Με όλες αυτές τις παγκόσμιες συγχωνεύσεις, η Fiat κάνει το εντελώς αντίθετο αφού μετά την αγορά των μετοχών της Chrysler, είχε ανάγκη να δημιουργήσει διασπαστεί σε δύο νέα group, το Fiat SpA και Fiat Industrial SpA. Το Fiat SpA θα συμπεριλαμβάνει τις φίρμες των αυτοκινητοβιομηχανιών Fiat, Alfa Romeo, Lancia και Maserati ενώ το Fiat Industrial SpA θα έχει υπό την ομπρέλα του της επαγγελματικές φίρμες Iveco, Case New Holland και Irisbus.
Ο διαχωρισμός αυτός εγκρίθηκε από τους μετόχους στις 16 Σεπτεμβρίου και όπως ήταν λογικό δημιουργήθηκαν δύο νέα λογότυπα, αφού και οι δύο “εταιρίες” θα αναφέρονται ξεχωριστά στο χρηματιστήριο του Μιλάνο. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου (στα ελληνικά) στη συνέχεια.
[Πηγή: Fiat]
[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]
Fiat SpA και Fiat Industrial SpA: δύο νέα γκρουπ, δύο νέες ταυτότητες
Από την 1η Ιανουαρίου 2011, ως αποτέλεσμα του διαχωρισμού που εγκρίθηκε από τους μετόχους στις 16 Σεπτεμβρίου, θα υπάρχουν δύο νέα γκρουπ (και τα δύο εγγεγραμμένα στο χρηματιστήριο του Μιλάνου) με δύο διαφορετικά λογότυπα: η Fiat SpA και η Fiat Industrial SpA.
Η Fiat SpA, με καθαρό προσανατολισμό προς τον κλάδο του αυτοκινήτου, θα χρησιμοποιεί ένα λογότυπο που θα εμφανίζει τη λέξη Fiat με «έντονη» μπλε γραφή. Το νέο λογότυπο δημιουργήθηκε από την ανάγκη να διαφοροποιηθεί το αυτοκινητικό γκρουπ από την προσανατολισμένη προς άλλα προϊόντα μάρκα, ενισχύοντας το ρόλο της μητρικής εταιρείας στη διοίκηση ενός γκρουπ με πολλούς κλάδους. Η γραφιστική προσέγγιση είχε ως στόχο να δημιουργήσει μία οπτική ταυτότητα που αναπαριστά τον ισχυρό δεσμό ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον. Αυτό οδήγησε σε μια νέα εκδοχή ενός ιστορικού λογοτύπου, η οποία προβάλλει επίσης έντονα το σύγχρονο και το καινοτόμο.
Η Fiat Industrial SpA, που περιλαμβάνει φορτηγά, επαγγελματικά οχήματα, αγροτικό και κατασκευαστικό εξοπλισμό και τις σχετικές δραστηριότητες στον τομέα των κινητήρων, διατήρησε την οπτική ταυτότητα που είχε δημιουργηθεί για τη Fiat Group, διατηρώντας έτσι την εικόνα της συμπαγούς σταθερότητας που είναι αντιπροσωπευτική ενός μεγάλου βιομηχανικού γκρουπ. Σε αντίθεση με το λογότυπο της Fiat Group, το φόντο έχει το παραδοσιακό μπλε χρώμα της εταιρείας και το όνομα Fiat Industrial φαίνεται με «φλεγόμενα» χρυσά γράμματα.
Τα νέα λογότυπα, που σχεδιάστηκαν από τη Robilant Associati, αντικαθιστούν το λογότυπο της Fiat Group, που είχε υιοθετηθεί τον Οκτώβριο του 2005.
[/learn_more]