Σήμερα έπεσα τυχαία στο fanpage της MINI Σφακιανάκης (η οποία σημειωτέον έχει αρκετά άρθρα από το autoblog) και αποφάσισα να γράψω κάτι για αυτό, μιας και αποδεικνύει πως όλα όσα λέγονται για τη βιομηχανία του αυτοκινήτου ότι δεν κάνει διαφήμιση και αργοπεθαίνει φαίνεται πως τελικά δεν ισχύουν.

Αντιθέτως, η βιομηχανία εκσυγχρονίζεται και αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, ακόμη και όταν μιλάμε για μικρούς dealers και όχι για τους “μεγάλους” αντιπροσώπους. Θα μου πεις, τώρα ok δεν έγινε και τίποτα, απλά έχουν ένα ωραίο fanpage, σιγά την επένδυση. Αλλά δεν είναι θέμα επένδυσης, είναι θέμα πρωτοτυπίας και εν προκειμένω εδώ έχουμε μία πρωτοτυπία που δεν έχω δει σε άλλη αντίστοιχη σελίδα. Και η πρωτοτυπία αυτή ακούει στο όνομα “MINI Genius“. Τι είναι αυτό; Κι εμένα μου έκανε εντύπωση και είπα να ρωτήσω.

Στο fanpage της αντιπροσωπείας λοιπόν έχει δημιουργηθεί ένας ειδικός “χώρος ερωτήσεων” προς τους ειδικούς, οι οποίοι απαντάνε άμεσα σε όποια ερώτηση τους υποβληθεί. Σκέφτηκα να τους δοκιμάσω για να δώ με τι ακρίβεια απαντάνε και πόσο γρήγορα, αλλά μετά σκέφτηκα ότι πρώτα πρέπει να σε ενημερώσω για το θέμα και έπειτα ότι σίγουρα μπορείς να τους κάνεις καλύτερες ερωτήσεις απο μένα!

Δες τα θέματα για τη MINI που έχουμε στο AutoBlog, διάλεξε μερικές δύσκολες ερωτήσεις και ρώτα τους “MINI Genius” για να δούμε πόσο καλά ξέρουν τη δουλειά τους, πόσο γρήγορα απαντούν και πόσο συχνά διαβάζουν το AutoBlog

  • Πολύ καλή κίνηση από έναν αντιπρόσωπο! άντε σκεφτείτε καμία ερώτηση να τους ρωτήσουμε ;)

  • Έκανε κανείς ερώτηση ή να πάρω να τους δοκιμάσω εγώ;