Η επόμενη Ferrari Enzo φαίνεται πως θα κινηθεί στο σκεπτικό της Bugatti Veyron, θα απαρνηθεί δηλαδή τον ατμοσφαιρικό της χαρακτήρα με τον V12 να αντικαθιστάτε από έναν bi-turbo V8 άμεσου ψεκασμού απόδοσης κοντά στα 700 άλογα. Φυσικά θα εξακολουθεί να δανείζεται πολλά μέρη της από το μονοθέσιο της F1, όπως το κιβώτιο ταχυτήτων, τα κεραμικά δισκόφρενα, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, με όλο το σώμα της να είναι κατασκευασμένο από carbon, αλλά η χρήση του δεν θα είναι τόσο εκτενής όπως κάνουν η Lamborghini, McLaren, BMW και Mercedes-Benz, μιας και θέλουν το αυτοκίνητο να μπορεί να επισκευαστεί σε περίπτωση ατυχήματος, όπως είχε δηλώσει παλαιότερα ο Amedeo Felisa.

Η νέα Enzo θα διαθέτει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα τα οποία θα είναι ικανά να επηρεάζουν την ροή του αέρα προς το πάνω μέρος του αμαξώματος όσο και από κάτω από αυτό.

Από τότε που παρουσιάστηκε η Enzo, o κόσμος έχει αλλάζει εντελώς, η τεχνολογία έχει εξελιχθεί πάρα πολύ και στην Ferrari δεν θα παίξουμε με τους αριθμούς.

δήλωσαν στο Autocar, πηγές της εταιρίας δείχνοντας οτι ο πήχης της τεχνολογίας στην νέα Enzo πρέπει να ανέβει πολύ περισσότερο από ότι είναι σήμερα.

Η νέα Enzo αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2012 και θα είναι μικρότερη σε διαστάσεις ώστε να μειωθεί το συνολικό βάρος, κίνηση που θα έχει ως αποτέλεσμα μικρότερη κατανάλωση και μειωμένους ρύπους. Από την άλλη κυκλοφορούν εδώ και καιρό φήμες, ότι η νέα Enzo θα είναι υβριδική.

[Πηγή: Autocar | Photos via: leftlanenews]

  • LJ

    Αμα ειναι V8 και την ονομασουν κ Enzo, θα σηκωθει ο γερος απο τον ταφο και θα τους παρει κ θα τους σηκωσει. ΜΟΝΟ Ο V12 ΕΙΝΑΙ O ORIGINAL ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ FERRARI. Montezemolo ξαναεκανες το brand μεγαλο αντε να ασχολη8εις με την πολιτικη. Δεν ειπε κανεις τπτ για την V8 Cali αλλα για την FF δεν θα την βαλεις ετσι. Να δουμε τι θα γινει αν βγαλεις V8 Ferrari hyper-car!

  • thymios

    Γιατί είναι μόνο ο V12 γνήσιος κινητήρας Φερράρι;;; Επειδή ήταν η αγαπημένη διάταξη ενός ανθρώπου που γεννήθηκε τον προ-περασμένο αιώνα;; Ενός ανθρώπου που αρνιόταν πεισματικά να αποδεχθεί την ανωτερότητα των κεντρομήχανων; Ή μήπως ενός ανθρώπου, του οποίου η φίρμα κατάφερε να επιβιώσει μέσα στις δεκαετίες, λογω ΚΑΙ των 8 κύλινδρων μοντέλων της; Είναι ο ίδιος άνθρωπος που όταν θέλησε να δώσει το όνομα του αδικοχαμένου γιού του σε αυτοκίνητο, δεν επέλεξε V12
    Όλοι οι Φερραρίστι έχουμε αδυναμία στους V12, αλλά δε ταιριάζει σε αυτή τη φίρμα να μένει πίσω και να σκεφτεται αναχρονιστικά. Κάποτε η πόρσε σκεφτόταν έτσι και είπε αμαν να ξεφορτωθεί τα αερόψυκτα σαράβαλά της. Με εκείνη τη βλακώδη προσέγγιση, έφτασε στο παραπέντε απ το να εξαφανιστεί. Τώρα (και φυσικά λόγω και της βοήθειας από την κακάσχημη Καγιέν) η εταιρεία ευημερεί και έχει αναπτύξει πολύ υψηλή τεχνολογία. Όσες εταιρείες αρνήθηκαν την εξέλιξη για χάρη διάφορων “καπρίτσιων” συμβατών με την παράδοσή τους, τους έφαγε η μαρμάγκα. Κάποτε πάλι η Φερράρι αποφάσισε να “ξηλώσει” το αγαπημένο όλων χτένι και κάποιοι το θεώρησαν ιεροσυλία. Από τότε κανείς δεν έχει καταφέρει να φτάσει τη Φερράρι στο θέμα των κιβωτίων.
    Οι εποχές όμως άλλαξαν. Κι αν ένας V8 με τουρμπο είναι πιο αποδοτικός και πιο ελαφρύς, καλά θα κάνουν οι μηχανικοί να εφαρμόσουν τη βέλτιστη μηχανική λύση κι όχι να ασχολούνται με παραδόσεις και τις απόψεις του “Γέρου”. Πρέπει να σκεφτούμε τι ακριβώς θέλουμε από τη Φερράρι, μια εταιρεία της οποίας πελάτες δε θα γίνουμε ποτέ. Θέλουμε να παρουσιάζει αυτοκίνητα αιχμής ή παραδοσιακούς υπερ-δεινόσαυρους τύπου 575 με κοντά 2 τόνους βάρος, αλλά ντε και καλά V12; Δε λέω οτι προτιμώ V8, απλά θέλω η εταιρεία να παρουσιάσει ό,τι καλύτερο μπορεί, δίχως συμβιβασμούς. Στο κάτω κάτω φημολογείται οτι η 458 είναι ήδη ταχύτερη της Ενζο στο Μαρανέλο, άρα πρέπει να παρουσιάσουν κάτι πολύ πολύ καλύτερο, ώστε να αντιμετωπίσουν το νέο ανταγωνισμό.
    Το πιο ποθητό ίσως αυτοκίνητο των τελευταίων 30 χρόνων, η αξεπέραστη F40 είχε 8κύλινδρο. Και ναι, σε ήχο δε μπορούσε να συγκριθεί με την F50 που ακολούθησε. Αλλά μετά από άλλα 20 χρόνια, πάλι για την F40 θα εξακολουθούν να μιλούν…

  • ωραίος ο θύμιος! άκρως τεκμηριωμένη απάντηση! ;)

    χαίρομαι να διαβάζω τέτοιες απαντήσεις στο autoblog :D

  • LJ

    Λοιπον ενα-ενα:
    -Τι σχεση εχει το γεγονος οτι ο Enzo γεννηθηκε τον προ-περασμενο αιωνα. Ηταν ο Ιδρυτης αυτος που απο το 0 εκανε ενα θρυλο και καλα θα κανεις να ακους αυτα που λεει γτ χωρις την ιστορια σου εισαι ενα τπτ, γενικα στην ζωη. ΟΛΟΙ για ενα κομματι ιστοριας εριζουν.
    -Το πως θα μεινει η φιρμα πισω χρησιμοποιωντας τον V12 δεν μπορω να το καταλαβω?Εγω πιστευω οτι ο μονος λογος που γινεται ειναι για να γλιτωσει χρηματα μιας που εχει την τεχνολογια στον V8 απο την F1.
    -Ανεφερες την Porsche την εταιρια που εχει μεινει πιο πιστη απο ολες στην ιστορια της με την τοποθετηση του κινητηρα πισω απο τον πισω αξονα.Μηχανολογικα μεγα σφαλαμα ΟΜΩΣ με την επιμονη της ολα αυτα τα χρονια και με την εξελιξη σε καθε γενια εφτασε να εχει τελειοποιησει σχεδον το set-up σε αυτη την πολυ δυσκολη διαταξη.
    – Λες ”να ειναι πιο ελαφρης και αποδοτικος”. Εδω η VW για να συνεχισει την ιστορια της Bugatti εβαλε στην Veyron W16 με 4 τουρμπο και 4κινηση και θα εχει προβλημα βαρους και απωλειας αποδοσης η Ferrari με τον V12????Εκτος αν δεν εχει την τεχνολογα να προσπερασει αυτα τα προβληματα που θα της δημιουργησει ο V12.
    -Τα υπολοιπα που λες περι 575, Dino, επιβιωσης ειναι ασχετα με το θεμα γτ εδω μιλαμε για hyper-cars και οχι για grand tour cars η για μοντελα μαζικης παραγωγης στα οποια θα στηριξει η εταιρια την βιωσιμοτητα της.
    Για να συνοψισω δεν ειπα οτι η Ferrari δεν πρεπει να παει μπροστα.Το αντιθετο.Πως ομως θα πας μπροστα αν δεν κινησαι με γνωμονα την ιστορια σου και ταυτοχρονα κανεις εκπτωσεις στο research department? Δεν λεω να μην εχεις μια ολοκληρωμενη γκαμα με super cars, grand tour cars και cabriolets με V8 ακομα και V6 κινητηρες αλλα το hyper car σου που θα φερει το ονομα του ιδρυτη σου πρεπει σε αυτη την περιπτωση να ειναι V12.-
    Υ.Γ. Οσο για την F40 καθε κανονας εχει και την εξαιρεση του και για την Ferrari η εξαιρεση ηταν η F40 δεν νομιζω οτι υπαρχει χωρος για αλλη. Στην τελικη αν οι Ferrari του τυπου FF σε ικανοποιουν δικαιωμα σου εμενα οχι. Και ας μην αγορασω ποτε Ferrari πιστευω οτι μπορω να λεω την αποψη μου οπως εκατομυρια αλλοι fans της Scuderia.

  • LJ

    Για τα κεντρομηχανα εχεις δικιο, εδω ηταν λαθος ο ”Γερος”. Αλλα εγω του το συγχωρω εδωσε τοσα πολλα στην αυτοκινηση που δικαιουταν να εχει και καπου σφαλμα.

  • thymios

    Καλημέρα φίλε LJ,
    Απαντώ κι εγώ ανά τμήματα, για να έχει ο διάλογος μια δομή.
     
    Το οτι γεννήθηκε τον προ-περασμένο αιώνα σημαίνει πάρα πολλά. Ο άνθρωπος αυτός έκανε μεγάλη και τρανή μια δική του φίρμα-γέννημά του. Αυτό δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς που ξέρει τα στοιχειώδη γύρω από το αυτοκίνητο. Αλλά ας μην το διανθίζουμε (δε λέω οτι εσύ το κάνεις) με ρομαντικές προσεγγίσεις! ΟΚ δεν τα φτιαχνε και μόνος του! Στη δημιουργία της φίρμας (αγωνιστικά) πήρε ό,τι καλύτερο βρήκε από την Αλφα Ρομέο και έξοχους μηχανικούς. Είχε λοιπόν καταφέρει να συγκεντρώσει την αφρόκρεμα των μηχανικών στη μικρή του τότε ομάδα και μετέπειτα φίρμα. Συνεπώς οι ικανότητες του είναι αδιαμφισβήτητες σε θέματα οργάνωσης, καθοδήγησης κτλ, αλλά δε σημαίνει οτι ήταν ένας κορυφαίος μηχανικός της εποχής. Αν αυτό το λάβεις υπόψιν σου σε συνδυασμό με το γεγονός οτι ήταν εξαιρετικά ξεροκέφαλος και πεισματάρης (το παράδειγμα με τα κεντρομήχανα που ανέφερα πριν) ίσως συμφωνήσεις μαζί μου οτι οι μηχανολογικές του τοποθετήσεις δεν είναι “Ευαγγέλιο”. Και φυσικά ο άνθρωπος αυτός πέθανε στα τέλη της δεκαετίας του 80 σε βαθιά γεράματα. Αν μη τι άλλο, η εξέλιξη από τότε είναι ραγδαία και η πιστή τήρηση των λεγομένων του μοιάζει στα δικά μου μάτια εντελώς οπισθοδρομική. ΟΚ, προφανώς υπάρχει ένα πνεύμα γύρω απ τη φίρμα και πολύ καλώς κάνει! Δε θα άντεχα να δω πχ μια Καγιέν απ τη Φερράρι ή κάτι άλλο εκτός της ιδιοσυγκρασίας της, αλλά η εξέλιξη επιτάσσει την βέλτιστη επιλογή, για την επίτευξη των στόχων.
     
    Το οτι θα γλιτώσει η φίρμα χρήματα με τη χρήση 8κύλινδρου δεν ισχύει. Το να πιστεύει κανείς οτι οι κινητήρες παραγωγής έχουν την παραμικρή σχέση με αυτούς της Φ1 είναι αστείο. Μιλάμε για άλλη τεχνολογία. Κινητήρες που στροφάρουν κοντά στις 20.000 σαλ και αντέχουν ίσα ίσα 1500 χλμ προτού αντικατασταθούν όλα τα μέρη τους. Αντίθετα η χρήση του V12 θα ήταν σαφώς πιο οικονομική. Έχουν τον κινητήρα που με διάφορες τροποποιήσεις έχει τοποθετηθεί στην 612, στην 599, στην Ενζο, στην ΦΦ και φυσικά στην FXX και την GTO. Σε περίπτωση λοιπόν που έχουν επιλέξει 12κύλινδρο κινητήρα (θα δούμε τι τελικά ισχύει), η βάση είναι εξαιρετική ήδη. Αντίθετα δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή 8 κύλινδρος διαθέσιμος. Ο κινητήρας της 458, που κι αυτός έχει χρησιμοποιηθεί σε διάφορες παραλλαγές, δεν είναι υπερτροφοδοτούμενος. Και το να μετατρέψεις έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα με τόσο υψηλό όριο περιστροφής σε υπερτροφοδοτούμενο αποτελεί τεράστια εξελιξη, μόνο εύκολο δεν είναι. Άρα λοιπόν το θέμα κόστους είναι προς διερεύνηση…Το μοναδικό σχετικό με την Φ1 που ανέφερες είναι η πιθανότητα προσπάθειας της φίρμας να συσχετίσει το νέο μοντέλο με την Φ1 για λόγους μάρκετινγκ και γι αυτό να επιλέξει V8, όχι για λόγους κόστους.
     
    Για την Πόρσε διαφωνώ κάθετα. Η εταιρεία δε δικαιώθηκε με την επιμονή της. Η εταιρεία έφτιαχνε κάκιστες 911 που ήταν αδύνατον να τις κάνεις να στρίψουν σωστά. Είχε κινητήρες αερόψυκτους που έκαναν σα σκαραβαίοι και το καλοκαίρι ήταν άχρηστοι. Η Πόρσε (όσο κι αν δεν μας αρέσει σε όσους αγαπάμε την αυτοκίνηση) σώθηκε χάρη στην Καγιέν,η οποία με τη σειρά της εξελίχθηκε με τη βοηθεια της (μισητής σε μένα) VW. Μέχρι και την 993, όλες οι σειρές της 911 ήταν κακές. Το οτι τελειοποίησε όπως λες τη διάταξη είναι λογικό, αλλά αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση οτι έπραξε σωστά. Όταν ήταν κολλημένη στην παράδοση, είχε αερόψυκτα χρέπια, με δύο βαλβίδες στον κύλινδρο και βαλβίδες με κοκοράκια. Όταν κατάλαβε οτι έτσι δεν πήγαινε άλλο και βρέθηκε ένα βήμα πριν κλείσει, ήρθαν τα χρήματα απ το suv και το δίδυμο boxster/cayman (αργότερα) και κατάφερε να εξελίξει νέους κινητήρες, νέες αναρτήσεις και πλαίσιο.
     
    Η αναφορά στην Veyron είναι λίγο άσχετη. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο χωρίς κανένα απόλύτως νόημα, φτιαγμένο μέσα απ τη φαντασία μερικών υπεροπτών γερμανών. Εσύ δλδ ως φίλος της Φερράρι επιθυμείς η νέα Ενζο να αποδίδει 1000 ίππους, αλλά να ζυγίζει 2 τόννους;; Εγώ προσωπικά προτιμώ να έχει 700 ίππους, αλλά να ζυγίζει 1000 κιλά!
     
    Η αναφορά στην 575 είχε να κάνει με το γεγονός οτι αυτή η διάταξη με έναν τόσο μεγάλο κινητήρα οδηγεί σε μεγάλο βάρος. Να το πάμε αλλιώς; Η 599 GTO ζυγίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 1495 κιλά! Και πρόκειται για μια έκδοση σχεδόν αγωνιστική (λέμε τώρα). Η απλή 599 ήδη τρώει άφθονο ξύλο από την 458 στις πίστες. Η Ενζο ξεκίνησε με γνώμονα να μείνει κάτω απ τα 1200 κιλά, αλλά δεν τα κατάφερε.
     
    Απ την άλλη, αν θεωρείς οτι αυτά τα αυτοκίνητα (575, 550, 599 κτλ) είναι GT (που προφανώς είναι) και δεν ταιριάζουν στην κουβέντα μας, θύμισέ μου ποιό ήταν το τελευταίο hyper-car που πρόλαβε να δει ο “Γέρος” και τι διάταξη είχε. Το τελευταίο αυτοκίνητο του είδους ήταν η F40 και πριν από αυτήν η 288GTO, αμφότερες πανάλαφρες 8κύλινδρες υπερτροφοδοτούμενες. Είπες οτι η F40 ήταν η εξάιρεση, αλλά αυτή ήταν που στην ουσία δημιούργησε αυτή την κορυφαία σειρά hyper-cars!
     
    Αν τώρα απ όλα αυτά εξακολουθείς να πιστεύεις οτι μου αρέσουν οι Φερράρι τύπου ΦΦ, τι να πω! :) Προφανώς δεν έχει καταλάβει το πνεύμα μου! Για μένα η κάθε εταιρεία πρέπει να μένει πιστή στο πνεύμα και στην παράδοση/ιστορία της, μόνο όσον αφορά τη νοοτροπία που την διέπει και σε καμία περίπτωση στις μηχανολογικές επιλογές. Δεν είναι δυνατόν μια εταιρεία που είναι μπροστά σε όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις να επιλέγει να εγκαταστήσει έναν V12 μόνο και μόνο για λόγους ρομαντισμού ή μάρκετινγκ, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός έχει ανέβει πάρα πολύ. Γιατί έχει όντως ανέβει πάρα πολύ. Περιμένω απ την αγαπημένη μου φίρμα λοιπόν να παρουσιάσει κάτι που θα κάνει τον κόσμο να κρεμάσει τα σαγόνια του απ το δέος, όποια μηχανολογική διάταξη κι αν φέρει τελικά. Αρκεί να μπορεί να δικαιολογήσει αυτή τη διάταξη και φυσικά αυτό να αντικατοπτρίζεται στην πίστα, απέναντι στους αντιπάλους της.

  • LJ

    Φιλε Θυμιο να σου παμε λοιπον παλι με την σειρα:
     
    Θες να με πεις ρομαντικο, πες με μπορει και να ειμαι αλλα πιστευω ακραδαντα οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση μπορει να συνδιαστει η ιστορια με την αιχμη της τεχνολογιας. Αν δεν μπορει να την συνδιασει η Ferrari τοτε ποια αλλη μπορει?Ο Enzo αφησε την ”legacy” κληρονομια του και αυτη ηταν ο V12 δεν θα ηθελανα την δω να χανεται, πιστευω ουτε και εσυ. Θα ηθελα το high-end hyper-car της Ferrari και το GT της να εχει τον V12. Σκεψου οτι στο hyper-car θα γινει ευρεια χρηση carbon fiber δεν θα υπαρχουν sta-nav και αλλες πολυτελεις οποτε το θεμα βαρους μπορει να διαχειριστει. Στην τελικη σε ρωτω αν εχεις να διαλεξεις μεταξυ V12 με εκτεταμενη χρηση carbon ή V8 και περιορισμενη χρηση carbon για να επισκευαζεται το αμαξι σε περιπτωση ατυχηματος εσυ ποιο συνδιασμο θα διαλεγες?Εγω τον πρωτο.

    Επομενο. Ναι πιστευω οτι η τεχνολογια της F1 περναει στα αμαξια δρομου κ σου φερνω παραδειγμα τον εξαιρετικο κινητηρα V10 της BMW που ηταν αποτελεσμα της ενασχολησης της με το sport. Μπηκε στις M5 k M6.Ηταν τοσο καλος που αφαιρεσαν 2 κυλινδρους και τον εβαλαν στην M3.Αυτη την στιγμη η Ferrari εχει τεραστιο know how στους V8 απο την F1.Εσυ τι πιστευεις οτι θα κανουν καινουριο V8 turbo? Εγω λεω οτι θα χρησιμοποιησουν τον V8 της 458.

    Για την Porsche. Η Porsche χαντακωθηκε γτ οπως ειπες εφτιαχνε κακιστα αμαξια. Φυσικα και επρεπε να αντικαταστησει τα αεροψυκτα συστηματα και να βαλει αμεσο ψεκασμο. Το οποιο και εκανε και κρατησε και την RR διαταξη και τον προβληματικο εκ της φυσης του boxer(κραδασμοι, καταναλωση) και τα βελτιωσε αμφοτερα.Ναι η Cayenne(που δεν την βρισκω ασχημη και αντικειμενικα θεωρω οτι δεν ειναι απλα ολοι μας απεχθανομαστε αυτο που αντιπροσωπευει αυτο το αμαξι, γτ σαν προιον ειναι αρτιοτατο) εσωσε Porsche που ειχε μεινει πισω τεχνολογικα, δεν εφταιγαν οι 911 και τωρα αυτες πουλαει με την ιδια φιλοσοφια και παει μια χαρα. Αυτο πρεπει να κανει και η Ferrari να βασιστει και στην ιστορια της και στην τεχνολογια της. Το ενα δεν αναιρει το αλλο για εμενα.

    Η Veyron πως ειναι ασχετη αφου αυτη ειναι ο ανταγωνισμος σου, αυτη δε θες να ξεπερασεις?

    Η 575, η 612, η 599 κ.α ειναι GT και το μεγαλο τους βαρος ειναι λογω της πολυτελειας που κουβαλουν και τοσο του κινητηρα. Η F50 ηταν μονο 1230 κιλα!!!

    Την 288GTO την θεωρω αλλη κλαση αμαξι απο της F40, F50 k Enzo. Η 288GTO ειναι προγονος των 360, 430 κ 458. Σε αυτη την κλαση ταιριαζει τελεια ο V8.

    Εν τελει εσυ πιθανον να εισαι πιο ”τρελος” με την Scuderia απ οτι εγω. Εγω ειμαι ”τρελαμενος” με τα αμαξια γενικοτερα και σαν petrolhead που λενε, πιστευω οτι δικαιουμαι να αποκαλω τον εαυτο μου fan της Ferrari, ποιος δεν ειναι αλλωστε?Μου αρεσει να βλεπω τις διαφορες σχολες: V8 USA, V12 Ferrari Lamborghini, turbo και 4×4 Japan, RR k Boxer Porsche κτλ.Δεν λεω οχι στην εξελιξη και τις νεες τεχνολογιες θα ημουν χαζος αν το εκανα, εγω λεω συνδιασμο των δυο(ιστορια-τεχνολογια). Για παραδειγμα για εμενα η πραγματικη M3 σημερα ειναι η 335 που ειναι straight 6. Το 2πλο turbo που εχει ειναι η φυσικη εξελιξη σε αυτο ποτε δεν θα ελεγα οχι ισα ισα ειναι κατι που μου αρεσει! Καπως ετσι θα ηθελα την νεα Enzo ή F60 ή οπως αλλιως την πουνε.

    Υ.Γ. O Enzo ισως να μην ηταν ο καλυτερος μηχανικος αλλα ειχε οραμα και ιδεες και ανθρωποι σαν και αυτον πανε την αυτοκινηση μπροστα. Ενας τετοιος ηταν και ο Preston T. Tucker που εβγαλε το Tucker Sedan(αρχικα Tucker Torpedo) αλλα των εφαγαν οι Big Three του Detroit.Σε περιπτωση που δεν τον ξερεις διαβασε την ιστορια του ειναι παρα πολυ ενδιαφερουσα.Θα ηθελα καποια στηγμη να ανεβασω ενα αρθρο για αυτον και το αμαξι του στο blog.Να δουμε…
    Υ.Γ2 Συγνωμη αν το υφος μου ηταν καπως επιθετικο στην πρωτη απαντηση, δεν ειχα σκοπο για κατι τετοιο.
     

  • thymios

    Φίλε LJ σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα οτι γράφεις επιθετικά! Αντιθέτως χαίρομαι γιατί γίνεται μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με επιχειρήματα και μακάρι να βλέπαμε και τις απόψεις κι άλλων φίλων! :)
     
    Η Veyron είναι εξωφρενικά γρήγορη και φυσικά αυτήν θέλει να ανταγωνιστεί η Φερράρι. Ωστόσο η προσέγγιση της Μπουγκάτι είναι τελείως διαφορετική: αυτοκίνητο εξοπλισμένο μέχρι σκασμού, τεράστιο βάρος και εσωτερικά χλιδή, ένας συνδυασμός hyper-car & GT κατά κάποιο τρόπο. Η Φερράρι θέλει να την ανταγωνιστεί ως προς τις επιδόσεις. Εξάλλου από την εποχή του millechili ή όπως αλλιώς αυτό γράφεται στα ιταλικά, η Φερράρι έχει δηλώσει ποιά κατεύθυνση θέλει να ακολουθήσει: αυτήν του χαμηλού βάρους.
     
    Από κει και πέρα δεν τίθεται θέμα ποιός είναι πιο φανατικός φίλος της Φερράρι ή της αυτοκίνησης γενικότερα! Και σαφώς ξέρω πολύ καλά την ιστορία του Τάκερ κι ας μη με ενθουσιάζει καθόλου η αμερικάνικη αυτοκινητική σχολή.
     
    Στο θέμα της 288 θα διαφωνήσω εν μέρει. Ναι μεν ως βάση χρησιμοποιήθηκε η 308, αλλά το αυτοκίνητο εξελιχθηκε σε τεράστιο βαθμό και αποτέλεσε το πρώτο ειδικό υπεραυτοκίνητο της σειράς Φ40, Φ50, Ενζο. Άλλωστε μη ξεχνάμε οτι η Φ40 βασίστηκε πάρα πολύ στην 288 και συγκεκριμένα στην Evoluzione. Συνεπώς κατά τη γνώμη μου, όσο ανήκει η Φ40 στην κατηγορία των μικρών 8κύλινδρων, άλλο τόσο ανήκει και η 288 :)
     
    Οι κινητήρες που ανέφερες (Μ5/6, Φ50 κτλ) έχουν πραγματικά μικρότερη σχέση με την Φ1 απ όσο διαφημίζουν οι κατασκευαστές. Μπορεί να εφαρμόζονται νέες τεχνικές, τεχνολογίες και υλικά, αλλά αυτό δεν αναιρεί το κόστος εξέλιξης που απαιτείται για εφαρμογή αυτών των λύσεων στο δρόμο.
     
    Όσον αφορά την Φ50, ήταν όντως πανάλαφρη, όμως υπήρχαν συγκεκριμένα προβλήματα. Για την εξοικονόμηση βάρους (η Φ50 με το ζόρι είχε καλύτερο λόγο κιλών ανά ίππο σε σχέση με την Φ40), επιλέχθηκε να μην χρησιμοποιηθεί υποπλαίσιο για τη στήριξη του κινητήρα κι αυτός να στηριχθεί απ ευθείας πάνω στο πλαίσιο. Το αποτέλεσμα ήταν (σύμφωνα με τους ειδικούς που την οδήγησαν) απογοητευτικό σε σχέση με τις απαιτήσεις από ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
     
    Όπως και να χει, η επιλογή του V12 θα μου άρεσε και μένα, δεν είπα ποτέ οτι προτιμώ έναν V8! Αλλά αν δω ένα αυτοκίνητο τόσο εξελιγμένο και γρήγορο, δεν θα σταθώ σε καμία περίπτωση στην επιλογή του κυλινδρισμού.
    ΟΚ δεν είπαμε να είναι και ντίζελ, αλλά πιστεύω οτι η Φερράρι είναι πολλά περισσότερα από 12 ή 8 κυλίνδρους :)

  • LJ

    Φιλε Θυμιο χαρηκα για αυτη την κουβεντα και θα ηθελα και εγω την γνωμη αλλων επισκεπτων του site. Σε αλλα σημεια συμφωνουμε σε αλλα διαφωνουμε αυτο ειναι υγειες.
    Με στεναχωρησες βεβαια με την θεση σου σχετικα με την αμερικανικη σχολη της οποιας ειμαι μεγαλος fan. Παρακολουθω τις εξελιξεις της, βλεπω σχεδον φανατικα Nascar και καμια φορα Indy(καταραμενε Tony George κατεστεψες το CART) και θα ηθελα καποια στιγμη να αποκτησω ενα original(οσο γινετε στις μερες μας) αμερικανικο αμαξι, ειμαι και σε λαθος ηπειρο γμτ που να φερω 6.2L κινητηρα?!
    Ειμαι σιγουρος οτι το νεο hyper car της Scuderia θα ειναι breathtaking, μοναδικο οπως μονο η Ferrari ξερει.