Ο Nico Rosberg έγραψε τον καλύτερο χρόνο την 3η μέρα των δοκιμών στην Βαρκελώνη. Το πρωί η πίστα ήταν βρεγμένη, όμως σιγά-σιγά άρχισε να στεγνώνει και οι χρόνοι κατέβαιναν. Ο Γερμανός έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο τελευταίο μισάωρο του απογεύματος, σε μια προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών. Και πάλι η W02 δεν αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας.

Στην 2η θέση βρέθηκε ο Vitaly Petrov. Ο Ρώσος έγραψε και αυτός τον χρόνο του στο τέλος του απογεύματος, όπου η πίστα είχε στρωθεί με γόμα. Και ο οδηγός της Lotus Renault έκανε προσομοίωση κατατακτήριων στο τέλος.

Φαίνεται πως τα προβλήματα δεν έχουν εγκαταλείψει το στρατόπεδο της McLaren. Το πρωί ο “Billion Dollar Man”, όπως είναι το ψευδώνυμό του Lewis Hamilton, δεν μπόρεσε να κάνει πολλούς γύρους, αφού η MP4-26 βρισκόταν αρκετή ώρα στο γκαράζ της ομάδας. Ο Βρετανός ήταν για ένα μεγάλο μέρος της περιόδου πρώτος. Στο τέλος όμως έχασε την πρωτιά επειδή επέλεξε να κάνει προσομοίωση αγώνα. Γιατί το έκανε αυτό όμως; Πολύ απλά, γιατί η πίστα είχε στρωθεί με γόμα και έτσι τα δεδομένα που πήραν από τα ελαστικά της Pirelli είναι πιο αξιόπιστα. Έτσι, τελείωσε την ημέρα στην 3η θέση. Ο πρωταθλητής του 2008 είπε ότι έχει εμπιστοσύνη στους μηχανικούς του για τα προβλήματα αξιοπιστίας και πως πρέπει να κάνουν πάρα πολλούς γύρους.

Αυτός που έκανε τους περισσότερους γύρους ήταν ο Mark Webber. Ο οδηγός της Red Bull ολοκλήρωσε 139 (!) γύρους, χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο Αυστραλός έκανε προσομοίωση αγώνα σχεδόν σε όλη την διαδικασία, με τον ρυθμό του να είναι πολύ ανταγωνιστικός και σταθερός.

Αυτή τη φορά στις πρώτες θέσεις δεν υπάρχει Ferrari. Το πρωί ο Felipe Massa είχε έξοδο, η κόκκινη σημαία βγήκε, όμως η F150th Italia του Βραζιλιάνου δεν έπαθε ζημιά. Το απόγευμα επικεντρώθηκε στην προσομοίωση αγώνα και στην αξιοπιστία, αδιαφορώντας για τις επιδόσεις. Ο ρυθμός του ήταν καλός, ωστόσο ήταν λίγο κατώτερος από αυτόν του Webber. Βέβαια δεν μπορούμε να μιλάμε με βεβαιότητα, αφού δεν γνωρίζουμε το φορτίο καυσίμου, αλλά και στις γόμες που είχε επιλέξει κάθε οδηγός.

Νέο πρόσωπο ήταν ο Giogio Mondini, που δοκίμασε την HRT F110 του 2010. Ο Ελβετός δοκιμάστηκε από την HRT σε μια προσπάθεια της ισπανικής ομάδας να βρει τον οδηγός που θα πλαισιώσει τον Narain Karthikeyan.

Αναλυτικά οι χρόνοι της 3ης μέρας:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1. Nico Rosberg Mercedes 1m23.168s 92
2. Vitaly Petrov Renault 1m23.463s + 0.295s 93
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m23.858s + 0.690s 93
4. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m24.815s + 1.647s 60
5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m24.995s + 1.827s 139
6. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m25.454s + 2.286s 48
7. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m25.557s + 2.389s 115
8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m25.720s + 2.552s 102
9. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m26.155s + 2.987s 31
10. Felipe Massa Ferrari 1m26.508s + 3.340s 123
11. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m26.598s + 3.430s 97
12. Giorgio Mondini Hispania-Cosworth 1m28.178s + 5.010s 39
13. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m28.329s + 5.161s 42
14. Narain Karthikeyan Hispania-Cosworth 1m30.722s + 7.554s 32

[Photo copyright: JOSEP LAGO/AFP/Getty Images]

  • Monder

    Billion Dollar Man …. I like it 8a mou aresei pio polu ean exei antagwnistiko mono8esio….tote 8a kanw kolotoumpes ante na arxisei h saizon DN ANTEXW ALLO