Η λύση των διοδίων για την Κυβέρνηση ονομάζεται Τηλεδιόδιο

Σχετικά άρθρα

Το υπουργείου Υποδομών εξετάζει ένα νέο ηλεκτρονικό κεντρικό σύστημα καταγραφής διελεύσεων, με την μορφή μιας κάρτας διοδίων. Το Τηλεδιόδιο θα είναι συμβατό με όλους τους σταθμούς διοδίων της χώρας και της ΕΕ και θα ενημερώνει ηλεκτρονικά το κεντρικό σύστημα καταγραφής διελεύσεων και εσόδων.

Η χρήση και η εφαρμογή της θα φέρει εκπτώσεις, προσφορές και ειδικά εμπορικά πακέτα, ενώ η μεγάλη αλλαγή θα έρθει από την χρέωση όχι με “εφάπαξ” ποσά, όπως είναι σήμερα, αλλά κατ’ αναλογία με τα διανυόμενα χιλιόμετρα. Στόχος είναι η δικαιότερη χρέωση των οδηγών και την Πέμπτη 24/02/2011, ο υπουργός Υποδομών, Δημ.Ρέππας υπέγραψε απόφαση με την οποία συστήνεται σχετική επιτροπή “για την επίτευξη και διασφάλιση της Εθνικής Διαλειτουργικότητας των ηλεκτρονικών διοδίων και την εξέταση θεμάτων εμπορικής εκμετάλλευσης αυτοκινητοδρόμων ή μεγάλων τεχνικών έργων με διόδια”.

Η απόφαση του κ.Ρέππα ορίζει ως αντικείμενο της επιτροπής την “προώθηση όλων των θεμάτων που σχετίζονται με την επίτευξη και διασφάλιση της Εθνικής Διαλειτουργικότητας των ηλεκτρονικών διοδίων και την εμπορική εκμετάλλευση αυτοκινητοδρόμων ή μεγάλων τεχνικών έργων με διόδια”. Ενδεικτικά σε αυτά περιλαμβάνονται:

  • Η διασύνδεση των συστημάτων ηλεκτρονικής πληρωμής των φόρων χρέωσης διοδίων για την εξασφάλιση της δυνατότητας διέλευσης από όλες τις περιοχές διοδίων στο εθνικό διευρωπαϊκό δίκτυο με ένα μόνο συμβόλαιο έγκυρου παρόχου υπηρεσίας τηλεδiοδίων
  • Ο καθορισμός των βημάτων για την εξέλιξη του συστήματος και την ένταξη των στοιχείων διαλειτουργικότητας του στην Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Τηλεδιοδίων
  • Θέματα αναγνώρισης και βεβαίωσης παραβάσεων, καταλογισμού χρεώσεων και ελέγχου τήρησης των υποχρεώσεων των χρηστών υπηρεσιών τηλεδιοδίων
  • Η δυνατότητα χρέωσης των χρηστών υπηρεσιών τηλεδιοδίων σύμφωνα με τη διανυόμενη απόσταση, η θέσπιση εκπτώσεων σε ειδικές κατηγορίες χρηστών ή η καθιέρωση εμπορικών πακέτων.

Το Τηλεδιόδιο θεσπίστηκε στη χώρα μας το 2007 με προεδρικό διάταγμα του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ, το οποίο ενσωμάτωσε την ευρωπαϊκή οδηγία 52/2004. Ο τελικός στόχος του νομοθετήματος είναι να κινείται ο οδηγός σε στην Ελλάδα και την Ε.Ε. “με μία συσκευή και ένα συμβόλαιο”.

[Πηγή: tovima.gr]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Κλειστή μέχρι την 1η Μαΐου η σήραγγα “Μαλακάσι Α” της Εγνατίας Οδού

Η σήραγγα στην Κατάρα, "Μαλακάσι Α", παρόλο που δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στατικότητας, θα παραμείνει κλειστή μέχρι την Μεγάλη Τετάρτη, 1η Μαΐου, προκειμένου να...