Το έχω πει και θα το ξαναπώ ότι το Honda CR-Z δεν είναι το νέο CRX. Έχει μία σχετική “sporty” αίσθηση στην οδήγηση αλλά το βάρος του και η έλλειψη ισχύος είναι εμπόδια που δεν μπορεί να παραβλέψει κάποιος. Γι’ αυτό σύμφωνα με φήμες ακούγεται ότι η Honda θα λανσάρει στην αγορά το CR-Z χωρίς το υβριδικό powertrain αλλά με έναν εντελώς νέο κινητήρα, που αυτή τη στιγμή αναπτύσσεται στο R&D κέντρο της στην Ιαπωνία, 1.6 λίτρων με turbo και απόδοση από 160 έως και 200 άλογα. Ο κινητήρας αυτός, που προορίζεται και για τα Jazz, Civic και Accord, θα κάνει χρήση υπερτροφοδότησης σε συνδυασμό με το VTEC και είναι στην ουσία ο αντικαταστάτης του δίλιτρου VTEC που λόγω ρύπων έχει παραγκωνιστεί.

Η είδηση αυτή έρχεται καθώς οι πωλήσεις του CR-Z έχουν πάρει την κατιούσα στην Ιαπωνία παρότι το υβριδικό μοντέλο έχει ανακηρυχτεί μοντέλο της χρονιάς εκεί. Μία μικρή ένδειξη για την ενσωμάτωση ενός ακόμα κινητήρα πέρα από αυτόν που ήδη έχει στην γκάμα του το CR-Z δόθηκε στην SEMA φέτος με το Honda CR-Z Hybrid R Concept ωστόσο εκείνο φορούσε μία υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του 1.5 λίτρων LEA και όχι έναν εντελώς νέο κινητήρα.

Honda CR-Z Hybrid R Concept

[Πηγή: Autocar]

  • να δω τη χοντα με τουρμπο και τι στον κοσμο… πραγματικα εντυπωσιακο νεο, ΑΝ φυσικα επιβεβαιωθει..

  • Κοίτα, ο κινητήρας θα βγει σίγουρα οπότε θα δεις τη Honda με turbo. Μην γελιόμαστε, είναι ο μοναδικός τρόπος να επιβιώσει απέναντι στις ορδές των υπερτροφοδοτούμενων ανταγωνιστών της. Τώρα αν θα μπει στο CR-Z, δεν ξέρω. Γιατί όχι όμως; Όμορφο είναι, σπορ ΘΑ είναι, έχει ότι χρειάζεται για να πουλήσει καλά (αν φυσικά και η τιμή παραμείνει λογική). Εγώ προσωπικά το βλέπω ως τον τέλειο ανταγωνισμό για το Scirocco!

    • Μακάρι να ξυπνήσουν οι Ιάπωνες και να βγάλουν σύγχρονους κινητήρες!