Με έναν πρωτότυπο τρόπο η McLaren παρουσίασε στο Βερολίνο το νέο της “όπλο” για το 2011. Την MP4-26. Στόχος της ομάδας είναι η επιστροφή στην κορυφή, φυσικά κατακτώντας και τους τίτλους.

Η MP4-26 είναι αρκετά αλλαγμένη σε σχέση με την προκάτοχό της. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι νέες εισαγωγές αέρα των ψυγείων, αφού τέτοιο σχήμα δεν έχουμε ξαναδεί. Όπως είχαμε γράψει, η McLaren εγκατέλειψε την ιδέα του shark fin, αφού το χρησιμοποιούσε μόνο για χάρη του F-Duct.

Το ρύγχος δεν παρουσιάζει πολλές διαφορές σε σχέση με αυτό της MP4-25, η εμπρός αεροτομή είναι ίδια με την τελευταία έκδοση του περσινού μονοθεσίου. Κάτω από το ρύγχος υπάρχει το χαρακτηριστικό διαχωριστικό του αέρα που διέθετε και η MP4-25.

Τα pod wings έχουν την απλοϊκή σχεδίασή της MP4-25 όταν αυτή είχε παρουσιαστεί και όχι το κυματοειδές σχήμα που είχε από την Τουρκία και μετά. Ο διαχύτης είναι ενός επιπέδου λόγω κανονισμών φυσικά και η πίσω πτέρυγα είναι η περσινή και φυσικά δεν είναι κινούμενη. Την νέα πτέρυγα του 2011 αναμένεται να δούμε στο πρώτο τεστ για την MP4-26 στη Χερέθ στις 8 Φεβρουαρίου. Η πίσω ανάρτηση είναι pullrod και όχι pushrod όπως είχε η MP4-25.

Επίσης, έχει επανασχεδιαστεί και η εισαγωγή αέρα του κινητήρα, με μία επιπλέον οπή να υπάρχει λίγο πιο πίσω προφανώς για την ψύξη του μηχανικού μέρους του μονοθεσίου.

Οι απολήξεις των εξατμίσεων βρίσκονται στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Φαίνεται να είναι χαμηλά τοποθετημένες για να βελτιώνουν την απόδοση του διαχύτη.

Update: Προστέθηκαν 3 νέα βίντεο με τις δηλώσεις των Martin Whitmarsh, Lewis Hamilton και Jenson Button.

Επίσης, το ρύγχος του μονοθεσίου μάλλον θα αλλάξει, αφού η McLaren επέλεξε να μην εμφανίσει το νέο. Ακόμα, η pullrod πίσω ανάρτηση επιλέχθηκε για αεροδυναμικούς λόγους, σύμφωνα με τον διευθυντή μηχανολογίας, Tim Goss.

http://www.youtube.com/watch?v=BCICGqG4NLw

http://www.youtube.com/watch?v=dPxVMD0HzR0&

[Πηγή: McLaren]

Δελτίο Τύπου

VODAFONE McLAREN MERCEDES BRINGS FORMULA 1 TO THE PEOPLE WITH UNIQUE MP4-26 CAR REVEAL IN THE CENTRE OF BERLIN, GERMANY

In a unique event attended by hundreds of fans, Vodafone McLaren Mercedes this morning brought together members of the public to construct and reveal its new MP4-26 chassis, the team’s challenger for the 2011 FIA Formula 1 World Championship.

Revealed at Berlin’s Potsdamer Platz, the famous public space that sits on the fringe of the old Berlin Wall, the car was built up by dozens of Vodafone competition-winners, fans and customers carrying components into the arena, where the new chassis was gradually pieced together in front of a huge crowd.

This culminated in our race drivers – 2008 world champion Lewis Hamilton and 2009 world champion Jenson Button – assembling the very final pieces to reveal the completed racecar.

Looking radically different from last year’s race-winning chassis, MP4-26 features a range of aerodynamic features designed to take advantage of new rules significantly limiting the amount of downforce that can be derived from the car’s underbody.

These most notably include distinctive U-shaped sidepods – to feed air more efficiently to the car’s rear-end – and a drag reduction system [active rear-wing], introduced for 2011 to increase the potential for overtaking.

Beneath the skin, the car houses an all-new electric KERS [hybrid] system. Vodafone McLaren Mercedes, along with our engine partners Mercedes-Benz HighPerformanceEngines, became the first-ever Formula 1 team to win a grand prix using a hybrid device in 2009, and this new system is expected to further refine that race-winning package.

The team continues for 2011 with the proven driver pairing of world champions Lewis Hamilton and Jenson Button. Between them, they helped Vodafone McLaren Mercedes to five grands prix victories, three one-two results and second overall in the 2010 constructors’ championship.

Following today’s launch, Vodafone McLaren Mercedes’ Gary Paffett will shake down MP4-26 during a private session at the Idiada Proving Ground in Spain on Tuesday February 8 before the team begins track testing at the Circuito de Jerez on Thursday February 10.

  • Monder

    h exatmiseis einai san to persino mono8esio dn einai san thn renault telika einai EBD alla oxi apo brosta auto paratirisa einai oti to anoigma piso apo to roll hoop exei agwgo apo mesa ara kati trofodotei eixan pei oti 8a ftiaxoun 1 paraplisio F-duct fetos isos na einai auto…

  • Mika

    Eida th parousiash live, sto mclaren.com..Poly prwtotyph,eixe gousto na blepeis to monothesio na synarmologeitai mprosta sou!!

    Deixnei aggresive,elpizw na einai kai grhgorh kiolas!!
    Oi eksatmiseis isws einai symbatikes, menei na doume ti tha kanei sth praksh..Ki an h Renault petyxe kati m ayth ths th kinhsh h apla einai gia entypwseis..
    Kalorizikh kai good luck!!!

  • Mika

    Ekei, sto 1:05 pou bazoun to kalymma panw sto roll bar,fainetai to stwmio pou mallon paei pisw apo ton kinhthra, opote isws einai ayth h neoterh version tou F-duct,oso to epitrepoun oi fetinoi kanonismoi…
    ;-)

  • George F

    εμφανησιακα ειναι απλα τελειο , μακαρι να ειναι και το ταχυτερο μονοθεσιο φετος !!!!!!!!

  • McLaren MP4-25 vs. MP4-26

    • Mika

      Kale ftanei..Zalisthkame!!!
      :D :D :D

  • thanosf

    Τι ομορφο ρε παιδια?ΚΟΥΚΛΙ ειναι!Μακαρι να ειναι και τυχερο φετος….

  • johnnyxp64

    oraia i parousiasi ALLA tha ithela na mpoun oi odigi mesa kai na to rixoun apo ena parsarisma!!!

    • johnnyxp64

      marsarisma!

  • HAMILTON

    TO MONOTHESIO EINAI PANEMORFO…AS EINAI K STIN PISTA GRIGORO…MCLAREN FOR EVER.

  • Αν θέλετε τη γνώμη μου, αυτό που κάνει το μονοθέσιο όμορφο είναι το πίσω μέρος και κυρίως το κάλυμμα του κινητήρα με τις 2 οπές!!

    • VanPerse(Βαγγέλης)

      Συμφωνω Γιωργο…αλλα πες με παραουρο γιατι μ’αρεσουν και οι L εισαγωγες αερα!!!

    • Μήπως γιατί είναι πρωτότυπο το σχήμα “L” των sidepods;; Μπορεί γι’ αυτό, Βαγγέλη!!!

  • FERRARI-PURE PASSION

    ΓΙα μενα η ομορφια ερχεται με τα αποτελεσματα!!!!!!Το πιο ασχημο μονοθεσιο να εχεις αν περνει τη μια νικη μετα την αλλη σου φενεται κουκλαρα!!!!!!!!

  • johnnyxp64

    na parei den mporo na do apo kinito ta videos :(

  • VanPerse(Βαγγέλης)

    Κουκλα ειναι….Αντε καλη αγωνιστικη χρονια να εχουμε και φυσικα με τη Macca στην κορυφη!!!

  • johnnyxp64: oraia i parousiasi ALLA tha ithela na mpoun oi odigi mesa kai na to rixoun apo ena parsarisma!!!  

    Και να ήθελαν δεν μπορούσαν, αφού τα μηχανικά μέρη ήταν ψεύτικα!!!!!!

  • johnnyxp64

    κρίμα :(

    • Σιγά να μην αποκαλύψουν στους άλλους την τι γίνεται μέσα στο μονοθέσιό τους!! Χαζοί είναι;;;!!!

  • navar

    γειά σας και απο μένα !
    τεχνική ανάλυση θα έχουμε για αυτά που ως τώρα είδαμε στην νεα mclaren
    ?
    ή μήπως να περιμένουμε και το πρώτο τεστ σε λίγες μέρες για να είμαστε σίγουρη μην δούμε ξαφνικά γεναίες ααλλαγες ?

    • Γεια σου φίλε navar!! Φυσικά και θα υπάρξει τεχνική ανάλυση της MP4-26!! Απλά σήμερα με τον Kubica δεν πρόλαβα να κάνω και πολλά!! :D
       
      Για τις αλλαγές που λες, το ρύγχος και η εμπρός πτέρυγα θα αλλάξουν, αφού η McLaren επέλεξε να μην τα αποκαλύψουν! Θα ακολουθήσουν και άλλες αλλαγές, σύμφωνα με τον Martin Whitmarsh! Και αλλαγές και εκπλήξεις…

  • navar

    ευχαριστώ πολύ γιώργο !
    για να λέμε την αλήθεια είναι παράξενο που η ομάδα παρουσίασε ενα μονοθέσιο με τοσο κοντή και χαμηλή μύτη !
     
    η κάτι έχουν βρεί και αποο αλλού κερδίζουν ροή αέρα κάτω απο το μονοθέσιο η κάτι δεν έχουν καταλάβει εν αντιθέση με ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες ομάδες….. σε αναμονή εξελίξεων λοιπόν !