Με έναν πρωτότυπο τρόπο η McLaren παρουσίασε στο Βερολίνο το νέο της “όπλο” για το 2011. Την MP4-26. Στόχος της ομάδας είναι η επιστροφή στην κορυφή, φυσικά κατακτώντας και τους τίτλους.

Η MP4-26 είναι αρκετά αλλαγμένη σε σχέση με την προκάτοχό της. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι νέες εισαγωγές αέρα των ψυγείων, αφού τέτοιο σχήμα δεν έχουμε ξαναδεί. Όπως είχαμε γράψει, η McLaren εγκατέλειψε την ιδέα του shark fin, αφού το χρησιμοποιούσε μόνο για χάρη του F-Duct.

Το ρύγχος δεν παρουσιάζει πολλές διαφορές σε σχέση με αυτό της MP4-25, η εμπρός αεροτομή είναι ίδια με την τελευταία έκδοση του περσινού μονοθεσίου. Κάτω από το ρύγχος υπάρχει το χαρακτηριστικό διαχωριστικό του αέρα που διέθετε και η MP4-25.

Τα pod wings έχουν την απλοϊκή σχεδίασή της MP4-25 όταν αυτή είχε παρουσιαστεί και όχι το κυματοειδές σχήμα που είχε από την Τουρκία και μετά. Ο διαχύτης είναι ενός επιπέδου λόγω κανονισμών φυσικά και η πίσω πτέρυγα είναι η περσινή και φυσικά δεν είναι κινούμενη. Την νέα πτέρυγα του 2011 αναμένεται να δούμε στο πρώτο τεστ για την MP4-26 στη Χερέθ στις 8 Φεβρουαρίου. Η πίσω ανάρτηση είναι pullrod και όχι pushrod όπως είχε η MP4-25.

Επίσης, έχει επανασχεδιαστεί και η εισαγωγή αέρα του κινητήρα, με μία επιπλέον οπή να υπάρχει λίγο πιο πίσω προφανώς για την ψύξη του μηχανικού μέρους του μονοθεσίου.

Οι απολήξεις των εξατμίσεων βρίσκονται στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Φαίνεται να είναι χαμηλά τοποθετημένες για να βελτιώνουν την απόδοση του διαχύτη.

Update: Προστέθηκαν 3 νέα βίντεο με τις δηλώσεις των Martin Whitmarsh, Lewis Hamilton και Jenson Button.

Επίσης, το ρύγχος του μονοθεσίου μάλλον θα αλλάξει, αφού η McLaren επέλεξε να μην εμφανίσει το νέο. Ακόμα, η pullrod πίσω ανάρτηση επιλέχθηκε για αεροδυναμικούς λόγους, σύμφωνα με τον διευθυντή μηχανολογίας, Tim Goss.

http://www.youtube.com/watch?v=BCICGqG4NLw

http://www.youtube.com/watch?v=dPxVMD0HzR0&

[Πηγή: McLaren]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

VODAFONE McLAREN MERCEDES BRINGS FORMULA 1 TO THE PEOPLE WITH UNIQUE MP4-26 CAR REVEAL IN THE CENTRE OF BERLIN, GERMANY

In a unique event attended by hundreds of fans, Vodafone McLaren Mercedes this morning brought together members of the public to construct and reveal its new MP4-26 chassis, the team’s challenger for the 2011 FIA Formula 1 World Championship.

Revealed at Berlin’s Potsdamer Platz, the famous public space that sits on the fringe of the old Berlin Wall, the car was built up by dozens of Vodafone competition-winners, fans and customers carrying components into the arena, where the new chassis was gradually pieced together in front of a huge crowd.

This culminated in our race drivers – 2008 world champion Lewis Hamilton and 2009 world champion Jenson Button – assembling the very final pieces to reveal the completed racecar.

Looking radically different from last year’s race-winning chassis, MP4-26 features a range of aerodynamic features designed to take advantage of new rules significantly limiting the amount of downforce that can be derived from the car’s underbody.

These most notably include distinctive U-shaped sidepods – to feed air more efficiently to the car’s rear-end – and a drag reduction system [active rear-wing], introduced for 2011 to increase the potential for overtaking.

Beneath the skin, the car houses an all-new electric KERS [hybrid] system. Vodafone McLaren Mercedes, along with our engine partners Mercedes-Benz HighPerformanceEngines, became the first-ever Formula 1 team to win a grand prix using a hybrid device in 2009, and this new system is expected to further refine that race-winning package.

The team continues for 2011 with the proven driver pairing of world champions Lewis Hamilton and Jenson Button. Between them, they helped Vodafone McLaren Mercedes to five grands prix victories, three one-two results and second overall in the 2010 constructors’ championship.

Following today’s launch, Vodafone McLaren Mercedes’ Gary Paffett will shake down MP4-26 during a private session at the Idiada Proving Ground in Spain on Tuesday February 8 before the team begins track testing at the Circuito de Jerez on Thursday February 10.

[/learn_more]