Δεν ξέρω κατά πόσο θα βοηθήσει την κατάσταση, αφού το κίνημα Δεν πληρώνω Διόδια, έχει γιγαντωθεί και πλέον πολλοί είναι αυτοί που δεν πληρώνουν τα διόδια, σηκώνοντας την μπάρα. Και επειδή δεν μπορούν να “τρέξουν” στα δικαστήρια τόσο κόσμο, οι εταιρείες εκμετάλλευσης των διοδίων σκέφτονται την μείωση των τιμών των διοδίων.

Οι εταιρίες μαζί με την κυβέρνηση εξετάζουν τρόπους ώστε να αλλαχθούν οι συμβάσεις του 2007 ώστε από τον ερχόμενο Μάρτιο να μειωθούν οι τιμές στα διόδια. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι αν κάποιος πληρώσει όλα τα διόδια της διαδρομής Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα θα πρέπει να καταβάλει περισσότερα από €50.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι εταιρίες πλέον εισπράττουν μόλις 1 ευρώ για κάθε 5 που ξοδεύουν. Ο επικεφαλής της εταιρείας που έχει αναλάβει μεγάλο μέρος της Ολύμπιας Οδού και αρκετά κομμάτια της ΠΑΘΕ από τον Μαλιακό ως το Κλειδί, Louis-Roch Burgard, σε συνέντευξη του Blooomberg, ανέφερε ότι η εταιρία έχει αρχίσει ήδη τις συζητήσεις με το δημόσιο για την αναδιαπραγμάτευση της σύμβασής της.

Τι θα κερδίσουν οι εταιρίες; Περισσότερα χρόνια εκμετάλλευσης των δρόμων ώστε να “αποσβέσουν” το κόστος.

Εκτός από τα διόδια της χώρας, στη συζήτηση μπαίνει και η γέφυρα του Ρίου – Αντίρριου αφού τα €12.20 φαίνεται ότι θα είναι τα πρώτα που θα μειωθούν.

Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα της υπόθεσης; Οι πολίτες αν συσπειρωθούν μπορούν να καταφέρουν πάρα πολλά πράγματα.

[Πηγή: Βloomberg , To Βήμα]