Στα πρότυπα της Veyron η επόμενη Ferrari Enzo με V8 bi-turbo κινητήρα

Σχετικά άρθρα


Η επόμενη Ferrari Enzo φαίνεται πως θα κινηθεί στο σκεπτικό της Bugatti Veyron, θα απαρνηθεί δηλαδή τον ατμοσφαιρικό της χαρακτήρα με τον V12 να αντικαθιστάτε από έναν bi-turbo V8 άμεσου ψεκασμού απόδοσης κοντά στα 700 άλογα. Φυσικά θα εξακολουθεί να δανείζεται πολλά μέρη της από το μονοθέσιο της F1, όπως το κιβώτιο ταχυτήτων, τα κεραμικά δισκόφρενα, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, με όλο το σώμα της να είναι κατασκευασμένο από carbon, αλλά η χρήση του δεν θα είναι τόσο εκτενής όπως κάνουν η Lamborghini, McLaren, BMW και Mercedes-Benz, μιας και θέλουν το αυτοκίνητο να μπορεί να επισκευαστεί σε περίπτωση ατυχήματος, όπως είχε δηλώσει παλαιότερα ο Amedeo Felisa.

Η νέα Enzo θα διαθέτει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα τα οποία θα είναι ικανά να επηρεάζουν την ροή του αέρα προς το πάνω μέρος του αμαξώματος όσο και από κάτω από αυτό.

Από τότε που παρουσιάστηκε η Enzo, o κόσμος έχει αλλάζει εντελώς, η τεχνολογία έχει εξελιχθεί πάρα πολύ και στην Ferrari δεν θα παίξουμε με τους αριθμούς.

δήλωσαν στο Autocar, πηγές της εταιρίας δείχνοντας οτι ο πήχης της τεχνολογίας στην νέα Enzo πρέπει να ανέβει πολύ περισσότερο από ότι είναι σήμερα.

Η νέα Enzo αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2012 και θα είναι μικρότερη σε διαστάσεις ώστε να μειωθεί το συνολικό βάρος, κίνηση που θα έχει ως αποτέλεσμα μικρότερη κατανάλωση και μειωμένους ρύπους. Από την άλλη κυκλοφορούν εδώ και καιρό φήμες, ότι η νέα Enzo θα είναι υβριδική.

[Πηγή: Autocar | Photos via: leftlanenews]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Tέλος παραγωγής για τη Ferrari Roma

Πριν ένα χρόνο η Ferrari αποκάλυψε την ανοιχτή έκδοση του ομορφότερου μοντέλου της γκάμα της, τη Roma Spider, οι παραδόσεις της οποίας ξεκίνησαν το...

Ασφαλιστική δίνει αποζημίωση €530.000 για τρακαρισμένη Ferrari SF90 Stradale

Το περασμένο φθινόπωρο ένας ιδιοκτήτης μιας Ferrari SF90 Stradale είχε ένα ατύχημα σε αυτοκινητόδρομο της Φινλανδίας, με τον οδηγό να διευκρινίζει ότι κινούταν εντός...
Autoblog.gr