Οι Neil Oatley, Paddy Lowe, Jonathan Neale, Tim Goss και Simon Roberts μπροστά στην MP4-26

Το πρώτο ζητούμενο για κάθε ομάδα είναι η αξιοπιστία. Πόσο μάλλον για μια ομάδα που στοχεύει και τα δυο πρωταθλήματα. Ο Tim Goss, ως διευθυντής μηχανολογίας της βρετανικής ομάδας αποκαλύπτει πως οι μηχανικοί του Woking θα περάσουν στις επιδόσεις μόνο όταν βεβαιωθούν ότι η MP4-26 θα είναι αξιόπιστη.

O Goss έχει αρκετή αυτοπεποίθηση και πιστεύει ότι οι Lewis Hamilton και Jenson Button θα πάρουν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Ο Βρετανός δήλωσε:

Υπήρχαν πολλές προκλήσεις από τις αλλαγές στους κανονισμούς. Υπάρχουν κάποιες αλλαγές στις αεροδυναμικές ρυθμίσεις και ειδικότερα στον διαχύτη. Αυτές οι αλλαγές πρέπει να αξιολογηθούν, όπως επίσης και το K.E.R.S. Οι διάφορες λύσεις και ιδέες στην τοποθέτηση των απολήξεων της εξατμίσεις είναι κάτι που επηρεάζουν την απόδοση του αυτοκινήτου, και θα υπάρξουν κάποιες νέες λύσεις που θα εμφανιστούν σε άλλα αυτοκίνητα, όπως φυσικά και στο δικό μας.

Έχουμε νέα ελαστικά και πρέπει να ενσωματώσουμε την ισορροπία του μονοθεσίου με τα Pirelli, καθώς και να μάθουμε να τα εκμεταλλευόμαστε στο έπακρο. Στα 2 επόμενα τεστ (Χερέθ και Βαρκελώνη) θα αξιολογήσουμε το νέο μονοθέσιο και θα διασφαλίσουμε ότι υπακούει στις προσδοκίες μας. Στο τεστ του Bahrain η εστίασή μας θα αλλάξει και θα έχουμε άμεσα ένα σημαντικό πακέτο αναβάθμισης της απόδοσης του μονοθεσίου.


Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Jonathan Neale, ξέρει ότι οι μηχανικοί του πρέπει να εργαστούν σκληρά στην μεγαλύτερη σεζόν της ιστορίας, αλλά επιμένει ότι δεν είναι κάτι που δεν μπορούν να διαχειριστούν.

Είναι μια μεγάλη πρόκληση, αν και δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι ιδιαίτερο το 2011, πέρα από τις αλλαγές στους κανονισμούς. Η σεζόν είναι μεγάλη, πράγμα που σημαίνει ότι η εποχή της εξέλιξης είναι μεγαλύτερη. Περιμένουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί από την αρχή μέχρι το τέλος, κάτι που σημαίνει σκληρή δουλειά, αλλά είμαστε μαθημένοι σε αυτό.

Στην McLaren, είμαστε δεσμευμένοι για την δύναμή μας σε βάθος χρόνου ως τεχνική και αναπτυγμένη ομάδα. Νομίζω ότι είναι ένας λόγος που η McLaren ήταν τόσο επιτυχημένη από τη δεκαετία του 1960. Έχουμε μηχανικούς και επιστήμονες από 23 διαφορετικές εθνικότητες, παρέχοντας πλούτο ιδεών και ενεργειών σε συνδυασμό με την εμπειρία και την εμπιστοσύνη, δουλεύοντας μαζί για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.

[Πηγή: McLaren]