Μπορεί να έχει συμβόλαιο με την Mercedes-Benz για την παροχή κινητήρων μέχρι το 2015, ωστόσο, ο Martin Whitmarsh δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να δούμε ένα μονοθέσιο 100% κατασκευασμένο από την βρετανική ομάδα.

Η McLaren έχει κατασκευάσει μόνη της τον twin-turbo V8 3,8 λίτρων απόδοσης 600 ίππων για την MP4-12C. Τα πράγματα όμως είναι διαφορετικά στην Formula 1. Από το 2013 η Formula 1 επιστρέφει στους turbo κινητήρες και ίσως νέοι κατασκευαστές προσεγγίσουν την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Δεν αποκλείουμε τίποτα, γιατί είμαστε μια φιλόδοξη ομάδα. Η Formula 1 είναι το τρίτο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στον κόσμο και το καλύτερο περιβάλλον για να διαφοροποιηθούν οι μάρκες. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν έχουμε σχέδια για να κατασκευάζουμε πάνω από 4.500 MP4-12C κάθε χρόνο. Συγκρίνοντας το κόστος από την παραγωγή ενός κινητήρα της Formula 1 με τα 4.500 αυτοκίνητα, βλέπουμε ότι αυτό πιθανόν να μην είναι σωστό επιχειρηματικό μοντέλο.

Ο Whitmarsh σαν πρόεδρος της FOTA, δεν δίστασε να ασκήσει ήπια, όμως, κριτική και στους turbo κινητήρες του 2013.

Αν δεν καταφέρουν να προσελκύσουν νέους κατασκευαστές, τότε ένας από τους κύριους στόχους θα έχουν χαθεί.

[Πηγή: motorsport | Photo copyright: FRED DUFOUR/AFP/Getty Images]

  • Monder

    giati den lene stous iapones na kanoun auto pou kseroun kalutera na ftiaxoun 1 kinhthra diamanti opws kanei h honda tosa xronia k opws ekane na exoume stigmes opws mclaren honda na 8umi8oume ksana epoxes senna

  • Nomizo, pos to moter tis MP4-12c to kataskeuazei mia eksidikevmenei Germaniki etairia, enonomati MAHLE!