Το ότι η Bugatti Galibier θα περάσει στη παραγωγή είναι κάτι που είχε γίνει γνωστό τους περασμένους μήνες. Και ενώ όλοι περιμέναμε να φορά τον ίδιο W16 8.0 λίτρων κινητήρα της Veyron που στην προκειμένη περίπτωση θα αποδίδει κοντά στα 800 άλογα με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, φαίνεται ότι πράγματα θα είναι λίγο διαφορετικά αφού θα υπάρχει και ένα υβριδικό σύστημα. Ο λόγος του υβριδικού συστήματος είναι ότι όλο και περισσότερες μητροπολιτικές πόλεις του κόσμου, απαγορεύουν να κυκλοφορούν στο κέντρο τους αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όπως καταλαβαίνεις, οι ιδιοκτήτες μιας Bugatti δεν λατρεύουν και τόσο τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Ο πρόεδρος και CEO της Bugatti Wolfgang Durheimer, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο CAR, επιβεβείωσε ότι η κατασκευή της Galibier είναι ακόμη σε αρχικά στάδια αφού ακομή δεν έχουνε αποφασίσει τις τελικές διαστάσεις του αυτοκινήτου ούτε την δομή του σασί. Το σχέδιο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί ως το φθινόπωρο και πιθανότατα θα διαθέτει monocoque carbon σασί όπως η Veyron το οποίο θα συνδυάζεται με αλουμινένια μέρη.

Η παραγωγή της θα δεκαπλασιαστεί σε σχέση με αυτή της Veyron και έτσι θα πουληθεί σε 3.000 μονάδες με την τιμή της να ανέρχεται γύρω στις 1.2 εκατ. ευρώ.

[Πηγή: CAR]