Αυτό που έχουμε διαπιστώσει στους 3 πρώτους αγώνες της χρονιάς είναι ότι η διάρκεια της σκληρής γόμας δεν είναι πολύ μεγαλύτερη από τη διάρκεια της μαλακής γόμας. Η σκληρότερη γόμα χάνει σχετικά γρήγορα την απόδοσή της, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να μην μπορούν να εφαρμόσουν όπως θα ήθελαν στη στρατηγική των 2 pit stop. Έτσι, ήταν λογικό να υπάρξουν αλλαγές στη με στόχο να αυξηθεί η διάρκεια της απόδοσής της.

Ήδη την Παρασκευή στις ελεύθερες δοκιμές του τουρκικού GP οι ομάδες και οι οδηγοί θα δοκιμάσουν τη νέα γόμα της Pirelli, η οποία θα χρησιμοποιηθεί πρώτη φορά στον αγώνα της Βαρκελώνης. Δοκιμές για τη συγκεκριμένη υπερ-σκληρή γόμα έγιναν και στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής στη Μαλαισία. Ωστόσο, ο Paul Hembrey δήλωσε ότι οι δοκιμές αυτές δεν ικανοποίησαν την Pirelli. Ας δούμε τι δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της ιταλικής εταιρείας:

Δυστυχώς, το ελαστικό δεν δοκιμάστηκε όσο θα θέλαμε. Ουσιαστικά, είναι αντικατάσταση της τωρινής σκληρής γόμας για να αντέχει ακόμα 2 ή 3 περισσότερους γύρους απ’ ότι μικρότερη φθορά, αλλά οι ομάδες δεν τη δοκίμασαν στο βαθμό που εμείς θέλαμε.

Θα δοκιμάσουμε κάτι στην Τουρκία, αν δεν βρέξει την Παρασκευή. Αν δουλέψει στην Τουρκία την Παρασκευή και είμαστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα, θα το συζητήσουμε με τη FIA και θα το εισάγουμε από τη Βαρκελώνη.

Ο Hembery δήλωσε ότι οι οδηγοί δεν θα έχουν στη διάθεσή τους τα δύο επιπλέον σετ που είχε μέχρι στιγμής για την Παρασκευή. Αυτό θα ισχύσει μέχρι την Τουρκία και από κει και πέρα είναι πολύ πιθανόν να περνάει το μισό FP1 μέχρι να δούμε κάποιον χρονομετρημένο γύρο.

Αυτό το κάναμε στην αρχή, γιατί θεωρήσαμε ότι οι άνθρωποι χρειαζόταν να κάνουν μίλια για να τους βοηθήσει να κατανοήσουν τα ελαστικά, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να συμβεί από δω και πέρα. Δεν το προβλέπω για τη Βαρκελώνη, το Monte Carlo ή τον Καναδά.

Υπενθυμίζω πως στην Κωνσταντινούπολη αυτό το 3ήμερο θα δούμε χρωματισμένο όλο το προφίλ της μαλακής γόμας για να φαίνεται εντονότερα η διαφορά από τη σκληρότερη.

[Πηγή: manipef1 | Photo copyright: Robert Cianflone/Getty Images]