Άλλα περίμενε η McLaren για τον αγώνα στη Βαλένθια και άλλα ήρθαν. Η MP4-26 δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τον ρυθμό των RB7 και 150° Italia, με αποτέλεσμα η βρετανική ομάδα θα φύγει από το λιμάνι της τρίτης μεγαλύτερης ισπανικής πόλης με μια 4η και μια 6η θέση. Οι μηχανικοί του Woking είχαν ετοιμάσει κάποιες αναβαθμίσεις, χωρίς, όμως, να χρησιμοποιηθούν όλες.

Ο τεχνικός διευθυντής της McLaren, Paddy Lowe, τονίζει ότι όλοι στην ομάδα πιέζουν στο όριο με μοναδικό στόχο τη βελτίωση της απόδοσης του βρετανικού μονοθεσίου.

Δεν υπάρχει απολύτως κανένα σημείο που να μην πιέζουμε στο όριο για το τι μπορούμε να κάνουμε για την απόδοση του μονοθεσίου.

Μετά από το ευρωπαϊκό Grand Prix, οι Lewis Hamilton και Jenson Button ζήτησαν από την ομάδα να βελτιώσουν την MP4-26. Επίσης, και οι δύο υπογράμμισαν ότι οι μηχανικοί τους ακολούθησαν συντηρητική προσέγγιση, καθώς δεν χρησιμοποίησαν όλες τις αναβαθμίσεις για λόγους αξιοπιστίας, όπως επικαλέστηκαν. Ωστόσο, ο Lowe απαντά:

Έχουμε πράγματα που θα έρθουν, αναβαθμίσεις, τμήματα στο αμάξωμα, οι οποίες θα έρθουν ούτως ή άλλως. Νομίζω ότι υπάρχει ένα μικρό κομμάτι παρανόησης από τους οδηγούς για κάποια πράγματα που κάνουμε εμείς. Σίγουρα, δεν αντιμετωπίζουμε συντηρητικά του αγώνες.

Παίρνουμε υψηλότερα ρίσκα όταν πρέπει. Αυτό εξαρτάται από το πού βρίσκεται το πρωτάθλημα. Μπορεί σε κάποιο σημείο να τρέχεις με μεγαλύτερη ασφάλεια, για να διασφαλίσεις ότι θα τερματίσεις τους αγώνες και όχι πάντα να τους κερδίζεις. Αυτή η κατάσταση είναι σίγουρα ασυνήθιστη, και εμείς σίγουρα δεν έχουμε φτάσει σε αυτή. Σε αυτή την κατάσταση φτάνεις, όταν το πρωτάθλημα ουσιαστικά έχει τελειώσει και προσπαθείς να κλέψεις βαθμούς από την ομάδα που κερδίζει.


[Πηγή: espnf1 | Photo Copyright: HOCH ZWEI]