H Hyundai Motor Group σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές έγινε η μεγαλύτερη Ασιατική αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, παίρνοντας τα σκήπτρα από την Toyota Motor Corp.

Η Hyundai μαζί με την Kia, σύμφωνα με την Ένωση Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, μέσα στους πρώτους 10 μήνες του 2010, πούλησαν αμφότερες 521.369 μονάδες. Από την μεριά της, την ίδια περίοδο, η Toyota μαζί με την Lexus πούλησαν 511.754, 17% λιγότερο σε σχέση με πέρυσι.

Συνολικά η Hyundai Motor Group αύξησε κατά 4.5% το μερίδιο της στην Ευρωπαϊκή αγορά, ενώ η Toyota έχασε 0.6%, αφού έπεσε από το 5% σε 4.4%.

Σημαντικό ρόλο στην αύξηση αυτή των πωλήσεων έπαιξαν τα νέα μοντέλα που παρουσίασαν οι δύο εταιρίες και συγκεκριμένα τα Hyundai ix20, i30, ix35 και Kia Cee’d.

Τα ευχάριστα για την Hyundai δεν σταματούν μόνο στην Γηραιά Ήπειρο, αφού και στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού έχει αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 21% σε σχέση με πέρυσι.

Συνολικά, οι πωλήσεις στην Ευρώπη έχουνε μειωθεί κατά 5%, κατά τους πρώτους 10 μήνες του 2010, αφού έχουνε πουληθεί 11.600.000 καινούργια αυτοκίνητα, με το μεγαλύτερο peek πωλήσεων να παρουσιάζει η Nissan κατά 13%.

[Πηγή: Bloomberg | Photo Copyright: OBYN BECK/AFP/Getty Images]

  • Μπραβο τους και καλα εκαναν.Ουτε ανακλησεις ουτε αστρονομικα ποσα κατα την αγορα δεν ζητανε οι Hyundai-KIA οπως η κυρα ΤΟΥΟΤΑ. Καιρος να ριξει τις τιμες της. Και μην μου πειτε οτι ειναι καλυτερα αυτοκινητα τα ΤΟΥΟΤΑ με 300 ανακλησεις το καθε ενα… Απλα ο κοσμος ξυπνησε και περνει το καλυτερο value for money αυτοκινητο.Γιατι να χρυσοπληρωσεις ενα ΤΟΥΟΤΑ απ την στιγμη που την ιδια δουλεια την κανεις και με τα Hyundai-KIA το ιδιο καλα,δινεις πιο λιγα λεφτα για αγορα και service ενω οταν θα το δωσεις για να παρεις καποια στιγμη αλλο,το γνωριζεις εκ των προτερων οτι θα στο παρουν σε χαμηλη τιμη. Το να το περνεις καινουργιο ακριβα ενα ΤΟΥΟΤΑ και σαν μεταχειρισμενο να στο περνουν σε τιμη Hyundai-KIA, ποναει πολυ.

    • Δεν είναι μόνο αυτό, γενικά η Hyundai και η Kia έχουνε κάνει άλματα βελτίωσης τόσο σε επίπεδο ποιότητας όσο και σχεδιασμού! Αυτό κοιτάει ο κόσμος!

  • Monder

    egw san katoxos enos pragmatikou iaponikou rav4 den mou exei kanei tsik tpt k den 8a alaza thn toyota me kamia allh etairia ean eixa thn dunatothta na eperna to Land Cruiser alla afou dn exoume thn dinatothta koitame enalaktikes auto egine en meso krishs molis epanel8oun ean epanel8oun ta oikonomika dedomena tote 8a ksanadite thn toyota psila…

  • Συμφωνώ με τον autoblogger.
    Διαφωνω με τον Monder.Θα πρεπει να ριξει τις τιμες τις και την μυτη της η κυρα-ΤΟΥΟΤΑ.Δεν λεω οτι δεν κατασκευαζει καλα αυτοκινητα,ειπα οτι πια δεν κατασκευαζει τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ αυτοκινητα που υπαρχουν.Ποιος ο λογος λοιπον να πληρωνεις σε τιμη τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ενω δεν ειναι;Και βεβαια οταν η Hyundai-KIA σου δινει τα ιδια αν οχι καλυτερα.Γιατι μην μου πειτε οτι εχει 1600 turbo κινητηρα η ΤΟΥΟΤΑ και τετοιες τιμες;;;

  • koler

    File panos255 επέτρεψε μου να διαφωνήσω! Πιστεύω πως ότι πληρώσεις πέρνεις! Δεν λέω η ψαλίδα έχει κλείσει ανάμεσα στις μεγάλες εταιρείες κ τις μικρότερες αλλά δεν νομίζω πως έχουν την ίδια αξία ένα toyota me ena kia κατασκευαστκα! Απλώς ο κόσμος προτιμά φθηνότερα αυτοκίνητα αφού τα μετρητά λιγοστεύουν!

    • Απλά δεν βρίσκω τον λόγο να πάρω Toyota και σε 1 χρόνο να έχει ανακλήσεις.Παρτε το χαμπάρι.Τελείωσαν τα πραγματικά made in Japan Toyota.Τωρα πια κατασκευάζονται Τουρκια και γω δεν ξέρω που αλλού.Δεν λέω οτι δεν έχουν κάποια standarts στην ποιότητα κατασκευής τους.Αλλά η τιμή τους παραμένει made in Japan ενώ αυτά ΔΕΝ είναι.!!!!! Η ένστασή μου λοιπόν είναι οτι ΔΕΝ πρεπεί να πέρνεις κάτι ΤΟΣΟ ακριβό την στιγμή που έχει την φήμη και ΔΕΝ κατασκευάζεται εκεί αλλά το πληρώνεις στην τίμη του εκεί,δηλαδη made in Japan.Είναι σαν να σας κοροιδεύουν,δεν το καταλαβένεται;Πως είναι Ιαπωνικό την στιγμη που δεν κατασκευάζεται εκεί; Και γιατί λοιπόν να το πληρώνεις σαν το υπεραξιοπιστο αυτοκίνητο την στιγμή που κάθε εβδομάδα (που λέει ο λόγος) ξεπετάγεται μια καινούργια ανάκληση.Σκεφτήται την τσέπη σας,οχι το γόητρο.Ενω οι Hyundai – Kia λένε οτι τα φτιάχνουμε εκεί και είναι πίο φθηνά απ τα Ιαπωνικά.Και το σημαντικότερο : ΔΕΝ-ΕΧΟΥΝ-ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ.
      Αρα ποιος ο λόγος να μην τα προτιμήσει ο κόσμος αφού αποδεικνήονται πιο αξιόπιστα και είναι και πολύ πιο φθηνά;;;; Απο μαρτυρίες φίλων μου που έχουν στην κατοχή τους Hyundai – Kia μου λένε ΟΛΟΙ οτι δεν έχουν ακούσει και αυτοί ουτέ τσικ,ιδίως τα μοντέλα μετά το 2005.Θα μου πείς είναι ακόμα καινούργια,αλλά και τα καινούργια της Τoyota είναι ακριβά και με πολλές ανακλήσεις.
      Κοντολογίς,μπορεί πία τα Hyundai – Kia να έχουν ξεπεράσει σε αξιοπιστία τα Toyota,μπορεί δεν ξέρω.Η ιστορία θα το δείξει.

    • οκ, μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι! έτυχε θέλω να πιστεύω στην Toyota να τις “κάτσουν” τόσα προβλήματα μαζεμένα

  • Timo

    Πρεπει να καταλαβετε οτι οι τιμες των TOYOTA σε σχεση με αυτες των HYUNDAI/KIA ειναι ψηλότερα λόγω της ισοτιμίας του ιαπωνικου γιεν. Λογω της διαμαχης ΒΟΡ-ΝΟΤ Κορεας οι τιμες θα πεσουν και αλλο, ομως αν αυτο θα περασει στους καταναλωτες ειναι αλλο θεμα!

    Τα ΤΟΥΟΤΑ ομως κρατανε ψηλα την τιμη τους και σαν μεταχειρισμενα, πραγμα που δν υπαρχει στα Κορεατικα. Ενδεικτικα ενα Corolla του 2002-3 εχει 6-8000ευρω ενω ενα αντιστοιχο κορεατικο 3-4000.
    Η ψαλιδα κλεινει οσο πιο νεο ειναι.

    Η προελευση των HYUNDAI/KIA ειναϊ: Κορεα, Σλοβακια, Βιετναμ και ΗΠΑ.
    Στην Ελλαδα ερχονται απο Κορεα και Σλοβακια.

    Η προελευση των ΤΟΥΟΤΑ ειναι:  Ιαπωνια, Αυστραλια, Ινδια, Ινδονησια, Καναδα, Πολωνια, Νοτια Αφρικη, Τουρκια, Κολομβία, Βρετανια, Γαλλια, Τσεχια, ΗΠΑ, Βραζιλια, Πορτογαλια, Αργεντινη, Μεξικο, Ταιλανδη, Αιγυπτο, Κινα, Βιετναμ, Βενεζουελα, Φιλιπινες, Ρωσια, Πακισταν.
    Στην Ελλαδα ερχονται απο Ιαπωνια (corolla, RAV, Land Cruiser, IQ) τα επαγγελματικα απο Ιαπωνια και Ταιλανδη, απο Γαλλια και Τουρκια τα Yaris , από Αγγλια τα Avensis/Auris και Τσεχια τα Aygo.

    Η ποιοτητα των Κορεατων τα τελευταια 3-4 χρονια εχει γινει εφαμιλη των Ιαπωνων, αν και πιστευω οτι τα υλικα στο εσωτερικο μερικες φορες ειναι ακομα καλυτερα (Cee’d -Corolla).

    Η τιμολογιακη πολιτικη της ΤΟΥΟΤΑ ειναι χαλια γιατι επιμενει να πουλαει χωρις καλους διακανονισμους, χωρις ατοκα, χωρις εκπτωσεις… και επισης η Lexus ειναι μαρκα με ελαχιστες πωλησεις οποτε και η συγκριση εχει καποια κενα γιατι η ΤΟΥΟΤΑ εχει επισης το 51% της DAIHATSU, και 16.7% της SUBARU, καθως και την ISUZU οποτε θα επρεπε να προσθεσουμε στο μεριδιο αγορας και τις DAIHATSU-ISUZU.
    Απο την αλλη, η HYUNDAI/KIA ειναι δυο εταιριες σε μια…. εκμεταλευονται και το δικτυο τους που σημαινει μικροτερο κοστος, εχουν απιστευτα καλους διακανονισμους και προσφορες.

    ΔΕΝ εχει να κανει με ανακλησεις το θεμα… την δεκαετια του 80 η Audi ΔΕΝ εκανε ανακληση για το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ θεμα που ΕΚΑΝΕ ανακληση η ΤΟΥΟΤΑ  και εχασε εκατομυρια σε δικες/μηνυσεις και ακομα και τωρα για τις ΗΠΑ εχει το χαρακτηρα μιας εταιριας κατωτερης ολων τψν ιαπωνεζικων.

    Προσωπικα θα αγοραζα ΤΟΥΟΤΑ αλλα για την Ελληνικη πραγματικοτητα ειναι μονοδρομος…Hyundai-Kia…

  •  Timo, το Auris 1.6 του 2007 του 1ου ξαδερφου μου είναι από την Τουρκία. Ναι,ναι!!! Το πληρωσε 23.000 ευρω full και όταν είπε να παει να το δώσει το Σεπτεμβρη του 2010 για να παρει το RAV4 του το έπερναν ανταλλαγή 10.500 ευρω με το ζόρι με 28.000 χλμ περίπου που εχει σήμερα.
    ‘Οσο για το άν είναι ή όχι από την Τουρκία κατασκευασμένο, μου έχει πεί οτι πήγε και πήρε απ το εμπορικό επιμελητήριο κάποιο έγραφο που του το διευκρινίζει οτι ΔΕΝ είναι απο Ιαπωνία αλλά από Τουρκία.(Θα ζητήσω να μου το δώσει και θα το στήλω φωτο στον autoblogger).
     Το θέμα δεν είναι που κατασκευάζεται αλλά οτι κατασκευάζεται αλλού ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΙΑΠΩΝΙΚΟ!!!!!!! ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ!!!!!!!

    ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ: Φίλος έχει το Corοlla (sedan) του 2003, προσπαθεί να το δώσει και αυτός, το 1.4vvti με 97ps αν δεν κάνω λάθος, με χιλιόμετρα (ΣΟΚ!!!!) 38.000. Του το πέρνουν κάτω από 6000 ευρώ.!!!!!.Κοιτάξαμε και στο autoτρίτη και ΔΕΝ υπάρχει καν μέσα. Το τελευταιο Corolla είναι του 2005 με τιμή 6.800 ευρώ.
      ‘Αρα, για ποιά τιμή μεταπώλησης μιλάμε;;;; Για τα πισωκίνητα Starlet , για αυτά που είχαν οι σχολές οδηγών ή για τα Carina E;;;;;;;

     ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΑ ΤΟΥΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, απλά μην τα θεοπιούμε. Πάνε οι εποχές που το αυτοκίνητο ήταν επένδυση και ξαναέπερνες τα λεφτά σου πίσω.
    Θα συμφωνήσω οτι τα  Hyundai-Kia είναι πολύ καλά (τα τελευταία ειδικά) για την Ελλάδα και για την επιθετική πολιτική της εταιρίας που έχει αναπτύξει. ‘Αρα μόνη της βγάζει τα μάτια της η Toyota Hellas που δεν κάνει προσφορές.

     Δούλευα παλιότερα σε μεγάλη εταιρία leasing και ενοικίασης.’Οταν η Coca Cola άλλαζε τα αυτοκίνητά της στους πωλητές της έπερνε ΠΑΝΤΑ Toyota σε όλους. Η μόνη εταιρία που ΔΕΝ τα έφερνε στις εγκαταστάσεις μας τότε ήταν η Toyota. ‘Ελεγε πάντα το ίδιο: Αν θέλετε, νοικίαστε νταλίκες να ρθουν να τα πάρουν απ την Ελευσίνα και να τα πάνε στις εγκαταστάσεις σας. Εμείς ΔΕΝ σας τα φέρνουμε. Λες και θα μας τα έδιναν τσάμπα. Οι λύσεις ήταν 2: ‘Η νοικιάζαμε νταλίκες ή πέρναμε τους πωλητές και τους πηγαίναμε ΕΜΕΙΣ στις εγκαταστάσεις της Toyota στην Ελευσίνα!!!!!!

     Στο θέμα μας όμως. Αν και το γόητρο της Toyota πληγώθηκε, δεν λέει να ρίξει τις τιμές της. Επειμένει να πουλάει ακριβά και να έχει ανακλήσεις .
     Σε έναν αγώνα δρόμου που η Toyota ήταν μπροστά και ακολουθούσαν όλες οι άλλες, βλέπω τις Hyundai-Kia να την φτάνουν, αν δεν τις έχουν λιιιιιιιγο περάσει. Απλά εκείνη απ την αρχή έιχε κλειστούς τους καθρέφτες της στον αγώνα και νομίζει οτι τους έχει ρίξει γύρο ,αλλά……την έχουν φτάσει ή/και την έχουν περάσει ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ!!!!!

    Ο θανατός της, η ζωή των άλλων!