Ο Fernando Alonso έφυγε νωρίς από το Circuit de Catalunya, αφού λόγω της βροχής που έπεφτε στην πίστα την τελευταία μέρα των δοκιμών, δεν θα μπορούσε να πάρει κάποια επιπλέον χρήσιμα δεδομένα για την 150° Italia. Η Ferrari έχει καλύψει τα περισσότερα χιλιόμετρα, κάνοντας κατά μέσο όρο 100 γύρους κάθε μέρα!

Ο Ισπανός θεωρεί πως ή ομάδα του είναι πανέτοιμη για την Μελβούρνη, όμως, δεν είναι σίγουρος για το πόσο ανταγωνιστική θα είναι η Ferrari σε σχέση με τους αντιπάλους της.

Νομίζω ότι θα φτάσουμε στη Μελβούρνη όντας 100% έτοιμοι, αλλά δεν ξέρουμε αν αυτό θα είναι αρκετό για να κερδίσουμε, δεν θα ξέρουμε μέχρι να να πάμε εκεί. Νιώθω αυτοπεποίθηση όπως και πέρυσι πριν από την έναρξη της σεζόν. Είμαστε σε καλή κατάσταση, αν και γνωρίζουμε ότι δεν θα τρέξουμε μόνοι μας. Θέλουμε να κερδίσουμε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αν δεν το κάνουμε θα είναι καταστροφή. Ο αθλητισμός δεν μπορεί να είναι απλώς ζήτημα νίκης ή ήττας.

Αν νικήσουμε να είναι φανταστικά, αλλά να δεν το κάνουμε θα προσπαθήσουμε σαν πέρυσι, όπως κάνει πάντα η Ferrari. Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι θα πρέπει να πιέσουμε για ανάπτυξη, όπως την περασμένη σεζόν. Για παράδειγμα ελπίζω ότι στο Albert Park θα έχουμε μερικές αναβαθμίσεις, ιδίως μια μπροστινή πτέρυγα, η οποία θα μπορέσει να μας δώσει λίγο ακόμα απόδοση.

Ο “El Nano” είχε δηλώσει πως το 2011 ο Schumacher θα είναι ένας πολύ δυνατός αντίπαλος. Και συνεχίζει να το πιστεύει.

Πιστεύω ότι η Mercedes έχει δείξει ότι έχει κάνει ένα καλό βήμα μπροστά από την έναρξη των δοκιμών και μπορεί να είναι από τα φαβορί για την Μελβούρνη. Είναι φυσιολογικό ότι με ένα γρήγορο αυτοκίνητο ο Michael θα γίνει άμεσα ανταγωνιστικός. Δεν είναι έκπληξη γιατί συνεχίζω να πιστεύω ότι το γκρουπ Red Bull, McLaren, Mercedes, Renault και ίσως η Williams, μαζί με εμάς μπορεί να στοχεύουν σε νίκες τους πρώτους αγώνες.

Τότε θα δούμε μια πιο ρεαλιστική εικόνα της κατάστασης και ποιες ομάδες θα είναι εκτός πρωταθλήματος, ελπίζοντας ότι θα μπουν και αυτές στη διεκδίκησή του. Δεν νομίζω ότι θα είναι μεγάλη διαφορά για μας αν είμαστε μπροστά ή πίσω από την Red Bull, που ίσως είναι το φαβορί, όσον αφορά τη δουλειά που έχουμε να κάνουμε. Αν πρέπει να καλύψεις διαφορά πρέπει να βιαστείς, ενώ αν έχεις το πάνω χέρι πρέπει να δουλέψεις για να μείνεις πρώτος. Έτσι είναι η Formula 1. Ο στόχος είναι να έχεις πάντα το ταχύτερο πακέτο. Κι άλλα στοιχεία μπορεί να είναι κλειδί κάποιες φορές, αλλά μακροπρόθεσμα, το πιο βασικό είναι ότι με το ταχύτερο πακέτο κερδίζεις.


[Πηγή: Ferrari]

  • FERRARI-PURE PASSION

    Εγω ειμαι αισιοδοξος και περιμενω πολλα για φετος!!!!!Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα ειμαστε εκει και θα παλευουμε για νικες και βαθρα!!!!!!Ελπιζω το πρωτο να ειναι πιο συχνο!!!!!!