Η McLaren ήταν από τις ομάδες που έχασαν τα περισσότερα δέκατα από την απαγόρευση των ακραίων χαρτογραφήσεων. Ίσως να έχασε τον περισσότερο χρόνο από όλους, αλλά, όπως εξηγήσαμε και στο “πρίσμα“, δεν μπορούμε να το γράφουμε με βεβαιότητα (παρόλο που το δηλώνει), καθώς υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που κόστισαν χρόνο στη βρετανική ομάδα. Σύμφωνα με τον Jonathan Neale, CEO της ομάδας του Woking, το κόστος για τη McLaren ήταν 7 με 8 δέκατα στον γύρο!

Νομίζω ότι, αν δει κανείς το έγινε στο Silverstone, ο αντίκτυπος της ερμηνείας των κανονισμών και των κανόνων για τους κινητήρες εκείνο το Σαββατοκύριακο κόστισε σε εμάς πολύ περισσότερο από τη Ferrari και η Red Bull. Αυτό είναι γεγονός, δεν είναι γνώμη. Άκουγες διάφορους ανθρώπους να λένε ότι η Ferrari έχασε 0.2 με 0.3 δευτερόλεπτα και η Red Bull σίγουρα έχασε περισσότερο από αυτό και εμείς χάσαμε περισσότερο από αυτούς. Γι’ αυτό και πήγαμε πιο πίσω από αυτούς κατά 0.7 με 0.8 δευτερόλεπτα.

Ανυπομονούμε να επιστρέψουμε στους κανονισμούς της Βαλένθια γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο. Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την πρόοδο που έχει κάνει η Ferrari και την εξέλιξη της Red Bull. Δουλειά μας είναι να νικήσουμε και τους δύο και αυτό είναι που πρόκειται να κάνουμε.

Η Formula 1 δεν είναι κάτι που μπορείς να παίξεις με ασφάλεια, είναι σχετικά με το να ρισκάρεις και να προσπαθείς να επωφεληθείς από αυτά τα ρίσκα. Ξεκάθαρα, όταν έρχεσαι από πίσω, όπως εμείς και η Ferrari, πρέπει να δουλέψεις σκληρά. Κάποια ρίσκα θα δουλέψουν και κάποια όχι. Όσον αφορά την εξέλιξη του μονοθεσίου, θα πρέπει να πιέσουμε πολύ σκληρά για να καλύψουμε τη διαφορά. Κανένας από εμάς δε θα καθίσει και θα κάνει εύκολη τη δουλειά για τη Red Bull ή για όποιον άλλον θέλει να νικήσει. Οπότε, αυτό είναι που πρόκειται να κάνουμε. Μαθηματικά, είναι πιθανό να κερδίσουμε το πρωτάθλημα, και είναι πιθανό να κερδίσουμε το πρωτάθλημα, θα παλέψουμε γι’ αυτό.


[Πηγή: ESPNF1 | Photo Copyright: HOCH ZWEI]