Περιμέναμε ότι στην Αυστραλία θα έχουμε επιτέλους την αύξηση των προσπερασμάτων που ζητούσαμε, ωστόσο, η κινούμενη πίσω πτέρυγα ή αλλιώς DRS (Drag Reduction System) δεν βοήθησε σχεδόν καθόλου, κάτι που έχει προκαλέσει ανησυχίες για την αποτελεσματικότητα του συστήματος.

Ακόμα και ο Charlie Whiting, τεχνικός έφορος της FIA, παραδέχθηκε πως το DRS δεν επέδωσε όσα αναμενόταν. Έτσι, το σύστημα θα εξεταστεί ξανά και μπορεί να γίνουν αλλαγές μετά από το GP της Κίνας.

Προφανώς θα εξετάσουμε το σύστημα ξανά για να γίνει πιο αποτελεσματικό. Όμως, η πίστα της Μελβούρνης δεν ήταν η ιδανική γι’ αυτό. Η ευθεία είναι πολύ μικρή και η τελευταία στροφή πολύ γρήγορη. Θα δούμε τι θα γίνει στην Μαλαισία και την Κίνα και αν χρειαστεί θα προσαρμόσουμε το σύστημα.

[Πηγή: thef1times | Photo copyright: Vodafone McLaren Mercedes/hoch-zwei.net]