Η Bristol Motors ανακοίνωσε ότι αγοράστηκε από την Kamkorp Autokraft, μια θυγατρική της Frazer-Nash. Το δελτίο τύπου δεν αναφέρει πολλές λεπτομέρειες πέρα της δήλωσης του William Chia, διευθυντή της Frazer-Nash ο οποίος αναφέρει:

Τους επόμενους μήνες θα ξεκινήσουμε να αποκαλύπτουμε της λεπτομέρειες του σχεδίου μας ώστε να συνδυάσουμε την παράδοση και τον σχεδιασμό των αυτοκινήτων της Bristol Motors με την τεχνολογία της Frazer-Nash. Στόχος είναι η δημιουργία ηλεκτρικών οχημάτων με τεχνολογία αιχμής και μεγάλη αυτονομία. Θα προσφέρουμε στους πελάτες τα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας, τεχνολογίας και υπηρεσιών.


[Πηγή: Bristol Motors]

Δελτίο Τύπου

Kamkorp Autokraft, part of the Frazer-Nash group, has announced that it has acquired the assets and goodwill of Bristol Cars, the luxury car manufacturer, from its administrators. This acquisition will re-establish the connection between Bristol Cars and Frazer-Nash which dates back to Frazer-Nash’s close involvement in the foundation of Bristol Cars 65 years ago.

William Chia, the group’s Director of Operations, said: “Bristol Cars is a British institution and an important part of our national motoring heritage. Over the next few months we will start to reveal the details of our plans to combine Bristol Cars’ tradition and iconic marque with Frazer-Nash’s pioneering technology to showcase our cutting-edge electric and range-extended powertrains.

British engineers are globally recognised for their inventions and the quality of their innovation – and these attributes are inherent in all our systems and products. Mindful of Bristol Cars’ rich heritage and our responsibility as custodians of the brand, we are certain that our technology will blend seamlessly and successfully with the Bristol Cars tradition of engineering integrity.

Owners and enthusiasts of the cars should be assured that, even though these are early days in our tenure of the brand, we are committed to providing them and their cars with the highest levels of quality, technology and service”.

  • gazokiller

    η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει πεθάνει….

    • LJ

      Εχει πεθανει και ενας απο τους λογους ειναι ο τροπος που σκεφτονται ανθρωποι σαν αυτοι της Bristol. Αν δειτε τα μοντελε της θα καταλαβαιτε. Τεχνολογια του 70′ – 80′ και τιμες Maserati και πανω.

  • η αστον ίσως είναι η μόνη που κάτι κάνει.

    • gazokiller

      κ αυτή αν εξαιρέσεις τον Richards, δε ξέρω κατα πόσο μπορώ να την χαρακτηρίσω βρετανική…με τόσο κεφάλαια που έχουν εμπλακεί…

    • Εντάξει, Αγγλική θεωρείται ακόμη

    • gazokiller

      χμμμ…δε ξερω, μπορεί να την θεωρούμε εμεις ακόμα αγγλικη
      αλλα εναν καθηγητη μου που είχα ρωτήσει μου είχε πει μονο τα αγγλικα ταξί ειναι πλέον η γηγενης αυτοκινητοβιομηχανια που τους έχει απομείνει…
      οκ μπορεί να υπάρχουν κ μικρες εταιρίες(βλεπε caterham, morgan κλπ) αλλά δεν μετράνε!!! 
      αλλά πιστεύβ ότι η Aston είναι όπως ακριβως και η McLaren…

  • θα δω στο press site τους αν αναφέρουν τίποτα για τα διοικητικά τους.

    καλά η mclaren απλά δεν είναι βρετανική, μην εχουμε αυταπάτες. Απλά το εργοστάσιο είναι στην Αγγλία.

    • gazokiller

      το τσεκαρα μια το site εγώ αλλα δε έβγαλα άκρη…
      κατι βρήκα στη wiki κ σε κατι άλλα site…
      θυμάμαι λάθος ή όταν ειχαν πωληθει η Jaguar κ η Land Rover στους Ινδους είχε γίνει κ με την Aston κατι ανάλογο??

    • η jaguar και η land rover έχουν αγοραστεί από την Tata motors.

      Το wikipedia πάντως την Aston την αναφέρει ως βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία (το 2007 πέρασε στα χέρια της prodrive η οποία την αγόρασε από την ford). ποσοστό της κράτησε η ford ενώ κάποιο ποσοστό έχει ένας συλλέκτης της Aston Martin αλλά και δύο εταιρίες από το κουβέιτ

      http://en.wikipedia.org/wiki/Aston_martin

  • LJ

    Αν δεν κανω λαθος στο Top Gear για την Aston ειχαν αναγερει κατι για Κουβειτ. Το λεω με καθε επιφιλαξη.

    • το ίδιο λέει και το wiki ;)

  • LJ

    Καλα θυμομουν. Στο wiki δεν το ειχα ψαξει και γενικα το αποφευγω γτ την εχω πατησει. Τοuλαχιστον βλεπω τα refs. Λες οτι η McLaren δεν ειναι βρετανικη, τι ειναι? Απλα ρωταω ειχα την εντυπωση οτι ηταν αμιγως UK.
     
    Και δλδ μιας και δεν υπαρχει πλεον καθαρα βρετανικη εταιρια ο πριγκιπας William θα παει στην εκκλησια με LTI(London Taxi International) TX4???? :) :P xD

    • gazokiller

      χαχαχααχαχαααχαχαχ!!!!!!!!
      το φαντάζεσαι το σκηνικο με το black cab???!!!!!
      η McLaren δεν ειναι κατεξοχην βρετανικη όσο κ να το θέλουν…
      κ μη ξεχναμε οτι ο Bruce McLaren μονο άγγλος δεν ηταν…
      είναι κ εκεί οι άραβες μπλεγμενοι…
      αν θυμαμαι καλά ειναι σε 3 χέρια, του Ron Dennis, κάτι Αραβων και κ της TAG…(βαριεμαι να ψαξω, έχω διάβασμα)!!!

  • LJ

    Εχεις δικιο την ειχα ξεχασει εντελως την TAG για αραβες δεν ξερω. OK ο McLaren ηταν Νεοζηλανδος αλλα στην Αγγλια ειναι η βαση της εταιριας εδω και χρονια. Ισως το πιο δικαιο να ηταν η Mc να ηταν περασμενη NZ και με το original σημα αλλα…