Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Οι φήμες θέλουν την Honda να ετοιμάζει μια βενζινοκίνητη έκδοση του CR-Z αλλά φαίνεται ότι οι Ιάπωνες βιάζονται να το βγάλουν στην παραγωγή αφού βλέπουν οι πωλήσεις του υβριδικού CR-Z μειώνονται για τον λόγο ότι δεν διαθέτει σπορ επιδόσεις, παρότι οι υποψήφιοι αγοραστές το βρίσκουν σπορ εξωτερικά.

Ο κινητήρας που θα τοποθετηθεί κάτω από το καπό του CR-Z θα είναι ένας ολοκαίνουργιος 1600αρης που θα αποδίδει από 160 έως 200 άλογα. Ο κινητήρας αυτός, που προορίζεται και για τα Jazz, Civic και Accord, θα κάνει χρήση υπερτροφοδότησης σε συνδυασμό με το VTEC και είναι στην ουσία ο αντικαταστάτης του δίλιτρου VTEC που λόγω ρύπων έχει παραγκωνιστεί.

Honda CR-Z Hybrid R Concept

[Πηγή: AutoCar]

  • καλα ας βγει αυτο το μοτερακι και την επομενη μερα εχω καταληξει με κατι απο Χοντα.. στο δ@ολο και ο σαρακακης… ενα σιβικακι με 160 ροπατα αλογα δε με χαλαγε καθολου. οχι οτι το CRZ δε μου αρεσει, απλα το θεωρω καπως μικρο για τις αναγκες μου.

  • johnnyxp64

    to hyprid tmima tou kinitira diladi tha katargithei telios?
    den katalava

    • θα βγει νέα έκδοση μόνο βενζινοκίνητη

      η υβριδική θα παραμείνει κανονικά

  • δε θα χωραγε στο μηχανοστασιο να μπει και η τουρμπινα; να ειναι hybrid δηλαδη, μεσα στην πολη με ηλεκτροκινητηρα, και απο καποια χλμ και πανω να παιζει ο 15αρης με το Τουρμπο…

  • Δεν είναι θέμα χωροταξίας…έχουν βγει και turbo kits απο ανεξάρτητους οίκους (βλ. SEMA) που έχουν ακόμα το υβριδικό σύστημα οπότε υποθέτω οτι είναι απόφαση της Honda να είναι καθαρά βενζινοκίνητο και όχι υβριδικό. Κατά τη γνώμη μου θα ήταν κίνηση ματ για τον ανταγωνισμό αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρουν οι Ιάπωνες…

  • Επιτελους ξυπνησαν οι Japanοφιλοι.
    ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ αν καταργησουν το υβριδικο συστημα