Οι Άγγλοι στην Aston Martin έχουν πάρει πολύ ζεστά το θέμα του Cygnet. Μπορεί να είναι μικρό, αλλά σίγουρα δεν δείχνουν να το αγαπούν λιγότερο! Έτσι μετά την έκθεση της Γενεύης όπου έκανε το ντεμπούτο του φέτος το Μάρτη και την παρουσίαση στα Harrods το προηγούμενο μήνα, άρχισαν να σκέφτονται που θα δείξουν ξανά το νέο τους καμάρι! Το σκέφτηκαν καλά και συμφώνησαν πως ένα αμάξι πόλης, ακόμα και αν είναι Aston Martin πρέπει να το βγάλεις στο δρόμο! Εκεί είναι η θέση του! Και αυτό έκαναν! Έτσι λοιπόν σήμερα το απόγευμα πήραν ένα καλογυαλισμένο μαύρο Cygnet και πήγαν στο Warwick Business School που είναι κοντά στα headquarters της εταιρίας! Φυσικά καταλαβαίνεις ότι το AutoBlog δε θα μπορούσε παρά να βρίσκεται εκεί, όχι απλά για να δει από κοντά την μικρή Aston Martin, αλλά και για μια αποκλειστική συνέντευξη με τον Brand Manager της Aston Martin, Andy Haslam σχετικά με το Cygnet, και όχι μόνο.

Πριν πάμε στη συνέντευξη, κάτσε πρώτα να σου πω για το αμάξι! Και θα στο πω όσο πιο απλά μπορώ! Οι άνθρωποι πήραν ένα Toyota iQ και το έκαναν Aston Martin με τα όλα του! Απίστευτα στιβαρό, πανέμορφο, υπερπολυτελές, προσεγμένο μέχρι τη τελευταία λεπτομέρεια. Πραγματικά απ’ όπου και αν το κοιτάξεις, δεν θα βρεις κάτι που να υστερεί σε αυτά τα χαρακτηριστικά! Η δουλειά που έχει γίνει είναι απίστευτα προσεγμένη ακόμα και στο χρώμα του αυτοκινήτου που έχει απίστευτη υφή. Όπως πολύ γλαφυρά μας το περιέγραψε ο Andy Haslam: “δεν πήραμε απλώς ένα Toyota, το βάψαμε και το πουλάμε ακριβά“. Αυτό μπορώ να στο επιβεβαιώσω κι εγώ! Αλλά για να δούμε τι άλλο μας είπε ο Andy.

Κατ’αρχάς ο Andy είναι απίστευτα φιλικός και πολύ καλά διαβασμένος! Μας είπε περισσότερα εκτός μικροφώνου που ίσως ήταν και τα πιο σημαντικά! Όπως για παράδειγμα την τιμή του Cygnet που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα! Η τιμή του θα είναι περίπου 30.000 λίρες Αγγλίας και το ακριβές αντίτιμο που θα πρέπει να καταβάλει ο υποψήφιος αγοραστής θα ανακοινωθεί επίσημα τον επόμενο μήνα. Μας μίλησε για το αγοραστικό κοινό στο οποίο στοχεύει το νέο Cygnet. Κοιτώντας λίγο τα γραφήματα του Andy μπορείς χαρακτηριστικά να πεις πως ο υποψήφιος αγοραστής είναι άντρας κάτω των σαράντα εννέα ετών που το θέλει για να πηγαίνει στη δουλειά του. Όμως επειδή ευτυχώς στην Aston Martin είναι σοβαροί άνθρωποι και δεν διαβάζουν τις στατιστικές όπως οι Έλληνες τεχνοκράτες, ξέρουν ότι πιθανός ιδιοκτήτης είναι η και τυχερή κορούλα που θα το ζητήσει από το πλούσιο μπαμπά της καθώς και κάθε fashionistas σε αυτό το πλανήτη! Μάθαμε πολλές λεπτομέρειες για το εσωτερικό και το εξωτερικό, όπως τις δυνατότητες επιλογής και συνδυασμού χρωμάτων μέσα και έξω. Δεν τα μάθαμε όμως μόνο! Τα είδαμε κιόλας!

Δυστυχώς ο καιρός δε μας επέτρεψε να πάρουμε καλές φωτογραφίες. Βλέπεις με -10 βαθμούς Κελσίου και ομίχλη, η μηχανή μας έβγαζε το ψύχος στην ατμόσφαιρα. Όμως για να σε αποζημιώσουμε, σου έχουμε και την επίσημη gallery της Aston Martin σε πολύ μεγάλη ανάλυση. Ακολουθεί στη συνέχεια το κυρίως μέρος “on mic” της συζήτησης που είχαμε με τον Andy Haslam, στα Αγγλικά. Θα προσπαθήσουμε να στο μεταφράσουμε και στα ελληνικά το συντομότερο! Απόλαυσέ το!

How has the recent economic crisis affected your mentality on designing new prototypes?

Andy Haslam: One of the things we are really keen on is to stay true to what our brand stands for. We build authentic sport cars, we use very premium materials and that’s something that we’re keeping core to the business! But then again we know the customers are getting more conscious on running cost of cars. Fuel prices are increasing, so we know we need to try to improve fuel economy of the cars and it’s something we actively doing on the sport cars. We’ve reduced fuel economy considerably in the last ten years on the cars. So we give people more range for the same amount of fuel and that’s something we want to continue doing and make the cars more affordable to run. Absolutely is not something we ignore at all, it’s something that’s baked in our plans for the future and we are trying to improve.

What’s your thoughts on hybrids and electric cars? Should we expect greener models from Aston Martin?

Andy Haslam: Again, if you look back to what we stand for as Aston Martin, we make authentic sport cars. Now when we talk about Cygnet that’s quite different. It’s a city car. So on Cygnet there’s probably good scope to look at alternative powertrain strategies and that’s something we certainly don’t rule out and something we’ll look up and maybe in the future. When you look at cities across Europe, like London, now offering free charging of cars in the city and that may become more wide spread across Europe and electric cars may become far more than norm. Well, that’s something we’ll consider in the future. So, not today, but never say never.

What’s your plans for future auto shows? What are you planning to present, where and when?

Andy Haslam: That’s always a well kept secret in the automotive industry of what’s happening and when. So, we’ll be showing Sygnet next year, the launch of Sygnet is next year so expect to see a lot of that car Q1 and Q2 next year that’s the main pursuit.

Cygnet is going to be available for orders in the beginning of 2011 but we still know nothing about its price. Could you give us a hint?

Andy Haslam: It’s in Greece you blog, right? I don’t have the Greek price off the top of my head, but UK price will be in the region of 30,000 GBP and we’ll confirm that price early next year.

Could you comment on the sale figures of One-77 and the four-seat Rapide?

Andy Haslam: One-77. Very successful and we’ve sold a significant majority of those cars. Now Rapide. Next year is the first full year of production and we expect a big year for Rapide! It’s a car that there’s a demand for. People want more practicality, slightly larger car, slightly larger rear seat and don’t want to compromise on the sport performance of the car. And Rapide delivers that and it will be a very successful product next year and the coming years.

Should we expect a new DBS soon?

Andy Haslam: You know we’re always looking at the product line and at some point you’ll see new technologies coming out for the cars over the coming years, you’ll see new style, new updates of the cars. We are forever working on and improving the product.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τους Dr. João Baptista και Dr. Jimmy Huang που μας εξασφάλησαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε αυτή τη συνέντευξη, αλλά φυσικά και τον ίδιο τον Andy Haslam που μας παραχώρησε αυτή την αποκλειστική συνέντευξη!

  • Kostas

    WoW! Βγάλατε παγκόμσια είδηση με την τιμή του!!!

    Αγγλία είστε όχι Ελλάδα;;; :D

    • Είμαστε παντού :) ακόμα και στην Ελλάδα :D

  • kostas

    Μπράβο παιδιά! Ωραία είδηση βγάλατε αλλά οι φώτο που τραβήξατε βγήκαν πολυ χάλια λόγω κρύου! Κρίμα!

    • Έχουμε κι άλλες φωτογραφίες Κώστα! Θα τις ανεβάσουμε σε νέο θέμα!!!!

  • Πολυ καλη η συνετευξη Angel.Μπραβο!. Autoblog.gr Σε σχεση με τους αλλους……..ειμαστε καλυτεροι!!!!!!

  • siilk

    Όχι ρε γ@μώτο, και έκανα MSc στο Warwick τότε, πως δεν σας πήρα χαμπάρι? Πάντως η Aston Martin είχε φέρει δυο-τρεις φορές μοντέλα της στο πανεπιστήμιο, με αποκορύφωμα μία DBS και μια Vantage V12 στο career fair. (@ngel σπούδαζες WBS ή πήγες μόνο για την συνέντευξη?)

    • Εκεί ήμουν σε όλα ;) και θα είμαι και στα επόμενα… αύριο έρχεται θεμα από Coventry ;)

    • siilk

      Κατάλαβα, BSc μυρίζομαι λόγω ελεύθερου χρόνου που έχεις, ή προχωρημένο PhD…
      Λογικά φατσικώς θα σε ξέρω, εγώ ήμουν στο Finance και τους έπρηζα όλους με τις Aston και με το E-type του πρύτανη, αλλά οι υπόλοιποι δεν ασχολούνταν. Πάντως όντως εκείνο το χειμώνα έκανε πολύ κρύο, οπότε σας καταλαβαίνω για την ποιότητα των φωτογραφιών.
      Έχει θέμα στο Coventry?? Το μόνο που είχα δει ένα χρόνο ήταν το μουσείο. Μόνο στην διαδρομή για το πανεπιστήμιο έβλεπες κανένα αμάξι της προκοπής…  

    • Προχωρημένο PhD… ;)

    • Tsou Kostas

      χαιρετισματα στην καυλιαρα την Godiva να δωσεις.

    • Θεά η Lady ;)