Θα είμαι ειλικρινείς μαζί σας… Ποτέ δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα τα κλασσικά αμάξια. Καταλαβαίνω την λογική και το συναίσθημα πίσω από αυτά αλλά είμαι οπαδός της τεχνολογίας και έτσι μου αρέσει τα αυτοκίνητα να διαθέτουν το καλύτερο που έχει να προσφέρει η εκάστοτε εποχή. Αλλά κάτι σε αυτό το συγκεκριμένο αμάξι μου έκανε “κλικ”. Ίσως η υπερβολή, ίσως το γεγονός ότι είναι το καλύτερο από δύο κόσμους –το styling της εποχής με την τεχνολογία του σήμερα, ίσως ότι είναι απολύτως λειτουργικό και όχι κάποιο πρωτότυπο που δεν πρόκειται να πατήσει άσφαλτο στη ζωή του, δεν ξέρω.

Αυτή η Mustang που βλέπεται είναι one-off κατασκευή για τον πρωταθλητή του Formula Drift της Αμερικής για το 2010 Vaughn Gittin Jr., είναι έτοιμο αγωνιστικό που δεν έχει κανένα πρόβλημα να γυρνάει σε γωνίες άνω των 50 μοιρών σε πίστες ή στο δρόμο και επιπροσθέτως θα εμφανιστεί και στο καινούριο Need For Speed.

Όλα ξεκίνησαν με το “σώμα” μίας Ford Mustang Fastback του 1969 κατασκευασμένο από την Dynacorn. Αυτά τα “σώματα” είναι ακριβή αντίγραφα των αυθεντικών, των οποίων όμως το κόστος είναι πάρα πολύ χαμηλό. Αυτό το σώμα κάθεται πάνω σε ένα custom πλαίσιο, στις άκρες του οποίου είναι τοποθετημένη η καινούρια ανάρτηση –custom και αυτή φυσικά-, εμπνευσμένη από τα αγωνιστικά εποχής αλλά με σύγχρονες λύσεις. Την άπλετη δύναμη παρέχει ένας ολοκαίνουριος Ford Racing Boss 302R V8 κινητήρας με ξεχωριστά σώματα ανά κύλινδρο.

Πληροφορίες δεν υπάρχουν για τα ακριβή νούμερα αλλά σύμφωνα με πηγές ο κινητήρας αποδίδει γύρω στα 440 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο επίσης από την Ford Racing. Μπορεί να μην είναι εξωφρενικό το νούμερο της ιπποδύναμης αλλά μην ξεχνάτε ότι είναι αγωνιστικό αμάξι, γδυμένο από τα καθίσματα και πίσω οπότε το βάρος θα είναι το ελάχιστο δυνατό. Τα υπόλοιπα τα βλέπετε και είναι όλα στον υπερθετικό βαθμό. Μεγάλες ζάντες με τεράστιο χείλος, φτερά που μπορούν να παρέχουν στέγη σε μια μικρή οικογένεια, πολύ φαρδύ, πολύ χαμηλό, πολύ πολύ πολύ…

Πληροφορίες επίσης αναφέρουν ότι αυτό το αμάξι δεν θα κάθεται άνετα σε κάποιο γκαράζ με εξαίρεση κάποιες βόλτες το Σαββατοκύριακο σε χαμηλές ταχύτητες. Φτιάχτηκε για να «τυραννιέται» σε πίστες ή σε δρόμους με τον κινητήρα να βαράει κόφτες με τις ώρες… όπως πρέπει να γίνεται!

[Πηγή: jalopnik]