Ο Nico Rosberg έγραψε τον καλύτερο χρόνο την 3η μέρα των δοκιμών στην Βαρκελώνη. Το πρωί η πίστα ήταν βρεγμένη, όμως σιγά-σιγά άρχισε να στεγνώνει και οι χρόνοι κατέβαιναν. Ο Γερμανός έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο τελευταίο μισάωρο του απογεύματος, σε μια προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών. Και πάλι η W02 δεν αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας.
Στην 2η θέση βρέθηκε ο Vitaly Petrov. Ο Ρώσος έγραψε και αυτός τον χρόνο του στο τέλος του απογεύματος, όπου η πίστα είχε στρωθεί με γόμα. Και ο οδηγός της Lotus Renault έκανε προσομοίωση κατατακτήριων στο τέλος.
Φαίνεται πως τα προβλήματα δεν έχουν εγκαταλείψει το στρατόπεδο της McLaren. Το πρωί ο “Billion Dollar Man”, όπως είναι το ψευδώνυμό του Lewis Hamilton, δεν μπόρεσε να κάνει πολλούς γύρους, αφού η MP4-26 βρισκόταν αρκετή ώρα στο γκαράζ της ομάδας. Ο Βρετανός ήταν για ένα μεγάλο μέρος της περιόδου πρώτος. Στο τέλος όμως έχασε την πρωτιά επειδή επέλεξε να κάνει προσομοίωση αγώνα. Γιατί το έκανε αυτό όμως; Πολύ απλά, γιατί η πίστα είχε στρωθεί με γόμα και έτσι τα δεδομένα που πήραν από τα ελαστικά της Pirelli είναι πιο αξιόπιστα. Έτσι, τελείωσε την ημέρα στην 3η θέση. Ο πρωταθλητής του 2008 είπε ότι έχει εμπιστοσύνη στους μηχανικούς του για τα προβλήματα αξιοπιστίας και πως πρέπει να κάνουν πάρα πολλούς γύρους.
Αυτός που έκανε τους περισσότερους γύρους ήταν ο Mark Webber. Ο οδηγός της Red Bull ολοκλήρωσε 139 (!) γύρους, χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο Αυστραλός έκανε προσομοίωση αγώνα σχεδόν σε όλη την διαδικασία, με τον ρυθμό του να είναι πολύ ανταγωνιστικός και σταθερός.
Αυτή τη φορά στις πρώτες θέσεις δεν υπάρχει Ferrari. Το πρωί ο Felipe Massa είχε έξοδο, η κόκκινη σημαία βγήκε, όμως η F150th Italia του Βραζιλιάνου δεν έπαθε ζημιά. Το απόγευμα επικεντρώθηκε στην προσομοίωση αγώνα και στην αξιοπιστία, αδιαφορώντας για τις επιδόσεις. Ο ρυθμός του ήταν καλός, ωστόσο ήταν λίγο κατώτερος από αυτόν του Webber. Βέβαια δεν μπορούμε να μιλάμε με βεβαιότητα, αφού δεν γνωρίζουμε το φορτίο καυσίμου, αλλά και στις γόμες που είχε επιλέξει κάθε οδηγός.
Νέο πρόσωπο ήταν ο Giogio Mondini, που δοκίμασε την HRT F110 του 2010. Ο Ελβετός δοκιμάστηκε από την HRT σε μια προσπάθεια της ισπανικής ομάδας να βρει τον οδηγός που θα πλαισιώσει τον Narain Karthikeyan.
Αναλυτικά οι χρόνοι της 3ης μέρας:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nico Rosberg | Mercedes | 1m23.168s | 92 | |
2. | Vitaly Petrov | Renault | 1m23.463s | + 0.295s | 93 |
3. | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1m23.858s | + 0.690s | 93 |
4. | Pastor Maldonado | Williams-Cosworth | 1m24.815s | + 1.647s | 60 |
5. | Mark Webber | Red Bull-Renault | 1m24.995s | + 1.827s | 139 |
6. | Jarno Trulli | Lotus-Renault | 1m25.454s | + 2.286s | 48 |
7. | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 1m25.557s | + 2.389s | 115 |
8. | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 1m25.720s | + 2.552s | 102 |
9. | Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1m26.155s | + 2.987s | 31 |
10. | Felipe Massa | Ferrari | 1m26.508s | + 3.340s | 123 |
11. | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 1m26.598s | + 3.430s | 97 |
12. | Giorgio Mondini | Hispania-Cosworth | 1m28.178s | + 5.010s | 39 |
13. | Daniel Ricciardo | Toro Rosso-Ferrari | 1m28.329s | + 5.161s | 42 |
14. | Narain Karthikeyan | Hispania-Cosworth | 1m30.722s | + 7.554s | 32 |
[Photo copyright: JOSEP LAGO/AFP/Getty Images]