Η νίκη του Sebastian Vettel στην Ισπανία ήταν πανάξια, αλλά ταυτοχρόνως και η πιο δύσκολη της χρονιάς για τον Γερμανό. Ο οδηγός της Red Bull τερμάτισε μόλις 0.6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Lewis Hamilton και παραδέχθηκε πως ο Βρετανός τον δυσκόλεψε πολύ.

Ήταν αρκετά δύσκολο. Στην αρχή του αγώνα πίστεψα ότι έκανα μια καλή εκκίνηση, δεν κατάλαβα από που ήρθε ο Fernando. Ξεκίνησε πίσω μου, 16 μέτρα πίσω μου, και ήδη στα μισά της ευθείας ήταν δίπλα-δίπλα. Πήγε από την εσωτερική του Mark κι εγώ πήγα από την εξωτερική, έτσι ήταν στην κορυφή μετά από την πρώτη στροφή. Δεν μπορούσαμε να πάμε τόσο κοντά ώστε να χρησιμοποιήσουμε το DRS, αλλά τον περάσαμε με το pit stop. Αρκετά νωρίς, ο καθένας σπατάλησε τα μαλακά ελαστικά και για τον υπόλοιπο μισό αγώνα μας είχαν απομείνει τα σκληρά ελαστικά.

Τα McLaren έδειχνα πολύ δυνατά. Έμειναν έξω περισσότερο, όντας σε διαφορετική στρατηγική, η οποία τους έφερε μέχρι και δεύτερους πίσω μας. Από κει, ήξερα όταν θα ήμασταν πολύ, πολύ κοντά. Στους 10 τελευταίους γύρους ένιωσαν όπως και στην Κίνα. Τα ελαστικά μου τελείωναν και προσευχόμουν το ίδιο να πάθει και ο Lewis, καθώς πλησίασε και έμοιαζε πολύ πιο γρήγορος, ειδικά στο τελευταίο κομμάτι. Στο τέλος των ευθειών ήταν στους καθρέφτες μου, οπότε δεν ήξερα αν πρέπει να αμυνθώ ή όχι. Ήταν πολύ κοντά, αλλά στους δύο τελευταίους μπορούσα να το ελέγξω. Το KERS δούλευε και δεν δούλευε, πράγμα που σημαίνει ότι έπαιζα πολύ με την κατανομή της πέδησης.

Η McLaren και ειδικά ο Lewis μας δυσκόλεψαν πολύ. Ανακουφίζεσαι πολύ όταν περνάς την γραμμή και ξέρεις ότι το έκανες, έτσι είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος. Ήταν ένα θαυμάσιο αποτέλεσμα και μετά από την επιβεβαίωση από τις κατατακτήριες ότι είμαστε δυνατοί, αλλά, όπως περιμέναμε, η McLaren και η Ferrari μας δυσκόλεψαν και πιέσαμε σκληρά. Είμαι πολύ χαρούμενος.



[Πηγή: Red Bull Racing | Photo copyright: Red Bull Racing/Mark Thompson/Getty Images]

  • kriakos29

    EGO 2 PRAGMATA THELO NA ROTISO TON GIORGO. GIATI O AGONAS ITAN STIN KOPSI TOU KSIRAFIOU MEXRI TO TELOS.19 gurous prin to telos mpainei o vettel gia pit stop kai ksana bazei tin skliri goma. o hamilton eixe akoma 5 gurous me basi to proigoumeno pit stop pou eixe kanei. pisteuo apo tin katastasi ton elastikon eixe akoma 7 gurous kai as exane esto kai gia ligo stous gurous autou. den mporouse na mpei ston 54 gyro dld 12 gurous prin to telos na balei tin malaki goma kai na teliosei to thema protias?mipos ton kremase ligo i omada mas ton lewis? giati kapou diavasa oti upirxe kai triti goma malaki alla metaxirismeni? ti les gioro?

  • gazokiller

    δηλώσεις για τα μάτια του κόσμου…

  • Monder

    Opios skotosei ton newey 1 ek euro apo mena meta na dw egw ean mporeis na pareis ba8ro oxi nikh

    • gazokiller

      καλά ντε, πες να αποχωρήσει απο την ενεργό δράση κ όχι να τον σκοτώσουν τον άνθρωπο…

    • vettel

      ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο VETTEL ΜΕ ΤΗΝ TORO ROSO.

    • gazokiller

      γιατι στη toro rosso τι μονοθέσιο είχε??
      το της προηγούμενης χρονιάς της RBR, άρα του Newey…

  • vettel

    Η TORO ROSSO ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ RBR.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΗΣ RBR ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΗΣ RBR ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΟΥ 2008 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ.ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ Η RBR ME TON VETTEL ΑΡΧΙΖΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΟΔΗΓΟ. ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ VETTEL ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ F1

    • LJ

      O Vettel αυτη την στιγμη νικαει, αρα πουλαει τι ηθελες να ελεγαν? Οταν αρχισει να πεφτει να δεις τι θα λενε. Ειδικα ο Eddie Jordan

    • Mika

      Eykola….
      ;-)

  • vettel

    Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΚΑΙ Ο ΑΛΟΝΣΟ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ FERRRI H MCLAREN ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ.ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ.Ο VETTEL EINAI ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ  .ΓΙΑ ΤΟΝ VETTEL ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ F1 ΩΣ ΘΕΑΤΕΣ ΤΟΝ ΚΑΤΕΚΡΙΝΑΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ.

    • LJ

      Ο Vettel  ειναι στο pic του τωρα και ασχολουνται ολοι. Για εμενα περυσι η RBR επρεπε να ηταν πρωταθλητρια (οπως και εγινε) αλλα κανενας οδηγος της πρωταθητης. Ο Weber φανηκε πολυ λιγος κ ο Vet εκανε λαθη απο τα νευρα του ολη την χρονια. Ο Alo στο πρωτο του πρωταθλημα ηταν σχεδον αλανθαστος και ο Ham παραλιγο να το εχανε απο την FIA.

      Γτ γραφεις με caps?

  • vettel

    Ο Αλονσο οταν πηρε το πρωταθλημα ειχε περισοοτερα χρονια στους αγωνες αρα ειχε και μεγαλυτερη εμπειρια.ο Χαμιλτον οταν πηρε το πρωταθλημα 2008 με πολυ καλυτερο μονοθεσιο απο τον μασσα παραλιγο να το χασει και τονιζω νa το χασει απο τον μασσα .Την προηγουμενη χρονια μονο ο Αλονσο θα πηγαινε καλυτερα λογω μεγαλυτερης πειραs καθως θα ελεγχε καλυτερα ορισμενες καταστασεις.ο Χαμιλτον δεν ξερω ποσεσ φορες θα τερματιζε γιατι αλλο να εχεις μηχανη ρενο και αλλο μερσεντες δεδομενο οτι ο χαμιλτον πιεζει υπεβολικα το μονοθεσιο του.Την αξια ολων θα την δειξει ο χρονος και η διαρκεια που θα εχουν.οσο ασχημα αποτελεσματα και να εχε ο Σουμαχερ δεν μπορει κανενας να μειωσει την αξια του .

    Αφου υπαρχει προβλημα με τα κεφαλεα ΟΚ δεν θα ξαναγραψω με caps.

  • LJ

    Διαφωνω σε αυτο που λες για την δυναμικη της Mc Laren σε σχεση με την Ferrari. ALO με VET ειχαν περιπου τα ιδια χρονια εμπειριας οταν πηρε ο καθενας το πρωτο του πρωταθλημα. O ALO το πηρε με 70 αγωνες εμπειριας και ο VET  62 ας πουμε μιση χρονια παραπανω. O HAM με μολις 35.

    Οσο για τα caps ειναι σαν αν φωναζεις γι αυτο το ειπα.

  • vettel

    δεν μιλαω μονο για τον αριθμο των αγωνων ο Αλονσο ειχε περισσοτερα χρονια στη ρενο σε μεγαλυτερη ηλικια και ουσιαστικα ειχε πεσει ολη η ομαδα πανω του για να το παρει.ο Φετελ το πηρε την 2χρονια ενω αρχιζε να κερδιζει απο την πρωτω ενω  υπηρχε και ο webber ο οποιος ειχε πολυ καλυερη μεταχειριση απο τον Φισικελα στη ρενο παρολο που στο Φετελ εδιναν παντα λιγο περισσοτερη προτεραιοτητα.Το 2010 στους δυο πρωτους αγωνεσ και ενω ο Φεττελ ηταν πρωτοσ λογω προβληματων τησ rbr πηρε μονο μια 4 θεση με αποτελεσμα να μεινει πισω στην βαθμολογια και αυτο να τον αγχωση και να κανει επιπολαιεσ κινησεις.Αλλα δειχνει ποσο μεγαλος οδηγος ειναι απο αυτα που εκανε στους 4 τελΕΥΤΑΙΟΥς αγωνεσ. Τον χαμιλτον δεν τον θεωρω επιπεδου φεττελ αλονσο.για να δειξει οτι ειναι γρηγοροσ κανει πολλα λαθη  ισως και να το εχει πιστεψει πραγματικα οτι ειναι ο νεος σενα.αυτοι την στιγμη θεωρω τον αλονσο πιο ολοκληρωμενο οδηγο.ομωσ ο αλονσο δεν εκανε αυτα που κανει ο φεττελ στην αντιστοιχη ηλικια.το μελλον ομωσ θα δειξει.και μαλλον ανηκει στον φεττελ.καθωσ φετοσ δειχνει την καταλληλη νοοτροπια και κυριωσ υπομονη

    • LJ

      OK διαφωνω σε ολα οσα λες αλλα ειναι αποψη σου κ την σεβομαι. Η δικη μου ειναι οτι η RBR κανει μαγκα τον Vettel k o μονο ο Weber ξερει τη μεταχειρηση εχει. Ειμαι βεβαιος οτι αν ο Vettel ηταν πχ στην Merc δεν θα εκανε τπτ παραπανω απο τον Rosberg.

      Επισης θεωρω οτι και ο Αλονσο και ο Χαμιλτον ειναι ενα κλικ πανω απο τον Βετελ κανοντας πολυ πιο ωριμη οδηγηση στα πρωτα τους πρωταθληματα και αν εχεις καποιο επιχειρημα για την εμπειρια του Αλονσο αυτο καταρηπτεται στην περιπτωση Χαμιλτον.

      Για ποιο μεγαλειο του Βετελ μιλας την ωρα που σε ενα γυρο εχει διαφορα απο μονοθεσιο αλλης ομαδας απο 0.7 εως 1 δευτερολεπτο? ΟΚ ειπαμε το λευκο να το δουμε γκρι αλλα εσυ μας το λες μαυρο.

  • vettel

    Ειναι αλλο να παιρνεις το πρωταθλημα με την Μclaren και αλλο με την rbr (οσο καλο μονοθεσιο και εαν ειναι ,ειναι το πρωτο).Επαναλαμβανω οτι και McLaren του χαμιλτον ειχε αρκετα μεγαλη διαφορα απο την ferrari tou massa(ενος μετριου οδηγου) το 2008 και το πηρες χαρεις στην απαραδεκτη για ακομη μια φορα στρατιγικη της ferrari και απο ενα γλιστημα τoυ γκλοκ. Συμφωνω μαζι σου οτι αυη την στιγμη ο Αλονσο ειναι ο καλυτερος (οχι ομως και οχαμιλτον  που θυσιαζει τα παντα για να δειξει οτι ειναι γρηγοροσ)  αν και κατα την γνωμη μου ο φεττελ ειναι πιο ταλαντουχος και θα εχει καλυτερη πορεια στο μελλον  αυτο φαινεται και απο την  μεγαλη που εχει φετος  .οσο για το αν θα ειχε καλυτερα αποτελεσματα απο τον ροσμπεργκ τα ειχε με την τορο ροσο που ηταν και κατωτερο μονοθεσιο απο το αντιστοιχο φετινο της μερσεντες. για την διαφορα 0/7-1 που λες αυτη ηταν για τις κατατακτηριεσ δοκιμες που χρησιμοποιουσαν drs kαι οι χρονοι που κανουν τοτε δεν εχουν καμια σχεση με τον πραγματικο αγωνα.ολα αυτα που εκφραζω ειναι η γνωμη μου οπως εσυ εκφραζεις την δικη σου ,αλλος πιστευει οτι ειναι ο αλονσο ο καλυτερος αλλο ο χαμιλτον αλλοσ ο μπατον αλλοσ οφεττελ και αλλως ο κουμπιτσα.βλεπω ομωσ απο παρα πολλουσ πολυ εμαθεια και για την rbr  αλλα και για τον φεττελ την οποια και δεν αξιζουν για αυτα που εχουν πετυχει.φανατιζεστε ολοι σας με την ferrari kai mclaren .

  • LJ

    Eχεις δικιο για τον φανατισμο γτ οσο να ναι Ferrari, McLaren k Williams ειναι παραδοσιακες δυναμεις και οταν ερχεται μια RBR, μια Renault ή μια Beneton καπως χτυπαει.

    Τωρα εσυ λες αλλο να παιρνεις το πρωταθλημα με RBR και αλλο με McLaren, γιατι? Η RBR τωρα εχει top και εμειρους μηχανικους και κινητηρα ιδιο με την εργοστασιακη ομαδα, δεν ειναι οπως παλιοτερα που υπηρχαν πελατιακοι κινητηρες, αρα ποια η διαφορα. Αν ειχε η RBR πελατιακο και επαιρνε πρωταθλημα τοτε ναι θα εκανε κατι πολυ ξεχωριστο.
    Μετα, δεν μπορω με τπτ να συμφωνισω μαζι σου οτι ο Χαμιλτον δεν ειναι στηνκορυφη μαζι με Αλονσο. Οχι επειδη εiμαι McLaren αλλα γτ καθε αγωνιστικο Σ/Κ μου το αποδεικνυει. Τι εννοεις θυσιαζει τα παντα? Παντως το θεμα που ειχε με τα λαστιχα φαινεται σε μεγαλο βαθμο φαινεται να το εχει λυσει.
    Τελος, πως μπορεις να συκγρινεις την Merc με την STR??? Τελιως αλλες χρονιες και αν θυμασαι την χρονια που πηρε νικη ο Vet η STR ηταν πολυ ανωτερη απο την RBR με τον κινητηρα Ferrari. Εγω σου λεω οτι σε θεωριτικο επιπεδο πιστευω οτι Rosberg-Vettel ειναι ιδιας κλασσης και θα φανει αυτο οταν και ο Ros εχει στα χερια του ικανο μονοθεσιο.

    Α και δεν μπορω να δεχτω με ΤΠΤ οτι η McLaren ειχε το 2008 ανωτερο μονοθεσιο απο την Ferrari, με ΤΙΠΟΤΑ!

  • vettel

    λεω οτο ειναι πιο δυσκολο να παρεις πρωταθλημα με την RBR καθως ναι μεν εχει ενα πολυ καλο μονοθεσιο αλλα δεν ειναι συνηθησμενοι στο να διεκδικουν πρωταθληματα οπως κανουν ferrari kai mcLaren kai αυτο εχεις ωσ αποτελεσμα να κανουν λαθη λογω ελλειψη εμπειριας.επισης για να ειναι καλος ενας οδηγος δεν αρκει να ειναι γρηγορος.ο Χαμιλτον μπορει στην βαρκελωνη να πιεσε τον φεττελ αλλα το εχει κανει μονο σαυτον τον αγωνα και στην Κινα εχει τεραστιασ σκαμπανευβασματα στην αποδοση του και δεν νομιζω οτι ειναι μονο λογω μονοθεσιου.οσο για τον ροσμεργκ δεν λεω οτι ειναι κακος οδηγος πιστευω οτι ειναι επιπεδου μπατον και θα πετυχει πανω κατω στο μελλον αυτα που πετυχε ο μπατον.πιστευω οτι αλονσο φεττελ και χαμιλτον ειναι μια κλαση πανω απο τους αλλους και μεταξυ τουσ υπαρχεουν μικρες διαφορες αυτην στην στιγμη.πιστευω ομωσ οτι το μελλον ανηκει στον φεττελ.οσο για την τορο ροσο και την μερσεντεσ λεσ οτι η τορο ροσο ηταν καλυτερη απο την μερσεντες ?δεν το πιστευωκαι το 2008 δεν υπηρχαν πολλεσ διαφορες με φετος..οσο για αυτο που πιστευετε ολοι οτι η διαφορα των μονοθεσιων ειναι τοσο  μεγαλη εγω δεν το πιστευω .rbr ειναι καλυτερη σε πιστες που εχουν καθετη δυναμη ενω οι mclaren σε πιστεσ που χρειαζεται υψηλοτερη τελικη ταχυτητα.για το 2008 δεν αποτελει μειον για το χαμιλτον που πηγε να χασει το πρωταθλημα απο το μασσα αυτο και μονο αρκει (αν και πιστευω οτι υπηρχε για μενα διαφορα.
    Παντωσ σε ευχαριστω που μπαινεις στον κοπο να μου απαντησησ ειναι αρκετα ενδιαφερον η αντιπαραθεση τον αποψεων ακομη και εαν δεν συμφωνουμε σε πολλα.τωρα πλεον ξεκιαναει νεο αγωνιστηκο τετραημερο στο μονακο αν και πιστευω οτι για εμας τουσ τηλεθεατες ειναι λιγο ανιαρο θα ειχε πολυ μεγαλο ενδιαφερον να εισαι θεατης του αγωνα  και να το βλεπεςι απο κοντα  γιατι πιο ενδιαφερον ειναι αυτα που γινονται εκτος πιστσα.Ασ εχουμε εναν καλο αγωνα και ασ νικησει ο καλυτεροσ (φεττελ).και μετα τον αγωνα εδω θα ημαστε να τον σχολιασουμε.

  • LJ

    Τι με ευχαριστεις ρε φιλε δικη μου χαρα ειναι, γι αυτο εξαλλου ειναι το autoblog για να λεμε ολοι εμεις τις αποψεις μας.

    Απο αυτα που ειπα ενα μονο καταλαβες λαθος. Ειπα οτι η STR το 2008 ηταν καλυτερη-ανωτερη απο την RBR. Δεν μπορω να κανω συγκριση STR-Merc γτ η δευτερη δεν ετρεχε το 2008.
    Για τον Ros πραγματικα πιστευω οτι ειναι κλασσης Αλονσο-Χαμιλτον-Βετελ κ θα το δειξει οταν εχει καλο μονοθεσιο. Ο Μπατον(που μου ειναι πολυ συμπαθεις) θεωρω οτι ειναι ενα κλικ πιο κατω απο την τριαδα που ανεφερα. Φερνει αποτελεσματα αλλα με τον δικο του τροπο, δεν εχει την απολυτη ταχυτητα και το καλυπτει αλλιως. Αλλα μην ξεχναμε ο But ειναι παγκοσμιος πρωταθλητης γι αυτο respect.

    Y.Γ Ο Κιμι, ο Νο1 favorite driver, αν δεν ειχε παρει το champ του 2007 και εμενε στην F1 θα μας χαριζε μεγαλες μονομαχιες με τους αλλους τρεις. ΔΕν πειραζει τον περιμενω στα Nascar.