Το 3ο τεστ της χρονιάς ολοκληρώθηκε με τον Felipe Massa να βάφει για ακόμα μια φορά κόκκινη την κορυφή. Ο Βραζιλιάνος έκανε για άλλη μια φορά τους περισσότερους γύρους, αφού έγραψε 121 γύρους (όπως και ο Pastor Maldonado της Williams). Ο Massa επικεντρώθηκε κυρίως στις μεγάλες αποστάσεις, όμως στα τελευταία λεπτά τις διαδικασίας επέλεξε να κάνει και πολύ μικρά stint. Ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε στις 16:35 τοπική ώρα, δηλαδή 25 λεπτά πριν την λήξη της περιόδου όταν η πίστα είχε στρωθεί με αρκετή γόμα από τα εκατοντάδες περάσματα των οδηγών.

Μέχρι εκείνη την ώρα πρώτος ήταν ο Mark Webber. Ο Αυστραλός είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις 11:57 σε ένα stint 3 γύρων, όταν όμως το κράτημα της πίστας δεν ήταν καλό, αφού δεν υπήρχε αρκετή γόμα στο οδόστρωμα. Μπορεί χθες να έκανε 139 γύρους, όμως σήμερα ολοκλήρωσε μόλις 69. Η δουλειά της Red Bull επικεντρώθηκε στην ανάρτηση, στα φρένα και στο αεροδυναμικό πακέτο της RB7.

Για άλλη μια φορά η Toro Rosso τελείωσε την ημέρα στις πρώτες θέσεις και πολλοί θεωρούν ότι η STR6 θα είναι ένα αρκετά αποδοτικό μονοθέσιο στο grid. Ο Sebastian Buemi τερμάτισε μπροστά από τον Nick Heidfeld της Lotus Renault, ο οποίος το πρωί αναγκάστηκε να είναι έξω από το μονοθέσιο του λόγω προβλήματος στο K.E.R.S. Ωστόσο, το απόγευμα έκανε πολλή δουλειά και συνολικά έγραψε 95 γύρους.

Χωρίς προβλήματα κύλισε η μέρα για την McLaren. Στη βρετανική ομάδα έχουν χάσει αρκετό έδαφος και έτσι έπρεπε να κάνουν πολλούς γύρους. Έτσι και έγινε, αφού ο Lewis Hamilton έκανε 107 γύρους και μάλιστα χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο Βρετανός έκανε μόνο μεγάλα stint με αρκετό καύσιμο. Σύμφωνα με την McLaren ήθελαν να πάρουν δεδομένα για τα Pirelli αλλά και για το μονοθέσιο στις μεγάλες αποστάσεις και με αρκετό καύσιμο στο ρεζερβουάρ της MP4-26. Πάντα σύμφωνα με την ομάδα του Woking, οι χρόνοι ήταν κάτι που δεν τους ενδιέφεραν, αφού αδιαφόρησαν πλήρως γι’ αυτούς. Τόσο το τεστ, όσο και η τελευταία ημέρα ήταν θετική για την McLaren.

Στην προ-τελευταία θέση βρίσκεται ο Michael Schumacher. Ο Γερμανός έκανε και πάλι πολλούς γύρους (114) και ίσως να έκανε περισσότερους αν η W02 δεν σταματούσε με μόλις 15 λεπτά να απομένουν για την ολοκλήρωση της περιόδου. Όπως έχετε διαβάσει η ανησυχία της Mercedes για την ανταγωνιστικότητα της W02 είναι μεγάλη, αφού σύμφωνα με τον Norbert Haug αν γινόταν τώρα αγώνα δεν θα ήταν ούτε στην βαθμολογούμενη 10άδα.

Στις δοκιμές δεν πήρε μέρος η HRT. Το επόμενο και τελευταίο τεστ της χρονιάς θα διεξαχθεί στις 8-11 Μαρτίου και πάλι στο Circuit de Catalunya της Βαρκελώνης η οποία θα αντικαταστήσει το Μπαχρέιν.

Αναλυτικά οι χρόνοι της 4ης ημέρας:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1. Massa Ferrari 1m22.625s 121
2. Webber Red Bull-Renault 1m23.442s + 0.817 69
3. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m23.550s + 0.925 90
4. Heidfeld Renault 1m23.657s + 1.032 95
5. Hamilton McLaren-Mercedes 1m24.003s + 1.378 107
6. Maldonado Williams-Cosworth 1m24.057s + 1.432 121
7. Sutil Force India-Mercedes 1m24.177s + 1.552 64
8. Perez Sauber-Ferrari 1m24.515s + 1.890 74
9. D’Ambrosio Virgin-Cosworth 1m26.501s + 3.876 50
10. Schumacher Mercedes 1m27.079s + 4.454 114
11. Trulli Lotus-Renault 1m29.992s + 7.367 18

[Photo copyright: Mark Thompson/Getty Images]