Όπως είναι φυσικό το Αυστραλιανό πρωτάθλημα V8 Supercars δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ευρώπη. Εγώ, όπως φαντάζομαι και εσείς ξέρω ελάχιστα για αυτό πέρα από το γεγονός ότι μοιάζει σαν format με τα διάφορα πρωταθλήματα Touring Cars που γίνονται, εθνικά ή παγκόσμια. Η διαφορά είναι ότι αυτά τα αγωνιστικά είναι ακόμα βασισμένα στα μοντέλα παραγωγής με την προσθήκη φυσικά roll cage και άλλων ενισχύσεων και χρησιμοποιούν πεντάλιτρους V8 κινητήρες με ιπποδυνάμεις που σύμφωνα με εικασίες ακουμπούν τα 600 άλογα. Ο συγκεκριμένος αγώνας του οποίου τα τελευταία λεπτά θα δείτε είναι αγώνας αντοχής 600 χιλιομέτρων (τα 300 καλύπτονται το Σάββατο και τα υπόλοιπα 300 την Κυριακή).


Το twist στην όλη υπόθεση είναι ότι το 35% της απόστασης (το λιγότερο) θα πρέπει να το οδηγήσουν οι συνοδηγοί. Και μην νομίζετε ότι οι συνοδηγοί για αυτόν τον αγώνα είναι τίποτα πεταμένοι… κάθε άλλο. Ονόματα όπως Franchitti, Castroneves από το Indy Car της Αμερικής, πρώην οδηγοί F1 όπως Vileneuve, Bourdais και Salo αλλά και Touring Car οδηγοί σαν τον Tiago Montero και Andy Priaulx κοσμούν με την παρουσία τους αυτό το event. Ο αγώνας από ότι μαθαίνω ήταν επεισοδιακός με αρκετά Safety Cars και μετά τα μισά, οπότε οι κανονικοί οδηγοί πήραν θέση, είχε ρυθμό και φαινόταν ότι θα καταλήξει σε grand finale. Αυτό το grand finale σας αφήνω να απολαύσετε, μία μάχη μεταξύ του Jamie Wincup με το κόκκινο Holden Commodore (βετεράνος του Australian V8 Supercars) και του Shane Van Gisbergen με το μπλε Ford Falcon (νεοεισελθών στο πρωτάθλημα). Όπως λένε gloves are off και αυτά είναι τα καλύτερα 12 λεπτά racing που είδα αυτή τη βδομάδα! Enjoy.

[Πηγή webridestv]

  • johnnyxp64

    γιατι το βιντεο δεν ειναι embeded?

  • Έχεις ξεχάσει ένα γράμμα στο παραπάνω link…
    Ξέρεις εσύ τι εννοώ… ;)

  • johnnyxp64

    autoblogger: ποιος ήρθε????

    apla itan to link mono tou kai oxi to video mesa sto arthro! mallon opos eipe o Giorgios elipe kapio gramma apo to youtube tag ;-) foveri kontra pantos ti nascar kai prassina alloga, autoi oi amerikanoi den xeroun apo sport telos. oi australoi omos tou dinoun kai katalavenei :P apo kei pire gonidia o wember?

    • α οκ! χθες έτρεχα όλη μέρα και δεν είδα τα άρθρα εγώ! ;)

  • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

    Ας το παίξω κυνικός. Θέλω 10 thumbs down μέχρι αύριο.
     
    Στα 2 πρώτα λεπτά του vid δεν βλέπεις τίποτα, παρά μόνο τον μπλε κολλημένο πίσω από τον κοκκινόγκριζο σε απόσταση όπου οποιοδήποτε μονοθέσιο F1 θα είχε βγάλει προσπέρασμα
    Στο 2:20 ο μπλε δοκιμάζει για πρώτη φορά να περάσει τον κόκκινο ο οποίος αμύνεται καλά της γραμμής του.
    Από εκεί ως το 7, βλέπουμε τον μπλε να κολλάει στον κόκκινο στα 10^(-40) χιλιοστά μετά την έξοδο μίας στροφής, τον μπλε να χάνει τα φρένα στο πρώτο σικέιν, αλλά να την γλιτώνει λόγω της εξόδου διαφυγής. Επίσης, ο μπλε κινδυνεύει να προσπεραστεί από τον άλλο μπλε αλλά ο άλλος μπλε απλά has a look.
    Από το 7 ως το 9, βλέπουμε μία μάχη η οποία δεν ξέρω κατά πόσο υπάγεται στον χαρακτηρισμό racing. Ο μπλε παίρνει την εσωτερική σε μία στροφή, η οποία είναι η εξωτερική της επόμενης. Οι οδηγοί, αφού κοπανηθούν καμιά δεκαριά φορές στην ευθεία, χάνουν και οι δύο τα φρένα, κ την γλιτώνουν λόγω της εξόδου διαφυγής, αφού κοπανηθούν ξανά στην έξοδο. Κ αφού ξανακολλήσουν ο ένας στον άλλον, τερματίζουν όπως ξεκίνησε η μάχη.
    Ηθικός νικητής για εμένα ο μπλε no2.

  • Alx

    Χρήστο θα απαντήσω στην κυνικότητα σου με λογική. Πρώτον λες οτι οποιοδήποτε μονοθέσιο F1 θα είχε βγάλει προσπέρασμα. Χμμμ, ναι θα συμφωνήσω αλλά για να φτάσει σε αυτή την απόσταση θα έπρεπε να είναι 3-4 δευτερόλεπτα τον γύρο ταχύτερο οπότε δεν θα είχε νόημα anyway η μάχη. Αλλά ακόμα και να ήταν πραγματική μάχη μεταξύ δύο σχεδόν ίσων μονοθεσίων, έχουμε δει πάρα πολλές φορές οτι το να είναι κάποιος κολημένος πίσω απο κάποιον άλλο δεν σημαίνει απαραίτητα προσπέρασμα, ΙΔΙΩΣ σε σιρκουί πόλης όπως είναι αυτό που βλέπουμε στο video. Επίσης ξεχνάς οτι καλή μάχη δεν σημαίνει απαραίτητα προσπεράσματα. Δηλαδή το να πίεζουν και οι δύο τα αμάξια τους στο όριο για 12 λεπτά (Που βλέπουμε εμείς στο video), να γίνονται προσπάθειες, κλεισίματα, μικρο-σπρωξίματα κ.ά. δεν σημαίνει τίποτα για σένα; Έπρεπε να έχει 4329876 προσπεράσματα για να είναι καλή μάχη; Με τέτοια κυνική ανάλυση που έκανες μπορώ να μειώσω ακόμα και την καλύτερη μάχη του αιώνα. Αλλά σκέψου οτι μιλάμε για αμάξια με αμελητέες διαφορές τεχνικά, πολύ αυστηρούς κανονισμούς (που σημαίνει παρεμφερή απόδοση), αγώνα αντοχής και μάλιστα μέσα σε πόλη με τις μπαριέρες να είναι μερικά εκατοστά απο τους αγωνιζόμενους. Τούμπες θέλεις να κάνουν δηλαδή για να το ευχαριστηθείς; :P Anyway, για να μάθεις δεν θα πάρεις thumbs down απο εμένα :P :)

    • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

      Αλέξη (?) θα απαντήσω στη λογική σου με κυνικότητα. (Σε προειδοποιώ. Σπάω νεύρα :P)
       
      1. Ναι
       
      2. Ναι
       
      3. Ναι
       
      4. Το θέμα είναι πως ένα μικροσπρώξιμο από αυτά θα μπορούσε να καταλήξει σε στούκα. Και σκέψου πως θα αντιδρούσαν οι Αυστραλοί φανμπόις του καθενός, άλλο που εμείς ως άγνωστοι-ουδέτεροι παρατηρητές δεν παίρνουμε θέση. Πώς κάνουμε εμείς για Hamilton-Alonso?
       
      5. Δεν ανέφερα πουθενά το νούμερο αυτό. 1 ή 2 θα ήταν ΟΚ.
       
      6. Ναι
       
      7. Όχι. Μπορεί να τεθεί σε κίνδυνο η ζωή των διαγωνιζόμενων.
       
      Πέρα από την πλάκα, ήταν μία ωραία μάχη. Αυτό που με χάλασε ήταν i) ο αριθμός των σπρωξιμάτων κ ii)  η συχνή χρήση της εξόδου διαφυγής. Πάντως όχι τόσο όσο να μην απολαύσω τη μάχη. :)