project ειναι βρετανικες βιομηχανιες – Γερμανικες – και Ιαπωνικες

    βασικα 1 απο καθε xωρα ειναι(μεγαλες και γνωστες) οχι δεν ειναι η Toyota kai ναι ειναι η VW απο Γερμανια. την βρετανικη θα την κρατησω μυστικο :)
     

  • η aston θα είναι η αγγλική, μόνο αυτή έχει το budget να κάνει κάτι τέτοιο

     

    Πάντως αν ισχύσουν αυτά που λες τότε η αυτοκίνηση πάει άλλου, σε δρόμους που δεν ξέρω αν μου αρέσουν. :S

  • ΓΙΩΡΓΟΣ

    αηδία είναι!

    • Η φωτογραφία είναι Photoshop, μην την δίνεις σημασία.

  • david17

    150hp sta 1000cc gia atmosferiko kinitira les ?

    e kai apo iaponia prepei na einai i honda!!

  • johnnyxp64

    ta moter pou exelisoun-kataskeuazoun opos eipa einai oxi atmosfera! me texnologia poio exeligmeni alla kati san TSI PERIPOU, den mou leei poles leptomeries allios den tha itan aporito! ;-)
    apo japan einai i Honda nai
    apo UK einai mia alli pou eno diavazame oti einai se asximi oikonomiki katastasi, telika den einai kai toso asximi ;-)
     
    sorry guys an einai na vgaloume lavraki prepei na matho perisotera alla kai pali xoris na apokalipso piges kai kaoun anthropi! pezonte polla fragka!!!!!
     

    • Δώσε μας τέτοιες πληροφορίες να σκάσουμε θέμα που θα παίξει σε όλο τον κόσμο με πηγή autoblog.gr :D :P

  • johnnyxp64

    autoblogger: Δώσε μας τέτοιες πληροφορίες να σκάσουμε θέμα που θα παίξει σε όλο τον κόσμο με πηγή autoblog.gr
      

    και κλασικοι οι φτηνιαρηδες μακακιδες δημοσιογραφοι θα σας το κλεψουν το θεμα και θα βαλουν οτι και καλα αυτοι το βγαλαν πρωτοι!

    • δεν θα προλάβουν, άσε που που αν το έχουμε αποκλειστικό με το Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported μπορούμε να τους κάνουμε πολλά…


      ας παίξει σε ολο τον κόσμο τετοιο θέμα με πηγή autoblog.gr και ας το πάρουν οι Έλληνες χωρίς πηγή… δεν με ενδιαφέρει και πολύ