Μία νέα έρευνα που έκανε το IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) αναφέρει ότι οι ιδιοκτήτες των Chevrolet Aveo, Chevrolet Cobalt, Nissan 350Z και Nissan Titan είναι πιθανότερο να σκοτωθούν κατά την διάρκεια ατυχήματος σε σχέση με άλλα οχήματα. Ο λόγος είναι ότι τα αυτοκίνητα αυτά δεν εξοπλίζονται με traction control. Μάλιστα η έρευνα έδειξε ότι το 26% των φθηνών αυτοκινήτων δεν διαθέτουν στον στάνταρ εξοπλισμό το εν λόγω σύστημα ασφαλείας.

Παλαιότερα οι οδηγοί SUV ήταν αυτοί που είχαν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να σκοτωθούν λόγω του κινδύνου ανατροπής του οχήματος, αλλά χάρη στα νέα συστήματα ασφαλείας τα πράγματα έχουνε αλλάξει ριζικά. Η IIHS αναφέρει ότι οι οδηγοί SUV είναι πλέον μεταξύ εκείνων που έχουνε την μεγαλύτερη πιθανότητα να επιζήσουν κατά την την διάρκεια ατυχήματος

Τα κορυφαία αυτοκίνητα σε ασφάλεια, σύμφωνα με το IIHS, είναι τα:

  • Audi A6
  • Mercedes-Benz E-Class
  • Toyota Sienna
  • Ford Edge
  • Nissan Armada
  • Land Rover Range Rover Sport και LR3

[Πηγή: AutoNews]

  • Phaethon

    Λίγο μπερδεμένο το άρθρο, λέει για ενεργητική η παθητική ασφάλεια τελικά?
     
    Λέει πως τα πιο σπορ κινδυνεύουν λόγο έλλειψης traction control (μάλλον εννοεί ESP) αλλά μετά κάνει λόγο για “κατά τη διάρκεια του ατυχήματος”.

    Τελικά τα SUV είναι ασφαλέστερα επειδή έχουν ESP ή καλύτερη παθητική ασφάλεια σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα??

  • προσπάθησα να βρω το επίσημο pdf αλλά δεν το βρήκα στο site της iihs

  • vasilis

    xoris aerosakous kai zones me proentatire ola ta aytokinita….. h lisi einai zones me xiasto koumpoma kai kampina aytokinitoy me anthrakonima h kati tetio poli isxiro.

    • και το κόστος μετά που θα πάει;;;;

  • georgeiapwnas

    αμα ειναι να το παθεις θα το παθεις τη esp λεει τωρα!!!αυτο που λεει ο βασιλης ζωνες αγωνιστκου τυπου και κατι σε στυλακι roll cage που το απαγορευουν κιολασ αμα θες να βαλεις στο αμαξι σου…τοτε οσες τουμπες και να εφερνε το αμαξι και τα συναφι εσυ θα εισαι βιδωμενος στο καθισμα και η καμπινα θα κρατιεται στο επακρο με το κελι..!!!αποψη μου..

    • το ξέρετε ότι αυτές οι προτάσεις δεν μπορούν να υλοποιηθούν σε αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης

    • mika

      Swsto..Fantazesai to syntaksiouxo se ena Camry sthn Amerikh h se ena Avensis sthn Eyrwph,na kabalaei to roll cage???Tha tou fygei o gofos!!!
      :lol:
      Wraia einai sth thewria ola ayta,alla sthn praksh den ginontai…
      ;-)

  • gazokiller

    να γίνουν…

  • georgeiapwnas

    ρε παιδια δεν ενοουσα κανονικο κελι κατι σε τετοια φση ενοουσα..με το κανονικο rool cage πρεπει να διπλοθεις για να μπεις μεσα…βασικα ο λογος που δεν θελουν οχι δεν μπορουν να τα εφαρμοσουν ειναι γιατι εκτος του οτι θα ανεβει το κοστος δεν τους συμφερει γιτι οπως ξερουμε ολοι στην εποχη μας ρα εχουνε κανι ολα ψεφτικα για να χαλανε και να πενουμε συνεχως αλλα για αυτο και ενα αμαι τις εποχης μας εχει μεσο ωρο ζωης 10-15 χρονια…ενω θυμασται τα παλια..30 χρονια…ο παππους μου ειχε ενα mitsubishi saporo 30 xronia και το μονο που ειχε αλαξει ηταν μπουζι και τακακια στα τοσα χρονια..αθανατα αμαξια τα παλια…ενω τωρα αν το εκαναν αυτο θα ειχαν φαληρησει αν επερνε ο καθενας στα τοσα χρονια καινουργιο αμαξι…