Όπως έχουμε αναλύσει και στους τεχνικούς κανονισμούς του 2011, αλλάζουν αρκετά στην Formula 1. Επανέρχεται το K.E.R.S, η πίσω πτέρυγα γίνεται κινούμενη, τα ελαστικά είναι νέα και η φθορά που παρουσιάζουν μεγαλύτερη και φυσικά για πρώτη φορά θα δούμε 20 αγώνες μέσα σε μία χρονιά. Ελπίζουμε όλα αυτά να κάνουν τη σεζόν ακόμα πιο συναρπαστική και ενδιαφέρουσα.

Αυτό πιστεύει και ο Sebastian Vettel, με τον Πρωταθλητή να δηλώνει ότι η φετινή χρονιά μόνο εύκολη δεν θα είναι. Μπορεί για πολλούς να είναι το πρώτο φαβορί για τον τίτλο, και λόγω της απόδοσης της Red Bull RB7, όμως ο Γερμανός δεν δίνει το χρίσμα τον εαυτό του.

Είναι αρχή και είναι πολύ δύσκολο να πω. Δεν έχω κάποιο πλεονέκτημα με το να έχω τον αριθμό “1” στο αυτοκίνητό μου. Προφανώς είναι ένα όμορφο συναίσθημα και σίγουρα ήταν μια μεγάλη επιτυχία και μια μεγάλη ανακούφιση για μένα την τελευταία σεζόν. Ας ελπίσουμε ότι αυτό με έχει κάνει λίγο πιο δυνατό, αλλά παρ’ όλα αυτά θα είναι μια μακρά, σκληρή και δύσκολη σεζόν.

Φαίνεται να έχουμε ένα καλό μονοθέσιο, αλλά είναι ακόμα πολύ νωρίς για να μιλάμε γι’ αυτό θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε. Έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές, πράγμα που μεταφράζεται σε πολλή δουλειά προσπαθώντας να είμαστε έτοιμοι στην αρχή της νέας χρονιάς.

Τώρα είμαστε πολύ απασχολημένοι με την προετοιμασία, και όλοι κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να έχουμε το καλύτερο δυνατό πακέτο. Ποτέ δεν έχεις κάνει πολλά για να είναι έτοιμο το μονοθέσιο. Τα ελαστικά είναι πολύ διαφορετικά σε σχέση με πέρυσι, αλλά και πάλι είναι τα ίδια για όλους.

Νομίζω ότι οι αγώνες θα αλλάξουν και ότι το να κάνουμε 1 ή και 2 pit stops θα είναι αδύνατο στην φάση που είμαστε, οπότε θέλουμε τουλάχιστον 3 ή 4 pit stops, πράγμα που θα δώσει περισσότερο ενδιαφέρον.

[Πηγή: planetf1 | Photo copyright: Paul Gilham/Getty Images]

  • maria

    ….συμφωνώ, όπως επιτέλους να δώ κ τη Renault ως ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο!…..η Williams θέλει ακόμη προσπάθεια κ της εύχομαι τα καλύτερα, γιατί όσo περισσότερα καλύτερα μονοθέσια, τόσο πιο συναρπαστικό το πρωτάθλημα!…..ΚΕRS, pit stops, πίσω κινούμενη πτέρυγα, γρήγορη φθορά των ελαστικών, ναι!!!!!!!!!!:-)