Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali, χαιρέτισε την απόφαση της FIA που προσφέρει ελευθερία στις εντολές της ομάδας προς τους οδηγούς από το 2011.


Η ιταλική ομάδα έδωσε το έναυσμα για νέα εξέταση των κανονισμών μετά από την εντολή που πήρε ο Felipe Massa στο γερμανικό GP για να αφήσει τον Fernando Alonso να τον περάσει και να κερδίσει τον αγώνα.

Το ανώτατο δικαστήριο επέβαλε πρόστιμο $100.000 στη Ferrari και δεν τους τιμώρησε περισσότερο. Αντ’ αυτού υποσχέθηκε να εξετάσει τον ενδεχόμενο τροποποίησης των κανονισμών.

Παρά το γεγονός ότι διέγραψε το επίμαχο άρθρο 39.1 των κανονισμών, η FIA δήλωσε πως θα μπορούσε να τιμωρήσει τις ομάδες αν αυτές “οδηγήσουν το άθλημα σε ανυποληψία.”

O Domenicali δήλωσε για το θέμα:

Τελικά, είπαμε αντίο σε αυτή την άστοχη υποκρισία. Για εμάς η Formula 1 είναι ένα ομαδικό άθλημα και πάντοτε υποστηρίζουμε την άποψη ότι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται έτσι. Οι κανονισμοί ήδη περιλαμβάνουν τα σημεία που το εμποδίζουν σε ορισμένες περιπτώσεις αν αυτό γίνεται με ακραίο τρόπο. Η απόφαση ελήφθη χθες και είναι πολύ σημαντική.

Υ.Γ. Αυτό είναι το 100ο μου άρθρο στο AutoBlog.gr. Ευχαριστώ από καρδιάς τον Autoblogger και τον @ngel! Αυτό μου δίνει επιπλέον δύναμη και να είστε σίγουροι πως τα καλύτερα έρχονται! Απλά stay tuned! ;)

[Πηγή: autosport | Photo copyright: REUTERS/Giampiero Sposito]

  • david17

    oti itan ipokrisia auto me ta team orders itan !! afou olles oi omades dinan alla kodikopiimena!!
     
    “exeis provlima me ta frena kopse ton rithmo sou ” kai alla tetia

    a kai go go pascal :D

    • Να είσαι σίγουρος πως τα καλύτερα έρχονται! Μαζί με μερικές εκπλήξεις!! Στόχος μου πλέον είναι τα 1.000 άρθρα!! :P

      Όσο για τα (ή τις) team orders. Εγώ προτείνω να μην υπάρχει καθόλου ενδοεπικοινωνία.  Όπως είναι στα MotoGP. Προσωπικά θεωρώ ότι οι 2 οδηγοί θα πρέπει να έχουν ακριβώς την ίδια μεταχείριση. Δεν μπορώ να ακούω να λένε σε έναν να κάνει στην άκρη λες και τρώει γύρο. Αυτόν που του δίνεις την εντολή τον ρωτάς; Πως νιώθει αυτός ο οδηγός εκείνη τη στιγμή; Γιατί να κάνει στην άκρη; Σίγουρα υπήρχε υποκρισία. Αλλά αν πραγματικά ήθελαν να το σταματήσουν θα μπορούσαν να έγραφαν έναν κανονισμό που να έλεγε ότι αν μία ομάδα έδινε εντολές θα έτρωγε πρόστιμο €10.000.000 και αφαίρεση των βαθμών που πήραν σε εκείνο τον αγώνα τόσο η ομάδα όσο και οι οδηγοί. Ποινή μη εφέσιμη! Είναι ακραίο, το ξέρω, αλλά δεν μπορείς να αντιμετωπίζεις τους οδηγούς σαν σκουπίδια. Ας κρίνει ένας οδηγός αν πρέπει να αφήσει τον άλλον να περάσει. Θα μου πεις μπορεί να τα έχουν κανονίσει από πριν. ΟΚ, αλλά εκεί θα φανεί πόσο μάγκας είναι ένας οδηγός. Αν μπορεί ας μην τον αφήσει να περάσει.

      Εγώ αυτό πιστεύω. Ή κατάργηση της επικοινωνίας ή πάρα πολύ αυστηρός κανονισμός. Μπορεί να βρεθεί λύση, απλά δεν θέλουν να την βρουν!

  • 100 άρθρα!!! Welcome George!!!!!! Αντε να τα χιλιασεις και να με περάσεις κάποια στιγμή!!! :P :lol:

    • Μακάρι, αλλά δεν το βλέπω!!!! Εσύ έχεις γράψει κοντά στα 3.500 άρθρα!!!! Για να το κάνω αυτό πρέπει να σταματήσεις να γράφεις και σε 2-3 χρόνια θα σε φτάσω!!! :lol: :lol:

  • Sound_Of_Madness

    Όχι που δε θα χαιρόταν! Δεν είναι ο μόνος team principal όμως καθώς τώρα τους λύνονται τα χέρια!

    Γιώργο congrats να τα χιλιάσεις κ ότι καλύτερο τόσο στο autoblog όσο (κυρίως) κ στην πραγματικότητα!

    • Ευχαριστώ πολύ Χρήστο!! Ξέρεις, νιώθω σαν να έχω γενέθλια!! Δεν ξέρω γιατί!!! :D