Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, η απόδοση της 150° Italia δεν ήταν η αναμενόμενη, και στη Ferrari το βασικό ζητούμενο είναι η βελτίωση του ιταλικού μονοθεσίου στις κατατακτήριες, εκεί που εντοπίστηκε το κύριο πρόβλημα, καθώς στον αγώνα ο ρυθμός των Fernando Alonso και Felipe Massa ήταν καλύτερος.

Ο Αναπληρωματικός Τεχνικός Διευθυντής της Ferrari, Pat Fry υπογραμμίζει:

Μετά από τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία, ξοδέψαμε πολύ χρόνο στην ανάλυση δεδομένων και είναι σαφές ότι ο ρυθμός μας ήταν σίγουρα καλύτερος από εκείνον που είχαμε στις κατατακτήριες. Το βασικότερο είναι να καταλάβουμε πως το αυτοκίνητό μας χρησιμοποιεί τα ελαστικά, έτσι στο μεγαλύτερο μέρος της ανάλυσης εστιάσαμε στην απόδοσή μας στον έναν γύρο, σε σύγκριση με την απόδοσή μας στον αγώνα. Επιπλέον, υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες, όπως η αεροδυναμική, στους οποίους μπορούμε να ξεκλειδώσουμε ακόμα περισσότερη απόδοση. Το αποτέλεσμα όλης αυτής της ανάλυσης, είναι η δημιουργία μιας βάσης για ένα πρόγραμμα δοκιμών πάνω στο οποίο θα εργαστούμε στη Μαλαισία.

Η ιταλική ομάδα θα έχει κάποιες αναβαθμίσεις για την πίστα της Sepang, και η Παρασκευή θα είναι μια δύσκολη μέρα για τους μηχανικούς, αφού θα έχουν πολλή δουλειά για να αναλύσουν τα δεδομένα που θα πάρουν από το μονοθέσιο. Ο Βρετανός πρόσθεσε:

Μετά από την ανάλυση των δεδομένων που πήραμε στη Μελβούρνη, ήδη υπάρχουν πράγματα που σκοπεύουμε να αλλάξουμε και να βελτιώσουμε για τη Μαλαισία. Αυτά θα προστεθούν σε ένα ήδη πολυάσχολο προσχεδιασμένο πρόγραμμα δοκιμών με αναβαθμίσεις που είχαν προγραμματιστεί γι’ αυτόν τον αγώνα. Επίσης, έχουμε προσθέσει ακόμα 3 ή 4 εξαρτήματα και πιθανόν να έχουμε ακόμα περισσότερα που θα έρθουν μεταξύ της Μαλαισίας και της Κίνας. Είναι περίπτωση σταθερής ανάπτυξης καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.

[Πηγή: Ferrari]

  • srss

    οπως ειναι η φ1 σημερα οι κατατακτηριες ειναι το παν… αν ξεκινας απο την pole position κατα 90% εχεις νικησει