Το πλήρες όνομα του συγκεκριμένου kit είναι Audi R8 Spyder Challenge Extreme Edition, βασίζεται στο Audi R8 V10 Spyder και είναι το τελευταίο προϊόν που μας προσφέρει η Αμερικάνικη STaSIS Engineering. Εξωτερικές μετατροπές δεν υπάρχουν, η STaSIS αποφάσισε να βελτιώσει μόνο τα μηχανικά, και στο απαίδευτο μάτι φαίνεται σαν ένα ακόμα (sic) νορμάλ R8 Spyder. Κάθε άλλο όμως. Το R8 Challenge Extreme Edition παράγει 710 άλογα και 76 κιλά ροπής μία βελτίωση της τάξης των 185 αλόγων και 19.5 κιλά παραπάνω από το εργοστασιακό. Η εξτρά δύναμη προέρχεται από έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή που ανεβάζει μέγιστη πίεση 0.5 bar και εκτοξεύει το ανοιχτό R8 στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3.1 δευτερόλεπτα. Η τελική παραμένει η ίδια, 317 χλμ/ώρα και αυτό γιατί η μετάδοση έχει παραμείνει εντελώς νορμάλ.

Αλλαγές στα εσωτερικά του κινητήρα επίσης δεν έχουν γίνει αλλά η STaSIS νιώθει τόσο σίγουρη για την μετατροπή της που δίνει εγγύηση 4 ετών ή 50.000 μιλίων για το συγκεκριμένο αμάξι. Εκτός από τον κινητήρα η STaSIS έχει αλλάξει την ανάρτηση με αναβαθμισμένα ελατήρια και αμορτισέρ που παράλληλα ρίχνουν το αμάξι έως και 40mm –ρυθμιζόμενη- και τα φρένα με χαρακτούς δίσκους της Alcon διαμέτρου 390mm εμπρός και 355mm πίσω. Οι τροχοί έχουν αντικατασταθεί με σφυρήλατους ελαφρού κράματος 20 ιντσών και το αυτοκίνητο πλέον πατάει σε ελαστικά Michelin Pilot Sport PS2 διάστασης 255/30/20 εμπρός και 325/25/20 πίσω. Η τιμή όλου αυτού του kit είναι $50.000. Τέλος, μπορείτε να δείτε και ένα video όπου ο Matt Farah του smokingtire.com δοκιμάζει το αυτοκίνητο σε μία ορεινή διαδρομή. Το χαμόγελο είναι χαραγμένο στο πρόσωπό του καθ’όλη τη διάρκεια του video

httpvh://www.youtube.com/watch?v=bG8GDQpvIQI

[Πηγή stasisengineering , YouTube]

  • Mika

    Ekplhktiko!!!

  • Mika

    Ekplhktiko!!!Apla yperoxo!

  • georgeiapwnas

    uperoxo alla to kainourgio gt-r bgainei 530 aloga kai kanei ta 0-100 se 3.0 enw auto to anebasane sta 710 aloga kai ta kanei se 3,1…;);)japan power…

  • To 0-100 δεν είναι απόλυτη απόδειξη ταχύτητας. Είναι μία απλή ένδειξη. Απλά στο 99% των περιπτώσεων είναι το μοναδικό νούμερο που δημοσιεύεται (ιδίως για βελτιωμένα) και έτσι δεν έχουμε καμία ιδέα για τις ρεπρίζ που εκεί κατά την γνώμη μου φαίνεται ο χαρακτήρας, η δύναμη και οι αδυναμίες ενός μοντέλου.

  • georgeiapwnas

    οκ μπορει να ειναι απλη οπωσ λες μα δεν παυει να διχνει το ποσο γρηγορα μπορει να ανοιξει ενα αμαξι και στην συκγεκριμρνη περιπτωση μπορει να μην ειναι μεγαλη η διαφορα αλλα και παλι βλεπουμε πως ακομα και τοσο βελτιομενο το αμαξι δεν μπορει να ξεπερασει τα νουμερα του ελαχιστα αναβαθμισμενου gt-r..εξαλου υπαρχουν πολλα συκγριτικα που εχουν βγαλει το gt-r σε σχεση με τη αρχικη εκδοση του r-8 v8/v10 καλυτερο και σε ανοιγματα και σε κρατηματα…αυτη η εκδοση ειναι σαφως καλυτερη και χοραει συκριση μονο στα 0-100 με το gt-r..φυσικα εχουν και οι ιαπωνεσ απαντηση με ενα gt-r 730 και 1005 αλογα με 110 κιλα ροπης βελτιωμενο απο αμερικανικη αιτερια..