Ο Fernando Alonso μπήκε στο club αυτών που αντιτίθενται με την μαλακή γόμα της Pirelli που έχει ως αποτέλεσμα η πίστα να γεμίζει κομμάτια από λάστιχο, τα γνωστά marbles. Ο Ισπανός με δηλώσεις του αναφέρει ότι τα Marbles συντρέχουν λόγους ασφαλείας. Μάλιστα τα Marbles ήταν ο λόγος που ο Vitaly Petrov βγήκε εκτός πίστας στην στροφή 8 στην Μαλαισία, με αποτέλεσμα να απογειωθεί και να σπάσει η κολόνα του τιμονιού.

Υπάρχει κάποια ανησυχία για τις πίστες του Καναδά, της Σιγκαπούρης και του Μονακό, όπου θα αναγκαστείς να ντουμπλάρεις πολλές φορές τα προπορευόμενα μονοθέσια. Αυτό θα σε αναγκάσει να πατήσεις στο ακάθαρτο μέρος που θα έχουνε μαζευτεί marbles. Με τα marbles στα ελαστικά σου είναι πολύ πιθανό να να χάσεις τα φρένα και φύγεις ευθεία στην επόμενη στροφή. Μπορεί η πίστα της Μαλαισίας να είναι αρκετά φαρδιά, αλλά θα υπάρξουν δυσκολίες σε στενές πίστες.

Από την πλευράς της η Pirelli, μέσω του αγωνιστικού διευθυντή της Paul Hembery επιβεβαίωσε τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ομάδες με τα marbles στη Μαλαισία. Επέμενε ότι κάτι τέτοιο δεν είδανε ποτέ σε όλες τις δοκιμές που έγιναν τον χειμώνα που τότε.

Ότι και να λένε εκεί στη Pirelli πρέπει να τα κάνουνε λίγο σκληρότερα. Τα ελαστικά βούτυρο που είδαμε στη Μαλαισία προσωπικά τα βρίσκω καταστροφικά για το sport.

[Πηγή: eurosport]

  • Monder

    sumfonw me ton alonso pes oti 8es na prosperaseis pou 8a patiseis xeirotera einai ta pirelli ferte ta bridgestone piso na doume ligo 8eama twra mono pit stop vlepoume pit stop…anti oi odhgoi na pigaoun tapa pigainoun suntiritika min xalasoun ta pirelli eleos…auta einai m*lakies kata tin tapinh mou apopsh apo pote h f1 egine agwnas antoxhs k oti taxuthtas…otan oi odhgoi pigainoun suntiritika dn 8a doume oute prosperasmata oute tipota oute la8oi…oso anafora ta marbles mporoun na se tuflousoun na sou spasoun psigia akoma k na kolisei k to moter

  • Ανδρέας-Αλόνσο

    Έχει δίκιο ο αλόνσο,πολλά τα marbles των ελαστικών,πρέπει κάτι να κάνουν εκεί στην Πιρέλι.

    @Monder.Ναι όντως έτσι όπως είναι τα ελαστικά χρειάζεται να κάνουν συντήρηση,θα έπρεπε να είναι πιο ανθεκτικά τα ελαστικά,αλλά και από την άλλη,τουλάχιστον στους δύο αγώνες που είδαμε,δεν είδα κανέναν να κάνει τρωμερή συντήρηση,είδαμε θεαματικούς αγώνες και όλοι επιτήθωνταν και φυσικά είδαμε ωραίες προσπεράσεις,οπότε καλά είμαστε μέχρι στιγμής.

  • Mika

    Ontws symfwnw ki egw, se pistes opws to Monaco h o Kanadas,an ta pathseis tha kollhseis stis mparieres…Den einai kalo ayto gia to sport.
    H Pirelli exei to elafryntiko pws einai h 1h ths xronia ki ousiatika twra mathainei, opote pali kala ki ayta pou kanei..Prepei omws na ginoun sklhrotera, den mporei kathe 10 gyrous, me ta malaka, na mpaineis mesa…

  • Darth Phaethon

    Παίδες η Pirelli έκανε αυτό που της ζητήθηκε, ελαστικά που φθείρωνται γρήγορα ώστε να πέφτει η απόδοση τους.
     

  • Δεν έκανε ελαστικά, βούτυρο έκανε! είπανε να φθείρονται αλλά όχι και έτσι! :P αυτά με 2 γρήγορους γύρους (στις κατατακτήριες πχ) καταστρέφονται!

  • parsik

    Αν θυμαμαι καλα στον πρωτο αγωνα, o σχολιαστης του BBC ειχε πει οτι η Pirelli κατασκευασε τα ελαστικα ετσι ωστε να χανεται η αποδοση τους γρηγορα και οχι να φθειρονται και να καταστερφονται τοσο γρηγορα. Ισως να ηταν αυτο το σκεπτικο, αλλα ελεος… ενα μικρο μπλοκαρισμα και ενας ταχυτερος γυρος = παω ευθεια στην επομενη στροφη. Τρεμω στην ιδεα πχ τωρα στην Κινα που καποιος θα χει τα μαλακα για 6-7 γυρους και στο τελος της μεγαλης ευθειας  χρειαστει να φρεναρει οριακα με 320+…. Δεν προαγεις το θεαμα ετσι… Ελεος!!!! Go mclaren go

  • johnnyxp64

    nai re to parakan!

  • Giorgos

    Na ta paroun kai na ta pane piso spiti tous ferte tous Gallous piso Michelin oti kalitero eixe perasi apo ti F1 kalitera kai apo ta bridgestone otan agonizontan dipla dipla
    Ta Pirelli mono gia autokinita paragogis aksizoun (blepe Ferrari) tipote allo opos eipa kai allou oute gia kapotes den kanoun akoma kai oi Durex an kataskebazan elastika gia tin F1 kalitera tha itane :) Kai den nomizo h FIA na parakgile elastika pou na fthironte stous 2 gurous kai me ena klidoma autoi mexri ekei eftanan den ixan ksanadoulepsi me kati tetio ksana. Kala ta lete gia Monaco Canada ktl se pistes opos to SPA kai h Montza pou oi taxitites einai megales ti ginete otan o piso tha “troei” ta komatia tou mprosta.
    An den “sfiksoun” ta migmata den mas blepo na blepoume theama extos kai an arxisoun na bathmologoun ta PITSTOP (F1 PITSTOP GP) alla akoma kai ekei tha mas patisi kato h Red Bull ;)

    • Giorgos

      Kai den nomizo to oti ftiaxnei elastika gia to WRC kai gia ta superbikes na simeni oti exei ti texnologia kai ti texnognosia pou xriazete gia na ftiaksis elastika gia ti F1 pou oi taxitites auksomiononte me toso megali diafora kai ioi kathetes dinamis lionoun stin kirioleksia ta elastika, an to pio kontino pou ixan san gnosi kai ipan as to kanoume kai auto itan ta Superbikes epeksan kai XASAME emeis oxi auti giati auti ta dis tous ta pernoun emis omos den pernoume to theama pou mas yposxonte edo kai 3 xronia.

  • Dim

    H Pirelli ekane akrivws oti tis zitise h FIA!An mporesoun na veltiwsoun to thema me ta marbles tha einai ola ok.Ta elastika ontws “teleiwnoun” grigora(eidika ta malakotera)alla auto sigoura voithise sto theama.Kai eksallou kai ta 80’s h diatirisi twn elastikwn epaize spoudaio rolo,opote opws ekeinoi oi pilotoi allaksan to stil tous,to idio tha kanoun kai oi simerinoi!Allos pio grigora kai allos oxi toso!Proswpika pisteuw pws isws na eprepe na tous afisei h FIA na kanoun kai ena lastixo mono gia ta dokimastika wste na mporoun na piezoun afova gia tin pole,xwris na skeftontai ton agwna.

  • Giorgos

    Nai file Dim alla to 80 egine to antitheto apo Bias ply (kina elastika me nima kai tixomata san auta pou blepis stin ethniki pou afinoun piso tous oi ntalikes me to leuko nimataki mesa) pidiksan sta Radial pou efere h Michelin pou edinan kaliteri prosfisi (traction) se antithesi me ta Bias Ply ta Radial eixan megaliteri diarkia zohs kalitero patima kai ligoteri katanalosi sta kausima kai itan kalitera odigika kai edinan kalitero kratima stis strofes ara otan eginan autes oi allages eginan pros to kalitero auto pou egine edo egine gia na kanei pio grigora ta autokinita gia 10 max girous kai meta na arxizei to “mauro xalazi” kai meta oi eksogenis paragontes (PIT CREW) ftiaxnoun prosperasis. Idea mou einai h apo tote pou girisan ta slik miothikan ta aerodinamika to launch control kai to traction control (pou ola auta ta ekanan gia na auksisoun to theama kai ta prosperasmata) tote itan i teleutea fora pou idame maxes kai theamatika prosperasmata apo ton Kimi kai ton Alonso meta apo “OOOOOLES autes tis allages gia to kalitero theama kai ti pio “PRASINI” F1 ti idame SKATA idame  prosperasis ta pit logo stratigikis kai tipota allo aaa min ksexaso tis pines gia ta pigenne ela kai gia mikrotrakarismata pou alles fores tha katagrafontan san Race incident. AAA ksexasa ta idia ASTERIA pou edosan autes tis gelies pines proxtes tha inai agonodikes kai sti Kina. Auto itan pou legane o Todd kathe agona alloi agonodikes.
    Any way Paides tha ta poume aurio.

    • Dim

      Gia ta elastika twn 80’s exeis dikio,omws dn allazei to gegonos pws oi pilotoi prosarmostikan stis apaitiseis twn elastikwn kai oxi to antitheto.Oso gia tis maxes alonso-kimi…poies maxes???To oti dn ginontai prosperasmata einai provlima twn teleutaiwn 10-15 xronwn,to 2005 h’ to ’07 dn itan kai kalitera ta pragmata.Ta elastika fetos dn eginan pio grigora gia 10 girous.Malista,ta pirelli einai pio arga apo ta bridgestone,ta monothesia exoun ginei pio grigora!Eksallou h FIA thelei oi agwnes na diarkoun apo 1:30 wra ews 1:45.POTE LIGOTERO!an thimasai to 2004 to grand prix tis Monza eixe diarkesei 1:15!To eidan auto ta kefalia tis F1 kai ksekinisan oi sizitiseis gia ta elastika(enas promitheftis-epanafora slick-akoma kai perissotera aulakia!)
      Oso gia to TC to epaneferan to 2001 giati pisteuan pws kapoies omades to xrisimopoiousan paranoma kai h idia h FIA dn mporouse na to astinomeusei eparkws.Simera me tis standar monades CPU (ipotithetai) to thema exei leiksei.
      Telos pisteuw pws o agwnas tis malaisias itan arketa kalos kai an thes mporw na metrisw ta prosperasmata entos pistas(kai tis maxes pou dwthikan) kai eimai sigouros pws einai poli perissotera apo kathe allo agwna se auti tin pista ta teleutaia 10 xronia(me eksairesi tous vroxinous agwnes).
      P.S.Oi poines se Ham kai Alonso itan toulaxisto GELIES!!!

  • Giorgos

    PROINI GLOSSODIARIA PAIDES FILOI PETROLHEDS, FILE MITSO NAI MAZI SOU! simfono alla otan eginan ti dekaetia ton 80s oi allages ginontan pros to kalitero diladi tous edinan kalitera ergalia gia na kanoun ti doulia tous tora ta ergalia apla fthironte pio grigora kai prepei na mathoun na min ta piezoun oso piezan prin  E! pos tha boithisi auto sto na anebi to theama? Otan egrafa gia prosperasmata sta pit den milaga gia malesia milaga gennika gia ta teleutea xronia pou allaksan tous kanones gia ta elastika simfono oti sti malesia idame pio polla prosperasmata apo kathe alli xronia sti malesia kai ixe to xerak tou to KERS alla kai to DRS alla ta elastika itan esxos den boithisan to theama mas mperdepsan akoma pio poli oi mprosta den ixan goma gia na piesoun kai otan piezan oi omades tous elegan KANTE PISO gia na termatisoume, Exeis dikio gia to TC to epsaksa (ena mialo ximona kalokairi poses plirofories na thimase) pleon to ftiaxnei h Mclaren gia olous. Den tha simfoniso omos sto oti gia ta teleutea 10 -15 xronia den exoume prosperasmata (ksexnas to Montoyia kai to ksnaleo Kimi kai Alonso to 05 giati to 06 gamithike h Mclaren alla psiloanebene h Ferrari) toulaxiston giati to problima me tis prosperasis egine entonotero meta to 07 opou arxise h FIA na kanei megales allages kinitires elastika promithetes STREAT PISTES (MODA kai auti den mas eftane to istoriko Monaco) kai ta alla ta TC LC (ESP ABS AC :) kai alla tetia) Any way Den thimame ta teleutea 20 xronia pou parakoloutho kai asxoloume me tin F1 na exo ksanadei alastika na lionoun san boutiro (kai exei dikio o Auto) 
    Kai tora pou to skeutome pio kathara LES autos na einai o logos pou h FIA eble akoma 2 sirmatoskina na kratane tous troxous kai oxi to thema ASFALIA pou mas elegan? H FIA exei kanei ta PANTA Apagoreuse tis allages elastikon kata ti diarkia enos agona 05 meta mas ta efere piso gia dikous tis logous pou prepei na itan paromioi me ton logo pou apagoreutikan stin arxei (na kopsoun tin pantodynamia tou Schumacher kai tis Ferrari) kai ta kataferan afou to epomen protathlima irthe apo ton Kimi to 07 Meta eipan as kopsoume kai tous anefodiasmous eeeee imarton mexri to 13 tha feroun lene kai ta turbo piso me kinitires 1800-1600. Fatnei pia kathe xrono theloume o kathenas 5 PHD kai 7 metaptixiaka gia na katalaboume tous kanonismous tous. Exo mia Idea AS PAGOSOUN TOUS KANONISMOUS kai mia fora kai na tous kratisoun idious toulaxiston gia 5 xronia na dosoun mia eukeria stis omades na tous afomiosoun kai na eseliksoun ta autokinita etsi kai mono tha doume theama otan oi omades ekmetaleutoun tous kanonismous gia 5 xronia sto epakro (kserete eseis parathirakia ntoulapakia portoules) tote tha mas dinoun monothesea ikana na mas xarisoun to teama pou mas exoun sterisi. EYXARISTO KALIMERA SAS :D

    • Dim

      Poli swstos giorgo!AS PAGWSOUN EPITELOUS OI KANONISMOI!!Tha ksefigw ligo apo to thema alla thelw na pw kati pou me trwei!To provlima pleon einai h FIA,paei na kanei tin F1 amerikania san to Nascar h’ to NBA.Ena PROION dld,to opoio tha exei trela KERDOI gia tous amesa kai emesa emplekomenous(Gia na min ksexname ton kiprio mesazonta pou dn mas afise na doume to 2o GP persi)!Gia na exei kerdoi vevaia,prepei na exei kai endiaferwn kai opws sta nascar dn trexoun se vroxi(gia na min egkataloipoun oi xorigoi…eee sorry ta autokinita!)vgazoun gia psilou pidima kitrines simaies(elpizw na min to doume kai auto stin F1…)kai xarizoun pisw girous se odigous gia na mazeuontai ta amaksia ola mazi,kati paromoio prospathoun na kanoun kai edw mesw twn kanonismwn(Turbo 1600-apagoreusi pit stop-elastika-pagwma ekseliksis kinitirwn klp)!Moufa sinagwnismos dld!
      Elpizw mono na min to afisoun na perasei oi omades!Eksallou nomizw pws oloi protimoume na vlepoume pragmatiko sinagwnismo metaksi Ferrari-Mclaren-Williams-Rbr kai loipon xwris na legete F1(Concord agreement!!!),para mia nerovrasti me texnito sinagonismo “F1″…Auta,dn sas kourazw allo!!;)

    • Giorgos

      File simfono etsi einai alla ela pio konta mas oxi Nascar A1 theloun na to kanoun. Ton Andy Warholl (ECCLESTONE) ton ksexases kai autos exi to meridio tou sti masa kai mallon exei to megalitero komati tis pitas sto piato tou.
      File gia thimise mou ti eixe paixti giati ego thimame oti ton agona ton ixa dei edo sti kypro apo to sindromitiko LTV stin ellada giati denton idate?

  • parsik

    Στην Κινα το DRS (τρομαρα του) θα χρησιμοποιηθει σε τμημα της μεγαλης ευθειας…… Λετε γιατι φοβουνται οτι στο τελος καποια μονοθεσια ισως φτασουν τα 320++++++++ και απογειωθουν μη μπορωντας να στριψουν με τα μαλακα????? Λεω εγω τωρα???????????? Η φοβουνται οτι τα marbles παιξουν το ρολο βιδας και καρφωθουν σε καποιον??? Τελος παντων παιδια με ολους συμφωνω (Dm, Giorgos, auto) αλλα κατι πρεπει να γινει. Μη ξεχνατε οτι παλιοτερα δεν απαγορευοταν οι δοκιμες το χειμωνα και οτι οι οδηγοι και οι ομαδες μπορουσαν να προσαρμοστουν πιο γρηγορα στις οποιες αλλαγες καλυτερες η χειροτερες, αυτο ειναι αλλη ιστορια….. Φετος, οποια ομαδα ειναι πιο τυχερη, οποια “τρωει λιγοτερο λαστιχο” ή οποια δεν εχει να δοκιμασει καινουργια parts το ΠΣ φαινεται να χει το πλεονεκτημα την Κυριακη. Sοrry αν σας ζαλισα…. Go mclaren go…….

    • Giorgos

      ELA Mitso tora thimithika giati to ida apo LTV afou ixa ti NOVA GR epidi o ANT1 apofasise na to peksi poustika kai zitage ta 5 euro na to doume apo to site tou OK eimai Kalimenos.

  • Giorgos

    Sopa more pou mas kourases kita pio pano na deis ego ti exo kanei kentima kanoniko pio megalo kai apo to thema tou Giorgi
    Alla file exeis dikio ixa ksexasi telios tis dokimes ekseliksis tis paraskiniakes. Kati allo pou mou diafeugi ta set pou exoun einai metrimena gia olo to PSK h einai alla gia paraskeui kai alla gia to AGONISTIKO Dihmero? ase tha to psakso stous kanonismous tis FIA

    To brika

    Tyre allocation has been reduced for 2011, with 11 rather than 14 sets of dry-weather tyres available to each driver per race weekend. Drivers will receive three sets (two prime, one option) to use in P1 and P2 and must return one set after each session. A further eight sets will then be at their disposal for the rest of the weekend, although one set of each specification must be handed back before qualifying. (At certain events, teams may be given an extra set of primes for use in P1 and P2, or an additional specification of dry-weather tyre – again for P1 and P2 only – for evaluation purposes. Teams will be given at least a week’s notice when either of these scenarios is to occur.)

  • Dim

    Giorgos: ELA Mitso tora thimithika giati to ida apo LTV afou ixa ti NOVA GR epidi o ANT1 apofasise na to peksi poustika kai zitage ta 5 euro na to doume apo to site tou OK eimai Kalimenos.

     

    Auto me ta 5 euro-internetika-egine ston 1o agwna sto bahrain.Ton 2o agwna dn ton edeikse oute apo to site!!Eprepe dld na to doume mesw stream.To kalo einai oti ekei akous kai vlepeis poiotita BBC,pou dn xreiazetai na pw poso anwteri einai apo tin elliniki…